Yardım Cepportan aldığım mi5 sorunlu mağdur oldum

suleymanse

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
suleyman
Cihazım
mi5
Yaş
34
Konum
diyarbakır
Katılım
3 Mart 2017
Konular
2
Mesajlar
32
Tepkime puanı
7
Puanları
8
Herkese merhaba 2 3 hafta önce gittigidiyor üzerinden cepport adlı satıcıdan xiaomi mi5 prime aldım telefonda ilk andan itibaren arada bir 2 3 sn donmalar oluyordu iade etmek istedigimi söylediğimde yazılımsal olduğunu söylediler cihazı gönderdim yazılım yükleyip göndermişler dediklerine göre 4 saat teste tabi tutulmuş sorun yokmuş yalnız cihazda donmalar devam ediyor yuklemedigim rom kalmadı nougat rom mokee rom lineage os rom hepsini denedim donanımsal sorun olmasına rağmen değişim yapmiyorlar yazılımsal olsa bir çok insanda bu sorun olurdu mağdur oldum sorunlu cihazla kalakaldim
 

kimyagERdem

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Erdem
Cihazım
Xiaomi mi8
Yaş
36
Konum
Denizli
Katılım
23 Şubat 2017
Konular
24
Mesajlar
1.140
Tepkime puanı
648
Puanları
128
Cihaz birebir değişimler ilk 15 gün içinde çıkan fabrikasyon değişimerinde yapılır yasalar ile belirtilmiştir. 15 gün sonrasında ise eğer tamiri mümkün olmayan biri durum varsa yine değişim yapılır ama tamiri mümkün durumlar servilerce tamir edilerek müşteriye gönderilir.

Değişim yapılmasını bende isterim ama maalesef arkadaş ile sorunun üzerinden 1 aydan fazla geçtikten sonra öğrendim. bu yüzden servisi yönlendirdim ve hızlı bir şekilde çözülmesi için de elimden geleni yapıyorum.
Tüketici mahkemesi ile bu konuyu görüştüm ve yasaya göre tüketicinin, elektronik cihazlarda (cep telefonu dahil) ilk 6 ay içinde çıkan arızalarda değişim veya iade hakkı oldugunu öğrendim.
 
Oyla:

veliazak

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Veli
Cihazım
Redmi Note 4X
Yaş
51
Konum
Aydın-Merkez
Katılım
6 Aralık 2016
Konular
10
Mesajlar
2.789
Tepkime puanı
5.081
Puanları
188
İlginize teşekkür ederim. Yalanı dolanı, eğmeyi bükmeyi sevmem. O mesajın tamamını okuma zahmetine girmedim ve son minvaldeki "bu işletme de bunlardan biri" benzetmesini etiketlenip konuyu okuyunca gördüm. Bu benim hatam ve genel anlamda yazılan mesaj diyerek beğendim. Yanlış olan şeyi düzeltme fırsatı oldu ayrıca teşekkür ederim.
 
Oyla:

Maxpayne53

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Max
Cihazım
Mi 5 Pro
Yaş
38
Konum
Rize
Katılım
27 Mart 2017
Konular
12
Mesajlar
76
Tepkime puanı
20
Puanları
8
Bu konu altında paylaşmış olduğum mesajlarda geçen bilgilerin gerçeği yansıtmadığı öğrenmiş bulunuyorum. Mesajlarımı da kaldırmış bulunuyorum. Forumdaki cantara arkadaşımızın bu konu da çok yardımı dokundu. Bilmeyerek sizleri yanlış yönlendirdiğim için özür dilerim. İnsanız hata yapabiliriz. Herkese hayırlı forumlar. Gelişmeleri takip ediyoruz. Diğer arkadaşında sorunu kısa zamanda çözülür umarım.
 
Oyla:

enjoy_mi

Ya Sabur....
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yiğit Ali
Cihazım
Mi 8 SE
Meslek
Memur
Yaş
40
Konum
Ankara
Katılım
7 Mayıs 2017
Konular
13
Mesajlar
679
Tepkime puanı
129
Puanları
58
Herkese merhaba 2 3 hafta önce gittigidiyor üzerinden cepport adlı satıcıdan xiaomi mi5 prime aldım telefonda ilk andan itibaren arada bir 2 3 sn donmalar oluyordu iade etmek istedigimi söylediğimde yazılımsal olduğunu söylediler cihazı gönderdim yazılım yükleyip göndermişler dediklerine göre 4 saat teste tabi tutulmuş sorun yokmuş yalnız cihazda donmalar devam ediyor yuklemedigim rom kalmadı nougat rom mokee rom lineage os rom hepsini denedim donanımsal sorun olmasına rağmen değişim yapmiyorlar yazılımsal olsa bir çok insanda bu sorun olurdu mağdur oldum sorunlu cihazla kalakaldim

geçmiş olsun kardeşim..cihazın son durumu nedir acaba? merak ettim.
 
Oyla:

enjoy_mi

Ya Sabur....
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yiğit Ali
Cihazım
Mi 8 SE
Meslek
Memur
Yaş
40
Konum
Ankara
Katılım
7 Mayıs 2017
Konular
13
Mesajlar
679
Tepkime puanı
129
Puanları
58
Oyla:

alighieri

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
dante
Cihazım
mi5
Yaş
44
Konum
İzmir
Katılım
24 Şubat 2017
Konular
1
Mesajlar
95
Tepkime puanı
33
Puanları
18
Sorun çözülünce cantara konu başlığını da değiştirir şimdi. Yeni alınan Mi5 telefonlarda genel donanım sorunları veya benzeri bişey yapar :)

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:

Zenex

Zirveye Doğru
Onursal Yönetici
Teknisyen
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Baki
Cihazım
OnePlus 7T Pro
Meslek
Öğrenci
Konum
Trabzon
Katılım
15 Ocak 2016
Konular
62
Mesajlar
8.895
Çözümler
10
Tepkime puanı
8.549
Puanları
338
Sorun çözülünce cantara konu başlığını da değiştirir şimdi. Yeni alınan Mi5 telefonlarda genel donanım sorunları veya benzeri bişey yapar :)

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Mağduriyet ortadan kalkınca gereksiz yere firmayı kötüleyecek bir başlığın orada bulunmasını doğru mu görüyorsunuz?
 
Oyla:

alighieri

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
dante
Cihazım
mi5
Yaş
44
Konum
İzmir
Katılım
24 Şubat 2017
Konular
1
Mesajlar
95
Tepkime puanı
33
Puanları
18
Mağduriyet ortadan kalkınca gereksiz yere firmayı kötüleyecek bir başlığın orada bulunmasını doğru mu görüyorsunuz?
Tüketici yasasına göre süresi içerisinde yapılan değişim talebini yerine getirmeyen bir firma görüyorum. Siz bu konuda yazılanların ve mağduriyetin firmadan bağımsız değerlendirilmesini mi doğru görüyorsunuz?

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:

Zenex

Zirveye Doğru
Onursal Yönetici
Teknisyen
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Baki
Cihazım
OnePlus 7T Pro
Meslek
Öğrenci
Konum
Trabzon
Katılım
15 Ocak 2016
Konular
62
Mesajlar
8.895
Çözümler
10
Tepkime puanı
8.549
Puanları
338
Tüketici yasasına göre süresi içerisinde yapılan değişim talebini yerine getirmeyen bir firma görüyorum. Siz bu konuda yazılanların ve mağduriyetin firmadan bağımsız değerlendirilmesini mi doğru görüyorsunuz?

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yazılanları okumadığınız çok aşikâr. Buna ek olarak iade mevzuatını bilmediğiniz de çok açık. Sim kart takılmış kurulumu yapılmış bir cihazın iade alınabilmesi için donanımsal arıza olması gerekmektedir. Evet konu o ki donanımsal sıkıntı var cihazda fakat satın alındıktan bir ay sonra sorun fark edilmiş bu da iadenin önünü kapatıyor. Konuyu okusaydınız değerli adminimizin altta alıntıladığım mesajını görürdünüz. İyi akşamlar dilerim.

Cihaz birebir değişimler ilk 15 gün içinde çıkan fabrikasyon değişimerinde yapılır yasalar ile belirtilmiştir. 15 gün sonrasında ise eğer tamiri mümkün olmayan biri durum varsa yine değişim yapılır ama tamiri mümkün durumlar servilerce tamir edilerek müşteriye gönderilir.
 
Oyla:
Üst Alt