Ana Başlık Xiaomi Cihazlarda Yaşanan IMEI Numaralarının Kayıt Dışı Gözükme Problemi

harunserefli

miui ayrıcalıktır:)
Emekli Yönetici
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
harun
Cihazım
mi5s
Meslek
MODALİFE
Yaş
44
Konum
kırıkkale
Katılım
23 Ağustos 2014
Konular
38
Mesajlar
2.933
Tepkime puanı
2.948
Puanları
188
Sorun halen devam ediyormu cihaz almayı düşünüyorum daha önce bi tane daha almıştım sıkıntı yok tu fakat bu biraz kafa karıştırıyor.

HTC One M8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

memojk

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mert
Cihazım
MI 8
Meslek
Mühendis
Konum
Antalya
Katılım
22 Ocak 2017
Konular
16
Mesajlar
294
Tepkime puanı
137
Puanları
58
Sorun halen devam ediyormu cihaz almayı düşünüyorum daha önce bi tane daha almıştım sıkıntı yok tu fakat bu biraz kafa karıştırıyor.

HTC One M8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bende devam ediyor beklemedeyim umarım bir an önce çözülür
 

Omeryilmaz

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
omer
Cihazım
mi 5 prime
Konum
İst
Katılım
12 Şubat 2017
Konular
4
Mesajlar
39
Tepkime puanı
8
Puanları
8
ben de ayni durumdayim imei kayitli degil mi 5 prime 28 subat 2017 tarihinde yani 4 gun once elime ulasti 4 gundur kullaniyorum ben iki hafta icinde cozulur diye dusunuyorum yada oyle umuyorum daha once alan arkadaslar aldiginizda imei kayitlimiydi yada telefonu aldiktan sonra ortalama ne kadar surede kayit yapildi bilgi verebilirlerse cok iyi olur aslinda
 

alighieri

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
dante
Cihazım
mi5
Yaş
44
Konum
İzmir
Katılım
24 Şubat 2017
Konular
1
Mesajlar
95
Tepkime puanı
33
Puanları
18
ben de ayni durumdayim imei kayitli degil mi 5 prime 28 subat 2017 tarihinde yani 4 gun once elime ulasti 4 gundur kullaniyorum ben iki hafta icinde cozulur diye dusunuyorum yada oyle umuyorum daha once alan arkadaslar aldiginizda imei kayitlimiydi yada telefonu aldiktan sonra ortalama ne kadar surede kayit yapildi bilgi verebilirlerse cok iyi olur aslinda
Ben geçen hafta perşembe teslim aldım. Bugün 8. gün doldu yani. Haftasonu kayıt falan olmaz. Pazartesi mesai bitimi yani satın almadan itibaren 11. gün teslimattan itibaren 12. gün tamamlanınca durumu aktarırım

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

cheleby

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Muhammet
Cihazım
mi5 prime
Yaş
34
Konum
malatya
Katılım
5 Ekim 2016
Konular
13
Mesajlar
199
Tepkime puanı
22
Puanları
18
Benim anlamadığım yetkili arkadaşlar neden konuya hiç cevap yazmıyor :)
 

alighieri

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
dante
Cihazım
mi5
Yaş
44
Konum
İzmir
Katılım
24 Şubat 2017
Konular
1
Mesajlar
95
Tepkime puanı
33
Puanları
18
Benim anlamadığım yetkili arkadaşlar neden konuya hiç cevap yazmıyor :)
Senin BTK görüşmen biraz etkiledi arkadaşları galiba. Durum değerlendirmesi yapalım. Uğraşmak isteyen arkadaşlar için dilekçe örnekleri hazırlayabilirim. Pazartesi biraz araştırma yapmam kâfi. Sonra hukuki manada bu arkadaşları zora sokacak ne varsa beraberce uygularız.

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.611
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.131
Puanları
438
Arkadaşlar daha önceki mesajlarda mağduriyet yaşayan arkadaşlar kesin bir açıklama olmadan yazmamizi istemediği için yazmıyordum ancak bu defa da ilgilenilmiyormus gibi oldu...

Konuda mesajı bulunan pek çok arkadaşla özel mesaj yoluyla haberlesip durum hakkında bilgilendirmeye çalıştım. Buradan da yazayım, konuya yazmamış olan ancak durumu merak eden diğer arkadaşlarımız da bilgilenmiş olsunlar.

Süreç maalesef ki bizim kontrolumuzde ilerlemiyor. Gerekli her türlü evrak, belge, cihaz örnekleri vs BTK'ya tekrar teslim edildi. Ne belgelerde ne de cihazlarda her hangi bir sorun görünmüyor. Ancak bizim de anlamlandıramadigimiz bir şekilde IMEI'ler sistemde görünmüyor. En son bugün mesai saati bitiminde pazartesi günü tüm IMEI'lerin işleneceği bilgisi verildi ancak sizlerin de bildiği gibi daha önce de benzer bir söz verilmiş olmasına rağmen işlenmemisti. Dolayısıyla kesin bir söz veremiyorum çünkü bu durum maalesef bizim elimizde değil. Fakat cepport yetkilileri ile yapmis olduğum görüşmede sıkıntı yaşayan arkadaşların isterlerse hemen iade yapabilecekleri söylendi. Yani iade etmek istiyorsanız hemen iade edebilirsiniz. Pek çok arkadaşımız ise telefonunu iade etmek istemediğini belirtmişti fakat onlar da haklı olarak diken üzerinde. Bu arkadaşlar için ise açık kapı sunuldu. Telefonlarını diledikleri kadar kullanabilirler. Yaşanacak bir hat kapanması durumunda alışveriş süresi fark etmeksizin şartsız iade yapabilecekler.

Keşke daha fazlasını yapıp şu sıkıntıyı giderebilseydim ancak elimden gelenin en fazlası bu arkadaşlar. Eğer sizlerin çözüm için bir önerisi veya yerine getirebileceğimiz bir talebi var ise buradan veya özel mesaj yolu ile iletebilirseniz; elimden geleni yapacağıma emin olabilirsiniz.
 

alighieri

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
dante
Cihazım
mi5
Yaş
44
Konum
İzmir
Katılım
24 Şubat 2017
Konular
1
Mesajlar
95
Tepkime puanı
33
Puanları
18
Arkadaşlar daha önceki mesajlarda mağduriyet yaşayan arkadaşlar kesin bir açıklama olmadan yazmamizi istemediği için yazmıyordum ancak bu defa da ilgilenilmiyormus gibi oldu...

Konuda mesajı bulunan pek çok arkadaşla özel mesaj yoluyla haberlesip durum hakkında bilgilendirmeye çalıştım. Buradan da yazayım, konuya yazmamış olan ancak durumu merak eden diğer arkadaşlarımız da bilgilenmiş olsunlar.

Süreç maalesef ki bizim kontrolumuzde ilerlemiyor. Gerekli her türlü evrak, belge, cihaz örnekleri vs BTK'ya tekrar teslim edildi. Ne belgelerde ne de cihazlarda her hangi bir sorun görünmüyor. Ancak bizim de anlamlandıramadigimiz bir şekilde IMEI'ler sistemde görünmüyor. En son bugün mesai saati bitiminde pazartesi günü tüm IMEI'lerin işleneceği bilgisi verildi ancak sizlerin de bildiği gibi daha önce de benzer bir söz verilmiş olmasına rağmen işlenmemisti. Dolayısıyla kesin bir söz veremiyorum çünkü bu durum maalesef bizim elimizde değil. Fakat cepport yetkilileri ile yapmis olduğum görüşmede sıkıntı yaşayan arkadaşların isterlerse hemen iade yapabilecekleri söylendi. Yani iade etmek istiyorsanız hemen iade edebilirsiniz. Pek çok arkadaşımız ise telefonunu iade etmek istemediğini belirtmişti fakat onlar da haklı olarak diken üzerinde. Bu arkadaşlar için ise açık kapı sunuldu. Telefonlarını diledikleri kadar kullanabilirler. Yaşanacak bir hat kapanması durumunda alışveriş süresi fark etmeksizin şartsız iade yapabilecekler.

Keşke daha fazlasını yapıp şu sıkıntıyı giderebilseydim ancak elimden gelenin en fazlası bu arkadaşlar. Eğer sizlerin çözüm için bir önerisi veya yerine getirebileceğimiz bir talebi var ise buradan veya özel mesaj yolu ile iletebilirseniz; elimden geleni yapacağıma emin olabilirsiniz.
Sağolun zaten en başından beri birazcık da olsa özveri gösteren ve ılımlı yaklaşmaya çalışan bir tek sizi gördüm. Kuvvetle muhtemel siz de cepport yetkilisi değilsiniz. Diğerleri adına konuşmak istemem ama en azından bende güvensizlik var. Misal GittiGidiyor üzerinden cihazı aldım ve param satıcıya aktarıldı. Para iadesi ne şekilde olacak? Şahsen benim şu anda elimde kayıt dışı olsa da bir mal var. Bu malı gönderdiğimde paranın iade edileceğinden emin olamıyorum. Sizin verdiğiniz şahsi bir güvence var ama siz kimsiniz o bile belli değil.

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Üst Alt