Çözüldü Delta servis sorunu

  • Konbuyu başlatan siptar
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 117
  • Görüntüleme 18K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
426
Mesajlar
15.484
Çözümler
56
Tepkime puanı
23.912
Puanları
438
Ben ücret iadesi aldim mi 6 telim için. süreçten bahsedersem,

Şebeke kopma ve cihaz donma problemiyle cihazi garantiye gönderdim. 10 günden sonra yapılan işlem yazılım guncellemesi idi.

2.sefer cihazı tekrar ayni şikayetler yüzünden servise gönderdim. 10 gün sonucunda gelen tel servis formunda ekran değişimi ve yazılım güncellemesi yapıldığı yazıyordu. Cihazı açtığımda güncellemenin yapılmadığını görüp servisi aradim ve neden ekran değiştiğini ekranla ilgili bir problemin olmadığını ekran değişimi için neden aramadığımı bilgi verilmediğini, sorunlar ekrandan kaynaklaniyor olsaydı neden ilk gönderdiğimde bu değişim yapılmadı diye sormama rağmen cevap alamadım.

Tüm bu süreçte buraya bir form açtım, 4k civarı insan gördü formu, cevaplar yazıldı YouTube a 5 adet video koydum 1000 in uzerinde izleme aldi, delta etiketiyle her yere yazılar yazdım. Üstüne cihaz ikinci sefer geldiğinde sorunlarin devam ettiğini görüp thh ne başvuru yapıp beklemeye başladım.

En son 3.kez cihazi aynı problemler nedeniyle servise tekrar gönderdim. Hiç umudum yoktu, cantara hocama bir mesaj attım ve ne yapılabilir cihaz için vs sordum.

Sonra delta servis benden servis form numaramı istedi ve buradan gönderdim.
Ertesi gün 2 ayrı kişi deltadan aradılar ve cihaz kullanacaklarını ileri derecede test yapacaklarını söyledi. Konuşurken benim cihazı kullandıklarını ve cihazdaki sorunları gördüklerini söylediler.

Aradan 20 gün kadar daha geçti bu sefer başka birisi arayıp cihazı müşteri memnuniyeti adına degistireceklerini ya da ücret iadesi yapacaklarını söyledi. Ücret iadesi istedim ve sordum cihazın sorunu anlaşıldı mi diye ama teknisyen arkadaşla konusmadiklarini cihaz hakkında bilgi sahibi olmadığını söyledi arayan kişi. 10 gün kadar daha bekledikten sonra cihaz iadesini aldım.

Çok uğraştım, belki de tek iade alan kişi benim ama neden bu kadar bekledi delta?

Kim haklı kim haksiz ve neden böyle bir sonuç çıktı ve bir anda çıktı bilemem ama müşteriye pozitif olmak, bilgi vermek, dönüş yapmak bu kadar mı zor?

Bir anda forma girmeler, herkese cevap atıp ilgilenmeler, zaten böyle olması gerekmiyor mu?

Neden şimdi bu göz boyama?

Başka oyunlar dönüyor, belki kvk da bu işe girdiği içindir bilmiyorum ama iyi bir servis olsa sanırım google da 5 sayfa şikayet olmaz. Genele bakıp bir oran alırsak tabiki memnun olan insanlarda çıkacaktır.

Başına gelmeden kimse bilemez.

Bol şanslar

Hocam mesajın tamamına alıntı yapıyorum ama aslında son bir kaç cümlenize istinaden yazıyorum... Aslında siz ve cihazınız oldukça önemli bir konuma sahip. Hatta milat diyebiliriz. Cihazında garanti dahilinde değiştirilmesi gereken ancak sadece uzun kullanım sonucunda fark edilebilen bir sıkıntınız vardı. Tüm iyi niyetinizle durumu anlatmaya çalışmanıza rağmen sorununuz giderilemiyordu. Biz durumu Barkın Beye ilettiğimizde sizin de mesajnızda bahsettiğiniz çözüm süreci başladı ve kısa süre içerisinde sıkıntı giderildi.

Sizin örneğinizden yola çıkarak -art niyetli olarak karalama yapma amacı ile şikayetvar tarzı sitelere, forumlara olumsuz yorum ekleyen kişileri bir kenara alırsak- pek çok kullanıcının temel sorununun iletişimsizlik olduğuna kanaat getirdik. Cihazlarına dair bilgiye ulaşamıyor, yapılan işlem hakkında yeterli bilgilendirme yapılamıyor ya da cihazına ait sorunu olması gerektiği şekilde açıklayamıyor. Diğer yandan sizin de belirttiğiniz üzere sorun yaşayan herkes sorunu dile getirme konusunda son derce hevesli iken sorunu çözüme ulaştıktan sonra çözüm sürecine ilişkin değerlendirmeleri yapma konusunda çok isteksiz davranıyor. Sorun yaşadığında sorunu yazıyor ancak sorun giderilse dahi mesajını, şikayetini düzeltmiyor. Sonuç olarak tüm yetkili servis firmaları sorun yaşandığında çözüm olmak için varlar. Önemli olan sorunun çözülüp çözülmemesi fakat bizler sadece sorunları okuyoruz. Bu nedenlerle son kullanıcı objektif bir değerlendirmede bulunamıyor.

Bu sıkıntıların giderilebilmesi için forumumuz pilot platform olarak belirlendi ve servis yetkilileri kurumsal olarak artık forumumuzdalar. Kullancılarımızın istek, şikayet ve görüşlerini alarak çözüme ulaştırmaya çalışıyorlar. Problem haline gelen iletişimsizlik burada herkesin okuyarak değerlendirebileceği şekilde gideriliyor. Yani bu cevaplar ve çözümler göz boyama olarak değerlendirilmemeli. Kullanıcı şikayetini ve talebini yazıyor, delta servis yetkilileri talebi inceliyor ve sorun tek taraflı olarak değil herkesin gözü önünde gideriliyor. Aynen bu konuda olduğu gibi Delta Servis -bana göre makul bir şekilde- sorunu çözüme ulaştırıyor ancak sorun yaşayan kullanıcımızın talepleri daha farklı. Bu noktada değerlendirmeyi konuyu okuyan kişiler yapacaklar. Sonuç olarak yeni cihaz almak isteyen kişi Delta servis hakkında araştırma yaptığında bu konuya gelecek ve beklentilerinin karşılanıp karşılanmayacağını kendisi değerlendirecek.

Biz bir forumuz, bizim var olma amacımız birilerini kayırmak veya yermek değil insanları bilgilendirmek. Kullanıcılarımızın en objektif değerlendirmeyi yapabilmeleri adına böyle bir proje başlattık. A şahsı veya B firması değil herkesin düşüncelerini ve eylemlerini yansıtmaya çalışıyoruz. Bu proje ile hem kullanıcılarımız yetkili servisine daha kolay ulaşarak meramını anlatacak, hem yetkili servis iyi niyetini ve çözüm önerilerini rahatça gösterebilecek hem de yeni kullanıcılar tercihlerini daha sağlıklı bir şekilde yapabilecekler.
[doublepost=1516184966,1516184647][/doublepost]
Arkadaşlar Merhaba
1.Konunun en başından beri telefon ile ilgili para iadesi istediğimi belirtmiştim. Delta servise e bunu söyledim. Biz para iadesi yapamıyoruz şeklide dönüş aldım.
2.Delta servisin verdiği teklifleri karşılaştırın, hepsi mi5 pro cihazının altında kalan cihazlar.
3.Telefonun servise giriş tarihi 19.12.2017 (20 iş günü dolmuş)
4.150 TL kapak ücreti yatırılırsa telefonumun tamir edileceği söylendi. Telefonun nasıl tamir edildiği ortada.(Bu parayı da istemek hakkım olduğunu düşünüyorum.) Daha telefonu elime almış değilim. Tamir edilemeyen bir telefondan 150 tl para ödemek insana ağır geliyor.
5. Bir teknik servisin telefonu tamir ettikten sonra kontrol etmeden müşteriye göndermesine anlam veremiyorum. Teknik servis formunda, telefon üzerinde yapılan çalışmalar yazmıyor. Yapılan işler sanki sadece arka kapak değişimi yapılmış,bide bakım yapılmış. Hiç parça değiştirilmemiş gibi yazılmış. Ben bu durumu dürüstlük olarak görmüyorum. Bu telefonu anlamayan biri kullansaydı. Durumu anlamazdı. Telefon çalışıyormu ona bakardı. Halbuki burada bir kandırmaca var.
6. MIUI Türkiye forum sitesi de Delta garantili ürün satıyor. Bazı arkadaşların Delta servise destek vermelerini anlayabiliyorum. Benim sesimi duyurmam da bana destek oldular teşekkür ediyorum.
Dikkat ederseniz Belki benim yerimde başkası olsa daha ağır şeyler yazabilirdi. İnsanlar bu işleri yaparak ekmek kazanıyorlar. Kimsenin rızkına mani olamak istemiyorum.
Sadece hakkım olan para iadesini almak istiyorum. Hakkım değil mi? Çok şey mi istiyorum.?

Rica ederiz hocam. Amacımız bir üst mesajda anlatmaya çalıştığım üzere tam olarak bu.

Yorum yazan arkadaşlarımızın pek çoğunu açıkçası forum mesajları dışında tanımıyorum ve yine pek çoğunun eski mesajlarına baktığımda cihazlarını sitemiz üzerinden satın almadıklarını gördüm. Bu nedenle yorumlarda Delta servise verilen desteğin forumumuz ve delta servis arasındaki işbirliği ile ilgili olduğu görüşünüze katılamıyorum. Zannediyorum çözüm önerisini beğendikleri için bu yorumları yazmışlar.

Üslubunuz ve sıkıntıyı anlatma şekliniz için ise ayrıca teşekkürler. :)
 

system

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
murat
Cihazım
Mİ 8
Meslek
Oto müzik
Konum
istanbul
Katılım
5 Kasım 2016
Konular
43
Mesajlar
847
Tepkime puanı
378
Puanları
78
Hocam mesajın tamamına alıntı yapıyorum ama aslında son bir kaç cümlenize istinaden yazıyorum... Aslında siz ve cihazınız oldukça önemli bir konuma sahip. Hatta milat diyebiliriz. Cihazında garanti dahilinde değiştirilmesi gereken ancak sadece uzun kullanım sonucunda fark edilebilen bir sıkıntınız vardı. Tüm iyi niyetinizle durumu anlatmaya çalışmanıza rağmen sorununuz giderilemiyordu. Biz durumu Barkın Beye ilettiğimizde sizin de mesajnızda bahsettiğiniz çözüm süreci başladı ve kısa süre içerisinde sıkıntı giderildi.

Sizin örneğinizden yola çıkarak -art niyetli olarak karalama yapma amacı ile şikayetvar tarzı sitelere, forumlara olumsuz yorum ekleyen kişileri bir kenara alırsak- pek çok kullanıcının temel sorununun iletişimsizlik olduğuna kanaat getirdik. Cihazlarına dair bilgiye ulaşamıyor, yapılan işlem hakkında yeterli bilgilendirme yapılamıyor ya da cihazına ait sorunu olması gerektiği şekilde açıklayamıyor. Diğer yandan sizin de belirttiğiniz üzere sorun yaşayan herkes sorunu dile getirme konusunda son derce hevesli iken sorunu çözüme ulaştıktan sonra çözüm sürecine ilişkin değerlendirmeleri yapma konusunda çok isteksiz davranıyor. Sorun yaşadığında sorunu yazıyor ancak sorun giderilse dahi mesajını, şikayetini düzeltmiyor. Sonuç olarak tüm yetkili servis firmaları sorun yaşandığında çözüm olmak için varlar. Önemli olan sorunun çözülüp çözülmemesi fakat bizler sadece sorunları okuyoruz. Bu nedenlerle son kullanıcı objektif bir değerlendirmede bulunamıyor.

Bu sıkıntıların giderilebilmesi için forumumuz pilot platform olarak belirlendi ve servis yetkilileri kurumsal olarak artık forumumuzdalar. Kullancılarımızın istek, şikayet ve görüşlerini alarak çözüme ulaştırmaya çalışıyorlar. Problem haline gelen iletişimsizlik burada herkesin okuyarak değerlendirebileceği şekilde gideriliyor. Yani bu cevaplar ve çözümler göz boyama olarak değerlendirilmemeli. Kullanıcı şikayetini ve talebini yazıyor, delta servis yetkilileri talebi inceliyor ve sorun tek taraflı olarak değil herkesin gözü önünde gideriliyor. Aynen bu konuda olduğu gibi Delta Servis -bana göre makul bir şekilde- sorunu çözüme ulaştırıyor ancak sorun yaşayan kullanıcımızın talepleri daha farklı. Bu noktada değerlendirmeyi konuyu okuyan kişiler yapacaklar. Sonuç olarak yeni cihaz almak isteyen kişi Delta servis hakkında araştırma yaptığında bu konuya gelecek ve beklentilerinin karşılanıp karşılanmayacağını kendisi değerlendirecek.

Biz bir forumuz, bizim var olma amacımız birilerini kayırmak veya yermek değil insanları bilgilendirmek. Kullanıcılarımızın en objektif değerlendirmeyi yapabilmeleri adına böyle bir proje başlattık. A şahsı veya B firması değil herkesin düşüncelerini ve eylemlerini yansıtmaya çalışıyoruz. Bu proje ile hem kullanıcılarımız yetkili servisine daha kolay ulaşarak meramını anlatacak, hem yetkili servis iyi niyetini ve çözüm önerilerini rahatça gösterebilecek hem de yeni kullanıcılar tercihlerini daha sağlıklı bir şekilde yapabilecekler.
[doublepost=1516184966,1516184647][/doublepost]

Rica ederiz hocam. Amacımız bir üst mesajda anlatmaya çalıştığım üzere tam olarak bu.

Yorum yazan arkadaşlarımızın pek çoğunu açıkçası forum mesajları dışında tanımıyorum ve yine pek çoğunun eski mesajlarına baktığımda cihazlarını sitemiz üzerinden satın almadıklarını gördüm. Bu nedenle yorumlarda Delta servise verilen desteğin forumumuz ve delta servis arasındaki işbirliği ile ilgili olduğu görüşünüze katılamıyorum. Zannediyorum çözüm önerisini beğendikleri için bu yorumları yazmışlar.

Üslubunuz ve sıkıntıyı anlatma şekliniz için ise ayrıca teşekkürler. :)

Gerçekten çok yapıcı ve anlaşılır biçimde konuya yaklaşmışsınız, iyi ki sizler varsınız, iyi ki forumlar var.
 

mavisular

::..Hayat Sınavdır..::
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Sehmuz
Cihazım
Xiaomi Mi 6
Meslek
Öğretmen
Konum
Diyarbakır
Katılım
30 Ekim 2017
Konular
36
Mesajlar
609
Tepkime puanı
962
Puanları
108
Açıkcası Benim gördüğüm / Şuanda yaşadığım / Forumda okuduğum tüm yaklaşımlar olumlu. Bu yüzden Delta Servisi kötüleyemem. Şuanda benimde Cep telefonum Serviste. O kadar yapıcı yaklaştılar ki bana haklarını yiyemem bana yaklaşımları ve forumda okuduklarımdan sonra. Bu arada forumumuzun ne kadar değerli ve işe yarar bir oluşum olduğunu anlamışızdır....

Umarım sizlerde aynı görüşe bir şekilde sahip olursunuz...
 

exper26

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
Sedat
Cihazım
Xiaomi note4
Yaş
44
Konum
Ankara
Katılım
28 Aralık 2017
Konular
1
Mesajlar
58
Tepkime puanı
22
Puanları
8
Tatsız olayı yaşayan arkadaşa geçmiş olsun,seviyeli anlatımından ve sabrından dolayı da tebrik ederim. konuyu kaç gündür takip ediyorum. Aslında konu oldukça açık ve net, olay çarşıdaki bir tamirci ile vatandaş arasında değil, bir garanti firması ile vatandaş arasında geçiyor.Bir kaç sorunun cevabı olayı açıklamaya sanırım yeter;
-Arkadaşın cihaz hakkında bilgisi olmasaydı ne olacaktı?
-Arkadaş sorunu burada paylaşmasaydı ne olacaktı?
-Forumdaki arkadaş olaya müdahale etmeseydi süreç nasıl gelişecekti?
-Bu olay daha önce servise cihaz gönderenlerin kaç tanesine yapılmış olabilir, Kimler cihazını kontrol etti?
-farkı bir garanti firmasının (İsim vermeyeyim) garantisi altındaki cihazların Delta Garantiye göre 100-150TL daha yüksek olmasının sebebi nedir?
 

siptar

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Uskuplu
Cihazım
MI5 pro
Yaş
45
Konum
Bursa
Katılım
6 Mart 2017
Konular
5
Mesajlar
18
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Sadece 2. Madeeye cevap vereceğim diğerlerine hiç cevap verme gereği duymuyorum.

Mi5S 64GB,
Mi5S Plus 64GB ve

+425tl ye mi6

Bunların hangi biri mi5 den düşük? Hepsi de mi5 in üzerinde cihazlar. Lütfen araştırın.

Redmi Note 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Sevgili ZENEX
Çok basit EPEY .com sitesinden çok kolay karşılaştırabiliyorsunuz. Puanlama da yapıyor.
Neden sadece 2. konuya cevap verdiniz anlayamadım. Diğer konular ilginizi çekmedi herhalde. :(
 

kartalkale

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
yok
Cihazım
yok
Yaş
43
Konum
Ankara
Katılım
8 Ocak 2018
Konular
0
Mesajlar
2
Tepkime puanı
4
Puanları
3
Bence kullanıcı para iadesi istemekte de haklı. Sonuçta burada servisin yaptığı işlemin hatalı değil kasten yapıldığını düşünüyorum. Kullanıcı telefon ayarlarına bakmasa bu durumu çözemeyecekti. Ortada bir aldatmaca var ve bu kullanıcıya da bildirilmemiş. Ben para iadesini geçtim üste tazminat dahi istese haklı bulurum kullanıcıyı.

Firma düzeltmek için bir şeyler sunmuş diyorsunuz da zaten olması gerekeni yapmış. Bana ne mi diyecekti? Ekstra bir şey yapmış gibi göstermek anlamsız.

Kullanıcının para iade teklifini kabul etmeleri gerektiğini düşünüyorum. Bundan sonra daha hassas davranırlar artık.
 

halikjk

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
halikjk
Cihazım
mi max
Yaş
40
Konum
Adana
Katılım
28 Haziran 2017
Konular
2
Mesajlar
127
Tepkime puanı
59
Puanları
28
İlk önce bu konuda bahsi geçen arkadaşın sorunu çözülmüş olarak bakıyorum ben. Gerekli seçenekler sunulmuş ama birebir cihaz yoksa seceneklerde para iadesinin de bulunması gerekir.
"cantara" arkadaş demiş ki herkes sorunları yazıyor ama sorunu çözülünce bunu değiştirmiyor, düzeltmiyor. Arkadaş haklı ama sorun tam da bu. Ben neden sorun yaşamak ve bunun çözülmesi için bir platformda dile getirmek zorundayım. En baştan hiç sorun yaşamamalıyım. İnsanlar kılı kırk yardıktan sonra sorunları çözülünce mutlu olduklarını hiç sanmıyorum.
Arızalanan bir alette bir çizik, çatlak, ufak bir kırılma, şarj yeri veya kulaklık girişinde bir sorun gibi arızayla alakasız bir sorun varsa ben o cihazın
% 99 tüketici hatası damgası vurulup geri gönderileceğini biliyorum. Ha yine de gönderiyoruz bir umut belki bu sefer farklı bir şey olur.
Mesela ben bu konudaki arkadaşın başına gelenin basit bir hata olmadığını ve daha kaç kişiye bu şekilde cihazlar gönderildi acaba diye düşünüyorum. Bunu da bana düşündürten başımdan geçenler, etrafımdakilerin başından geçenler, internette forumlarda vs. okuyup edindiğim izlenim.
Ya son nokta artık insanlar "telefonu kargolamadan önce bir videoya çek daha sonra birşey olursa kanıtlayabilirsin" diye önerilerde bulunuyorlar. Bu firma imajını düzeltmek için çok ama çok çalışmaları gerek. İşleri çok zor.
 

system

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
murat
Cihazım
Mİ 8
Meslek
Oto müzik
Konum
istanbul
Katılım
5 Kasım 2016
Konular
43
Mesajlar
847
Tepkime puanı
378
Puanları
78
Tatsız olayı yaşayan arkadaşa geçmiş olsun,seviyeli anlatımından ve sabrından dolayı da tebrik ederim. konuyu kaç gündür takip ediyorum. Aslında konu oldukça açık ve net, olay çarşıdaki bir tamirci ile vatandaş arasında değil, bir garanti firması ile vatandaş arasında geçiyor.Bir kaç sorunun cevabı olayı açıklamaya sanırım yeter;
-Arkadaşın cihaz hakkında bilgisi olmasaydı ne olacaktı?
-Arkadaş sorunu burada paylaşmasaydı ne olacaktı?
-Forumdaki arkadaş olaya müdahale etmeseydi süreç nasıl gelişecekti?
-Bu olay daha önce servise cihaz gönderenlerin kaç tanesine yapılmış olabilir, Kimler cihazını kontrol etti?
-farkı bir garanti firmasının (İsim vermeyeyim) garantisi altındaki cihazların Delta Garantiye göre 100-150TL daha yüksek olmasının sebebi nedir?

Birinci sorunun cevabı ( tabii benim fikrim ) = Cihazı alıp paşa paşa mutlu mesut kullanacaktı.
ikinci sorunun cevabı = Arkadaş sorunu burada paylaşmasaydı , gerek telefon başında, gerek toplu taşıma ile servis yolu git gel yapacaktı.
üçüncü sorunun cevabı = sosyal medya gücü ve iyi niyetli arkadaşlar süreci çok hızlandırdı.

Başka servisler de olsa, kim olursa olsun kullanıcının bilinçli olması lazım, servis kalitesi, hizmet kalitesi bizim ülkemizde düşük, sadece bu sektörde değil geneli böyle malesef. O yüzden kullanıcılara büyük iş düşüyor, uyanık olacaksın, hakkını arayacaksın, hakkını yedirmeyeceksin. Hak yenmesine göz yummak, hak yemek kadar günahtır.
 

exper26

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
Sedat
Cihazım
Xiaomi note4
Yaş
44
Konum
Ankara
Katılım
28 Aralık 2017
Konular
1
Mesajlar
58
Tepkime puanı
22
Puanları
8
Birinci sorunun cevabı ( tabii benim fikrim ) = Cihazı alıp paşa paşa mutlu mesut kullanacaktı.
ikinci sorunun cevabı = Arkadaş sorunu burada paylaşmasaydı , gerek telefon başında, gerek toplu taşıma ile servis yolu git gel yapacaktı.
üçüncü sorunun cevabı = sosyal medya gücü ve iyi niyetli arkadaşlar süreci çok hızlandırdı.

Başka servisler de olsa, kim olursa olsun kullanıcının bilinçli olması lazım, servis kalitesi, hizmet kalitesi bizim ülkemizde düşük, sadece bu sektörde değil geneli böyle malesef. O yüzden kullanıcılara büyük iş düşüyor, uyanık olacaksın, hakkını arayacaksın, hakkını yedirmeyeceksin. Hak yenmesine göz yummak, hak yemek kadar günahtır.

Servis ve hizmet kalitesi hakkında son derece haklısınız, bu cihazları alırken ucuz olsun diyoruz(Benim cihazım da Delta garantili),sonucunda bazen bu tür sorunları çekmek zorunda kalıyoruz. Yani kullanıcı olarak bizlerinde hatası var.Adı geçen servisin Şikayet var.com sitesindeki değerlendirmesine şimdi baktım, sonuç gerçekten içler acısı; 1053 şikayetten; %8 memnuniyet, sadece %1 teşekkür almış. Bu firmanın mutlaka birşeyler yapması lazım.
 

mavisular

::..Hayat Sınavdır..::
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Sehmuz
Cihazım
Xiaomi Mi 6
Meslek
Öğretmen
Konum
Diyarbakır
Katılım
30 Ekim 2017
Konular
36
Mesajlar
609
Tepkime puanı
962
Puanları
108
Bence kullanıcı para iadesi istemekte de haklı. Sonuçta burada servisin yaptığı işlemin hatalı değil kasten yapıldığını düşünüyorum. Kullanıcı telefon ayarlarına bakmasa bu durumu çözemeyecekti. Ortada bir aldatmaca var ve bu kullanıcıya da bildirilmemiş. Ben para iadesini geçtim üste tazminat dahi istese haklı bulurum kullanıcıyı.

Firma düzeltmek için bir şeyler sunmuş diyorsunuz da zaten olması gerekeni yapmış. Bana ne mi diyecekti? Ekstra bir şey yapmış gibi göstermek anlamsız.

Kullanıcının para iade teklifini kabul etmeleri gerektiğini düşünüyorum. Bundan sonra daha hassas davranırlar artık.

Hem Garanti Firmasının olması gerekeni yaptığını belirtiyor hemde yaptığı şeyi kabul etmeyip illede para iadesi yapmalıydı diyorsunuz.

İkinci olarak Doğan SLX aracın vardı bozuldu garantiye yolladın. Firma sana Opel Astra, Peugeot 301 veya Wolksvagen Golf teklif ediyor. Bunları beğenmedin Wolksvagen Jetta vereyim üstüne şu kadar para ver diyor. Yok ille ben Doğan SLX isterim , ben Doğanın vitesini, viteslerinin ara geçişlerini vs beğeniyorum dersen kusura bakma ben görüşüne katılamam.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt