Yardım Cepportan aldığım mi5 sorunlu mağdur oldum

suleymanse

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
suleyman
Cihazım
mi5
Yaş
34
Konum
diyarbakır
Katılım
3 Mart 2017
Konular
2
Mesajlar
32
Tepkime puanı
7
Puanları
8
Herkese merhaba 2 3 hafta önce gittigidiyor üzerinden cepport adlı satıcıdan xiaomi mi5 prime aldım telefonda ilk andan itibaren arada bir 2 3 sn donmalar oluyordu iade etmek istedigimi söylediğimde yazılımsal olduğunu söylediler cihazı gönderdim yazılım yükleyip göndermişler dediklerine göre 4 saat teste tabi tutulmuş sorun yokmuş yalnız cihazda donmalar devam ediyor yuklemedigim rom kalmadı nougat rom mokee rom lineage os rom hepsini denedim donanımsal sorun olmasına rağmen değişim yapmiyorlar yazılımsal olsa bir çok insanda bu sorun olurdu mağdur oldum sorunlu cihazla kalakaldim
 

Cokomoko

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Caner
Cihazım
Mi5 prime
Yaş
44
Konum
Erzurum
Katılım
2 Mayıs 2017
Konular
2
Mesajlar
43
Tepkime puanı
9
Puanları
8
Umarız insafa gelinir, ne diyelim. Gerçi bu sıralar büyük firmalar da böyle değişim taleplerinde diretiyorlar ama bu olay bayağı uzadı, verdiğiniz paraya, ayırdığınız zamana yazık hocam.
Umarım sorununuz çözülür, forumun da anladığım kadarıyla firma ile iletişim halinde olduğu görünüyor, çözülmesi bu kadar uzun sürmemeliydi diye düşünüyorum.
 
Oyla:

yasinsil

#Hash
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yasin
Cihazım
OnePlus 5
Meslek
Uçak Teknisyeni
Yaş
26
Konum
Ankara
Katılım
3 Ağustos 2016
Konular
11
Mesajlar
317
Tepkime puanı
63
Puanları
43
Forumda birçok cepport mağduru insanın yorumunu görüyorum. Ve bu konuda mesela arkadaşa donanımsal bozuk olan bir telefon satılmış ve ekran değişimi yapılacak denilmiş. (0 telefona ne ekran değişimi arkadaşım?) Yaklaşık 1 aydır oyalanan bir müşteri var. Üzerine de arkadaşın bu yorumu ile karşılaştım. Ve yazan kişi cepport böyle yaptı diye birşey dememiş. Yorumu dikkatli okursanız;

"Test işlemini böylece bitiriyor. Bir sıkıntı yok diye geri gönderiyor. Benim başıma gelmiştir bak. Adı lazım değil bir mağazadan ürün aldım bozuk çıktı sorunu detaylıca anlattım."

En son paragrafında ise cepportun müşteriyi para makinesi olarak gören bir firma olduğunu düşündüğünü belirtmiş. Ve bende böyle düşündüğüm için bu yorumu beğendim. Forum yönetiminin cepport ortaklığı var diye cepport hakkında yorum yapmaktan çekinmeyiz kusura da bakmayın.
 
Son düzenleme:
Oyla:

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.606
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.124
Puanları
438
Mesaj içerisinde bulunan alıntıya ait orijinal mesajın kaldırılması nedeniyle bu mesaj yeniden düzenlenmiştir...

yasinsil hocam bir çok mağdurdan bahsetmissiniz... Her neyse uzatmanın pek anlamı yok. Sizden beklediğim cevabı ve açıklamayı aldım. :)

veliazak hocam sizi etiketleme nedenimi de yazayım. Uzun zamandır takip ettiğim ve mesajlarındaki ince esprilerden keyif aldığım kullanıcılarımızdansiniz ancak ilk defa bu tarz bir yargısız infaz, karalama mesajında begeninizi gördüm. Bu nedenle bir açıklama talep ettim. Özetle merak diyelim :)
 
Son düzenleme:
Oyla:

Dreamer

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
şehmuz
Cihazım
Mi 5s
Yaş
33
Konum
kırşehir
Katılım
4 Mayıs 2017
Konular
0
Mesajlar
54
Tepkime puanı
14
Puanları
8
24 martta konuyu açan arkadaşın sorunu halen çözülmemişken bir site yöneticisinin firmayı bu konu altında savunması sizce komik değil mi ?
 
Oyla:

HiddeNKinG

Administration
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hasan Özkan
Cihazım
Xiaomi 13
Meslek
Uçak Tek.
Konum
Kocaeli, Turkey
Katılım
30 Nisan 2014
Konular
1.260
Mesajlar
9.752
Çözümler
25
Tepkime puanı
13.660
Puanları
438
Umarız insafa gelinir, ne diyelim. Gerçi bu sıralar büyük firmalar da böyle değişim taleplerinde diretiyorlar ama bu olay bayağı uzadı, verdiğiniz paraya, ayırdığınız zamana yazık hocam.
Umarım sorununuz çözülür, forumun da anladığım kadarıyla firma ile iletişim halinde olduğu görünüyor, çözülmesi bu kadar uzun sürmemeliydi diye düşünüyorum.

Cihaz birebir değişimler ilk 15 gün içinde çıkan fabrikasyon değişimerinde yapılır yasalar ile belirtilmiştir. 15 gün sonrasında ise eğer tamiri mümkün olmayan biri durum varsa yine değişim yapılır ama tamiri mümkün durumlar servilerce tamir edilerek müşteriye gönderilir.

Değişim yapılmasını bende isterim ama maalesef arkadaş ile sorunun üzerinden 1 aydan fazla geçtikten sonra öğrendim. bu yüzden servisi yönlendirdim ve hızlı bir şekilde çözülmesi için de elimden geleni yapıyorum.
 
Oyla:

HiddeNKinG

Administration
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hasan Özkan
Cihazım
Xiaomi 13
Meslek
Uçak Tek.
Konum
Kocaeli, Turkey
Katılım
30 Nisan 2014
Konular
1.260
Mesajlar
9.752
Çözümler
25
Tepkime puanı
13.660
Puanları
438
24 martta konuyu açan arkadaşın sorunu halen çözülmemişken bir site yöneticisinin firmayı bu konu altında savunması sizce komik değil mi ?


Yasal süreç 20 gündür. Birde son yazmış olduğum üsteki mesajı okuyabilirsiniz.
 
Oyla:

Dreamer

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
şehmuz
Cihazım
Mi 5s
Yaş
33
Konum
kırşehir
Katılım
4 Mayıs 2017
Konular
0
Mesajlar
54
Tepkime puanı
14
Puanları
8
Yasal süreç 20 gündür. Birde son yazmış olduğum üsteki mesajı okuyabilirsiniz.
Hocam ben iade ile ilgili bir şey yazmadım (: Ayrıca eleştirdiğim yönetici siz değil diğer arkadaştı (:
Söylemek istediğim ise mağdur arkadaş 1.5 ay dır bu sorunu yaşıyor fakat araya siz girmeseniz bu iş git gellerle devam edecekken Diğer yönetici arkadaş burda site böyle bir site değil diyor (: Fakat bu konunun altına bu yorumu yazarsa ben gülerim (:
Sizi yardımlarınızdan dolayı tebrik ediyorum konunun tamamını okudum...
 
Oyla:

Ataman

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ataman
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
37
Konum
Kocaeli
Katılım
6 Nisan 2017
Konular
2
Mesajlar
15
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Cihaz birebir değişimler ilk 15 gün içinde çıkan fabrikasyon değişimerinde yapılır yasalar ile belirtilmiştir. 15 gün sonrasında ise eğer tamiri mümkün olmayan biri durum varsa yine değişim yapılır ama tamiri mümkün durumlar servilerce tamir edilerek müşteriye gönderilir.

Değişim yapılmasını bende isterim ama maalesef arkadaş ile sorunun üzerinden 1 aydan fazla geçtikten sonra öğrendim. bu yüzden servisi yönlendirdim ve hızlı bir şekilde çözülmesi için de elimden geleni yapıyorum.
Hocam yanlışınız var 6502 sayılı tüketicinin korunması hakkında kanunu incelerseniz;

MADDE 10- (1) Teslim tarihinden itibaren altı ay içinde ortaya çıkan ayıpların, teslim tarihinde var olduğu kabul edilir. Bu durumda malın ayıplı olmadığının ispatı satıcıya aittir. Bu karine, malın veya ayıbın niteliği ile bağdaşmıyor ise uygulanmaz.

Tüketicinin seçimlik hakları MADDE 11-
(1) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici;
a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,

b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme,
ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,
seçimlik haklarından birini kullanabilir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.

yanlışım varsa düzeltin hocam
 
Oyla:
Üst Alt