Çözüldü Delta servis sorunu

  • Konbuyu başlatan siptar
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 117
  • Görüntüleme 18K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ercmaster

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ercan
Cihazım
mi5s
Konum
istanbul
Katılım
28 Kasım 2016
Konular
17
Mesajlar
1.043
Tepkime puanı
1.043
Puanları
138
Merhaba,

Konu biraz farklı anlaşılmış. Bahse konu olan ürün "batarya kapağı kırık ve açılmıyor" şikayeti ile geldi.Kapak değişimi için 150 TL ücret verildi ve açılmama sorunu içinde garanti dahilinde onarım yapıldı.
Şimdi burada onarım detayı hakkında bilgi vermemiz gerekirse; ürünün Emmc (UFS-128GB) entegresinde soğuk lehim ve Ram'inde arıza tespit edildi. Batarya kapağı değişti,Emmc entegresinin lehimleri tazelendi ve Ram değişerek onarım prosesi tamamlandı ve ürün hazır olarak gönderildi.
Buradaki şikayet sonrasında ürün tekrar servisimize "İşlemci hızı düştü ve Ram kapasitesi değişti,kapanıyor" şikayeti ile tekrar geldi ve detaylı olarak incelemeye alındı.
Sonuç olarak takılan RAM entegresinin Mi5 Pro 128GB modeli ile frekans uyumu sağlamadığı görüldü ve sorun tekrarlanmaması adına Kalite Kontrol/Level 4 Onarım Ekibi/Satın Alma departmanlarına konu ile ilgili gerekli uyarı yapıldı.Kullanıcıya bu durum hakkında geri bildirimde bulunduğu için teşekkür edildi.
Çözüm olarak ise ;
Mi5 Pro modeli artık üretimde olmadığı için;
Üst model olarak belirlenen:
Mi5S 64GB,
Mi5S Plus 64GB ve
Samsung C9 Pro 64GB ( Tüketicinin Xiaomi kullanmak istemiyorum, Samsung alacağım talebine istinaden)
modeli ürünler sıfır kutulu değişim olarak sunuldu.
Eğer bu ürünler yeterli gelmezse "425 TL" fiyat farkı ile Mi6 128GB ürün gönderilebileceği bilgisi ek olarak verildi.
Bu teklif sonrasında, belirtilen ürünlerin kabul edilmediği ve direk olarak cihazın Mart 2017 'de ödenen tutarı ile beraber kırık olduğu için ücretli değişen batarya kapağının toplam bedelinin geri ödenmesi talebi geldi.
Bu talebin sonrasında,ücret iadesi içeren şartların (çoklu geliş ve iş günü aşımı gibi) bahse konu olan üründe oluşmadığı için onay alamayacağımız bilgisi net olarak verildi ve yarın tekrar Tüketici tarafından net bir dönüş yapılacağı bilgisi alınıp konu beklemeye alındı.
Bu durumda THH/Tüketici Mahkemesi koşulları her zaman açıktır ve engellenebilir bir durumda değildir. Konu hakkında anlaşmaya varılamadığı durumda normal prosedürler uygulanıp, ilgili şikayet talebi kapatılacaktır.

Saygılarımızla,

DeltaServis
Ben bu açıklamayla birlikte gözümdeki deltanın pürüzlü imajı değişmeye başladı. Şimdilik sorun yaşamadım, ama çalışma prensibindeki iyi niyeti sevdim. Miui forum da gerçekten xiaomi markası adına distribütörünün koymayacağı taşın altına elini koyuyor. İşte bu forumu bu yüzden seviyorum..
 

TheByALeX

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Fatih
Cihazım
Redmi Not 4X
Meslek
PLC Mekanik Bakım
Konum
İzmir
Katılım
25 Haziran 2017
Konular
25
Mesajlar
893
Tepkime puanı
717
Puanları
108
Kısacası iyiki varsın "Miuiturkiye" Sayende çok şey öğrendik

Redmi Note 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

XiaomiServiceCenter

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mi Teknisyen
Cihazım
Xiaomi mi6
Meslek
Uzman Elektronik Teknisyeni
Konum
Istanbul
Katılım
10 Aralık 2017
Konular
1
Mesajlar
23
Tepkime puanı
19
Puanları
3
Konuyu hayretle takip ediyorum neden mi?;
1.siptar arkadaşımız servisle alakalı bir aksaklık yaşamış ve servisin cevabına bakılırsa durumu düzeltmek adına bence çok iyi teklifler yapılmış arkadaşımız konuyu bize farklı lanse etmekle kalmamış ,o kadar çözüm arasından hiç birini kabul etmeyip zamanında ücretle yaptırmış olduğu kapağın bile parasını isteme seviyesine ulaşmış olduğu için gerçekten hayret verici,
2.INoyaNI adlı arkadaş ta durumu idrak edemeden yada teknik bilgisi olmadığından durumu yorumlamış ve servisi haksız gösterme , siptar ı dolduruşa getirme çabasında olduğunu hissettim gerçekten hayret verici,

Arkadaşlar xiaomi cihazlarımız için bu kadar güzel imkanlar sunulan ve paylaşımlar yapılan bir ortamda hiçbir servis bizler ile ilgilenmezken delta sorunlarımızla ilgilenmeye çalışıyor bu imkanı bulmuşken insanları kendimizden soğutmayalım derim.
şahsen yukarıda yazmış oldukları cevap çok net ve iyimser.bnm telefonumun da garantisi delta bu yaklaşımları ile aklımdaki şüpheleri giderdiler.Tşkler Miui Türkiye ve Delta Servis.



MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

bayon

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Onur
Cihazım
Mi MİX/ Mi4
Meslek
Kabin Memuru
Konum
İstanbul
Katılım
22 Şubat 2016
Konular
31
Mesajlar
1.460
Çözümler
1
Tepkime puanı
701
Puanları
128
Konuyu hayretle takip ediyorum neden mi?;
1.siptar arkadaşımız servisle alakalı bir aksaklık yaşamış ve servisin cevabına bakılırsa durumu düzeltmek adına bence çok iyi teklifler yapılmış arkadaşımız konuyu bize farklı lanse etmekle kalmamış ,o kadar çözüm arasından hiç birini kabul etmeyip zamanında ücretle yaptırmış olduğu kapağın bile parasını isteme seviyesine ulaşmış olduğu için gerçekten hayret verici,
2.INoyaNI adlı arkadaş ta durumu idrak edemeden yada teknik bilgisi olmadığından durumu yorumlamış ve servisi haksız gösterme , siptar ı dolduruşa getirme çabasında olduğunu hissettim gerçekten hayret verici,

Arkadaşlar xiaomi cihazlarımız için bu kadar güzel imkanlar sunulan ve paylaşımlar yapılan bir ortamda hiçbir servis bizler ile ilgilenmezken delta sorunlarımızla ilgilenmeye çalışıyor bu imkanı bulmuşken insanları kendimizden soğutmayalım derim.
şahsen yukarıda yazmış oldukları cevap çok net ve iyimser.bnm telefonumun da garantisi delta bu yaklaşımları ile aklımdaki şüpheleri giderdiler.Tşkler Miui Türkiye ve Delta Servis.



MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Zaten olması gereken bu biz müşteriyiz ayrıca katakulilik var ortada atlamayın bunları. Belki sizin diliniz yanmamış umarım yanmaz da
 

TheByALeX

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Fatih
Cihazım
Redmi Not 4X
Meslek
PLC Mekanik Bakım
Konum
İzmir
Katılım
25 Haziran 2017
Konular
25
Mesajlar
893
Tepkime puanı
717
Puanları
108
Konuyu hayretle takip ediyorum neden mi?;
1.siptar arkadaşımız servisle alakalı bir aksaklık yaşamış ve servisin cevabına bakılırsa durumu düzeltmek adına bence çok iyi teklifler yapılmış arkadaşımız konuyu bize farklı lanse etmekle kalmamış ,o kadar çözüm arasından hiç birini kabul etmeyip zamanında ücretle yaptırmış olduğu kapağın bile parasını isteme seviyesine ulaşmış olduğu için gerçekten hayret verici,
2.INoyaNI adlı arkadaş ta durumu idrak edemeden yada teknik bilgisi olmadığından durumu yorumlamış ve servisi haksız gösterme , siptar ı dolduruşa getirme çabasında olduğunu hissettim gerçekten hayret verici,

Arkadaşlar xiaomi cihazlarımız için bu kadar güzel imkanlar sunulan ve paylaşımlar yapılan bir ortamda hiçbir servis bizler ile ilgilenmezken delta sorunlarımızla ilgilenmeye çalışıyor bu imkanı bulmuşken insanları kendimizden soğutmayalım derim.
şahsen yukarıda yazmış oldukları cevap çok net ve iyimser.bnm telefonumun da garantisi delta bu yaklaşımları ile aklımdaki şüpheleri giderdiler.Tşkler Miui Türkiye ve Delta Servis.



MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bu Forum"u açıp bizlere Xiaomi konusundaki paylaşımları ile bilinçlendiren değerli forum yöneticilerine üstadlarına canı gönülden teşekkür ediyorum Gerçekten bu foruma çok şey borçluyuz

Delta bizimle ilgileniyor cümlesi biraz trajikomik bir cümle oldu Bizimle ilgilenen ve karşılıksız yardımlarını esirgemeyen Forum yöneticileri ve üstadlar mevcut sürekli ellerinden geldiğince yardım etmeye birşeyler yapmaya çalışıyorlar
Hemde hiçbir karşılık beklemeden.

İkincisi ise Delta firması kendi çıkarlarını gözetmek için Xiaomi sahiplerine hizmet veriyor
Arkasında durduğu cihaza tabiki hizmet vermek zorunda, delta kimsenin babasının oğlu değil gelen cihazlara ücretsiz işlem ile onarıp geri göndersin

İyimser ve net cevap dediğiniz
gönderdiğiniz cihazına orjinali değilde farklı bir parça takılmasımi,sizce gönderilen cihaza farklı bir parça takılmadan önce müşteriyi arayıp bilgilendirmeleri gerekmiyor muydu, ki müşteri kabul ettikten sonra işlemlerin yapılması gerekiyordu

Konuyu açan Arkadaşımızın anakart i değişmiş olan cihazı anlamayacak kadar tecrübesiz olsa da
Bu kul hakkına girer unutmayın

Peygamber efendimiz sahabesi muazi Yemen'e gönderdiği zaman
Ey Muaz sakın olan mazlumun bedduasıni alma çünkü mazlumun ahı ile Allah arasında perde yoktur demiştir

Kısaca Tok Açın halinden anlamaz kardeşim

Redmi Note 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

by_colakoglu

Vatan toprağı kutsaldır, kaderine terkedilemez.
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Habil
Cihazım
Redmi note 4
Meslek
Elektronik tekn.
Yaş
44
Konum
İstanbul
Katılım
26 Kasım 2017
Konular
15
Mesajlar
261
Tepkime puanı
225
Puanları
58
Merhaba,

Konu biraz farklı anlaşılmış. Bahse konu olan ürün "batarya kapağı kırık ve açılmıyor" şikayeti ile geldi.Kapak değişimi için 150 TL ücret verildi ve açılmama sorunu içinde garanti dahilinde onarım yapıldı.
Şimdi burada onarım detayı hakkında bilgi vermemiz gerekirse; ürünün Emmc (UFS-128GB) entegresinde soğuk lehim ve Ram'inde arıza tespit edildi. Batarya kapağı değişti,Emmc entegresinin lehimleri tazelendi ve Ram değişerek onarım prosesi tamamlandı ve ürün hazır olarak gönderildi.
Buradaki şikayet sonrasında ürün tekrar servisimize "İşlemci hızı düştü ve Ram kapasitesi değişti,kapanıyor" şikayeti ile tekrar geldi ve detaylı olarak incelemeye alındı.
Sonuç olarak takılan RAM entegresinin Mi5 Pro 128GB modeli ile frekans uyumu sağlamadığı görüldü ve sorun tekrarlanmaması adına Kalite Kontrol/Level 4 Onarım Ekibi/Satın Alma departmanlarına konu ile ilgili gerekli uyarı yapıldı.Kullanıcıya bu durum hakkında geri bildirimde bulunduğu için teşekkür edildi.
Çözüm olarak ise ;
Mi5 Pro modeli artık üretimde olmadığı için;
Üst model olarak belirlenen:
Mi5S 64GB,
Mi5S Plus 64GB ve
Samsung C9 Pro 64GB ( Tüketicinin Xiaomi kullanmak istemiyorum, Samsung alacağım talebine istinaden)
modeli ürünler sıfır kutulu değişim olarak sunuldu.
Eğer bu ürünler yeterli gelmezse "425 TL" fiyat farkı ile Mi6 128GB ürün gönderilebileceği bilgisi ek olarak verildi.
Bu teklif sonrasında, belirtilen ürünlerin kabul edilmediği ve direk olarak cihazın Mart 2017 'de ödenen tutarı ile beraber kırık olduğu için ücretli değişen batarya kapağının toplam bedelinin geri ödenmesi talebi geldi.
Bu talebin sonrasında,ücret iadesi içeren şartların (çoklu geliş ve iş günü aşımı gibi) bahse konu olan üründe oluşmadığı için onay alamayacağımız bilgisi net olarak verildi ve yarın tekrar Tüketici tarafından net bir dönüş yapılacağı bilgisi alınıp konu beklemeye alındı.
Bu durumda THH/Tüketici Mahkemesi koşulları her zaman açıktır ve engellenebilir bir durumda değildir. Konu hakkında anlaşmaya varılamadığı durumda normal prosedürler uygulanıp, ilgili şikayet talebi kapatılacaktır.

Saygılarımızla,

DeltaServis
Şu okuduklarimdan sonra üstelik te müşterinin gönlünü almak için mi 5 s Plus teklifi edilmişken dahada olmadı Samsung c9 pro teklif edilmişken kimse bana DELTA kötü demesin...
[doublepost=1516137054,1516136841][/doublepost]
Konuyu hayretle takip ediyorum neden mi?;
1.siptar arkadaşımız servisle alakalı bir aksaklık yaşamış ve servisin cevabına bakılırsa durumu düzeltmek adına bence çok iyi teklifler yapılmış arkadaşımız konuyu bize farklı lanse etmekle kalmamış ,o kadar çözüm arasından hiç birini kabul etmeyip zamanında ücretle yaptırmış olduğu kapağın bile parasını isteme seviyesine ulaşmış olduğu için gerçekten hayret verici,
2.INoyaNI adlı arkadaş ta durumu idrak edemeden yada teknik bilgisi olmadığından durumu yorumlamış ve servisi haksız gösterme , siptar ı dolduruşa getirme çabasında olduğunu hissettim gerçekten hayret verici,

Arkadaşlar xiaomi cihazlarımız için bu kadar güzel imkanlar sunulan ve paylaşımlar yapılan bir ortamda hiçbir servis bizler ile ilgilenmezken delta sorunlarımızla ilgilenmeye çalışıyor bu imkanı bulmuşken insanları kendimizden soğutmayalım derim.
şahsen yukarıda yazmış oldukları cevap çok net ve iyimser.bnm telefonumun da garantisi delta bu yaklaşımları ile aklımdaki şüpheleri giderdiler.Tşkler Miui Türkiye ve Delta Servis.



MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yazdıklarına yüzde yüz katılıyorum....
 

dorteks

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ömer
Cihazım
Mi6
Yaş
45
Konum
Adana
Katılım
28 Ekim 2017
Konular
6
Mesajlar
91
Tepkime puanı
37
Puanları
18
Teknik Servis çok iyi teklifler sunmuş. 400 küsüre Mi6'ya geçme seçeneği bile sunmuş.
 

by_colakoglu

Vatan toprağı kutsaldır, kaderine terkedilemez.
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Habil
Cihazım
Redmi note 4
Meslek
Elektronik tekn.
Yaş
44
Konum
İstanbul
Katılım
26 Kasım 2017
Konular
15
Mesajlar
261
Tepkime puanı
225
Puanları
58
Teknik Servis çok iyi teklifler sunmuş. 400 küsüre Mi6'ya geçme seçeneği bile sunmuş.
Bence eksik hizmet ağzıyla kuş tutmalıydı servis birde... Üstelik te bütün bu teklifleri sunan servis beğenilmeyen dudak bükülen ithalatçı garantili servis. Tedavülden kalkmış cihaza mi 5 s plus teklif edilmiş mi 6 teklif edilmiş valla çok ama çok taktir ettim DELTA yı helal olsun adamlara.. .
 

Mertuska

Elit Üye
Emekli Yönetici
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mert
Cihazım
İphone Xs
Meslek
Malzeme Mühendisi
Yaş
32
Konum
İstanbul
Katılım
24 Eylül 2017
Konular
60
Mesajlar
1.566
Tepkime puanı
1.395
Puanları
138
Niye herkes teklif sunmaya takıldı ? Teklif sunması iyi bişey evet. Ama yapılan absürt yanlışı nasıl bu kadar göz ardı edebiliyorsunuz anlamak mümkün değil. Durumun özeti bence Akıl almaz bir yanlış ve yanlışın bedeli olarak güzel çözüm yolları.

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

INoyaNI

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Orta
Cihazım
Mi4 ve Mi5s
Konum
İzmir
Katılım
29 Eylül 2017
Konular
1
Mesajlar
15
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Konuyu hayretle takip ediyorum neden mi?;
1.siptar arkadaşımız servisle alakalı bir aksaklık yaşamış ve servisin cevabına bakılırsa durumu düzeltmek adına bence çok iyi teklifler yapılmış arkadaşımız konuyu bize farklı lanse etmekle kalmamış ,o kadar çözüm arasından hiç birini kabul etmeyip zamanında ücretle yaptırmış olduğu kapağın bile parasını isteme seviyesine ulaşmış olduğu için gerçekten hayret verici,
2.INoyaNI adlı arkadaş ta durumu idrak edemeden yada teknik bilgisi olmadığından durumu yorumlamış ve servisi haksız gösterme , siptar ı dolduruşa getirme çabasında olduğunu hissettim gerçekten hayret verici,

Arkadaşlar xiaomi cihazlarımız için bu kadar güzel imkanlar sunulan ve paylaşımlar yapılan bir ortamda hiçbir servis bizler ile ilgilenmezken delta sorunlarımızla ilgilenmeye çalışıyor bu imkanı bulmuşken insanları kendimizden soğutmayalım derim.
şahsen yukarıda yazmış oldukları cevap çok net ve iyimser.bnm telefonumun da garantisi delta bu yaklaşımları ile aklımdaki şüpheleri giderdiler.Tşkler Miui Türkiye ve Delta Servis.



MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Pardonda benim yazdığım ne yanlış sadece bir üründe 1 cihazda olan bir durum degil bu kişilerin yazılarini bastan okuyun konu başından itibaren . Bendede mi 4 lte cihazı anakart değisti deyip mi4 3 g olarak yolladılar servis süresi geçmişti ucret iadesi istiyorum dememe ragmen . üstüne cihaz olmayan çiziklerle geldi ve cihazı tekrar yolladım 3 gun içinde ücret iadesi yapılmazsa 4. Gün thh ye başvurucam dedim thh bitmeden 15 gün içinde paramı aldım . Benim hakkim paramı alabilmekse alabilirim yok nemiş servis iyi seçenek sunmuş ( herkesin zevki ayrıdır begenisi ayridir kimisi sadece kamera için alır vs vs )benim hakkım paramı almaksa alırım istedigim cihazı alırım servise ne. Boş boş servis kollama ...

Boş konuşma istersen elektronik teknikeriyim yillarcada tamir sektöründe çalıştım . Burada bir sürü ayrı model cihazda aynı sorun olmuşsa a cihazın parçasını yollamışları anlamıyacak bir şey yok . Ama a ve b cihaz yok bak cde cihazlardada millete aynı olmuş ... Yersen olmuş millete ss de atayım istersen parayı aldigim sorunu yazdığım yazışmaları...

Yanlışlıkla diger 2 arkadaşa yazmışım xiaomisevicecenter'a yazacağıma kusura bakmasınlar.
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt