- Adım
- Mi Teknisyen
- Cihazım
- Xiaomi mi6
- Meslek
- Uzman Elektronik Teknisyeni
- Konum
- Istanbul
- Katılım
- 10 Aralık 2017
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 23
- Tepkime puanı
- 19
- Puanları
- 3
Arkadaşlar konuyu bence konuyu dallandırıp budaklandırmaya gerek yok
Özet olarak evet bir hata yapılmış ki her teknik servisin başına gelmiştir ve hatta daha da gelecektirde.Çünkü bu işte ne kadar dikkat edersen et illaki bir yerde hatalar olabiliyor.Bu tip sorunlarda önemli olan ilgili servisin sorunu çözmek adına ne yaptığıdır?Ben ona bakarım.
Delta sorununla ilgilenmemiş mi?
Müşteri hatası mı demiş?
Bu cihaz üretimde değil bu şekilde kullanın mı demiş Hayır!!!
Zamanında sadece bir garanti servisi varken ne tarz muameleler gördüğümüzü unutuyoruz herhalde..
Ben senelerdir bu caminin içerisindeyim ne tarz dümenler yapıldığını çok iyi biliyorum.
Ama bu konuda tipi şekli aynı olan bir malzeme takılmış ve teknisyen olarak bende aynı şekilde yapardım.Sonuçta bu anakartları yada yedek parçaları bizim firmalarımız üretmiyor tabiki varsa parça değişimine veya başka bir anakartan sağlam entegre alınacak yoksa her telefon ilk arızada hurda olsun gitsin yenisi verilsin.
servisinde yaklaşımına bakarsak durumu farkettiklerini ve müşteriyi mağdur etmemek adına bir sürü teklif sunulmuş. Daha ne yapılabilir ki..
Ve son olarak Din konusuna çok girmek istemiyorum ama kendi adıma konuşuyorum bir cihaza fiyat verirken "Ben size şah damarınızdan daha yakınım " ne demektir onu çok iyi hissediyorum.Benim hissetiğim kimse kul hakkı yeme peşinde değil ( zaten teklif ettikleri cihazların fiyatları ortada) ama yorumlarda eleştiri yaparken de aynı kul hakkına girilebileciğini hatırlatır hepinize iyi geceler dilerim.
MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Özet olarak evet bir hata yapılmış ki her teknik servisin başına gelmiştir ve hatta daha da gelecektirde.Çünkü bu işte ne kadar dikkat edersen et illaki bir yerde hatalar olabiliyor.Bu tip sorunlarda önemli olan ilgili servisin sorunu çözmek adına ne yaptığıdır?Ben ona bakarım.
Delta sorununla ilgilenmemiş mi?
Müşteri hatası mı demiş?
Bu cihaz üretimde değil bu şekilde kullanın mı demiş Hayır!!!
Zamanında sadece bir garanti servisi varken ne tarz muameleler gördüğümüzü unutuyoruz herhalde..
Ben senelerdir bu caminin içerisindeyim ne tarz dümenler yapıldığını çok iyi biliyorum.
Ama bu konuda tipi şekli aynı olan bir malzeme takılmış ve teknisyen olarak bende aynı şekilde yapardım.Sonuçta bu anakartları yada yedek parçaları bizim firmalarımız üretmiyor tabiki varsa parça değişimine veya başka bir anakartan sağlam entegre alınacak yoksa her telefon ilk arızada hurda olsun gitsin yenisi verilsin.
servisinde yaklaşımına bakarsak durumu farkettiklerini ve müşteriyi mağdur etmemek adına bir sürü teklif sunulmuş. Daha ne yapılabilir ki..
Ve son olarak Din konusuna çok girmek istemiyorum ama kendi adıma konuşuyorum bir cihaza fiyat verirken "Ben size şah damarınızdan daha yakınım " ne demektir onu çok iyi hissediyorum.Benim hissetiğim kimse kul hakkı yeme peşinde değil ( zaten teklif ettikleri cihazların fiyatları ortada) ama yorumlarda eleştiri yaparken de aynı kul hakkına girilebileciğini hatırlatır hepinize iyi geceler dilerim.
MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi