servis

  1. O

    Yardım IMEI atılmış cihaz orijinal servise gönderilirse sıkıntı olur mu?

    Merhabalar. Elimde Redmi Note 8 Pro cihazı var ve pusula sensörü çalışmıyor. Bunun için Xiaomi teknik servise göndersem IMEI konusunda sıkıntı çıkarırlar mı?
  2. reinex

    Yardım POCO X3 Pro Güncelleme Gelmemesi.

    Telefonum poco x3 pro türkiye garantili ve anakart arızası dolayı garantiden anakart değiştirildi. Bu olaydan sonra telefon geldiğinde miui 13.0.3 global olarak geldi ve güncelleme gelmiyor. Garantiden dolayı bootloader açmadan mi tools ile global miui 14 yüklemek istedim ve mi hesabını...
  3. arm0

    Çözüldü Mi 9t pro telefon bataryamı nerede değiştirebilirim?

    Telefonum kaçak. 2 ay gibi bir süre önce aldım fakat bataryası evu x romunda 4-5 saat gidiyor ve telefonun bataryasına baktığımda 2019 tarihli olduğunu gördüm. İstanbul'da oturuyorum, telefonun bataryasını nerde değiştirebilirim ya da kaçak olduğu için kabul etmezlerse internetten hangi...
  4. Y

    Yardım Telefon çok yavaşladı

    Gençler telefonu 2 yıldan uzun süredir kullanıyorum. Ana menüdür uygulamalardan uygulamalara geçmesidir falan aşırı yavaşladı. Garantisi de bittiğine göre en iyi çözümlerinizi bekliyorum. Optimize edilmiş bi miui sürümü olur, telefonu bakıma götürmek olur, her ne varsa.
  5. D

    Yardım Telefonumun Ekranı Gitti

    Merhaba yaklaşık 2 gün önce telefonumu sabunlu su ile sildikten sonra selpak ile kuruladım ilk başta sıkıntı yoktu ertesi sabah telefonun ekranı bir anda gitti ses dokunmatik tuşlar vs. çalışıyordu ama ekran siyahtı sonradan kapatıp açıp hard reset vs. deneyerek çözdüm ama 2 3 saat sonra yine...
  6. B

    Yardım Seri Numarası Öğrenmek

    mümkün olduğunca net çekmeye çalıştım fakat cihazımın seri numarasını bulamıyorum ürünün kutusu da elimden mevcut değil a-101 den 130 tl ye aldım ürünü garantiye göndereceğim fakat seri numarası bilgisi istiyorlar ne yapmalıyım ? fişi duruyor
  7. berkaypekkks

    Yardım Yetkili Servis

    Merhaba cihazım yurtdışı bir cihaz olduğu için garantisi yok ve yazılımsal sorun çıkardı bunu yetkili servis gibi bi yere verebilir miyim bir bilginiz var mı ücreti problem değil.
  8. bralakir

    Yardım mi a3 yaşadığım sorunlar ve servis bilgisi

    mi a3'ümün şarjı çok çabuk bitiyor, sebepsiz kapanıyor ve açılmıyor, en sonda ekranda kitlenme yaşadım? garantisi devam eden cihazımı servise göndereceğim, fakat servis sadece ankara ve istanbul'da mı?
  9. Fknorl5

    Yardım Servise faturasız ürün gönderdim

    merhaba ben redmi note 7 kullanıyorum telefonumun tuş takımında sıkıntılar çıktı grantiye yolladım ama yks hazırlık sınavlar bir yandan dershaneye yetişmeye çalışıyodum kutuya faturayı koymayı unutmuşum ve adresede samsun yazmadım kendimi çok mal hissediyorum nasıl iletişime geçebilirim...
  10. O

    Yardım 3.000 liralık Telefona 2300 lira masraf

    Arkadaşlar Selam Sabah Onuo Xiaomi servisine Redmi Note 9 PRO Cihazımı bıraktım Sıvı temaslı olduğu için ve yaklaşık 1 saat sonra fiyat teklifi geldi 2.360 lira telefon garanti kapsamı dışında şimdi ben telefonu alıp kadıköye götürsem ordaki telefoncular aynı fiyatı verecekler diye korkuyorum...
  11. besiktaslikrmz

    Yardım Mi 9T Pro Basit Bir Sorun Acil Satın Alacağım Parça Var

    merhaba herkese, mi 9t pro cihazım var arka kapağını değiştirecek idim. ancak arka kapak çıkarken resimde belirttiğim anakart kapağı üstündeki nfc etiketi de yırtıldı. nfc etiketi elimde mevcut resimde belirttim, bunun varsa tamirini yaptırmak istiyorum bir an önce. olmazsa bu anakart kapağını...
  12. E

    Soru Evofone Tamir Süresi

    11.01.2021 tarihinde cihazımı hayalet ekran sorunuyla evofone servise gönderdim 12.01.2021 tarihinde servise alındı ve parça temini bekliyor şu anda 14. günde olmamıza rağmen hala parça temin edilmedi 02.02.2021 tarihinde 20. gün dolmuş oluyor ve hala parça temin edilmezse nasıl bir yol...
  13. A

    Yardım Haylou Gt1 Garanti

    Merhaba ben hepsiburada üzerinden Haylou Gt1 kulaklık aldım. Kulaklığı 1 hafta kadar kullandıktan sonra şarj etmede problemler yaşamaya başladım bazen şarj oluyor bazen olmuyor bazenleri de kulaklığı kutusuna koyduğum halde şarj olmak yerine hala bağlantı filan arıyor defalarca reset attım ve...
  14. E

    Yardım Garanti firması öğrenme

    Telefonumun garantisinin hangi servise/firmaya ait olduğunu bilmiyorum. kutusunun etrafında ya da garanti belgesinin içinde de yazmıyor. Vatan bilgisayardan almıştım telefonu. nereden öğrenebilirim?
  15. M

    Yardım Ritzy teknik servis ve mi6

    Arkadaşlar merhaba, mi6 telefonu ghost screen sorunundan ve bataryanın artık eskimesinden dolayı teknik servise göndermeyi düşünüyorum ancak ritzy teknik servis nasıldır? bu problemleri garanti kapsamında hallederler mi? internette haklarında çok fazla şikayet var sizin deneyiminiz var mı...
  16. U

    Yardım Xiaomi Türkiye Garantili diye Tarafıma Kvk Garantili Cihaz Sattılar.

    HB üzerinden aldığım Xiaomi Türkiye Garantili diye geçen mi 9t cihazım Kvk garantiliymiş. Telefonu aldığımda sorunlu çıkmasıyla servise yolladım ve bu süreçte durumu farkettim. Cihazımı Kvk teslim alarak Ritzy diye bir teknik servise yollamış. Hepsiburada'ya durumu ilettiğim gibi şikayet kaydı...
  17. Writhquars

    Soru Hindistan Romu İyi mi?

    Arkadaşlar cihaza hindistan romu flaslicam fakat global den bir farkı var mı? Performans düşüşü, band 20 desteği vs. Yükleme sebebim redmi note 8 global de arama ve mesaj Google one in uygulaması var miui nun bir kaç özelliği yok adım sayar vs. Ayrıca bl kilitini geri kapamak garantiyi geri...
  18. Mr.Mitch

    Yardım genpa dalga geçiyor

    telefonumu 9 eylülde kargo ile ghost screen, şarjın cabuk bitmesi, geç şarj olması problemi ile genpa ankara şubseine yolladım 11 eylülde ellerinde oldu 13 eylülde anca baktı beyfendiler ve şarj soketinde ve flexinde sıvı var diye 70 lira ücret talep ettiler. telefonu bi kaç hafta önce ikinci el...
  19. Mr.Mitch

    Soru Evofone ve Genpa hakkında

    Telefon redmi note 5 kutusunun icinden genpa yetliki servisler ve xioami garanti belgesi cikti ilk başta teknik servisi herhalde genpa diye düşündüm ama genpanın sitedinden imei sorgulaması yaptığımda cihaz genpa satışlı değildir hatası alıyorum
  20. A

    Çözüldü Mi 6 Ekranda Ghost Screen ve Çerceve Soyulması Sorunu

    Arkadaşlar merhaba, Delta garantili Mi 6 128Gb Seramik model telefonumda 1 senedir devam eden ghost screen sorunu son 2 aydır ciddi rahatsızlık vermeye başladı. Ekranda normal parlaklıkta çok kısa süre kalan görüntü bile iz bırakıyor ekran kapanınca bir süre sonra izler kayboluyor ancak...
Üst Alt