Çözüldü Delta servis sorunu

  • Konbuyu başlatan siptar
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 117
  • Görüntüleme 18K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

bayon

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Onur
Cihazım
Mi MİX/ Mi4
Meslek
Kabin Memuru
Konum
İstanbul
Katılım
22 Şubat 2016
Konular
31
Mesajlar
1.460
Çözümler
1
Tepkime puanı
701
Puanları
128
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
buyurun bakin bakalım ne işlem yapılmış . Size gönderilen cihaz neymiş siz hangi anakarti takmişsiniz . tarihlere dikkat . 7. Ayda size gönderdik 10 ayda anca geldi. Tam 3 ay.
[doublepost=1516039622][/doublepost]
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
alındığı tarih çıkmamış ilk resimde . o yüzden bunu da yukleyim görsün herkes 20 iş gününün 3 aya nasıl çıktığını .
[doublepost=1516039940][/doublepost]Kargo ücretini bile garantili cihazda alıcıya ödetiyorsunuz. Daha yazayım isterseniz. Çok sinirlendim. Arkadaşın mi4 ü sim kartı okumuyordu. Kullanıcı hatası 150 tl. İstediler. Onuda resimlerim. Bi insan simkart yuvasını nasıl bozar da kullanici hatası olur. Merak ettik doğrusu. Sim kart yuvasına büyük jeton sokmaya çalışmıştık kontör bittiğinde . acaba ondan olabilirmi.

aynısını bana yaptılar zaten telefon da problem olduğu için üzülüyoruz sonra en acı darbeyi Delta servis vuruyor. Gerçekten bir çok insanın günahına giriyor umarım içleri rahattır...
 

INoyaNI

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Orta
Cihazım
Mi4 ve Mi5s
Konum
İzmir
Katılım
29 Eylül 2017
Konular
1
Mesajlar
15
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Merhaba
10 ay kullandığım MI5 Pro cep telefonum , elimde facebook ta dolaşırken birden bire kapandı ve bir daha açılmadı.
Telefomun delta servis garantili olduğu için kargo 18.12.2017 tarihinde servise gönderdim.
Telefonun arka kapağı çatlak olduğu için benden 150 TL para istendi. kabul edip yatırdım.
12.01.2018 tarifinde telefonum elime ulaştı.
Telefomunun donanım özellikleri 2,15GHZ işlemci ,128G hafıza ve 4GB olası gerekirken , 1,8GHZ ,128GB hafıza ve 3GB ram donanımlı olarak elime ulaştı.
Gelen teknikservis formunda arka kapak değişimi yapıldı, mekanik bakım yapıldı yazmaktadır.
Benin öngörüm Telefonun ana kartı nı değiştirdiler ve MI5 ana kartı takıldı.
MI5 ile MI5pro arasında 2 kartı fiyat farkı var.
Delta servis garantili telefon alırsanız ,garantili diye düşünmeyin telefonunuzu....
Ürünü iade edin thh ne başvuru yapın delta yada başvuru yaptığınızı söyleyin alın parayı geçin bende de mi 4 LTE modeline 3 g ana kart takip yolladılar baktım 1.5 ay üzerine 1.5 ay daha bekletme hakkı yok . Alın parayı geçin cihazınızda çizmişlerdi.bunu bu kadar kişi aynı sorun dan müzdaripse demek ki yerseler yapıyorlar.

MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

INoyaNI

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Orta
Cihazım
Mi4 ve Mi5s
Konum
İzmir
Katılım
29 Eylül 2017
Konular
1
Mesajlar
15
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Ürünü iade edin thh ne başvuru yapın delta yada başvuru yaptığınızı söyleyin alın parayı geçin bende de mi 4 LTE modeline 3 g ana kart takip yolladılar baktım 1.5 ay üzerine 1.5 ay daha bekletme hakkı yok . Alın parayı geçin cihazımıda çizmişlerdi. Burada bu kadar kişi aynı sorun dan müzdaripse demek ki yerseler yapıyorlar.

MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

TheByALeX

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Fatih
Cihazım
Redmi Not 4X
Meslek
PLC Mekanik Bakım
Konum
İzmir
Katılım
25 Haziran 2017
Konular
25
Mesajlar
893
Tepkime puanı
717
Puanları
108
Merhaba,

Sizlerin kafasında oluşan soru işaretlerini kaldırmak için buradayız. Bahsettiğiniz durum ne kadar sonuçlanmış olsa da bizim de bu durumu görüp size sağlıklı cevap verebilme adına bilgilerinizi rica ederiz.

Saygılar,
Delta Servis
[doublepost=1516026991,1516026758][/doublepost]


Merhaba,
Bahsettiğiniz durumu bizim de görüp nerede nasıl bir problem olduğunu saptamamız ve size cevap verebilme adına cihaz bilgilerinizi rica ederiz. Amacımız kimsenin aklında soru işareti kalmasın. Olumsuz bir durum gerçekleştiyse telafi etmek isteriz.

Saygılar,
Delta Servis
[doublepost=1516027187][/doublepost]


Merhaba,

Bu kadar emin bir yazı sonrası yaşadığınız bu denli problemin kaynağını öğrenmek ve size cevap verebilme adına cihazınızın bilgilerini tarafımıza yollamanızı rica ederiz.

Saygılar,
Delta Servis
Sanırım bu kadar durumdan sonra benimde birşeyler yazmam ayıp olur

Redmi Note 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

mavisular

::..Hayat Sınavdır..::
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Sehmuz
Cihazım
Xiaomi Mi 6
Meslek
Öğretmen
Konum
Diyarbakır
Katılım
30 Ekim 2017
Konular
36
Mesajlar
609
Tepkime puanı
962
Puanları
108
Arkadaşlar bende bunu paylaşma gereği duydum . Garanti tamamen şans işi çünkü her eleman aynı seviyede tecrübeye ve el yatkınlığına sahip olamayabiliyor. Bunun üzerine cihazınız bakan eleman bu konuda çok önemli . Bu arada mi 4 ekranımı da az önce kendim değiştirdim . Bayada becerdim yani , bu garantilerin iş bilmezliği bazen çok saçma şeylere gidiyor
Yardım - Delta Servis Memnuniyeti

Yazılanları hayretler içerisinde okurken byAndroid beyfendinin yazdıklarını derin bir "OHHHHH" çekrek okudum. Bu yüzden yazdıklarımın ardında duruyor ve Delta Servis ten düzgün hizmet bekliyorum. Çünkü Cep Telefonsuz kalıp kendimi (afedersiniz) çıplak hissetmemin haricinde Delta Servis ile alakalı hiçbir görüşmemde - Delta Servisin şahsıma yaklaşımlarında hep olumlu yaklaşımlar gördüm.... Açtığım başlıktan da Servisin ve Servis Elemanlarının her adımlarını paylaşacağımı belirttim....
 

siptar

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Uskuplu
Cihazım
MI5 pro
Yaş
45
Konum
Bursa
Katılım
6 Mart 2017
Konular
5
Mesajlar
18
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Arkadaşlar bugün Delta servisten bir yetkili aradı. Yurt dışından gelen ana kartlarda rom lar ile uyuşmazlık olduğunu söyledi. benim telefomun sayasinde bunu tespit etmişler Teşekkür ettiler.
Ben inanmadım. Benim gibi bir standart kullanıcının ilk baktığı yere (ram,rom,işlemci gibi...) yerlere nasıl olur da bir teknik servis kontrol etmeden yollar ben anlayamadım. Bence yerlerse .....
Bana değişim teklif ettiler, Ben para iadesi istedim. Para iadesi yapamayacaklarını söylediler.
Bu gidişle bizlere mahkeme yolu gözüküyor galiba
 

INoyaNI

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Orta
Cihazım
Mi4 ve Mi5s
Konum
İzmir
Katılım
29 Eylül 2017
Konular
1
Mesajlar
15
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Arkadaşlar bugün Delta servisten bir yetkili aradı. Yurt dışından gelen ana kartlarda rom lar ile uyuşmazlık olduğunu söyledi. benim telefomun sayasinde bunu tespit etmişler Teşekkür ettiler.
Ben inanmadım. Benim gibi bir standart kullanıcının ilk baktığı yere (ram,rom,işlemci gibi...) yerlere nasıl olur da bir teknik servis kontrol etmeden yollar ben anlayamadım. Bence yerlerse .....
Bana değişim teklif ettiler, Ben para iadesi istedim. Para iadesi yapamayacaklarını söylediler.
Bu gidişle bizlere mahkeme yolu gözüküyor galiba

Yapmaları gereken süre gectimi 20 iş günü geçtiyse thh ile her türlü alırsınız parayı verdim deyince daha thh sonuçlanmadan parayı ödüyorlar zaten bende öyle oldu.

MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Delta Servis 2

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
34
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
215
Tepkime puanı
94
Puanları
43
Arkadaşlar bugün Delta servisten bir yetkili aradı. Yurt dışından gelen ana kartlarda rom lar ile uyuşmazlık olduğunu söyledi. benim telefomun sayasinde bunu tespit etmişler Teşekkür ettiler.
Ben inanmadım. Benim gibi bir standart kullanıcının ilk baktığı yere (ram,rom,işlemci gibi...) yerlere nasıl olur da bir teknik servis kontrol etmeden yollar ben anlayamadım. Bence yerlerse .....
Bana değişim teklif ettiler, Ben para iadesi istedim. Para iadesi yapamayacaklarını söylediler.
Bu gidişle bizlere mahkeme yolu gözüküyor galiba



Merhaba,

Konu biraz farklı anlaşılmış. Bahse konu olan ürün "batarya kapağı kırık ve açılmıyor" şikayeti ile geldi.Kapak değişimi için 150 TL ücret verildi ve açılmama sorunu içinde garanti dahilinde onarım yapıldı.
Şimdi burada onarım detayı hakkında bilgi vermemiz gerekirse; ürünün Emmc (UFS-128GB) entegresinde soğuk lehim ve Ram'inde arıza tespit edildi. Batarya kapağı değişti,Emmc entegresinin lehimleri tazelendi ve Ram değişerek onarım prosesi tamamlandı ve ürün hazır olarak gönderildi.
Buradaki şikayet sonrasında ürün tekrar servisimize "İşlemci hızı düştü ve Ram kapasitesi değişti,kapanıyor" şikayeti ile tekrar geldi ve detaylı olarak incelemeye alındı.
Sonuç olarak takılan RAM entegresinin Mi5 Pro 128GB modeli ile frekans uyumu sağlamadığı görüldü ve sorun tekrarlanmaması adına Kalite Kontrol/Level 4 Onarım Ekibi/Satın Alma departmanlarına konu ile ilgili gerekli uyarı yapıldı.Kullanıcıya bu durum hakkında geri bildirimde bulunduğu için teşekkür edildi.
Çözüm olarak ise ;
Mi5 Pro modeli artık üretimde olmadığı için;
Üst model olarak belirlenen:
Mi5S 64GB,
Mi5S Plus 64GB ve
Samsung C9 Pro 64GB ( Tüketicinin Xiaomi kullanmak istemiyorum, Samsung alacağım talebine istinaden)
modeli ürünler sıfır kutulu değişim olarak sunuldu.
Eğer bu ürünler yeterli gelmezse "425 TL" fiyat farkı ile Mi6 128GB ürün gönderilebileceği bilgisi ek olarak verildi.
Bu teklif sonrasında, belirtilen ürünlerin kabul edilmediği ve direk olarak cihazın Mart 2017 'de ödenen tutarı ile beraber kırık olduğu için ücretli değişen batarya kapağının toplam bedelinin geri ödenmesi talebi geldi.
Bu talebin sonrasında,ücret iadesi içeren şartların (çoklu geliş ve iş günü aşımı gibi) bahse konu olan üründe oluşmadığı için onay alamayacağımız bilgisi net olarak verildi ve yarın tekrar Tüketici tarafından net bir dönüş yapılacağı bilgisi alınıp konu beklemeye alındı.
Bu durumda THH/Tüketici Mahkemesi koşulları her zaman açıktır ve engellenebilir bir durumda değildir. Konu hakkında anlaşmaya varılamadığı durumda normal prosedürler uygulanıp, ilgili şikayet talebi kapatılacaktır.

Saygılarımızla,

DeltaServis
 

ustura42

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
İhsan
Cihazım
Poco X3 Pro
Yaş
40
Konum
Denizli
Katılım
22 Şubat 2016
Konular
3
Mesajlar
67
Tepkime puanı
29
Puanları
18
Arkadaşlar yukarıda yazmış olduğum konu ile alakalı Delta Servisten bugun beni aradılar. Yaklaşık 20-25 dk telefon görüşmesi yaptık . Ankartlarin gumrukle alakali bir konudan dolayi gec geldigini beyan ettiler. Bana sormadan 3g model anakart taktiklari icin benden özür dilediler ve benim önerimin ne olduğunu sordular ve her turlu oneriye acik olduklarini beyan ettiler. Ama yalan ama gerçek beni arayıp alakadar olmaları bile beni memnun etti. Görüşmemizin sonunda bana özür mahiyetinde hediye yollayacaklarini söylediler. Gözüm hediye de değil tabi ama miuiturkiye sayesinde sesimizi Deltaya duyurduk. Hem miui Türkiye ailesine hem delta ya teşekkür ediyorum . Umarım bundan sonra böyle tatsız olaylar yaşanmaz.
 

INoyaNI

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Orta
Cihazım
Mi4 ve Mi5s
Konum
İzmir
Katılım
29 Eylül 2017
Konular
1
Mesajlar
15
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Merhaba,

Konu biraz farklı anlaşılmış. Bahse konu olan ürün "batarya kapağı kırık ve açılmıyor" şikayeti ile geldi.Kapak değişimi için 150 TL ücret verildi ve açılmama sorunu içinde garanti dahilinde onarım yapıldı.
Şimdi burada onarım detayı hakkında bilgi vermemiz gerekirse; ürünün Emmc (UFS-128GB) entegresinde soğuk lehim ve Ram'inde arıza tespit edildi. Batarya kapağı değişti,Emmc entegresinin lehimleri tazelendi ve Ram değişerek onarım prosesi tamamlandı ve ürün hazır olarak gönderildi.
Buradaki şikayet sonrasında ürün tekrar servisimize "İşlemci hızı düştü ve Ram kapasitesi değişti,kapanıyor" şikayeti ile tekrar geldi ve detaylı olarak incelemeye alındı.
Sonuç olarak takılan RAM entegresinin Mi5 Pro 128GB modeli ile frekans uyumu sağlamadığı görüldü ve sorun tekrarlanmaması adına Kalite Kontrol/Level 4 Onarım Ekibi/Satın Alma departmanlarına konu ile ilgili gerekli uyarı yapıldı.Kullanıcıya bu durum hakkında geri bildirimde bulunduğu için teşekkür edildi.
Çözüm olarak ise ;
Mi5 Pro modeli artık üretimde olmadığı için;
Üst model olarak belirlenen:
Mi5S 64GB,
Mi5S Plus 64GB ve
Samsung C9 Pro 64GB ( Tüketicinin Xiaomi kullanmak istemiyorum, Samsung alacağım talebine istinaden)
modeli ürünler sıfır kutulu değişim olarak sunuldu.
Eğer bu ürünler yeterli gelmezse "425 TL" fiyat farkı ile Mi6 128GB ürün gönderilebileceği bilgisi ek olarak verildi.
Bu teklif sonrasında, belirtilen ürünlerin kabul edilmediği ve direk olarak cihazın Mart 2017 'de ödenen tutarı ile beraber kırık olduğu için ücretli değişen batarya kapağının toplam bedelinin geri ödenmesi talebi geldi.
Bu talebin sonrasında,ücret iadesi içeren şartların (çoklu geliş ve iş günü aşımı gibi) bahse konu olan üründe oluşmadığı için onay alamayacağımız bilgisi net olarak verildi ve yarın tekrar Tüketici tarafından net bir dönüş yapılacağı bilgisi alınıp konu beklemeye alındı.
Bu durumda THH/Tüketici Mahkemesi koşulları her zaman açıktır ve engellenebilir bir durumda değildir. Konu hakkında anlaşmaya varılamadığı durumda normal prosedürler uygulanıp, ilgili şikayet talebi kapatılacaktır.

Saygılarımızla,

DeltaServis
Siz şimdi yanlış malzeme takınca o ürünü tamir etmişmi sayıldınız. ? Thh ile catir catir alir parasını ben aldım . Bu yaptıginiz ilk de degil vakin birsürü model için bir sürü insan yazmış burda 30 günü aşmamış diye çocuk'mu kandiriyorsunuz aklinizca.

MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt