Çözüldü Delta servis sorunu

  • Konbuyu başlatan siptar
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 117
  • Görüntüleme 18K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Delta Servis 2

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
34
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
215
Tepkime puanı
94
Puanları
43
Merhaba
10 ay kullandığım MI5 Pro cep telefonum , elimde facebook ta dolaşırken birden bire kapandı ve bir daha açılmadı.
Telefomun delta servis garantili olduğu için kargo 18.12.2017 tarihinde servise gönderdim.
Telefonun arka kapağı çatlak olduğu için benden 150 TL para istendi. kabul edip yatırdım.
12.01.2018 tarifinde telefonum elime ulaştı.
Telefomunun donanım özellikleri 2,15GHZ işlemci ,128G hafıza ve 4GB olası gerekirken , 1,8GHZ ,128GB hafıza ve 3GB ram donanımlı olarak elime ulaştı.
Gelen teknikservis formunda arka kapak değişimi yapıldı, mekanik bakım yapıldı yazmaktadır.
Benin öngörüm Telefonun ana kartı nı değiştirdiler ve MI5 ana kartı takıldı.
MI5 ile MI5pro arasında 2 kartı fiyat farkı var.
Delta servis garantili telefon alırsanız ,garantili diye düşünmeyin telefonunuzu....


Merhaba,

Cihazınızın bilgilerini özel mesaj yoluyla bize iletirseniz size daha sağlıklı yardımcı olmak isteriz.

Saygılar,
Delta Servis
 

mavisular

::..Hayat Sınavdır..::
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Sehmuz
Cihazım
Xiaomi Mi 6
Meslek
Öğretmen
Konum
Diyarbakır
Katılım
30 Ekim 2017
Konular
36
Mesajlar
609
Tepkime puanı
962
Puanları
108
Sayın siptar bey. Delta Servis 2 yeterince açık bir biçimde size yardımcı olmaya çalışıyor. Bence bu yakınlığı gözardı etmeden iletişime geçmenizi öneririm...
 

Mertuska

Elit Üye
Emekli Yönetici
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mert
Cihazım
İphone Xs
Meslek
Malzeme Mühendisi
Yaş
32
Konum
İstanbul
Katılım
24 Eylül 2017
Konular
60
Mesajlar
1.566
Tepkime puanı
1.395
Puanları
138
Sayın siptar bey. Delta Servis 2 yeterince açık bir biçimde size yardımcı olmaya çalışıyor. Bence bu yakınlığı gözardı etmeden iletişime geçmenizi öneririm...
İletişime çoktan geçmiştir bence ama şu yapılan olayın açıklaması nasıl olur ben de merak ediyorum gerçekten, umarım sonucu tatlıya bağlanır.

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

ercmaster

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ercan
Cihazım
mi5s
Konum
istanbul
Katılım
28 Kasım 2016
Konular
17
Mesajlar
1.043
Tepkime puanı
1.043
Puanları
138
Bence delta servis bu arkadaştan bilgi istemek yerine , buraya " arkadaşı telefon ile aradık, bilgileri aldık, çözüm için gerekli adımları attık" diye mesaj atması gerekir. Tabi gereğini yaptıktan sonra. Çünkü adamın elinde somut bir gariplik var , belki çok basit bişeydir, yazmaya bile gerek olmayacak bişey için prestiji zedeleyici konu var. Ben olsam hemen iletişim kurardım
 

siptar

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Uskuplu
Cihazım
MI5 pro
Yaş
45
Konum
Bursa
Katılım
6 Mart 2017
Konular
5
Mesajlar
18
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Konu ile ilgili telefonu aldığım gün hemen iletişime geçtim. Mail, telefon , Web sitesi......
Gelen Mail ''Ürünün incelenmesi için tarafımıza gönderebilirsiniz.Bu şekilde işlem yapılmamaktadır.'' oldu.
Telefonu tekrar servise gönderdim.
Bakalım ne olacak. :(

Delta servis form no:

353559
 

mavisular

::..Hayat Sınavdır..::
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Sehmuz
Cihazım
Xiaomi Mi 6
Meslek
Öğretmen
Konum
Diyarbakır
Katılım
30 Ekim 2017
Konular
36
Mesajlar
609
Tepkime puanı
962
Puanları
108
Konu ile ilgili telefonu aldığım gün hemen iletişime geçtim. Mail, telefon , Web sitesi......
Gelen Mail ''Ürünün incelenmesi için tarafımıza gönderebilirsiniz.Bu şekilde işlem yapılmamaktadır.'' oldu.
Telefonu tekrar servise gönderdim.
Bakalım ne olacak. :(

Delta servis form no:

353559

Sende benim gibi bekleme moduna girdin demekki :( İnsan kendini telefonsuz (afedersiniz) çıplak gibi hissediyor. @Delta Servis 2 ile konuşmamda kendisi de bana aynı şekilde söylemişti ki doğru olanda budur. Telefonu kendilerine yollamadan ne yardımcı olabilirler nede doğru birşey söyleyebilirler.

siptar emin ol bu sefer doğru olanı yaptın. Ve sapasağlam bir telefona kavuşacaksın..
 

Delta Servis 2

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
34
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
215
Tepkime puanı
94
Puanları
43
Konu ile ilgili telefonu aldığım gün hemen iletişime geçtim. Mail, telefon , Web sitesi......
Gelen Mail ''Ürünün incelenmesi için tarafımıza gönderebilirsiniz.Bu şekilde işlem yapılmamaktadır.'' oldu.
Telefonu tekrar servise gönderdim.
Bakalım ne olacak. :(

Delta servis form no:

353559


Merhaba,

Bilgilerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz. Elimizden geleni yapacağımıza emin olabilirsiniz. İyi günler dileriz.
 

siptar

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Uskuplu
Cihazım
MI5 pro
Yaş
45
Konum
Bursa
Katılım
6 Mart 2017
Konular
5
Mesajlar
18
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Sende benim gibi bekleme moduna girdin demekki :( İnsan kendini telefonsuz (afedersiniz) çıplak gibi hissediyor. @Delta Servis 2 ile konuşmamda kendisi de bana aynı şekilde söylemişti ki doğru olanda budur. Telefonu kendilerine yollamadan ne yardımcı olabilirler nede doğru birşey söyleyebilirler.

siptar emin ol bu sefer doğru olanı yaptın. Ve sapasağlam bir telefona kavuşacaksın..


Hocam MI5 Telefondan o kadar memnundum ki anlatamam. Hatta yakınımdaki en az 5 kişiye tavsiye derek MI telefon aldırdım. Telefonda böyle bir sıkıntı olabilir kul yapımı. Ama delta servisin yaptığı MI nin teknis servis ve garanti konusunda nekadar sıkıntılı olduğunu anladım. Tavsiye ederek telefon aldırdığım kişiler ne düşünürler bilemiyorum...
 

mavisular

::..Hayat Sınavdır..::
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Sehmuz
Cihazım
Xiaomi Mi 6
Meslek
Öğretmen
Konum
Diyarbakır
Katılım
30 Ekim 2017
Konular
36
Mesajlar
609
Tepkime puanı
962
Puanları
108
Hocam MI5 Telefondan o kadar memnundum ki anlatamam. Hatta yakınımdaki en az 5 kişiye tavsiye derek MI telefon aldırdım. Telefonda böyle bir sıkıntı olabilir kul yapımı. Ama delta servisin yaptığı MI nin teknis servis ve garanti konusunda nekadar sıkıntılı olduğunu anladım. Tavsiye ederek telefon aldırdığım kişiler ne düşünürler bilemiyorum...

siptar hocam bende Mi 5S aldım ve o kadar memnundum ki telefonumdan. Etrafımdaki kişiler telefonuma bakarak Xiaomi markasına hasta oldular. Fiyat / Performans oranına hayret kalarak çoğu öğretmen arkadaşım bu markadan satın aldılar. Ancak telefonumun Wifi sıkıntısı çıktı. Şuanda serviste. Az önce görüştüm kendileri ile . Cihazın tamir sürecinde olduğunu , tamir sürecinin maksimum 20 iş günü olduğunu söylediler. O kadar çaresiz hissediyorum ki kendimi. Daha telefonuma doyamadım bile açıkcası. Bir an önce sorunun hallolup tarafıma yollanmasını istiyorum. Ama elimizden hiçbirşey gelmez. Garanti süreci maalesef böyle bir durum. Beklemekten başka bir çaremiz yok. Ama gerek forumdaki servis yetkilisi olsun gerekse istanbuldaki Delta Servis yetkilileri olsun oldukça olumlu ve yapıcı davrandılar bana.

Dediğim gibi beklemekten başka bir çaremiz yok... Her adımı forumdan arkadaşlar ile paylaşacağımı belirttim. Umarım müjdeli bir haber paylaşırım sizler ile.

Umarım.....
 

kahwecix

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Muhammet
Cihazım
Mİ 5
Meslek
Ziraat Tekn.
Yaş
36
Konum
konya
Katılım
25 Haziran 2016
Konular
3
Mesajlar
29
Tepkime puanı
7
Puanları
3
Delta ile basımdan gecen bir olay anlatayım siz hikayeden almanız gereken mesajı alın ve kararınınızı ona göre verin :
6-7 ay kadar once kendilerinden 1 bucuk yıl kadar once satın almııs oldugumuz lg g3 cihaz mavi ekran arızası verdi. Bir cogumuzun bildiği gibi mavi ekran lg g3 lerde kronik sorun bunu LG kendiside kabul ediyor. Nitekim delta servise gonderdik cihazı delta servis telefon üzerinde ki çizikleri bahane ederek garanti kapsamı dısında bıraktıgını soyledi cihazı. Oysaki mavi ekran arızası ile bahsi gecen ufak çiziğin hic alakası yoktu.
İlk iş bana gönderdikleri servis raporu ile tüketici hakem heyetine basvurmak oldu. Tüketici hakem heyeti bilirkişi tayin etti ve bilirkişi de bahsi geçen arıza ile sözde darbe özde çizik ile alakası olmadıgı tarafımıza fatura bedelinin iadesine karar verdi.
Özet olarak delta garanti bu tip şark kurnazlıklarlarına sıkça başvuruyor hakkınızı aramaktan vazgeçmeyin.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt