Çözüldü Delta servis sorunu

  • Konbuyu başlatan siptar
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 117
  • Görüntüleme 19K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

XiaomiServiceCenter

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mi Teknisyen
Cihazım
Xiaomi mi6
Meslek
Uzman Elektronik Teknisyeni
Konum
Istanbul
Katılım
10 Aralık 2017
Konular
1
Mesajlar
23
Tepkime puanı
19
Puanları
3
Arkadaşlar konuyu bence konuyu dallandırıp budaklandırmaya gerek yok
Özet olarak evet bir hata yapılmış ki her teknik servisin başına gelmiştir ve hatta daha da gelecektirde.Çünkü bu işte ne kadar dikkat edersen et illaki bir yerde hatalar olabiliyor.Bu tip sorunlarda önemli olan ilgili servisin sorunu çözmek adına ne yaptığıdır?Ben ona bakarım.
Delta sorununla ilgilenmemiş mi?
Müşteri hatası mı demiş?
Bu cihaz üretimde değil bu şekilde kullanın mı demiş Hayır!!!
Zamanında sadece bir garanti servisi varken ne tarz muameleler gördüğümüzü unutuyoruz herhalde..
Ben senelerdir bu caminin içerisindeyim ne tarz dümenler yapıldığını çok iyi biliyorum.
Ama bu konuda tipi şekli aynı olan bir malzeme takılmış ve teknisyen olarak bende aynı şekilde yapardım.Sonuçta bu anakartları yada yedek parçaları bizim firmalarımız üretmiyor tabiki varsa parça değişimine veya başka bir anakartan sağlam entegre alınacak yoksa her telefon ilk arızada hurda olsun gitsin yenisi verilsin.
servisinde yaklaşımına bakarsak durumu farkettiklerini ve müşteriyi mağdur etmemek adına bir sürü teklif sunulmuş. Daha ne yapılabilir ki..
Ve son olarak Din konusuna çok girmek istemiyorum ama kendi adıma konuşuyorum bir cihaza fiyat verirken "Ben size şah damarınızdan daha yakınım " ne demektir onu çok iyi hissediyorum.Benim hissetiğim kimse kul hakkı yeme peşinde değil ( zaten teklif ettikleri cihazların fiyatları ortada) ama yorumlarda eleştiri yaparken de aynı kul hakkına girilebileciğini hatırlatır hepinize iyi geceler dilerim.

MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

INoyaNI

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Orta
Cihazım
Mi4 ve Mi5s
Konum
İzmir
Katılım
29 Eylül 2017
Konular
1
Mesajlar
15
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Mi5 serisinin mi5- mi 5pro ların bu forumda olsun pek çok teknoloji forumunda olsun bu cihazlardan mi5s serilerine geçenlerde mi5 imde kamera çok daha iyiydileri okuyormuyuz evet ve buna mi6 ya gecenlerde dahil. Ee başka ne sunmuşlar c9 pro oldukça boyut olarak büyük bir model.

Vallaha mi5 kullanmadım ama mi 4 teki kamera varsa ben olsam aramam mi 5s i
(hatta mi4 teki ısınma olmasa şu an mi 5s umrumda değil kamerası yüzünden vereceğim anneme mi4 alacağım)
( malesefki mi4 ısınıyor mecburen mi serisi harici kamerasıda üstün büyük ihtimalle daha pahalı bir model alacağım ) bende mi 6 yı ki teklif edilen cihazların hiçbirini ee arkadaşın istememesi ve 20 iş gününde yapılamayan cihaz için doğal hakkı olan ücreti iade istemesinde.

Boyut olarak ve kamera olarak belki yeni cihaz alıcak mi 5 te olduğu gibi donanım boyut ve kamera birbirini tamamlar bir cihazı cebindende üstüne ekleyip alacak yanlış olan ne..

Aman servis üzülmesin diye al kardeş hoşuna gitmeyen kameralı mi5s'i mi6'yı yada sen büyük boyut sevmiyorsun ama c9 proyu servis üzülürse ayıp olur'mu diyelim.

MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Zenex

Zirveye Doğru
Onursal Yönetici
Teknisyen
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Baki
Cihazım
OnePlus 7T Pro
Meslek
Öğrenci
Konum
Trabzon
Katılım
15 Ocak 2016
Konular
62
Mesajlar
8.895
Çözümler
10
Tepkime puanı
8.549
Puanları
338
Mi5 serisinin mi5- mi 5pro ların bu forumda olsun pek çok teknoloji forumunda olsun bu cihazlardan mi5s serilerine geçenlerde mi5 imde kamera çok daha iyiydileri okuyormuyuz evet ve buna mi6 ya gecenlerde dahil. Ee başka ne sunmuşlar c9 pro oldukça boyut olarak büyük bir model.

Vallaha mi5 kullanmadım ama mi 4 teki kamera varsa ben olsam aramam mi 5s i
(hatta mi4 teki ısınma olmasa şu an mi 5s umrumda değil kamerası yüzünden vereceğim anneme mi4 alacağım)
( malesefki mi4 ısınıyor mecburen mi serisi harici kamerasıda üstün büyük ihtimalle daha pahalı bir model alacağım ) bende mi 6 yı ki teklif edilen cihazların hiçbirini ee arkadaşın istememesi ve 20 iş gününde yapılamayan cihaz için doğal hakkı olan ücreti iade istemesinde.

Boyut olarak ve kamera olarak belki yeni cihaz alıcak mi 5 te olduğu gibi donanım boyut ve kamera birbirini tamamlar bir cihazı cebindende üstüne ekleyip alacak yanlış olan ne..

Aman servis üzülmesin diye al kardeş hoşuna gitmeyen kameralı mi5s'i mi6'yı yada sen büyük boyut sevmiyorsun ama c9 proyu servis üzülürse ayıp olur'mu diyelim.

MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hocam her mesajınızı okuyorum fakat artık biraz daha seviyeli olmaya çağırıyorum sizi.

Mi5 ten 5s e 5s plus a geçen biri mi5 in kamerası daha iyiydi diyemez, çünkü değil. Ama yine de bu göz ardı edilebilir mi6 için aynı şey söylenmişken. Mi6 kamerası ile mi5 kamerasını iki cihazı elinize alıp karşılaştırmanızı öneririm. Bakalım mi5 den mi6 ya geçtim mi5 in kamera daha iyiydi diyenlere ne derece hak vereceksiniz. Başkalarının yazdıkları ile konuşmayalım hocam. Kendi elinize aldıysanız konuşun. Son olarak da binlerce milyonlarca cihaza servis hizmeti veren bir servis Delta, eğer ben şurada 3-5 cihazı tamir ederken dalgınlığıma gelip bu karışıklıkları yapabiliyorsam ki ne kadar iyi çalıştığımı herkes bilir, Deltanın bu karışıklıkları yapmasını gayet normal karşılarım. Önemli olan hatayı anlayıp arkasında durmak, kullanıcıyı memnun etmek.
 

INoyaNI

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Orta
Cihazım
Mi4 ve Mi5s
Konum
İzmir
Katılım
29 Eylül 2017
Konular
1
Mesajlar
15
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Hocam her mesajınızı okuyorum fakat artık biraz daha seviyeli olmaya çağırıyorum sizi.

Mi5 ten 5s e 5s plus a geçen biri mi5 in kamerası daha iyiydi diyemez, çünkü değil. Ama yine de bu göz ardı edilebilir mi6 için aynı şey söylenmişken. Mi6 kamerası ile mi5 kamerasını iki cihazı elinize alıp karşılaştırmanızı öneririm. Bakalım mi5 den mi6 ya geçtim mi5 in kamera daha iyiydi diyenlere ne derece hak vereceksiniz. Başkalarının yazdıkları ile konuşmayalım hocam. Kendi elinize aldıysanız konuşun. Son olarak da binlerce milyonlarca cihaza servis hizmeti veren bir servis Delta, eğer ben şurada 3-5 cihazı tamir ederken dalgınlığıma gelip bu karışıklıkları yapabiliyorsam ki ne kadar iyi çalıştığımı herkes bilir, Deltanın bu karışıklıkları yapmasını gayet normal karşılarım. Önemli olan hatayı anlayıp arkasında durmak, kullanıcıyı memnun etmek.

Hocam teknik bilgisi yetersiz denirse entegre vs bilmeyen birisi bile konuyu anlar a malzeme yerine b malzeme gelmiş takılmış kusura bakmayında bu bertaraf etmek için yazıya boşkonuşma demiyelim ne diyelim.

Ve ben zaten mi5 için yazanların yorumlarına istinaden yazdığımı belirttim buyrun forumda var bu yazılar başka forumlardada var.

Ve servisin arkasında durması konusu 2 yıl urune garanti veriyorsa 2 yıl urunun malzemesini tedarik etmekle yukumludur dogrumu.

Ve bu yanlış malzeme takma denen olay 1 kereye hasmı k.bakmayın firma ne demiş tedariği yok artık mi5 pronun yani o yoktu bunu taktık olabilirmi olabilir.

Ve sonuc olarak herkesin zevki farklıdır farklı etmenlere göre kişiler seçim yapar. Firma 20 iş gününde olması gerektiği gibi tamir etmelidir. Edemiyorsa kişi garanti firmasının seçimine göre cihaz almak zorunda değildir cihaz ücreti hakkı doğar.

Ve extra olarak kusura bakmayın benim başıma geldi kılcal 1-2 çizikli cihazı bana kargaburun gibi birşeyle tutulmuş metal yerlerinden tırtıklı baskı sıyrık izi doluydu geldiğinde panel değişmişti. Olmuş harita bumu arkasında durmak. Herkes bir ton para veriyor kılıftan camdan cıkaramıyor cihazını.

Baska forumlarada bakın mi4 te ekran sararanlar yananlar acaba cihazımın neresi gidecek diye gönderemiyorum diyenler vb dolu orası olmadı şikayet varda benzerleri dolu.

MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

XiaomiServiceCenter

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mi Teknisyen
Cihazım
Xiaomi mi6
Meslek
Uzman Elektronik Teknisyeni
Konum
Istanbul
Katılım
10 Aralık 2017
Konular
1
Mesajlar
23
Tepkime puanı
19
Puanları
3
Hocam teknik bilgisi yetersiz denirse entegre vs bilmeyen birisi bile konuyu anlar a malzeme yerine b malzeme gelmiş takılmış kusura bakmayında bu bertaraf etmek için yazıya boşkonuşma demiyelim ne diyelim.

Ve ben zaten mi5 için yazanların yorumlarına istinaden yazdığımı belirttim buyrun forumda var bu yazılar başka forumlardada var.

Ve servisin arkasında durması konusu 2 yıl urune garanti veriyorsa 2 yıl urunun malzemesini tedarik etmekle yukumludur dogrumu.

Ve bu yanlış malzeme takma denen olay 1 kereye hasmı k.bakmayın firma ne demiş tedariği yok artık mi5 pronun yani o yoktu bunu taktık olabilirmi olabilir.

Ve sonuc olarak herkesin zevki farklıdır farklı etmenlere göre kişiler seçim yapar. Firma 20 iş gününde olması gerektiği gibi tamir etmelidir. Edemiyorsa kişi garanti firmasının seçimine göre cihaz almak zorunda değildir cip haz ücreti hakkı doğar.

Ve extra olarak kusura bakmayın benim başıma geldi kılcal 1-2 çizikli cihazı bana kargaburun gibi birşeyle tutulmuş metal yerlerinden tırtıklı baskı sıyrık izi doluydu geldiğinde panel değişmişti. Olmuş harita bumu arkasında durmak. Herkes bir ton para veriyor kılıftan camdan cıkaramıyor cihazını.

Baska forumlarada bakın mi4 te ekran sararanlar yananlar acaba cihazımın neresi gidecek diye gönderemiyorum diyenler dolu orası olmadı şikayet varda benzerleri dolu.

MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Arkadaşım konunun muhataplarının yazdıklarını okuyabilirsen tüketicinin 20 günü geçti paramı iade edin gibi talebi yok demek ki geçmemiş, aksine servisin cevabında da iş günü kaybı olmadığı için iade yapamayız diyor.Sen konuya ön yargılarınla bakabilirsin ama durum bu.Bunu anlamak neden bu kadar zorlaştı çözemedim.

Ayrıca devamlı a ve b parçaları diyorsunuz da tüketici arkadaşa bu cihaz sağlam çalışır olarak ulaşmış mı evet çünkü sorunu anlayabilecek bir telefonu var ve ekran resmi paylaşmış demek ki takılan parça doğru teknik özellikleri farklıymış.
Serviste durumu farkedip çözüm için (kimilerine göre komik saçma gelebilir ama göz var nizam var 10 aylık tel üzerine 400 tl ye mi 6 verelim deniyor) farklı 4 seçenek sunmuş mu evet.Ne yapacaktı gerçekten merak ediyorum

Bizde demiyoruz ki arkadaşa "sus otur para iadesi falan isteme telefonu öyle kullan " zaten haddimize de değil.Tabiki hakkı olan bişey varsa alsın.
Ama sen servise cihaz gönder oluşan hata sonucu yapılan teklifleri reddet , 20 günü geçmediği halde para iadesi iste, üstüne üstlük 150 tl ye kapak takdırdım onu da geri alın de..
Lütfen komik olmayın..
evet anlıyorum ön yargılarımız olabilir ama bence bu konu da servise hakkını vermek lazım..

MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

INoyaNI

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Orta
Cihazım
Mi4 ve Mi5s
Konum
İzmir
Katılım
29 Eylül 2017
Konular
1
Mesajlar
15
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Arkadaşım konunun muhataplarının yazdıklarını okuyabilirsen tüketicinin 20 günü geçti paramı iade edin gibi talebi yok demek ki geçmemiş, aksine servisin cevabında da iş günü kaybı olmadığı için iade yapamayız diyor.Sen konuya ön yargılarınla bakabilirsin ama durum bu.Bunu anlamak neden bu kadar zorlaştı çözemedim.

Ayrıca devamlı a ve b parçaları diyorsunuz da tüketici arkadaşa bu cihaz sağlam çalışır olarak ulaşmış mı evet çünkü sorunu anlayabilecek bir telefonu var ve ekran resmi paylaşmış demek ki takılan parça doğru teknik özellikleri farklıymış.
Serviste durumu farkedip çözüm için (kimilerine göre komik saçma gelebilir ama göz var nizam var 10 aylık tel üzerine 400 tl ye mi 6 verelim deniyor) farklı 4 seçenek sunmuş mu evet.Ne yapacaktı gerçekten merak ediyorum

Bizde demiyoruz ki arkadaşa "sus otur para iadesi falan isteme telefonu öyle kullan " zaten haddimize de değil.Tabiki hakkı olan bişey varsa alsın.
Ama sen servise cihaz gönder oluşan hata sonucu yapılan teklifleri reddet , 20 günü geçmediği halde para iadesi iste, üstüne üstlük 150 tl ye kapak takdırdım onu da geri alın de..
Lütfen komik olmayın..
evet anlıyorum ön yargılarımız olabilir ama bence bu konu da servise hakkını vermek lazım..

MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Buyrun bakın diyorki bana cihaz teklif ettiler ben ücret iadesi istedim iade edemeyiz dediler. Thh'ye kaldı bizim iş yazmış.

Burada kolay anlaşılması için a-b yazdım üzerindeki yazılarda ufak farklar ve içerik olarak farklı olan fakat fiziksel olarak aynı olan malzemeler.

Kusura bakmayın bunu garanti firması yazmış 20 iş gününü geçme yok olması gerektiği gibi tamir olmayan cihazı 20 günde tamir etmişmi sayılır.?

MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Son düzenleme:

XiaomiServiceCenter

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mi Teknisyen
Cihazım
Xiaomi mi6
Meslek
Uzman Elektronik Teknisyeni
Konum
Istanbul
Katılım
10 Aralık 2017
Konular
1
Mesajlar
23
Tepkime puanı
19
Puanları
3
Buyrun bakın diyorki bana cihaz teklif ettiler ben ücret iadesi istedim iade edemeyiz dediler. Thh'ye kaldı bizim iş yazmış

Kusurabakmayın bunu garanti firması yazmış 20 iş gününü geçme yok olması gerektiği gibi tamir olmayan cihazı 20 günde tamir etmişmi sayılır.?

MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
O yazıyı yazan servis değil siptar kullanıcı isimli arkadaş resminide paylaştım.
İlginç olan da bu ya;
telefon sahibi tamir olmadı demiyor siz diyorsunuz,
20 gün geçti demiyor, siz diyorsunuz.
Bu sebeplerden konuya yaklaşımınızı sağlıklı bulmuyor konuyu uzatmak istemiyorum.
Herkese hayırlı günler iyi çalışmalar dilerim.
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir


MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

INoyaNI

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Orta
Cihazım
Mi4 ve Mi5s
Konum
İzmir
Katılım
29 Eylül 2017
Konular
1
Mesajlar
15
Tepkime puanı
2
Puanları
3
O yazıyı yazan servis değil siptar kullanıcı isimli arkadaş resminide paylaştım.
İlginç olan da bu ya;
telefon sahibi tamir olmadı demiyor siz diyorsunuz,
20 gün geçti demiyor, siz diyorsunuz.
Bu sebeplerden konuya yaklaşımınızı sağlıklı bulmuyor konuyu uzatmak istemiyorum.
Herkese hayırlı günler iyi çalışmalar dilerim.
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir


MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Anlaşamadığımız konu şu işin sonunda bu cihaz olması gerektiği gibi tamir edilmişmi hayır

Bende zaten sizin üst mesajınızda konuyla alakalı/sahibi ücret iadesi istemiyor demişsiniz bende istiyor demişim.

Ve bu istem karşısında garanti diyorki iş süresini geçme yok olması gerektiği gibi tamir edilmemiş cihaz tamir edilmiş (dolayısıyla 20 iş gününü geçmedi diyemez garanti şirketi) sayılmaz. Kişinin ücret talep hakkı doğar ki ben almışım. (bu hakla bu sekilde)





MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Son düzenleme:

mavisular

::..Hayat Sınavdır..::
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Sehmuz
Cihazım
Xiaomi Mi 6
Meslek
Öğretmen
Konum
Diyarbakır
Katılım
30 Ekim 2017
Konular
36
Mesajlar
609
Tepkime puanı
962
Puanları
108
Merhaba,

Konu biraz farklı anlaşılmış. Bahse konu olan ürün "batarya kapağı kırık ve açılmıyor" şikayeti ile geldi.Kapak değişimi için 150 TL ücret verildi ve açılmama sorunu içinde garanti dahilinde onarım yapıldı.
Şimdi burada onarım detayı hakkında bilgi vermemiz gerekirse; ürünün Emmc (UFS-128GB) entegresinde soğuk lehim ve Ram'inde arıza tespit edildi. Batarya kapağı değişti,Emmc entegresinin lehimleri tazelendi ve Ram değişerek onarım prosesi tamamlandı ve ürün hazır olarak gönderildi.
Buradaki şikayet sonrasında ürün tekrar servisimize "İşlemci hızı düştü ve Ram kapasitesi değişti,kapanıyor" şikayeti ile tekrar geldi ve detaylı olarak incelemeye alındı.
Sonuç olarak takılan RAM entegresinin Mi5 Pro 128GB modeli ile frekans uyumu sağlamadığı görüldü ve sorun tekrarlanmaması adına Kalite Kontrol/Level 4 Onarım Ekibi/Satın Alma departmanlarına konu ile ilgili gerekli uyarı yapıldı.Kullanıcıya bu durum hakkında geri bildirimde bulunduğu için teşekkür edildi.
Çözüm olarak ise ;
Mi5 Pro modeli artık üretimde olmadığı için;
Üst model olarak belirlenen:
Mi5S 64GB,
Mi5S Plus 64GB ve
Samsung C9 Pro 64GB ( Tüketicinin Xiaomi kullanmak istemiyorum, Samsung alacağım talebine istinaden)
modeli ürünler sıfır kutulu değişim olarak sunuldu.
Eğer bu ürünler yeterli gelmezse "425 TL" fiyat farkı ile Mi6 128GB ürün gönderilebileceği bilgisi ek olarak verildi.
Bu teklif sonrasında, belirtilen ürünlerin kabul edilmediği ve direk olarak cihazın Mart 2017 'de ödenen tutarı ile beraber kırık olduğu için ücretli değişen batarya kapağının toplam bedelinin geri ödenmesi talebi geldi.
Bu talebin sonrasında,ücret iadesi içeren şartların (çoklu geliş ve iş günü aşımı gibi) bahse konu olan üründe oluşmadığı için onay alamayacağımız bilgisi net olarak verildi ve yarın tekrar Tüketici tarafından net bir dönüş yapılacağı bilgisi alınıp konu beklemeye alındı.
Bu durumda THH/Tüketici Mahkemesi koşulları her zaman açıktır ve engellenebilir bir durumda değildir. Konu hakkında anlaşmaya varılamadığı durumda normal prosedürler uygulanıp, ilgili şikayet talebi kapatılacaktır.

Saygılarımızla,

DeltaServis

Bu açıklamalara binaen kimse kalkıp Delta Servis in bana çözümsüz bir firma - kötü bir garanti firması olduğunu söyleyemez. Her türlü değişim önerisinde bulunan bir firmaya illede para iadesi istenmesi işe yokuşa sürme gibi geliyor bana.

Telefonum bozulsa (cihazımın üretimden kaltığını belirtip) ve üstüne bana birebir değişim yapamayacaklarını söyleseler bunun yerine cihazımla eşdeğer ve/veya daha üst bir modeli ile değiştirebileceklerini çözüm olarak sunsalar hiç düşünmeden kabul ederim. Çünkü sorunumu direkt çözmüş olurlar / hemde SIFIR BİR CİHAZ TEKLİF EDEREK...!

İlk andan Delta Servis ile muhattab olduğum andan beri belirttim burada siz forumdaşlara. Oldukça samimi, yapıcı davranışlar ile karşılaştım. Halen olgun davranmaktalar bana. Delta Servisi Kötüleyen serzenişleri okurken ve son olarak alıntıdaki yazıyı okurken hayretler içinde kaldım forumda kötülenene görüşlere.

Son olarak hiçbir şekilde Delta Servisi kötüleyen görüşlere katılmıyorum. Hele hele bu kadar yapıcı çözüm ürettiğini yazan bir firmaya güvenmemek (afedersiniz) haksızlığın daniskası olur.....
 

INoyaNI

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Orta
Cihazım
Mi4 ve Mi5s
Konum
İzmir
Katılım
29 Eylül 2017
Konular
1
Mesajlar
15
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Bu açıklamalara binaen kimse kalkıp Delta Servis in bana çözümsüz bir firma - kötü bir garanti firması olduğunu söyleyemez. Her türlü değişim önerisinde bulunan bir firmaya illede para iadesi istenmesi işe yokuşa sürme gibi geliyor bana.

Telefonum bozulsa (ki şuanda bozuk) (cihazımın üretimden kaltığını belirtip) ve üstüne bana birebir değişim yapamayacaklarını söyleseler bunun yerine cihazımla eşdeğer ve/veya daha üst bir modeli ile değiştirebileceklerini çözüm olarak sunsalar hiç düşünmeden kabul ederim. Çünkü sorunumu direkt çözmüş olurlar / hemde SIFIR BİR CİHAZ TEKLİF EDEREK...!

İlk andan Delta Servis ile muhattab olduğum andan beri belirttim burada siz forumdaşlara. Oldukça samimi, yapıcı davranışlar ile karşılaştım. Halen olgun davranmaktalar bana. Delta Servisi Kötüleyen serzenişleri okurken ve son olarak alıntıdaki yazıyı okurken hayretler içinde kaldım forumda kötülenene görüşlere.

Son olarak hiçbir şekilde Delta Servisi kötüleyen görüşlere katılmıyorum. Hele hele bu kadar yapıcı çözüm ürettiğini yazan bir firmaya güvenmemek (afedersiniz) haksızlığın daniskası olur.....
Ben cihazımı 1.5 ay servisten gelmesini bekledim. Bana 1kere selam veren olmadı servisten 2.ye yolladım cihazı hala dönen yok 1 hafta sonra thhye vericem dedim. E artık verdim. 20 gün civarındada ücret iadesi aldım. Thh sonuçlanmadan ya neymiş anlayamadığım 2 ay 2.5 ay bekleme ve sonunda begenmediğiniz bir cihazı alın denmesine nasıl olumlu bakıyorsunuz. Bakın yukarıdada ss koymuş arkadaşım 3 ay bekletmişler.



MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt