Hocam bu işbirliğine başlamadan önce cepport hakkında ciddi araştırma yaptık. Daha önce sadece LG ile problemleri olmuş ancak o problemin sorumlusunun kendileri olmadığına belgeler ile bizleri ikna ettiler. Xiaomi ürünlerinde ise geri dönüşleri mükemmeldi. Daha önce satın alan, satın aldığı cihazlarda sorun yaşayan kullanıcılarla konuştuk ve geri dönüşler hep mükemmel oldu. Bir de üzerine en düşük fiyat garantisini alınca Miui Türkiye üyeleri için en doğru kararın bu olduğunu düşündük. Bu Cepport'un Xiaomi ile yaşadığı ilk sorun. Sorunun kaynağını şu an için bizler de bilemiyoruz. Önceliğimizi mağdur olan arkadaşların mağduriyetlerinin giderilmesine verdik. Şu sorunları atlattıktan sonra elbette ki bu durumun sorumlusunun ne veya kim olduğunu tespit edecek ve gerekli açıklamayı yapacağız, eğer ki sorumlu olan cepport ise ilişkilerimizi de elbette ki gözden geçireceğiz.
Ben de Memnun oldum Ozan hocam. Hocam şirket yetkilileri şu anda Hong Kong'talar. Pazartesi günü Shenzen'de Türkiye'deki tüm Mi kullanıcıları için çok önemli olan bir toplantıya katılacaklar. Döndüklerinde kendileri de bir açıklama yapacaklardır mutlaka. Şirket içerisindeki diğer sorumluların ise büyük bir kısmı IMEI sıkıntısını giderebilmek için Ankara'dalar. Şirkette kalan arkadaşlar ise telefon ile arayan kullanıcılara durumu izah etmeye çalışıyorlar. Diğer çalışanların ise verebileceği hatalı cevaplar çok yanlış anlaşılabilir korkusuyla bu açıklama işi bana düştü. Ancak şirketin en yetkili kişileri olan Burak ve Selim Beyler geri döndüklerinde mutlaka onlardan da bir açıklama alacağız ve sizlerin de bu açıklamadan haberi olacaktır.