garanti

  1. emirhanyaglici

    Çözüldü Garantiye gönderilen cihaz tekrar gönderilebilir mi?

    garantiye bir cihaz gönderdim diyelim cihaz geldi elime daha sonra garanti süresi içinde tekrar gönderebiliyor muyum?
  2. K

    Yardım Farklı stock rom ile garantiye göndermek

    Merhabalar. Telefonuma isim değiştirme yöntemiyle Taywan rom yüklemiştim. Sonrasında eski roma dönüş yapamadım ve şarj ile alakalı cihazı garantiye göndermek istiyorum. Bl ise kapalı. Bir sorun çıkar mı? Yardımlarınızı bekliyorum. Çok teşekkür ederim.
  3. K

    Yardım Güncelleyici sürekli olarak duruyor

    Merhabalar. Telefonuma daha önce isim değişikliği yaparak rom değiştirmiştim. Global'den EEA Roma geçtim. En son ise aynı yöntemle Taywan Roma geçtim ve memnun değilim. Eski Roma dönmek istediğimde ise güncelleyici kısmı sürekli olarak duruyor, ne yaptıysam düzelmedi. Aynı zamanda cihazı...
  4. D

    Soru Bootloader açılırsa garanti biter mi?

    Cihazımın garantisi bitmedi. Bootloader kilidini açarsam garanti sona erer mi? Sonra bootloader kilidini kapatırsam garanti devam eder mi?
  5. A

    Çözüldü Kullanıcı hatası

    Merhaba telefonumu pil şişmesi ve ekran yanığı için dün servise götürdüm bugün aradılar kasada yamukluk varmış o yğzden ekrandaki yanığa kullanıcı hatası diyorlar ekran değişmeden ğilide değiştirmezlermiş tüketici haklarına başvurayımmı 1674133579 Bildiğim kadarıyla ekran yanığını ücret talep...
  6. A

    Çözüldü Garanti kaç güne gelir

    Telefonumun ekranı bataryası ve kasası değişeceği için garantiye yollayacağım yarın tahminen ne zaman elimde olur
  7. A

    Çözüldü Galeriyi flash belleğe aktarma

    Xiaomi poco x3 nfc kullanıyorum. Telefonumu ekran ve pil değişimi için servise götürdüm ama telefonumu sıfırlayacaklarını söylediler bende vermedim. Tüm galerimi bir flash belleğe nasıl aktarabilirim uygulama vs varmı
  8. E

    Soru Garantiye girer mi

    Arkadaşlar poco X3 GT kullanan birisi olarak batarya performansindan hoşnut değildim bugün mesela 4 saat 50 dk kullanmışım %15 %20 parlaklikda kullanıyorum çoğu batarya ayarı yapılı cihaz ısınmıyor 60 Hz de kullanıyorum ama 5 saatte yarı şarjı gitmiş internette 70 dk Instagram 9 şarj götürdüğünü...
  9. aslancankut

    Çözüldü Rootlu Bootloader Kilidi açık Telefon Garanti Dışı Kalırmı ?

    Redmi Note 9s Model magisk Rootlu bl açık twrp yüklü telefonum var güncellemeden sonra bu sabah brick oldu düzeltemiyorum servise götürsem garanti dışı kalırmı
  10. aLi[GG]

    MIUI 12.5 Poco X3 Pro Bu yöntem garantiyi bozar mı?

    Şuanki sürüm: MIUI 12.5.3 https://c.mi.com/oc/miuidownload/detail?device=1900392 Bu sitedeki en üstteki TR ROM'u bende yüklü olan. Videodaki yöntemle 12.5.7 Global'i kursam garanti bozulur mu?
  11. alicaka

    Yardım Poco X3 Pro Sarj Problem

    Merhaba Poco x3 pro cihazım var bu cihazda sarj problemi yaşıyorum telefonu 2021 mayıs ayında hepsiburada sitesinden 2yıl garantili aldım ancak eylül ayından beri sarj problemi yaşıyorum sarjı maks 3saat gidiyor teli garantiye yolladım bugün garantiden geldi bataryası değişmiş ama hala aynı...
  12. Berkebeys

    Yardım Redmi Note 9s Kamera Tozlanması ve Garanti...

    MIUI kullanan kıymetli forumdaşlarım öncelikle hepinize selamlar.. Bugün benim için önemli bir konuya değineceğim. Kameram kronik sorundan dolayı toz aldı. Ben de ne zaman arka kameraya baksam tozları görünce haliyle dert oluyor bana... Telefonun garantisi Haziran ayında bitiyor. Sizlere şunu...
  13. burockergold

    Yardım Redmi 9T İçin Garanti

    Merhabalar Redmi 9T cihazıma bootloader kilidi açmadan xiaomitool v2 ile orjinal global rom yükledim. Daha önce Tr romu vardı. Bu işlem cihazımı garanti dışı bırakmışmıdır. Ya da tr romuna dönmek için servise versem sorun çıkarır mı? Xiaomi Türkiye garantili...
  14. O

    Yardım evofone garanti süreci

    İyi geceler. telefonumun garantisi bu ayın 20sinde bitiyor. hayalet ekran sorunu nedeniyle garantiye göndermek istiyorum. kutunun içinden çıkan kağıtta evofone garantili yazıyor. garantiye gönderirken direkt kargoya verip gönderiyor muyuz veya neler yapmak gerekiyor.
  15. kwi2az

    Yardım Mobiltel.com Ghost Screen

    Redmi Note 8 cihazımı alalı 1 sene oluyor ve ghost screen ile karşılaşmaya başladım hafif olarak şuanda ama başladı en azından. Ekran paneli de tian. Sorum şu telefonum Mobiltel.com olarak ithalatçı garantili bir kutusu var. Anladığım kadarıyla Xioami Türkiye yetkili servislerine...
  16. Abdulkadirgkr

    Yardım Garantiye nasıl gönderebilirim

    Telefonum sürekli donma yapıyor sıfırlama filan yaptımsada bir türlü düzelmiyor. Sıfırlama yapıyorum 2-3 hafta düzeliyor sonra tekrar donma oluyor. Özellikle kamera-Google-sosyal medya. Garantiye daha önce yollamadım Trendyol üzerinden sipariş vermiştim garanti üzerinde yazan GENPA numarasını...
  17. Fknorl5

    Yardım Servise faturasız ürün gönderdim

    merhaba ben redmi note 7 kullanıyorum telefonumun tuş takımında sıkıntılar çıktı grantiye yolladım ama yks hazırlık sınavlar bir yandan dershaneye yetişmeye çalışıyodum kutuya faturayı koymayı unutmuşum ve adresede samsun yazmadım kendimi çok mal hissediyorum nasıl iletişime geçebilirim...
  18. Fknorl5

    Yardım Telefonumda sıkıntı olduğu için garantiye verdim ama....

    merhaba ben redmi note 7 kullanıyorum telefonun tuşlarında sıkıntı olyuodu o yüzden garantiye 20 gün kalmışken veriyim dedim ama çok ani bir karar oldu 1 gün ful yedeklemeye uğraştım sonrada ertesi gün verdim ama içine faturayı koymayı unuttum birde adresde samsun yazmadım kendimi çok mal...
  19. Merve Koç

    Yardım Hayalet Ekran garantiye girer mi ?

    Merhaba arkadaşlar Xiomi Redmi not8 cihazını bir sene önce aldım ve iki gündür hayalet ekran sorununu yaşıyorum. Bu garantiye giriyor mu ? Birde Maria marktan almıştım oraya mi götürmeliyim ? Teşekkürler
  20. KurtBeyOo

    Rom Hakkında

    Merhabalar, İlk öncelikle şunu belirtmek isterim ki hiç ama hiç tecrübem, bilgim yoktur. Yararlı ise gerçekten öğrenmek isterim. Şimdi gelelim merak ettiğim konu ve konulara. Rom nedir? Rom neden atılır veya işlem yapılır? Zararı var mı? Ürünü garanti dışı bırakır mı? Ücretli mi...
Üst Alt