Arkadaşlar bugün Delta servisten bir yetkili aradı. Yurt dışından gelen ana kartlarda rom lar ile uyuşmazlık olduğunu söyledi. benim telefomun sayasinde bunu tespit etmişler Teşekkür ettiler.
Ben inanmadım. Benim gibi bir standart kullanıcının ilk baktığı yere (ram,rom,işlemci gibi...) yerlere nasıl olur da bir teknik servis kontrol etmeden yollar ben anlayamadım. Bence yerlerse .....
Bana değişim teklif ettiler, Ben para iadesi istedim. Para iadesi yapamayacaklarını söylediler.
Bu gidişle bizlere mahkeme yolu gözüküyor galiba
Merhaba,
Konu biraz farklı anlaşılmış. Bahse konu olan ürün "batarya kapağı kırık ve açılmıyor" şikayeti ile geldi.Kapak değişimi için 150 TL ücret verildi ve açılmama sorunu içinde garanti dahilinde onarım yapıldı.
Şimdi burada onarım detayı hakkında bilgi vermemiz gerekirse; ürünün Emmc (UFS-128GB) entegresinde soğuk lehim ve Ram'inde arıza tespit edildi. Batarya kapağı değişti,Emmc entegresinin lehimleri tazelendi ve Ram değişerek onarım prosesi tamamlandı ve ürün hazır olarak gönderildi.
Buradaki şikayet sonrasında ürün tekrar servisimize "İşlemci hızı düştü ve Ram kapasitesi değişti,kapanıyor" şikayeti ile tekrar geldi ve detaylı olarak incelemeye alındı.
Sonuç olarak takılan RAM entegresinin Mi5 Pro 128GB modeli ile frekans uyumu sağlamadığı görüldü ve sorun tekrarlanmaması adına Kalite Kontrol/Level 4 Onarım Ekibi/Satın Alma departmanlarına konu ile ilgili gerekli uyarı yapıldı.Kullanıcıya bu durum hakkında geri bildirimde bulunduğu için teşekkür edildi.
Çözüm olarak ise ;
Mi5 Pro modeli artık üretimde olmadığı için;
Üst model olarak belirlenen:
Mi5S 64GB,
Mi5S Plus 64GB ve
Samsung C9 Pro 64GB ( Tüketicinin Xiaomi kullanmak istemiyorum, Samsung alacağım talebine istinaden)
modeli ürünler sıfır kutulu değişim olarak sunuldu.
Eğer bu ürünler yeterli gelmezse "425 TL" fiyat farkı ile Mi6 128GB ürün gönderilebileceği bilgisi ek olarak verildi.
Bu teklif sonrasında, belirtilen ürünlerin kabul edilmediği ve direk olarak cihazın Mart 2017 'de ödenen tutarı ile beraber kırık olduğu için ücretli değişen batarya kapağının toplam bedelinin geri ödenmesi talebi geldi.
Bu talebin sonrasında,ücret iadesi içeren şartların (çoklu geliş ve iş günü aşımı gibi) bahse konu olan üründe oluşmadığı için onay alamayacağımız bilgisi net olarak verildi ve yarın tekrar Tüketici tarafından net bir dönüş yapılacağı bilgisi alınıp konu beklemeye alındı.
Bu durumda THH/Tüketici Mahkemesi koşulları her zaman açıktır ve engellenebilir bir durumda değildir. Konu hakkında anlaşmaya varılamadığı durumda normal prosedürler uygulanıp, ilgili şikayet talebi kapatılacaktır.
Saygılarımızla,
DeltaServis