garanti

  1. KurtBeyOo

    Rom Hakkında

    Merhabalar, İlk öncelikle şunu belirtmek isterim ki hiç ama hiç tecrübem, bilgim yoktur. Yararlı ise gerçekten öğrenmek isterim. Şimdi gelelim merak ettiğim konu ve konulara. Rom nedir? Rom neden atılır veya işlem yapılır? Zararı var mı? Ürünü garanti dışı bırakır mı? Ücretli mi...
  2. kemalerkan06

    Yardım Xiaomi redmi note 9 4/64 aşırı donuyor

    merhabalar redmi note 9 kullanıyorum önceki cihazım mi 6 6/128 seramik ti çok güzel cihazdı tabi ömrü doldu ilk çıktığında almıştım neyse sorun redmi note 9 4/64 ile telefonla hiçbir işlem yapamıyorum cihaz evofone garantili garantiye verdim tahmin edeceğiniz üzere yazılım atıp yolladılar sorun...
  3. F

    Yardım Garanti sorgularken imei numaram klonlandı

    Herkese Merhaba, Turkcell bayiinden tam 1 yıl önce aldığım redmi note 8 cihazımı satmaya karar verdim. Bu sebepten satacağım kişiye bilgi vermek amaçlı garanti süresinin son gününü öğrenmek amacıyla garanti sorgulama yapmak istedim. google a xiaomi garanti sorgulama yazınca ilk bu site çıkıyor...
  4. yeutr_

    Yardım Mi Band 4 Kapandı

    Dostlar Dün gece yatarken şarja taktım fakat şimdi açmaya çalışıyorum açılmıyor hiç bir tepki ışık yok bağlantıda kurulamıyor. Çözümünü bilen varsa Yardımcı olursa çok sevinirim. Servise göndermek istiyorum fakat yaşadığım yerde servis yok ne yapacağım bunuda cevaplarsanız güzel olur
  5. D3GiSK3N

    Çözüldü Cihazımın garantisi hakkında?

    Yaklaşık 7 ay öncesinde X operatör bayiisinden redmi note 8 cihaz aldık ve cihazı yakında servise yollama fikri vardı aklımda. Az önce kutusunu açayım dedim nereden garantilidir bu telefon nereye yollamalıyız diye merak edip. Kutunun içinden çıkan garanti kağıdında Dora İletişim ve Ticaret A.Ş...
  6. emreudi

    Yardım Tüketici Hakem Heyeti Değişim Kararı Çıktı

    Hepinize merhaba dostlar, Cihazım Xiaomi Mi6 128 Gb Seramik Modeli, Cihazımı garanti bozdu ve thhye başvurdum. Değişim kararı çıktı. Bana değişim yapacakları cihaz sizce hangisi olmalı. Ben mi9 diyorum. Cihazım amiral gemisi olduğu için. Yardımlarınızı bekliyorum.
  7. Baha60

    Yardım Xiaomi TR garantili ikinci el ürün almak

    Merhabalar başlıkta bahsettiğim üzere ikinci el xiaomi tr garantili ürün alacağım fakat ürün ikinci el olduğu ve faturanın benim üstüme olmaması garantide bir soruna sebep olur mu? Garantiye gönderebilir miyim bir fabrikasyon hatasında?
  8. TZTL

    Soru Genpa, Evofone ve Batarya Değişimi Hakkında

    Merhabalar, Telefonum Mi 9T. Xiaomi Türkiye garantisiyle aldım, kutunun içinden genpa garanti belgesi çıktı. Telefonumun bataryası artık günü çıkarmamaya başladı, ben de garantisi devam ederken garantiye gönderip şansımı deniyeyim dedim. Ancak; 1- Genpanin sitesine girip garanti sorgulaması...
  9. V

    Yardım Mi 8 Lite Hayalet Ekran Evofone

    Arkadaşlar Merhaba telefonumu hayalet ekran sorunu ile evofone teknik servisine gönderdim ekran değişimi yapılarak 1 hafta içinde telefon elime ulaştı fakat akşama hayalet ekran sorununun gitmediğini aksine daha çok arttığını gördüm tekrar teknik servise cihazımı gönderdim bugün aradım tekrar...
  10. Ufukizm

    Yardım Mi 9T Pro Servise Göndermeli Miyim?

    Merhaba arkadaşlar. Geçen sene aralık ayında Mi 9T Pro 64 gb telefonu satın aldım. Mi Store dan gidip elden satın aldım. Cihazla alakalı birkaç sorunum var. Cihaz Spotfy, Youtube, Uzun süreli telefon görüşmeleri V.b kullanımda aşırı ısınıyor. Pubg, Cod, Mobile Legends gibi oynlarda el...
  11. V

    Soru Evofone Garanti tabiki nereden Bakcam

    Evofone garantili telefonumu gönderdim garanti sürecini hangi siteden takip edicem bilmiyorum yardım edermisiniz ?
  12. asfadam

    Yardım Delta Servis

    Bugün ekran yanması ve hayalet ekran için servisi aradım dedim ki garanti kapsamına girer mi bana hayır girmez tarzında bir cevap verdiler ama internette okuduğum kadarıyla değiştiren değiştirmiş yani yine de göndereyim mi? Zaten biliyorsunuz bu kronik bir problem bu cihazı kullanın başına...
  13. H

    Yardım Ghost Screen

    Garanti süresi devam eden henüz 1 yıllık Redmi Note 7 cihazımda (Tianma Panel) ghost screen problemi çıktı cihazda hasar,düşme,çizilme gibi durumlar yok (Genpa Garantili) benim bu cihazı Boe panel sıfır Redmi Note 7 ile değiştirme şansım var mı garantiye cihaz değişimi istiyorum diye yollarsam
  14. gulabdullah068

    Yardım Garanti

    Tebrikler! Satın aldığınız telefonun resmi uluslararası versiyon olduğundan emin olabilirsiniz. Yani iemi Türkiye de geçerli dimi yani kapanma fln olmaz dimi
  15. S

    Yardım Xiaomi airbudsların şarj kutusu kırıldı

    Cihazı yaklaşık 1 ay önce falan aldım, iyi kötü kullanıyordum. Dün akşam kulaklık kulağımda ve kutusu cebimde iken bisikletten düştüm kutu pert oldu fakat kulaklıklar sağlam. Teknosa online sitesinden almıştım kulaklıkları, şu an nasıl yeni bir kutu elde edebilirim nereye gidebilirim hiçbir şey...
  16. mushab

    Soru Garantisiz telefon alınır mı ?

    arkadaşlar kendime telefon alıcam çalıştım ve 2500 3000 gibi bir mebla biriktirdim mi note 10 lite beni çok ezbediyor fakat bütçemi aşıyor garantisiz almak istiyorum 300 tlye nerden nasıl alabilirim alınır mı? şimdiden sağolun
  17. A

    Yardım Haylou Gt1 Garanti

    Merhaba ben hepsiburada üzerinden Haylou Gt1 kulaklık aldım. Kulaklığı 1 hafta kadar kullandıktan sonra şarj etmede problemler yaşamaya başladım bazen şarj oluyor bazen olmuyor bazenleri de kulaklığı kutusuna koyduğum halde şarj olmak yerine hala bağlantı filan arıyor defalarca reset attım ve...
  18. E

    Yardım Garanti firması öğrenme

    Telefonumun garantisinin hangi servise/firmaya ait olduğunu bilmiyorum. kutusunun etrafında ya da garanti belgesinin içinde de yazmıyor. Vatan bilgisayardan almıştım telefonu. nereden öğrenebilirim?
  19. N

    Yardım Unroot atma ve Kernel silme

    Telefonu satacağım için, romu orijinale döndürüp unroot atacağım. Telefonun 1 yıl daha varantisi bulunmakta. unroot atınca garantisi geri gelir mi? Ve Predator kernel yükledim onu nasıl orjinale çevirebilirim? Yardımcı olursanız sevinirim
  20. L

    Yardım Airdots pro şarj sorunu

    Airdots pro kulaklığımın alınalı sadece 7 ay olmasına rağmen bir şarj sorunu var şarj ediyorum kullanmadan şarj yok oluyor Garantiye göndermeli miyim?
Üst Alt