- Adım
- Orkun
- Cihazım
- mi8
- Yaş
- 34
- Konum
- Ankara
- Katılım
- 18 Eylül 2018
- Konular
- 2
- Mesajlar
- 12
- Tepkime puanı
- 35
- Puanları
- 13
16 Eylül Mağaza açılışında onca izdahama katlanarak fazladan da para ödeyerek Mi 8 aldım. Telefonun içerisinden ne Xiaomi Türkiye ne de Genpa garanti belgesi çıktı. Telefonu açtıktan 2 hafta sonra cihazın titreşim motoru durduk yere arıza verdi. Garanti için Genpa'yı aradığımda mi 8 modeline teknik destek verilmediği cevabıyla karşılaştım ve şok oldum. Evofone'u aradığımda ise hiçbir konuda yardımcı olmayan müşteri temsilcileri sadece telefonu İstanbul teknik servis birimlerine göndermeleri durumunda yardımcı olunabileceğini söyledi. Telefonu servise gönderdim ve hiçbir şekilde müdahale istemediğimi belirttim çünkü ortada resmen bir kandırılma durumu var. Bunun nedeni 2 haftalık cihaza kim tamir ister ki ? Ayrıca firmayla ilgili oldukça kötü yorumlar varken ben bu disbt. olaylarından sonra düzeleceğini sanarak hatrı sayılır miktarda fazla para ödeyerek bu cihazı aldım fakat karşımda müşteriyi dövercesine konuşan, hiçbir konuda da yardımcı olmayan müşteri temsilcileri ile karşılaştım. Asıl bomba konu telefona müdahale istemediğimi belirtmeme rağmen ve haftada bir telefonla durum sormama rağmen hiçbir cevap alamadım sadece beklemem söylendi.
Toplamda 20 gün bekletildikten sonra kimse tarafından bilgilendirilmeden cihaz korumasız bir şekilde kargoyla gönderildiğini kapıma geldiğinde farkettim ki doğal olarak teslim almadım. Bardağı taşıran bu son hareket sonrası söylenecek o kadar fazla laf var ama yine de bir umut aradım ama bu defa da müşteri temsilcisinden azar yedim. Gerekçe ise "TALEPLERİNİZİ ALDIĞINIZ YERE İLETİN!!!!!!". Gerçekten abartmıyorum normalde zor sinirlenirim ki görüştüğüm hiçbir müşteri temsilcisine sesimi bile yükseltmedim kayıtlarda mevcut fakat muhattap olduğunuz insanlar boşver 5 binlira çöpe gitsin yoksa katil olacağım dedirtecek cinsten. Artık anladım ki firma ürünü sattım 2 haftada da bozulsa umrumda olmaz modunda fakat yalan beyanla ürün satıp arkasında durmamanın ayrıca 2 haftalık cihazın arızasına rağmen ne olduğu belli olmayan işlemler yaparak kargoyla tarafıma göndermesi hukuki işlemleri başlatmama neden oldu. Kamuoyunun bilgisine sunarım. Gelişmelerden ayrıca bilgi sunacağım.
Düzenleme: Fatura mesaja eklenmiştir. Diğer gelişmelerden ayrıca bilgi sunulacaktır.
Toplamda 20 gün bekletildikten sonra kimse tarafından bilgilendirilmeden cihaz korumasız bir şekilde kargoyla gönderildiğini kapıma geldiğinde farkettim ki doğal olarak teslim almadım. Bardağı taşıran bu son hareket sonrası söylenecek o kadar fazla laf var ama yine de bir umut aradım ama bu defa da müşteri temsilcisinden azar yedim. Gerekçe ise "TALEPLERİNİZİ ALDIĞINIZ YERE İLETİN!!!!!!". Gerçekten abartmıyorum normalde zor sinirlenirim ki görüştüğüm hiçbir müşteri temsilcisine sesimi bile yükseltmedim kayıtlarda mevcut fakat muhattap olduğunuz insanlar boşver 5 binlira çöpe gitsin yoksa katil olacağım dedirtecek cinsten. Artık anladım ki firma ürünü sattım 2 haftada da bozulsa umrumda olmaz modunda fakat yalan beyanla ürün satıp arkasında durmamanın ayrıca 2 haftalık cihazın arızasına rağmen ne olduğu belli olmayan işlemler yaparak kargoyla tarafıma göndermesi hukuki işlemleri başlatmama neden oldu. Kamuoyunun bilgisine sunarım. Gelişmelerden ayrıca bilgi sunacağım.
Düzenleme: Fatura mesaja eklenmiştir. Diğer gelişmelerden ayrıca bilgi sunulacaktır.
Son düzenleme: