alighieri
Silinen mesajlarınıza ait ekran görüntülerini ve silinme nedenlerini size özel mesajla gönderdim hocam.
Konu başlığı için ise konunun sadece tek bir satıcı ile ilgili olmaması nedeniyle değiştirildiğini belirtmiştim. Toplamda 800 civarı mesaj var. Örneğin
trky01 hocamın ( ilk aklıma gelen isim olduğu için yazıyorum) bu konuda 50 adet civarında mesajı bulunuyor ve hemen her mesajının sonunda ben cepporttan almadım diyerek belirtmek durumunda kalmış. Aynı sorunu yaşayan başka firma müşterilerini böyle bir zorluk içerisinde bırakmak makul değil. Diğer yandan yine trky01 hocamdan örnekle devam edelim. Bu 50 mesajın hemen hepsine 2 adet alıntı veya cevap yazılmış. Toplama baktığımızda 150 mesaj ediyor ki 850 mesajın sadece tek kişi için 150 tanesi cepport ile ilgili değil. Yani oran %90'ın çok çok daha altında. Buna diğer arkadaşları da eklediğimizde oran yarının altına iniyor. Elbette ki sizi anlıyorum. mağdur olduğunuzu ve bu mağduriyetinizin bilinmesini, hatırlanmasını istiyorsunuz ancak ne durum sadece sizin müşterisi olduğunuz firma ile ilgili ne de başlık konu içeriğini özetleyen bir şekilde değil. Eğer ki başlık eskisi gibi olacaksa konuyu cepport için ayrı, turuncu için ayrı, ideal seçim için ayrı, evo için ayrı, farklı perakendicilerden alanlar için ayrı vs. şeklinde onlarca farklı konu halline getirmek, her mesaj yazan kullanıcıya teker teker ulaşmak herkesin mesajını ilgili olduğu bölüme taşımak lazım ki bunu yapmak için harcanacak zaman maalesef yöneticilerimizin hiç birinde bulunmuyor. Diğer seçenek ise konuyu tamamen kaldırmak fakat bu duruma her şeyden önce ben karşı çıkarım ki içerisinde yer alan bilgiler ve yaşanan süreçler hepimizin bilmesi gereken şeyler. Bu nedenle konu başlığı olduğu gibi kalmalı.