Çözüldü Servis sorunsalı

Waxa

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Caner
Cihazım
Mi Max 64 GB
Yaş
35
Konum
Amasya
Katılım
13 Şubat 2017
Konular
3
Mesajlar
42
Tepkime puanı
4
Puanları
8

Tiraki59

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Batuhan
Cihazım
asus zenfone
Yaş
26
Konum
izmir
Katılım
2 Ocak 2018
Konular
11
Mesajlar
46
Tepkime puanı
7
Puanları
8
cep portu tavsiye edersiniz sıkıntı yok porblemli bir firma değil ama delta servis problem mi max telefonuma şarjı bitti kapandı açılmadı ve delta servis anakart arızası yüzünden garanti dışı bıraktı 750 lira fiyat istiyor ? delta servis garantili cihaz almak mı almamak mı sorun bu ?
delta, evo hepsinde %99 memnuniyetsizlik orani soz konusu. kvk nasil bilmiyorum da o da 300 lira fiyat farki var zaten. resmi distributorsuz telefon almanin olagan skntilari...
[doublepost=1515259565,1515259429][/doublepost]
Görüştük tatmin edici bir sonuç alamadık , Tekrar dönüş için bekliyordum mesaj gelmiş garanti dışı bırakıldı teklif kabul edilmediği için yapılmadı telefonunuz gelip alabilirsiniz diye .
valla hocam bir seye internette %99 olumsuz yorum yapiliyosa vardir bi sıkıntı . ates olmayan yerden duman cikacagini sanmam. buna ragmen garantili chaz almamn tek sebebi, mantığı en azindan tuketici hakem heyeti yolu açık.
 

PyhX

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
:)
Cihazım
Redmi Note 4 SD
Yaş
28
Konum
Ankara
Katılım
4 Ocak 2018
Konular
46
Mesajlar
575
Tepkime puanı
584
Puanları
108
cep portu tavsiye edersiniz sıkıntı yok porblemli bir firma değil ama delta servis problem mi max telefonuma şarjı bitti kapandı açılmadı ve delta servis anakart arızası yüzünden garanti dışı bıraktı 750 lira fiyat istiyor ? delta servis garantili cihaz almak mı almamak mı sorun bu ?
Delta da olsa başka bir firma da olsa hepsi bir bahane arar telefonu tamir etmemek için. Türkiye'nin neredeyse çoğu firmasında böyle bu.
 

Tiraki59

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Batuhan
Cihazım
asus zenfone
Yaş
26
Konum
izmir
Katılım
2 Ocak 2018
Konular
11
Mesajlar
46
Tepkime puanı
7
Puanları
8
Şu an için satıştan kalktı hocam, pazartesi yeniden açılacak. :)
hocam n11den cepporta soru sor kismindan soru sordum fiyat artirilabilir dedi, dedigin gibibanaa ayni fiyattan yapabilir misin
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.584
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.098
Puanları
438
hocam n11den cepporta soru sor kismindan soru sordum fiyat artirilabilir dedi, dedigin gibibanaa ayni fiyattan yapabilir misin

Bir defa söz verdim hocam size. Yapmasalar bile farkı cebimizden karşılayacağız mecburen :)
 

Delta Servis 2

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
34
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
215
Tepkime puanı
94
Puanları
43
cep portu tavsiye edersiniz sıkıntı yok porblemli bir firma değil ama delta servis problem mi max telefonuma şarjı bitti kapandı açılmadı ve delta servis anakart arızası yüzünden garanti dışı bıraktı 750 lira fiyat istiyor ? delta servis garantili cihaz almak mı almamak mı sorun bu ?


Merhaba;

Anakart arızası yüzünden garanti dışı bırakma durumu yoktur. Darbeden, sıvıdan, imei etiketinin zarar görmesinden, yetkisiz müdahale vb. durumlardan kaynaklı cihaz garanti dışı bırakılır. Cihazınızın bilgilerini özel mesaj yoluyla tarafımıza yollarsanız daha sağlıklı bir şekilde size geri dönüş sağlamak isteriz.

Saygılar,
Delta Servis
 

by_colakoglu

Vatan toprağı kutsaldır, kaderine terkedilemez.
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Habil
Cihazım
Redmi note 4
Meslek
Elektronik tekn.
Yaş
44
Konum
İstanbul
Katılım
26 Kasım 2017
Konular
15
Mesajlar
261
Tepkime puanı
225
Puanları
58
Zannediyorum arkadaş yanlış yazmış... "MIUI destekli" değil "MIUI Türkiye Destekli" cihazlar. Burada kast edilen bizleriz :)

Tüm mesajlarınızı tek tek alıntılamak istemedim ancak yazdıklarınıza kısaca cevap vermeye çalışayım. Sitemizin telefon satışları Cepport firması üzerinden yapılmaktadır ve Cepport üzerinden satın alınan tüm cihazlara destek vermekteyiz. Bu aslında tek bir mesajla anlatılabilecek kadar yüzeysel değil ancak ülkemize girişi yapılacak cihazlara karar verilmesinden 2 yıllık yasal garanti süresi sonuna kadar her aşamada Xiaomi kullanıcılarının yanında olmaya çalışıyoruz. Biraz daha açmam gerekirse bildiğiniz üzere Xiaomi Çin merkezli ve bazı cihazları ülkemizde kullanılmaya uygun değil. İthalatı yapılacak cihazlar belirlenirken alanında uzman arkadaşlarımız gelecek cihazları Cepport yetkilileri ile istişare ederek belirliyor. Satışa çıkma tarihi, cihazların fiyatları, teknik servis firmasının belirlenmesi, müşteri bilgilendirmesi gibi satışa başlamadan önceki süreçlerde hem danışmanlık hem de forum kullanıcılarının istek ve beklentilerinin aktarılmasında aracılık görevi üstleniyoruz. Satış esnasında ve sonrasında yaşanabilecek sorun ve sıkıntılarda bizler yine buradayız. Gerek Cepport, gerek resmi kurumlar gerekse de yetkili teknik servis yetkilileri ile sürekli temas halindeyiz ve kullanıcılarımızın sorunlarının mümkün olan en kısa sürede çözülmesi için çabalıyoruz. Kullanıcılarımız pek çok problemi servise göndermeden bizlerle temasa geçerek evlerinde rahatça çözebiliyorlar. Servisteki cihazlarla ilgili yaşanabilecek sorunlar ilk elden takip edilebiliyor. THH'ye gerek kalmadan değişim veya iade alan kullanıcılarımızı forumumuzdaki konularından siz de takip edebilirsiniz...

Kusura bakmayın kısaca cevap vermeye çalışayım demiştim ama pek çok ayrıntıya girmememe rağmen son derece uzun bir mesaj oldu. Hatta yazdıkça daha da aklıma geliyor ancak daha fazla uzatmayacağım. Bizler bu kadar emek verip ülkemizde distribütörler de dahil hemen hiç bir firmanın sun(a)madığı desteği Xiaomi kullanıcılarına sunmaya çalışırken sizin bunu içi boş bir algı operasyonu olarak tanımlamanız beni gerçekten üzdü. Aklınızdaki soruları tam olarak çözmese de umuyorum yazılan "MIUI Türkiye Destekli" ibaresinin içi boş bir algı operasyonu olmadığını biraz olsun anlatabilmişimdir.
Müthiş özetlemiş siniz hocam, bu aynı zamanda şu anlama gelir. Buradaki durum paralel ithalat çizgisinin ötesinde bir durum. Ben sattım artık git derdini servise anlat hiç demedi CEPPORT. Neredeyse distribütör gibi davrandı müşterilerine ve bunun bir örneğini de ben yaşadım....
 

Tiraki59

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Batuhan
Cihazım
asus zenfone
Yaş
26
Konum
izmir
Katılım
2 Ocak 2018
Konular
11
Mesajlar
46
Tepkime puanı
7
Puanları
8
Merhaba;

Anakart arızası yüzünden garanti dışı bırakma durumu yoktur. Darbeden, sıvıdan, imei etiketinin zarar görmesinden, yetkisiz müdahale vb. durumlardan kaynaklı cihaz garanti dışı bırakılır. Cihazınızın bilgilerini özel mesaj yoluyla tarafımıza yollarsanız daha sağlıklı bir şekilde size geri dönüş sağlamak isteriz.

Saygılar,
Delta Servis
imei etiketnin zarar gormesi nasil oluyo, o etiket nerede? bileyim de zarar vermeyeyim diye soruyorum
[doublepost=1515399020,1515398992][/doublepost]
Bir defa söz verdim hocam size. Yapmasalar bile farkı cebimizden karşılayacağız mecburen :)
sn. cantara hocam ggye halagelmedi note 4 3 32 sd
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.584
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.098
Puanları
438
Müthiş özetlemiş siniz hocam, bu aynı zamanda şu anlama gelir. Buradaki durum paralel ithalat çizgisinin ötesinde bir durum. Ben sattım artık git derdini servise anlat hiç demedi CEPPORT. Neredeyse distribütör gibi davrandı müşterilerine ve bunun bir örneğini de ben yaşadım....


Aslında distribütor garantili ve ithalatçı garantili cihazlar için bir kaç söylemek lazım. Paralel ithalat cihazlar için oluşan olumsuz algı pek de haksız değil bence... Yani bağımsız bir ithalatçının marka derdi yoktur, tek düşüncesi edeceği kardır. Marka değerli ise getirir, değerini kaybederse getirmez ve kar edebileceği farklı markaya yönelir... Getirdiği cihazın markası önemli değildir hangisi karlı ise onu getirir, markaya veya marka kullanıcılarına yatırım yapmaz. Hatta kendi markası da değerli değildir. Sıkıntı yaşarsa şirketi kapatır, yenisini açar, yeni bir ofis tutar ve hiç bir şey olmamış gibi devam eder. Bu nedenle de tüketici mağdur olur. Oysa distribütörler öncelikle markalarına yatırım yaparlar. Kar, marka değerli olduğunda kendiliğinden gelir. Apple fanları olmasa bu kadar değerli olabilir miydi? Kullanıcıların memnuniyet düzeyi distribütörler için çok önemlidir çünkü distribütörler farklı marka satmaz. Yarın yeni bir şirket kurar yoluma devam ederim demez. Samsung Türkiye Apple satar mı? :)

Bu noktada Cepport diğer ithalatçılardan ayrılan bir firma. Bizlerin de Cepport ile çalışmasındaki en temel etmen bu zaten. Öncelikli olarak köklü bir firma. 17 yıllık bir geçmişe sahip. Bu kadar zaman sonra ben kapatır yeni şirket açarım gibi düşüncesi olması mümkün değil. Hem kendi markasına bir o kadar da (hatta daha fazlasını da) Xiaomi markasına yatırım yapıyor. MIUI Türkiye'yi ve Xiaomi'yi kendi markası olarak sahiplendi. Aynen sizin söylediğiniz gibi ben sattım git derdini servise anlar demiyor. Bir distribütör nasıl davranırsa aynen o şekilde davranıyor. ve en güzel yanlarından biri bunları yaparken ithalatçı olmasının getirdiği alışkanlıkla fiyatları hep en düşük seviyede tutuyor. :)
 

Delta Servis 2

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
34
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
215
Tepkime puanı
94
Puanları
43
imei etiketnin zarar gormesi nasil oluyo, o etiket nerede? bileyim de zarar vermeyeyim diye soruyorum
[doublepost=1515399020,1515398992][/doublepost]
sn. cantara hocam ggye halagelmedi note 4 3 32 sd


Merhaba;

Cihazın bataryasının altında, üzerinde imei numarası olan bir etikettir.

Saygılar,
Delta Servis
 
Üst Alt