cantara, zaten bu başlığın ana sayfada çıkmasını engelleyerek, yanlış anlaşıldın dostum.. Burada ilk önce ben sizi savundum. Hatta "onununcuköy" ile aynı şeyleri paylaştım. Ancak şikayeti ele alışınız, iade işlemlerini lutuf gibi tüketiciye sunmanız ve burada mağdur kişilerle ilgili yetkililerin laf dalaşına girmesi beni yanlış kişiyi savunduğumu gösterdi..
onununcuköy, uslubundan çok da seninle muhattap olmaman kanısına varıyorum.. Birilerine atıf da bulunmadan bunun kanıtlaman lazım, Maşa ne demek? çok ayıp. Cepport babamın oğlu değil. Parasını verdiğim bir ürün kayıtsızsa ve kapanacak ise kusura bakmasında o firma çalışmasın, hatta telefon kılıfı bile satamasın isterim. neden, senin gibi arkadaşlarda mağdur olmasın.
bu paralelde adamlar durdudu satışı. Doğru hareket. Çözülsün tekrar satılsın. Ancak bu sartlar altında satış etik ve uygun değil.
Ayrıca, öyle birşey olsa neden gelip adamların dükkanında bu işi yapalım? En çok tercih edilen forumlarda bu iş yapılmaz mı? GG üzerinden birçok kişi de yazdı bana ne yapalım diye. şuan tahminim 100lerce kişde kayıtsız ve ne olacağı belli olmayan cihazlar var. Çoğunun haberi yok BTK dan sms gelince iyice yeşillenecek buralar.