- Adım
- Emre
- Cihazım
- Xiaomi 13
- Konum
- Ankara
- Katılım
- 1 Mayıs 2014
- Konular
- 427
- Mesajlar
- 15.605
- Çözümler
- 63
- Tepkime puanı
- 24.124
- Puanları
- 438
Ben ücret iadesi aldim mi 6 telim için. süreçten bahsedersem,
Şebeke kopma ve cihaz donma problemiyle cihazi garantiye gönderdim. 10 günden sonra yapılan işlem yazılım guncellemesi idi.
2.sefer cihazı tekrar ayni şikayetler yüzünden servise gönderdim. 10 gün sonucunda gelen tel servis formunda ekran değişimi ve yazılım güncellemesi yapıldığı yazıyordu. Cihazı açtığımda güncellemenin yapılmadığını görüp servisi aradim ve neden ekran değiştiğini ekranla ilgili bir problemin olmadığını ekran değişimi için neden aramadığımı bilgi verilmediğini, sorunlar ekrandan kaynaklaniyor olsaydı neden ilk gönderdiğimde bu değişim yapılmadı diye sormama rağmen cevap alamadım.
Tüm bu süreçte buraya bir form açtım, 4k civarı insan gördü formu, cevaplar yazıldı YouTube a 5 adet video koydum 1000 in uzerinde izleme aldi, delta etiketiyle her yere yazılar yazdım. Üstüne cihaz ikinci sefer geldiğinde sorunlarin devam ettiğini görüp thh ne başvuru yapıp beklemeye başladım.
En son 3.kez cihazi aynı problemler nedeniyle servise tekrar gönderdim. Hiç umudum yoktu, cantara hocama bir mesaj attım ve ne yapılabilir cihaz için vs sordum.
Sonra delta servis benden servis form numaramı istedi ve buradan gönderdim.
Ertesi gün 2 ayrı kişi deltadan aradılar ve cihaz kullanacaklarını ileri derecede test yapacaklarını söyledi. Konuşurken benim cihazı kullandıklarını ve cihazdaki sorunları gördüklerini söylediler.
Aradan 20 gün kadar daha geçti bu sefer başka birisi arayıp cihazı müşteri memnuniyeti adına degistireceklerini ya da ücret iadesi yapacaklarını söyledi. Ücret iadesi istedim ve sordum cihazın sorunu anlaşıldı mi diye ama teknisyen arkadaşla konusmadiklarini cihaz hakkında bilgi sahibi olmadığını söyledi arayan kişi. 10 gün kadar daha bekledikten sonra cihaz iadesini aldım.
Çok uğraştım, belki de tek iade alan kişi benim ama neden bu kadar bekledi delta?
Kim haklı kim haksiz ve neden böyle bir sonuç çıktı ve bir anda çıktı bilemem ama müşteriye pozitif olmak, bilgi vermek, dönüş yapmak bu kadar mı zor?
Bir anda forma girmeler, herkese cevap atıp ilgilenmeler, zaten böyle olması gerekmiyor mu?
Neden şimdi bu göz boyama?
Başka oyunlar dönüyor, belki kvk da bu işe girdiği içindir bilmiyorum ama iyi bir servis olsa sanırım google da 5 sayfa şikayet olmaz. Genele bakıp bir oran alırsak tabiki memnun olan insanlarda çıkacaktır.
Başına gelmeden kimse bilemez.
Bol şanslar
Hocam mesajın tamamına alıntı yapıyorum ama aslında son bir kaç cümlenize istinaden yazıyorum... Aslında siz ve cihazınız oldukça önemli bir konuma sahip. Hatta milat diyebiliriz. Cihazında garanti dahilinde değiştirilmesi gereken ancak sadece uzun kullanım sonucunda fark edilebilen bir sıkıntınız vardı. Tüm iyi niyetinizle durumu anlatmaya çalışmanıza rağmen sorununuz giderilemiyordu. Biz durumu Barkın Beye ilettiğimizde sizin de mesajnızda bahsettiğiniz çözüm süreci başladı ve kısa süre içerisinde sıkıntı giderildi.
Sizin örneğinizden yola çıkarak -art niyetli olarak karalama yapma amacı ile şikayetvar tarzı sitelere, forumlara olumsuz yorum ekleyen kişileri bir kenara alırsak- pek çok kullanıcının temel sorununun iletişimsizlik olduğuna kanaat getirdik. Cihazlarına dair bilgiye ulaşamıyor, yapılan işlem hakkında yeterli bilgilendirme yapılamıyor ya da cihazına ait sorunu olması gerektiği şekilde açıklayamıyor. Diğer yandan sizin de belirttiğiniz üzere sorun yaşayan herkes sorunu dile getirme konusunda son derce hevesli iken sorunu çözüme ulaştıktan sonra çözüm sürecine ilişkin değerlendirmeleri yapma konusunda çok isteksiz davranıyor. Sorun yaşadığında sorunu yazıyor ancak sorun giderilse dahi mesajını, şikayetini düzeltmiyor. Sonuç olarak tüm yetkili servis firmaları sorun yaşandığında çözüm olmak için varlar. Önemli olan sorunun çözülüp çözülmemesi fakat bizler sadece sorunları okuyoruz. Bu nedenlerle son kullanıcı objektif bir değerlendirmede bulunamıyor.
Bu sıkıntıların giderilebilmesi için forumumuz pilot platform olarak belirlendi ve servis yetkilileri kurumsal olarak artık forumumuzdalar. Kullancılarımızın istek, şikayet ve görüşlerini alarak çözüme ulaştırmaya çalışıyorlar. Problem haline gelen iletişimsizlik burada herkesin okuyarak değerlendirebileceği şekilde gideriliyor. Yani bu cevaplar ve çözümler göz boyama olarak değerlendirilmemeli. Kullanıcı şikayetini ve talebini yazıyor, delta servis yetkilileri talebi inceliyor ve sorun tek taraflı olarak değil herkesin gözü önünde gideriliyor. Aynen bu konuda olduğu gibi Delta Servis -bana göre makul bir şekilde- sorunu çözüme ulaştırıyor ancak sorun yaşayan kullanıcımızın talepleri daha farklı. Bu noktada değerlendirmeyi konuyu okuyan kişiler yapacaklar. Sonuç olarak yeni cihaz almak isteyen kişi Delta servis hakkında araştırma yaptığında bu konuya gelecek ve beklentilerinin karşılanıp karşılanmayacağını kendisi değerlendirecek.
Biz bir forumuz, bizim var olma amacımız birilerini kayırmak veya yermek değil insanları bilgilendirmek. Kullanıcılarımızın en objektif değerlendirmeyi yapabilmeleri adına böyle bir proje başlattık. A şahsı veya B firması değil herkesin düşüncelerini ve eylemlerini yansıtmaya çalışıyoruz. Bu proje ile hem kullanıcılarımız yetkili servisine daha kolay ulaşarak meramını anlatacak, hem yetkili servis iyi niyetini ve çözüm önerilerini rahatça gösterebilecek hem de yeni kullanıcılar tercihlerini daha sağlıklı bir şekilde yapabilecekler.
[doublepost=1516184966,1516184647][/doublepost]
Arkadaşlar Merhaba
1.Konunun en başından beri telefon ile ilgili para iadesi istediğimi belirtmiştim. Delta servise e bunu söyledim. Biz para iadesi yapamıyoruz şeklide dönüş aldım.
2.Delta servisin verdiği teklifleri karşılaştırın, hepsi mi5 pro cihazının altında kalan cihazlar.
3.Telefonun servise giriş tarihi 19.12.2017 (20 iş günü dolmuş)
4.150 TL kapak ücreti yatırılırsa telefonumun tamir edileceği söylendi. Telefonun nasıl tamir edildiği ortada.(Bu parayı da istemek hakkım olduğunu düşünüyorum.) Daha telefonu elime almış değilim. Tamir edilemeyen bir telefondan 150 tl para ödemek insana ağır geliyor.
5. Bir teknik servisin telefonu tamir ettikten sonra kontrol etmeden müşteriye göndermesine anlam veremiyorum. Teknik servis formunda, telefon üzerinde yapılan çalışmalar yazmıyor. Yapılan işler sanki sadece arka kapak değişimi yapılmış,bide bakım yapılmış. Hiç parça değiştirilmemiş gibi yazılmış. Ben bu durumu dürüstlük olarak görmüyorum. Bu telefonu anlamayan biri kullansaydı. Durumu anlamazdı. Telefon çalışıyormu ona bakardı. Halbuki burada bir kandırmaca var.
6. MIUI Türkiye forum sitesi de Delta garantili ürün satıyor. Bazı arkadaşların Delta servise destek vermelerini anlayabiliyorum. Benim sesimi duyurmam da bana destek oldular teşekkür ediyorum.
Dikkat ederseniz Belki benim yerimde başkası olsa daha ağır şeyler yazabilirdi. İnsanlar bu işleri yaparak ekmek kazanıyorlar. Kimsenin rızkına mani olamak istemiyorum.
Sadece hakkım olan para iadesini almak istiyorum. Hakkım değil mi? Çok şey mi istiyorum.?
Rica ederiz hocam. Amacımız bir üst mesajda anlatmaya çalıştığım üzere tam olarak bu.
Yorum yazan arkadaşlarımızın pek çoğunu açıkçası forum mesajları dışında tanımıyorum ve yine pek çoğunun eski mesajlarına baktığımda cihazlarını sitemiz üzerinden satın almadıklarını gördüm. Bu nedenle yorumlarda Delta servise verilen desteğin forumumuz ve delta servis arasındaki işbirliği ile ilgili olduğu görüşünüze katılamıyorum. Zannediyorum çözüm önerisini beğendikleri için bu yorumları yazmışlar.
Üslubunuz ve sıkıntıyı anlatma şekliniz için ise ayrıca teşekkürler.