Ben ücret iadesi aldim mi 6 telim için. süreçten bahsedersem,
Şebeke kopma ve cihaz donma problemiyle cihazi garantiye gönderdim. 10 günden sonra yapılan işlem yazılım guncellemesi idi.
2.sefer cihazı tekrar ayni şikayetler yüzünden servise gönderdim. 10 gün sonucunda gelen tel servis formunda ekran değişimi ve yazılım güncellemesi yapıldığı yazıyordu. Cihazı açtığımda güncellemenin yapılmadığını görüp servisi aradim ve neden ekran değiştiğini ekranla ilgili bir problemin olmadığını ekran değişimi için neden aramadığımı bilgi verilmediğini, sorunlar ekrandan kaynaklaniyor olsaydı neden ilk gönderdiğimde bu değişim yapılmadı diye sormama rağmen cevap alamadım.
Tüm bu süreçte buraya bir form açtım, 4k civarı insan gördü formu, cevaplar yazıldı YouTube a 5 adet video koydum 1000 in uzerinde izleme aldi, delta etiketiyle her yere yazılar yazdım. Üstüne cihaz ikinci sefer geldiğinde sorunlarin devam ettiğini görüp thh ne başvuru yapıp beklemeye başladım.
En son 3.kez cihazi aynı problemler nedeniyle servise tekrar gönderdim. Hiç umudum yoktu, cantara hocama bir mesaj attım ve ne yapılabilir cihaz için vs sordum.
Sonra delta servis benden servis form numaramı istedi ve buradan gönderdim.
Ertesi gün 2 ayrı kişi deltadan aradılar ve cihaz kullanacaklarını ileri derecede test yapacaklarını söyledi. Konuşurken benim cihazı kullandıklarını ve cihazdaki sorunları gördüklerini söylediler.
Aradan 20 gün kadar daha geçti bu sefer başka birisi arayıp cihazı müşteri memnuniyeti adına degistireceklerini ya da ücret iadesi yapacaklarını söyledi. Ücret iadesi istedim ve sordum cihazın sorunu anlaşıldı mi diye ama teknisyen arkadaşla konusmadiklarini cihaz hakkında bilgi sahibi olmadığını söyledi arayan kişi. 10 gün kadar daha bekledikten sonra cihaz iadesini aldım.
Çok uğraştım, belki de tek iade alan kişi benim ama neden bu kadar bekledi delta?
Kim haklı kim haksiz ve neden böyle bir sonuç çıktı ve bir anda çıktı bilemem ama müşteriye pozitif olmak, bilgi vermek, dönüş yapmak bu kadar mı zor?
Bir anda forma girmeler, herkese cevap atıp ilgilenmeler, zaten böyle olması gerekmiyor mu?
Neden şimdi bu göz boyama?
Başka oyunlar dönüyor, belki kvk da bu işe girdiği içindir bilmiyorum ama iyi bir servis olsa sanırım google da 5 sayfa şikayet olmaz. Genele bakıp bir oran alırsak tabiki memnun olan insanlarda çıkacaktır.
Başına gelmeden kimse bilemez.
Bol şanslar