Ana Başlık Xiaomi Cihazlarda Yaşanan IMEI Numaralarının Kayıt Dışı Gözükme Problemi

hukumran

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ugur
Cihazım
Xiaomi Mi5
Yaş
33
Konum
Malatya
Katılım
22 Şubat 2017
Konular
0
Mesajlar
11
Tepkime puanı
4
Puanları
3
Hocam tekrar bir iletişime geçin isterseniz kayıtsız Mi5 kalmamış olması lazım. Zaten yaşanan sıkıntı ağırlıklı olarak 64'lük prime modellerindeydi. 32'lik ilk defa sizden duydum... Gelişmelerden beni de haberdar ederseniz sevinirim.
Hocam hala aynı. turuncumağazaya n11 üzerinden yazdım 2 gündür cevap vermedi.
 

chatin_62

Süper Üye
Onursal Yönetici
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Çetin
Cihazım
Xiaomi 12TPro
Meslek
Bilgi Teknolojiler
Konum
İstanbul
Katılım
7 Mayıs 2014
Konular
99
Mesajlar
8.983
Çözümler
1
Tepkime puanı
6.721
Puanları
338
Tşk fakat eşim tutturdu j7 prime diye baya kararsız kaldım ya
Aralarında sınıf farkı var. Ama istemeseniz de onun istediğini almak zorundasınız. Aksi halde Ayşe yerine dalgınlıkla Fatma'yı aradığında bile "bak yanlış arıyor bu" diye sitem edecektir.

Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.612
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.134
Puanları
438
Hocam hala aynı. turuncumağazaya n11 üzerinden yazdım 2 gündür cevap vermedi.

Çok geçmiş olsun hocam. Turuncu mağazanın yorumları genel olarak hep olumluydu. Hatta bazı arkadaşlarımız sıkıntı yaşandığında kendilerinin arayıp bilgi verdiğini bile belirtmişlerdi. Umarım kendilerini bozmazlar ve sorununuzu kısa süre içinde hallederler.
 

hukumran

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ugur
Cihazım
Xiaomi Mi5
Yaş
33
Konum
Malatya
Katılım
22 Şubat 2017
Konular
0
Mesajlar
11
Tepkime puanı
4
Puanları
3
Çok geçmiş olsun hocam. Turuncu mağazanın yorumları genel olarak hep olumluydu. Hatta bazı arkadaşlarımız sıkıntı yaşandığında kendilerinin arayıp bilgi verdiğini bile belirtmişlerdi. Umarım kendilerini bozmazlar ve sorununuzu kısa süre içinde hallederler.
turuncumağaza bana geri dönüş yaptı. Yaşadıkları sıkıntılardan bahsetti kendilerinin yapabileceği herşeyi yaptığını olayın BTK kaynaklı olduğunu söyledi. Her an çözülmesini bekliyoruz dedi. 1 hafta daha bekleyeyim o zaman dedim merak etmeyin bu iş uzasa bile en kötü 4 ay sonunda cihazınızı iade alırız dedi. Şimdilik beklemeye devam
 

alighieri

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
dante
Cihazım
mi5
Yaş
44
Konum
İzmir
Katılım
24 Şubat 2017
Konular
1
Mesajlar
95
Tepkime puanı
33
Puanları
18
alighieri

Silinen mesajlarınıza ait ekran görüntülerini ve silinme nedenlerini size özel mesajla gönderdim hocam.

Konu başlığı için ise konunun sadece tek bir satıcı ile ilgili olmaması nedeniyle değiştirildiğini belirtmiştim. Toplamda 800 civarı mesaj var. Örneğin trky01 hocamın ( ilk aklıma gelen isim olduğu için yazıyorum) bu konuda 50 adet civarında mesajı bulunuyor ve hemen her mesajının sonunda ben cepporttan almadım diyerek belirtmek durumunda kalmış. Aynı sorunu yaşayan başka firma müşterilerini böyle bir zorluk içerisinde bırakmak makul değil. Diğer yandan yine trky01 hocamdan örnekle devam edelim. Bu 50 mesajın hemen hepsine 2 adet alıntı veya cevap yazılmış. Toplama baktığımızda 150 mesaj ediyor ki 850 mesajın sadece tek kişi için 150 tanesi cepport ile ilgili değil. Yani oran %90'ın çok çok daha altında. Buna diğer arkadaşları da eklediğimizde oran yarının altına iniyor. Elbette ki sizi anlıyorum. mağdur olduğunuzu ve bu mağduriyetinizin bilinmesini, hatırlanmasını istiyorsunuz ancak ne durum sadece sizin müşterisi olduğunuz firma ile ilgili ne de başlık konu içeriğini özetleyen bir şekilde değil. Eğer ki başlık eskisi gibi olacaksa konuyu cepport için ayrı, turuncu için ayrı, ideal seçim için ayrı, evo için ayrı, farklı perakendicilerden alanlar için ayrı vs. şeklinde onlarca farklı konu halline getirmek, her mesaj yazan kullanıcıya teker teker ulaşmak herkesin mesajını ilgili olduğu bölüme taşımak lazım ki bunu yapmak için harcanacak zaman maalesef yöneticilerimizin hiç birinde bulunmuyor. Diğer seçenek ise konuyu tamamen kaldırmak fakat bu duruma her şeyden önce ben karşı çıkarım ki içerisinde yer alan bilgiler ve yaşanan süreçler hepimizin bilmesi gereken şeyler. Bu nedenle konu başlığı olduğu gibi kalmalı.
Cantara,

Silinen mesajlarım hep diğer bazı site modlarının yaşanan müşteri mağduriyetine ilişkin verdikleri garip cevaplara verdiğim cevaplar ve onların mesajları. Sildiğiniz bu mesajları "sizin nasıl mesaj silme özgürlüğünüz varsa onların da var" diye açıklamışsınız özel mesajda. Bence tamamen taraflı bir yaklaşım da neyse eyvallah diyelim.

Gelelim başlık ve bu başlığı değiştirme gerekçelerinize. Farklı bir satıcıdan ürün alan forum üyesinin çok mesaj atması cepport mağazasından ürün satın alıp da sadece bir mesaj atan ya da mesaj atmayan cepport mağduru üyelerinin sayısını azaltmaz. İkincisi bu cepport mağduru olmayan üyenin yazdıklarını alıntılayanlar da sadece cepport mağduru olmayanlar değildi. Konu sahibi olarak her yazılanı anlık takip ettiğim için gayet iyi biliyorum. Sizi anlıyorum cepport mağazasının ürünlerini satan sitenin yan destek forumunun yöneticelerindensiniz ve sorun çözülünce başlığı da mesajları da dilediğiniz gibi evirip çevireceksiniz tabii. Ama yaptığınız çıkarımlar verdiğiniz örnek ve devamı gerçekleri yansıtmadığı gibi tarafsız ve objektif de olmamış. Ezcümle bence olmamış size yakışmamış


MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

chatin_62

Süper Üye
Onursal Yönetici
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Çetin
Cihazım
Xiaomi 12TPro
Meslek
Bilgi Teknolojiler
Konum
İstanbul
Katılım
7 Mayıs 2014
Konular
99
Mesajlar
8.983
Çözümler
1
Tepkime puanı
6.721
Puanları
338
Burada amaç ne? Önce ona bakmak lazım. Eğer bağcının dövülmesi gerekiyorsa evet bu düzenleme hiç olmamış. Dövmek isteyen kişilerin elinden sopaları alındığı için elbette itiraz edecekler. Ama amaç yaşanan bir sorundan bahsetmek, insanları bilgilendirmek, çözüm sürecini okuyanlara iletmek ise hiçbir sorun yok. Bu sorunu çözme yolunda kendini hırpalamış birine bile bunlar yazılıyorsa başka birşey yazmaya gerek yok.

Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
 

hukumran

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ugur
Cihazım
Xiaomi Mi5
Yaş
33
Konum
Malatya
Katılım
22 Şubat 2017
Konular
0
Mesajlar
11
Tepkime puanı
4
Puanları
3
turuncumağaza bana geri dönüş yaptı. Yaşadıkları sıkıntılardan bahsetti kendilerinin yapabileceği herşeyi yaptığını olayın BTK kaynaklı olduğunu söyledi. Her an çözülmesini bekliyoruz dedi. 1 hafta daha bekleyeyim o zaman dedim merak etmeyin bu iş uzasa bile en kötü 4 ay sonunda cihazınızı iade alırız dedi. Şimdilik beklemeye devam
Arkadaşlar sonunda IMEI kaydı yapıldı. Üzerimden büyük bi yük kalkmış gibi hissediyorum
 

rbzz

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
EMRE
Cihazım
Xiaomi Mi5
Yaş
32
Konum
KOCAELİ
Katılım
20 Şubat 2017
Konular
4
Mesajlar
42
Tepkime puanı
13
Puanları
8
Aynen bende turuncu mağazadan aldım sonunda bugün ku kontrollerimde fark ettim kayıt olmuş şükür :)

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Expert3

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ersin
Cihazım
Mi 10 256 GB 5G
Yaş
41
Konum
İstanbul
Katılım
5 Mart 2017
Konular
2
Mesajlar
45
Tepkime puanı
22
Puanları
8
Tüm IMEI sorunu yaşayan arkadaşlara geçmiş olsun. Mi6 da aynı sorunu yaşamamak dileğiyle

Mi5 Prime'dan sevgilerle...
 
Üst Alt