Arkadaşlar daha önceki mesajlarda mağduriyet yaşayan arkadaşlar kesin bir açıklama olmadan yazmamizi istemediği için yazmıyordum ancak bu defa da ilgilenilmiyormus gibi oldu...
Konuda mesajı bulunan pek çok arkadaşla özel mesaj yoluyla haberlesip durum hakkında bilgilendirmeye çalıştım. Buradan da yazayım, konuya yazmamış olan ancak durumu merak eden diğer arkadaşlarımız da bilgilenmiş olsunlar.
Süreç maalesef ki bizim kontrolumuzde ilerlemiyor. Gerekli her türlü evrak, belge, cihaz örnekleri vs BTK'ya tekrar teslim edildi. Ne belgelerde ne de cihazlarda her hangi bir sorun görünmüyor. Ancak bizim de anlamlandıramadigimiz bir şekilde IMEI'ler sistemde görünmüyor. En son bugün mesai saati bitiminde pazartesi günü tüm IMEI'lerin işleneceği bilgisi verildi ancak sizlerin de bildiği gibi daha önce de benzer bir söz verilmiş olmasına rağmen işlenmemisti. Dolayısıyla kesin bir söz veremiyorum çünkü bu durum maalesef bizim elimizde değil. Fakat cepport yetkilileri ile yapmis olduğum görüşmede sıkıntı yaşayan arkadaşların isterlerse hemen iade yapabilecekleri söylendi. Yani iade etmek istiyorsanız hemen iade edebilirsiniz. Pek çok arkadaşımız ise telefonunu iade etmek istemediğini belirtmişti fakat onlar da haklı olarak diken üzerinde. Bu arkadaşlar için ise açık kapı sunuldu. Telefonlarını diledikleri kadar kullanabilirler. Yaşanacak bir hat kapanması durumunda alışveriş süresi fark etmeksizin şartsız iade yapabilecekler.
Keşke daha fazlasını yapıp şu sıkıntıyı giderebilseydim ancak elimden gelenin en fazlası bu arkadaşlar. Eğer sizlerin çözüm için bir önerisi veya yerine getirebileceğimiz bir talebi var ise buradan veya özel mesaj yolu ile iletebilirseniz; elimden geleni yapacağıma emin olabilirsiniz.