Yardım Delta Servis Sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mustyde

Yeni Üye
MIUI Sever
Yeni Üye
Mesajlar
9
Beğeniler
1
Puanları
Adım
Mustafa
Cihazım
Xiaomi Mı 5
Yaş
22
Katılım
20 Aralık 2016
#1
İyi günler Hepsiburada dan aldığım, aldığımdan beri ghostscreen sorunu var olan delta servis garantili cihazı bataryasının şişip, arka kapağını kırması sebebiyle garantiye yolladım bugün mh temsilcisiyle konuştuğumda ;
1 - Ekranın Hayalet ekrandan dolayı değişmesi gerektiğini (tabii kronik sorun olmasına rağmen ücretini benim karşılamam dahilinde :D)
2 - Telefon çerçevesinin kısmi yamuk olduğundan dolayı değişmesi gerektiğini (Ben telefonu garantiye verirken sadece sağ ve sol alt kısımlarda ezilme harici yamukluk olmadığını belirteyim. Nasıl olduysa artık!)
3 - Kameranın değişmesi gerektiğini (Günlük kullanımda kamerayla ilgili sorun yaşamadım.)
4 - Arka kapak ve bataryanın değişmesi gerektiğini söyleyip benden 700 tl ücret talep ettiler..
Bense sadece bataryanın değişmesini söyledim, kabul etmedikleri için bugün cihazı geri göndermeleri talep ettim. Ayrıca cihazı gönderirken 2. madde de dediğim gibi köşelerde ki küçük ezilmeler harici sorun olmadığı halde telefonu artık serviste mi yamulttular orasını bilemem ama öyle böyleye getirip bende 700 TL talep ettiler ve sadece batarya değiştirip ürünümü geri yollayın teklifimi kabul etmediler(ekspertiz raporu doğrultusunda telefonun çalışması için hepsinin bir değişmesi gerekiyormuş haha--) Delta Servis garantili Xiaomi telefonu alacakların bilgisine...
 

Serdar82

Aktif Üye
Aktif Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Mesajlar
52
Beğeniler
12
Puanları
Adım
Serdar
Cihazım
Mi6
Yaş
35
Katılım
23 Mart 2018
#2
Valla dostum bende 2 ay kadar once ghost screen dan deltaya goturdum hıc bırsey demeden aldılar yaptılar tek bır cızık dahı olmadan teslım ettıler ücret felan vs talep etmedıler 3 gün sürdü sürmedi hatta telefonu aldıgım yer olan cepportda ekran koruyucuyu ucretsız taktı hatta ben lcd degil cdm ekran istiyorum dedım aynı sorunu yasamamak adına onu yapamıyacaklarını soyledıler imei no ile alakalı bırsey demıstı ordakı bayan ama tamırden alınca baktım cdmi takmıslar ben memnun kaldım kısacası bu konularda sanslıda degılımdır ama forumdada paylasmısdım
 

Delta Servis 1

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Mesajlar
108
Beğeniler
21
Puanları
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
28
Katılım
27 Aralık 2017
#4
İyi günler Hepsiburada dan aldığım, aldığımdan beri ghostscreen sorunu var olan delta servis garantili cihazı bataryasının şişip, arka kapağını kırması sebebiyle garantiye yolladım bugün mh temsilcisiyle konuştuğumda ;
1 - Ekranın Hayalet ekrandan dolayı değişmesi gerektiğini (tabii kronik sorun olmasına rağmen ücretini benim karşılamam dahilinde :D)
2 - Telefon çerçevesinin kısmi yamuk olduğundan dolayı değişmesi gerektiğini (Ben telefonu garantiye verirken sadece sağ ve sol alt kısımlarda ezilme harici yamukluk olmadığını belirteyim. Nasıl olduysa artık!)
3 - Kameranın değişmesi gerektiğini (Günlük kullanımda kamerayla ilgili sorun yaşamadım.)
4 - Arka kapak ve bataryanın değişmesi gerektiğini söyleyip benden 700 tl ücret talep ettiler..
Bense sadece bataryanın değişmesini söyledim, kabul etmedikleri için bugün cihazı geri göndermeleri talep ettim. Ayrıca cihazı gönderirken 2. madde de dediğim gibi köşelerde ki küçük ezilmeler harici sorun olmadığı halde telefonu artık serviste mi yamulttular orasını bilemem ama öyle böyleye getirip bende 700 TL talep ettiler ve sadece batarya değiştirip ürünümü geri yollayın teklifimi kabul etmediler(ekspertiz raporu doğrultusunda telefonun çalışması için hepsinin bir değişmesi gerekiyormuş haha--) Delta Servis garantili Xiaomi telefonu alacakların bilgisine...
Form numaranız nedir kontrol edelim.
 

mustyde

Yeni Üye
MIUI Sever
Yeni Üye
Mesajlar
9
Beğeniler
1
Puanları
Adım
Mustafa
Cihazım
Xiaomi Mı 5
Yaş
22
Katılım
20 Aralık 2016
#5
Cihazımı yamultup garanti dışında bırakmışsınız(Allahtan yollmadan önce cihazın fotoğrafını çekmiştim.) Biraz araştırınca şikayetvarda da benim sorunuma benzer bir çok sorunla karşılaştım.(Yamuk olmayan cihazı yamultup garanti dışı bırakma.) Cihazım geri geldiğinde kanıtlarımla direk Tüketici Hakem Heyetine başvuracağım artık kararı o versin.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Ayrıca kargonun teslim tarihi 03.09.2018 10:25 olduğu halde cihazın garantiye geliş kaydı 04.09.2018 19:27 olarak gösterilmiş...
 
Son düzenleme:

Delta Servis 1

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Mesajlar
108
Beğeniler
21
Puanları
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
28
Katılım
27 Aralık 2017
#6
Cihazımı yamultup garanti dışında bırakmışsınız(Allahtan yollmadan önce cihazın fotoğrafını çekmiştim.) Biraz araştırınca şikayetvarda da benim sorunuma benzer bir çok sorunla karşılaştım.(Yamuk olmayan cihazı yamultup garanti dışı bırakma.) Cihazım geri geldiğinde kanıtlarımla direk Tüketici Hakem Heyetine başvuracağım artık kararı o versin.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Ayrıca kargonun teslim tarihi 03.09.2018 10:25 olduğu halde cihazın garantiye geliş kaydı 04.09.2018 19:27 olarak gösterilmiş...
Ürünler servise geldiği şekilde değerlendirilir. Akabinde gelen cihazlar detaylı bir şekilde incelenir ve kullanıcı hatası olup olmadığı, donanımsal veya yazılımsal olarak veya darbeye maruz kalıp kalmadığı araştırılır. Teknik servisimiz tarafından cihaz hasar görme ihtimalinde ise kullanıcı hatası ibaresi yer almaz ancak mağduriyetiniz karşılanır. Bu durumda cihazınız servisimizde yamulma ihtimali yoktur.
 

talhademirtas

Aktif Üye
Aktif Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Mesajlar
94
Beğeniler
8
Puanları
Adım
Talha
Cihazım
Xiaomi
Yaş
19
Katılım
3 Aralık 2016
#7
Ürünler servise geldiği şekilde değerlendirilir. Akabinde gelen cihazlar detaylı bir şekilde incelenir ve kullanıcı hatası olup olmadığı, donanımsal veya yazılımsal olarak veya darbeye maruz kalıp kalmadığı araştırılır. Teknik servisimiz tarafından cihaz hasar görme ihtimalinde ise kullanıcı hatası ibaresi yer almaz ancak mağduriyetiniz karşılanır. Bu durumda cihazınız servisimizde yamulma ihtimali yoktur.
Dürüst olun biz neyin ne olduğunu biliyoruz

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

mustyde

Yeni Üye
MIUI Sever
Yeni Üye
Mesajlar
9
Beğeniler
1
Puanları
Adım
Mustafa
Cihazım
Xiaomi Mı 5
Yaş
22
Katılım
20 Aralık 2016
#8
Dürüst olun biz neyin ne olduğunu biliyoruz

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
hocam hele bir cihaz gelsin direk Tüketici Hakem heyetine başvuracağım ya ürünü kullanıcı hatası diyip gönder eyvallah da cihazı neden yamultursun ki değil mi ? Birde özelden batarya şiştiği için cihaz yamulmuş olabilir diyor hay allahım sen sabır verhaha--
 

CezMi5

Yeni Üye
MIUI Sever
Yeni Üye
Mesajlar
7
Beğeniler
0
Puanları
Adım
Cezmi
Cihazım
Mi5 Prime
Yaş
41
Katılım
26 Temmuz 2018
#9
Delta Servisi ben de samimi bulmuyorum. Hatta art niyetli üçkağıtçı diyebilirim. Delta Servis garantili cihazlardan uzak drun kesinlikle. Süreci anlatayım. Cihaz arızası çağrı geldiğinde/gittiğinde görüşme için telefon açıldığında ses gidip gelmiyor telefon kitleniyor ve cihaz kapatılıp açılmadan düzelmiyordu.
10 gün sonra 2. numaramdan arandım. Teknik servis görevlisi ile görüştüm. Cihazın testte olduğunu belirtti. Telefonda da izah ettim arızayı. Aradan 15 gün daha geçtikten sonra expertiz fotoları siteye koyulmuş ve kasadaki yamukluk sebebiyle cihazın garanti dışı kaldığı, arızasının giderilmesi için bana ücret bildirilmiş ben de kabul etmemişim. Böyle birşey olmadı. O yüzden cihazı geri göndermişler. Teslim almadım. Geri gitti 15 gün sonra tekrar hiçbir işlem yapmadan yolladılar ben yokken arkadaşım teslim almış.
Şimdi sorular
1- Neden expertiz fotoları 25 gün sonra eklendi? Yukarıda yetkilinin belirttiği gibi ise cihazı ilk işleme aldıklarında fotolar çekilip tespiti yapılmamış mıydı? Neden o zaman değilde bi 15 gün daha bekledikten sonra?
2- Cihazı kullanırken kasa yamukluğunun farkına varmadım hiç. HB den siparişi geçerken sert koruyucu kılıflardan da sipariş geçmiştim ve ürün hafif ve kaygan bir yüzeye sahip olduğundan kılıfsız kullanmadım. Muhtemelen cebimde taşırken zamanla oluşmuş bir yamukluk. Plastik bir kasanın bu şekilde esnemiş olması çok normal. Garanti dışında kalmasını gerektirecek bir darbe ve yamukluk söz konusu değil. Zaten öyle olsa önce ekran kırılır. Nasıl bir darbeki bu ekran camını kırmadan içerdeki boarda zarar vermiş olsun?
3- Fiyat teklifini yapmadan yapılmış ve kabul edilmemiş neden gösterilsin ki?
4- Cihazı geri yolladıktan sonra en az 3 kere müşteri hizmetlerini arayıp şikayet ettim. Yetkili birine yönlendirmesi konusunda ısrar ettim. Fiyat duymak istiyorum dedim. Bana 48 saat içerisinde dönüş yapılacağını söyledi. Bilin bakalım ne oldu? Kimse aramadı.

Düşüncem şu ki; Garanti hizmeti vermek zorunda oldukları bu cihazlar için çözemeyecekleri donanımsal arızalar için bi kılıf uyduruyorlar ve garanti kapsamı dışında bırakıyorlar. Şimdi ben konuyu Tüketici Hakem Heyetine götüreceğim. Cihazın ekspertizinin doğru yapılıp yapılmadığı konusunda bilirkişi raporu isteyeceğim. Görüşmeler kayıt altında tutuluyor diyorlar. Ücreti reddettiğim konuşmayı sunsunlar bakalım. Aksi halde yalan beyanda bulunarak adli makamları yanıltmaktan da işlem yapılacak.
 
Son düzenleme:

kimyagERdem

Forum Uzmanı
Forum Uzmanı
MIUI Sever
SMS Onaylı
Mesajlar
564
Beğeniler
224
Puanları
Adım
Erdem
Cihazım
Xiaomi mi8
Yaş
30
Katılım
23 Şubat 2017
#10
Delta Servisi ben de samimi bulmuyorum. Hatta art niyetli üçkağıtçı diyebilirim. Delta Servis garantili cihazlardan uzak drun kesinlikle. Süreci anlatayım. Cihaz arızası çağrı geldiğinde/gittiğinde görüşme için telefon açıldığında ses gidip gelmiyor telefon kitleniyor ve cihaz kapatılıp açılmadan düzelmiyordu.
10 gün sonra 2. numaramdan arandım. Teknik servis görevlisi ile görüştüm. Cihazın testte olduğunu belirtti. Telefonda da izah ettim arızayı. Aradan 15 gün daha geçtikten sonra expertiz fotoları siteye koyulmuş ve kasadaki yamukluk sebebiyle cihazın garanti dışı kaldığı, arızasının giderilmesi için bana ücret bildirilmiş ben de kabul etmemişim. Böyle birşey olmadı. O yüzden cihazı geri göndermişler. Teslim almadım. Geri gitti 15 gün sonra tekrar hiçbir işlem yapmadan yolladılar ben yokken arkadaşım teslim almış.
Şimdi sorular
1- Neden expertiz fotoları 25 gün sonra eklendi? Yukarıda yetkilinin belirttiği gibi ise cihazı ilk işleme aldıklarında fotolar çekilip tespiti yapılmamış mıydı? Neden o zaman değilde bi 15 gün daha bekledikten sonra?
2- Cihazı kullanırken kasa yamukluğunun farkına varmadım hiç. HB den siparişi geçerken sert koruyucu kılıflardan da sipariş geçmiştim ve ürün hafif ve kaygan bir yüzeye sahip olduğundan kılıfsız kullanmadım. Muhtemelen cebimde taşırken zamanla oluşmuş bir yamukluk. Plastik bir kasanın bu şekilde esnemiş olması çok normal. Garanti dışında kalmasını gerektirecek bir darbe ve yamukluk söz konusu değil. Zaten öyle olsa önce ekran kırılır. Nasıl bir darbeki bu ekran camını kırmadan içerdeki boarda zarar vermiş olsun?
3- Fiyat teklifini yapmadan yapılmış ve kabul edilmemiş neden gösterilsin ki?
4- Cihazı geri yolladıktan sonra en az 3 kere müşteri hizmetlerini arayıp şikayet ettim. Yetkili birine yönlendirmesi konusunda ısrar ettim. Fiyat duymak istiyorum dedim. Bana 48 saat içerisinde dönüş yapılacağını söyledi. Bilin bakalım ne oldu? Kimse aramadı.

Düşüncem şu ki; Garanti hizmeti vermek zorunda oldukları bu cihazlar için çözemeyecekleri donanımsal arızalar için bi kılıf uyduruyorlar ve garanti kapsamı dışında bırakıyorlar. Şimdi ben konuyu Tüketici Hakem Heyetine götüreceğim. Cihazın ekspertizinin doğru yapılıp yapılmadığı konusunda bilirkişi raporu isteyeceğim. Görüşmeler kayıt altında tutuluyor diyorlar. Ücreti reddettiğim konuşmayı sunsunlar bakalım. Aksi halde yalan beyanda bulunarak adli makamları yanıltmaktan da işlem yapılacak.
Hocam geçmiş olsun öncelikle. Cihazın Servis kaydı açıldığında fiziksel durumuna ne yazıyordu ilk olarak?
 

talhademirtas

Aktif Üye
Aktif Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Mesajlar
94
Beğeniler
8
Puanları
Adım
Talha
Cihazım
Xiaomi
Yaş
19
Katılım
3 Aralık 2016
#11
hocam hele bir cihaz gelsin direk Tüketici Hakem heyetine başvuracağım ya ürünü kullanıcı hatası diyip gönder eyvallah da cihazı neden yamultursun ki değil mi ? Birde özelden batarya şiştiği için cihaz yamulmuş olabilir diyor hay allahım sen sabır verhaha--
Gönder kardeşim bizde enayi değiliz beter olsunlar

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Delta Servis 1

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Mesajlar
108
Beğeniler
21
Puanları
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
28
Katılım
27 Aralık 2017
#12
Delta Servisi ben de samimi bulmuyorum. Hatta art niyetli üçkağıtçı diyebilirim. Delta Servis garantili cihazlardan uzak drun kesinlikle. Süreci anlatayım. Cihaz arızası çağrı geldiğinde/gittiğinde görüşme için telefon açıldığında ses gidip gelmiyor telefon kitleniyor ve cihaz kapatılıp açılmadan düzelmiyordu.
10 gün sonra 2. numaramdan arandım. Teknik servis görevlisi ile görüştüm. Cihazın testte olduğunu belirtti. Telefonda da izah ettim arızayı. Aradan 15 gün daha geçtikten sonra expertiz fotoları siteye koyulmuş ve kasadaki yamukluk sebebiyle cihazın garanti dışı kaldığı, arızasının giderilmesi için bana ücret bildirilmiş ben de kabul etmemişim. Böyle birşey olmadı. O yüzden cihazı geri göndermişler. Teslim almadım. Geri gitti 15 gün sonra tekrar hiçbir işlem yapmadan yolladılar ben yokken arkadaşım teslim almış.
Şimdi sorular
1- Neden expertiz fotoları 25 gün sonra eklendi? Yukarıda yetkilinin belirttiği gibi ise cihazı ilk işleme aldıklarında fotolar çekilip tespiti yapılmamış mıydı? Neden o zaman değilde bi 15 gün daha bekledikten sonra?
2- Cihazı kullanırken kasa yamukluğunun farkına varmadım hiç. HB den siparişi geçerken sert koruyucu kılıflardan da sipariş geçmiştim ve ürün hafif ve kaygan bir yüzeye sahip olduğundan kılıfsız kullanmadım. Muhtemelen cebimde taşırken zamanla oluşmuş bir yamukluk. Plastik bir kasanın bu şekilde esnemiş olması çok normal. Garanti dışında kalmasını gerektirecek bir darbe ve yamukluk söz konusu değil. Zaten öyle olsa önce ekran kırılır. Nasıl bir darbeki bu ekran camını kırmadan içerdeki boarda zarar vermiş olsun?
3- Fiyat teklifini yapmadan yapılmış ve kabul edilmemiş neden gösterilsin ki?
4- Cihazı geri yolladıktan sonra en az 3 kere müşteri hizmetlerini arayıp şikayet ettim. Yetkili birine yönlendirmesi konusunda ısrar ettim. Fiyat duymak istiyorum dedim. Bana 48 saat içerisinde dönüş yapılacağını söyledi. Bilin bakalım ne oldu? Kimse aramadı.

Düşüncem şu ki; Garanti hizmeti vermek zorunda oldukları bu cihazlar için çözemeyecekleri donanımsal arızalar için bi kılıf uyduruyorlar ve garanti kapsamı dışında bırakıyorlar. Şimdi ben konuyu Tüketici Hakem Heyetine götüreceğim. Cihazın ekspertizinin doğru yapılıp yapılmadığı konusunda bilirkişi raporu isteyeceğim. Görüşmeler kayıt altında tutuluyor diyorlar. Ücreti reddettiğim konuşmayı sunsunlar bakalım. Aksi halde yalan beyanda bulunarak adli makamları yanıltmaktan da işlem yapılacak.
merhaba form numaranız değil. cihazınızla ilgili servissürecini kontrol etmek isterim.
 

mustyde

Yeni Üye
MIUI Sever
Yeni Üye
Mesajlar
9
Beğeniler
1
Puanları
Adım
Mustafa
Cihazım
Xiaomi Mı 5
Yaş
22
Katılım
20 Aralık 2016
#13
Arkadaşlar cihaz elime ulaştı şu an hepsiburada ile görüşüyorum olmadı dediğim gibi thh'ye başvuracağım...
 

Delta Servis 2

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Mesajlar
192
Beğeniler
84
Puanları
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
28
Katılım
27 Aralık 2017
#17
Yapılan inceleme sonucunda cihazın kasasının yamuk olduğu tespit edilmiştir.Bu durum bir kullanım hatası olduğundan dolayı cihaz garanti kapsamı haricinde bırakılmıştır. tarafınıza sunulan ücretli onarım teklifi onaylanmadığı için cihaz onarımsız iade edilmiştir. ilgili fotoğrafları inceleyebilirsiniz.
 

Ekli dosyalar

  • 176,3 KB Görüntüleme: 31
  • 203,2 KB Görüntüleme: 31

CezMi5

Yeni Üye
MIUI Sever
Yeni Üye
Mesajlar
7
Beğeniler
0
Puanları
Adım
Cezmi
Cihazım
Mi5 Prime
Yaş
41
Katılım
26 Temmuz 2018
#18
Hala konuşuyor musunuz ya. Yukarıdaki mesajda detayla yazdım. Beni arayan olmadı. Ücret söyleyen olmadı. Israrla aramalarımda bilgi verilmedi. Bana dönüş yapılacağı söylenip dönüş yapılmadı. O yamukluğun tespiti cihaz ilk geldiğinde belirtilmemiş. Hatta servisin kendisi bile yamultmuş olabilir diye düşünüyorum. Bir de o yamukluk ne kadar arızaya etki edebilecek derecede o konuda yoruma açık. Bu yüzden bu tespiti de samimiyetsizliğinizden dolayı gerçekçi bulmayıp bilirkişi tespiti isteyeceğim.
 

Delta Servis 1

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Mesajlar
108
Beğeniler
21
Puanları
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
28
Katılım
27 Aralık 2017
#19
Hala konuşuyor musunuz ya. Yukarıdaki mesajda detayla yazdım. Beni arayan olmadı. Ücret söyleyen olmadı. Israrla aramalarımda bilgi verilmedi. Bana dönüş yapılacağı söylenip dönüş yapılmadı. O yamukluğun tespiti cihaz ilk geldiğinde belirtilmemiş. Hatta servisin kendisi bile yamultmuş olabilir diye düşünüyorum. Bir de o yamukluk ne kadar arızaya etki edebilecek derecede o konuda yoruma açık. Bu yüzden bu tespiti de samimiyetsizliğinizden dolayı gerçekçi bulmayıp bilirkişi tespiti isteyeceğim.
Teknik servisimiz tarafından cihaz hasar görme ihtimalinde kullanıcı hatası ibaresi yer almaz ancak mağduriyetiniz karşılanır.
 

CezMi5

Yeni Üye
MIUI Sever
Yeni Üye
Mesajlar
7
Beğeniler
0
Puanları
Adım
Cezmi
Cihazım
Mi5 Prime
Yaş
41
Katılım
26 Temmuz 2018
#20
Teknik servisimiz tarafından cihaz hasar görme ihtimalinde kullanıcı hatası ibaresi yer almaz ancak mağduriyetiniz karşılanır.
Cihazımın arızasını tespit olmalısınız ki bir bedel çıkmış. Acaba net olarak arıza nedir, yapılacak işlem ve tamir ücreti ne kadardır, en azından buradan öğrenebilmiş olayım.
 

Delta Servis 1

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Mesajlar
108
Beğeniler
21
Puanları
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
28
Katılım
27 Aralık 2017
#21
Cihazımın arızasını tespit olmalısınız ki bir bedel çıkmış. Acaba net olarak arıza nedir, yapılacak işlem ve tamir ücreti ne kadardır, en azından buradan öğrenebilmiş olayım.
Cihazınız yamuk, entegrelerde problem oluşmuş, gelen seste sorun var. görüşme esnasında kesilmeler oluyor. cihazınızın test sonuçları bu.
 

CezMi5

Yeni Üye
MIUI Sever
Yeni Üye
Mesajlar
7
Beğeniler
0
Puanları
Adım
Cezmi
Cihazım
Mi5 Prime
Yaş
41
Katılım
26 Temmuz 2018
#24
Merhabalar, teklif tutarı telefonla aktarılmıştır.
Delta Servis tarafından ücret bilgilendirmesi yapıldı. İlk müdahale bedeli olarak 500 tl talep edildi. Düzelmemesi durumunda anakart değişimi gerekebileceği bunun da 1500 tl olabileceği bilgisi verildi. Ama net bir şey söyleyemiyoruz çünkü cihazın arızasını, cihazı açmadan net olarak bilemeyiz dendi.
Yorumu sizlere bırakıyorum.
Son söz olarak Delta Servis garantili cihazlardan kesinlikle uzak durun diyorum.
Yukarıda yazdıklarım belgelerle ve telefon görüşmeleriyle kayıt altındadır.
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
Site Kurucusu
MIUI Expert
Premium Üye
Forum Uzmanı
MIUI Sever
SMS Onaylı
Mesajlar
Beğeniler
Puanları
Adım
Emre
Cihazım
Mi Note 2
Katılım
1 Mayıs 2014
#25
Zannediyorum hem konu sahibi hem de delta servis cihaz ve sorun hakkında söylemek istediklerini aktardılar. Merak eden kullanıcılarımız tarafların konu içerisindeki mesajlarından bilgi edinebilirler. Konunun daha fazla uzamaması ve tartışma ortamı oluşmaması için konu yeni yorumlara kapatılmıştır.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt

Sevgili Xiaomi Sever!

Sitemizdeki reklamların görüntülenmesini engellediğinizi tespit ettik.

Lütfen sitemizi istisna listesine ekleyin veya AdBlock'u devre dışı bırakın.

Sitemizde ki tüm kaynaklar ÜCRETSİZ olarak sizlere sunulmaktadır bize destek olmak için engellemeyi kaldırınız

Anlayışınız ve desteğiniz için teşekkür ederiz!