Ana Başlık Xiaomi Cihazlarda Yaşanan IMEI Numaralarının Kayıt Dışı Gözükme Problemi

alighieri

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
dante
Cihazım
mi5
Yaş
44
Konum
İzmir
Katılım
24 Şubat 2017
Konular
1
Mesajlar
95
Tepkime puanı
33
Puanları
18
Olur tabiki. Mesele benim yazdıklarım değil söylediğim her sözün arkasındayım. Benim bu sozlerime bazı modların verdiği cevaplar önemli ve onların bir kısmı silinmiş. Daha önemli olansa konu başlığının iznim olmadan değiştirilmesi.

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.611
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.130
Puanları
438
alighieri

Silinen mesajlarınıza ait ekran görüntülerini ve silinme nedenlerini size özel mesajla gönderdim hocam.

Konu başlığı için ise konunun sadece tek bir satıcı ile ilgili olmaması nedeniyle değiştirildiğini belirtmiştim. Toplamda 800 civarı mesaj var. Örneğin trky01 hocamın ( ilk aklıma gelen isim olduğu için yazıyorum) bu konuda 50 adet civarında mesajı bulunuyor ve hemen her mesajının sonunda ben cepporttan almadım diyerek belirtmek durumunda kalmış. Aynı sorunu yaşayan başka firma müşterilerini böyle bir zorluk içerisinde bırakmak makul değil. Diğer yandan yine trky01 hocamdan örnekle devam edelim. Bu 50 mesajın hemen hepsine 2 adet alıntı veya cevap yazılmış. Toplama baktığımızda 150 mesaj ediyor ki 850 mesajın sadece tek kişi için 150 tanesi cepport ile ilgili değil. Yani oran %90'ın çok çok daha altında. Buna diğer arkadaşları da eklediğimizde oran yarının altına iniyor. Elbette ki sizi anlıyorum. mağdur olduğunuzu ve bu mağduriyetinizin bilinmesini, hatırlanmasını istiyorsunuz ancak ne durum sadece sizin müşterisi olduğunuz firma ile ilgili ne de başlık konu içeriğini özetleyen bir şekilde değil. Eğer ki başlık eskisi gibi olacaksa konuyu cepport için ayrı, turuncu için ayrı, ideal seçim için ayrı, evo için ayrı, farklı perakendicilerden alanlar için ayrı vs. şeklinde onlarca farklı konu halline getirmek, her mesaj yazan kullanıcıya teker teker ulaşmak herkesin mesajını ilgili olduğu bölüme taşımak lazım ki bunu yapmak için harcanacak zaman maalesef yöneticilerimizin hiç birinde bulunmuyor. Diğer seçenek ise konuyu tamamen kaldırmak fakat bu duruma her şeyden önce ben karşı çıkarım ki içerisinde yer alan bilgiler ve yaşanan süreçler hepimizin bilmesi gereken şeyler. Bu nedenle konu başlığı olduğu gibi kalmalı.
 

trky01

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Türkay
Cihazım
Mi5 prime
Meslek
Elektrik Mühendisi
Yaş
37
Konum
Kahramanmaraş
Katılım
6 Mart 2017
Konular
0
Mesajlar
117
Tepkime puanı
36
Puanları
28
alighieri

Silinen mesajlarınıza ait ekran görüntülerini ve silinme nedenlerini size özel mesajla gönderdim hocam.

Konu başlığı için ise konunun sadece tek bir satıcı ile ilgili olmaması nedeniyle değiştirildiğini belirtmiştim. Toplamda 800 civarı mesaj var. Örneğin trky01 hocamın ( ilk aklıma gelen isim olduğu için yazıyorum) bu konuda 50 adet civarında mesajı bulunuyor ve hemen her mesajının sonunda ben cepporttan almadım diyerek belirtmek durumunda kalmış. Aynı sorunu yaşayan başka firma müşterilerini böyle bir zorluk içerisinde bırakmak makul değil. Diğer yandan yine trky01 hocamdan örnekle devam edelim. Bu 50 mesajın hemen hepsine 2 adet alıntı veya cevap yazılmış. Toplama baktığımızda 150 mesaj ediyor ki 850 mesajın sadece tek kişi için 150 tanesi cepport ile ilgili değil. Yani oran %90'ın çok çok daha altında. Buna diğer arkadaşları da eklediğimizde oran yarının altına iniyor. Elbette ki sizi anlıyorum. mağdur olduğunuzu ve bu mağduriyetinizin bilinmesini, hatırlanmasını istiyorsunuz ancak ne durum sadece sizin müşterisi olduğunuz firma ile ilgili ne de başlık konu içeriğini özetleyen bir şekilde değil. Eğer ki başlık eskisi gibi olacaksa konuyu cepport için ayrı, turuncu için ayrı, ideal seçim için ayrı, evo için ayrı, farklı perakendicilerden alanlar için ayrı vs. şeklinde onlarca farklı konu halline getirmek, her mesaj yazan kullanıcıya teker teker ulaşmak herkesin mesajını ilgili olduğu bölüme taşımak lazım ki bunu yapmak için harcanacak zaman maalesef yöneticilerimizin hiç birinde bulunmuyor. Diğer seçenek ise konuyu tamamen kaldırmak fakat bu duruma her şeyden önce ben karşı çıkarım ki içerisinde yer alan bilgiler ve yaşanan süreçler hepimizin bilmesi gereken şeyler. Bu nedenle konu başlığı olduğu gibi kalmalı.
Ben her mesajda belirttim ki cepport zan altında kalmasın.. sadece süreç ne kadar sürecek onu merak ettigimden dahil olduğumu belirtmiştim.. Başka firma mağduru olduğumu defalarca söyledim ki ismi geçen firmanın hakkına girmiş olmayayım..
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.611
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.130
Puanları
438
Ben her mesajda belirttim ki cepport zan altında kalmasın.. sadece süreç ne kadar sürecek onu merak ettigimden dahil olduğumu belirtmiştim.. Başka firma mağduru olduğumu defalarca söyledim ki ismi geçen firmanın hakkına girmiş olmayayım..

Elbette hocam bence son derece doğru davrandınız sakın yanlış anlaşılmasın, kesinlikle sizi, yaklaşımınızı üslubunuzu takdir ediyorum. Benim de söylemek istediğim şey aynı. Sonuç olarak sorun pek çok cihazda yaşandı. Cepport harici sorun yaşayan arkadaşlarımızı dışlamak, bizi ilgilendirmez dememiz mümkün değil. Burası sadece sadece cepport müşterilerinin değil tüm Xiaomi kullanıcılarına ait. Elimizden geldiği kadar tüm Xiaomi kullanıcılarına yardımcı olmaya çalışıyoruz. :)
 

trky01

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Türkay
Cihazım
Mi5 prime
Meslek
Elektrik Mühendisi
Yaş
37
Konum
Kahramanmaraş
Katılım
6 Mart 2017
Konular
0
Mesajlar
117
Tepkime puanı
36
Puanları
28
Elbette hocam bence son derece doğru davrandınız sakın yanlış anlaşılmasın, kesinlikle sizi, yaklaşımınızı üslubunuzu takdir ediyorum. Benim de söylemek istediğim şey aynı. Sonuç olarak sorun pek çok cihazda yaşandı. Cepport harici sorun yaşayan arkadaşlarımızı dışlamak, bizi ilgilendirmez dememiz mümkün değil. Burası sadece sadece cepport müşterilerinin değil tüm Xiaomi kullanıcılarına ait. Elimizden geldiği kadar tüm Xiaomi kullanıcılarına yardımcı olmaya çalışıyoruz. :)
Bir tek bu platform var birbirimize destek olabileceğimiz.. Süreci burada takip etmek gerçekten çok iyi oldu benim için de.. Hem de siteye hızlı bir giriş yapmış oldum :) Herkesin kayıt ile ilgili problemi bitmiştir umarım.. Bu arada Mi5 Prime akıyor.. İş yerinde telefon elime geçmez oldu.. Herkeste bir inceleme , dokunma , bakma merakı .. :) :)
 

hukumran

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ugur
Cihazım
Xiaomi Mi5
Yaş
33
Konum
Malatya
Katılım
22 Şubat 2017
Konular
0
Mesajlar
11
Tepkime puanı
4
Puanları
3
Artık bıkmış vaziyetteyim. 22 şubatta turuncu mağazada MI5 32 gb modelini aldım hala kayıt yapılmadı. Martın ortası gibi yazdım bu cumaya kadar hallolacak dedi. Martın sonu gibi yazdım en geç 1 nisan yazdılar. 5 nisan oldu hala bir gelişme yok.
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.611
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.130
Puanları
438
Artık bıkmış vaziyetteyim. 22 şubatta turuncu mağazada MI5 32 gb modelini aldım hala kayıt yapılmadı. Martın ortası gibi yazdım bu cumaya kadar hallolacak dedi. Martın sonu gibi yazdım en geç 1 nisan yazdılar. 5 nisan oldu hala bir gelişme yok.

Hocam tekrar bir iletişime geçin isterseniz kayıtsız Mi5 kalmamış olması lazım. Zaten yaşanan sıkıntı ağırlıklı olarak 64'lük prime modellerindeydi. 32'lik ilk defa sizden duydum... Gelişmelerden beni de haberdar ederseniz sevinirim.
 

naksibend

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
naksibend
Cihazım
mi5 prime 64
Yaş
37
Konum
istanbul
Katılım
5 Nisan 2017
Konular
0
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Arkadaşlar bu telefonu almayı düşünüyorum fakat korkuyorum garanti ithalat olayında delta servisinin hizmetinden eğer sorun çıkarsa diye ne yapayım hanıma almayı planlıyorum nasıl memnun musunuz prime 64gb dan onerileriniz merakla bekliyorum bide hepsiburadan mı cimri den mi gittigidiyordan mı nereden alayım alırsam şimdiden teşekkürler
 

Es035

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ergun
Cihazım
Mi5 64 MiMax
Konum
izmir
Katılım
15 Ocak 2017
Konular
0
Mesajlar
22
Tepkime puanı
7
Puanları
3
Gittigidiyor Cepport'tan mi 5 prime eşime de mi max aldım.İki telefondan da gayet memnunuz.
Uygun kredi kartınızda var ise 100 tl ye kadar para puan kazanıyorsunuz.
Tavsiye ederim .
 

naksibend

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
naksibend
Cihazım
mi5 prime 64
Yaş
37
Konum
istanbul
Katılım
5 Nisan 2017
Konular
0
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Tşk fakat eşim tutturdu j7 prime diye baya kararsız kaldım ya
 
Üst Alt