Delta Servisi ben de samimi bulmuyorum. Hatta art niyetli üçkağıtçı diyebilirim. Delta Servis garantili cihazlardan uzak drun kesinlikle. Süreci anlatayım. Cihaz arızası çağrı geldiğinde/gittiğinde görüşme için telefon açıldığında ses gidip gelmiyor telefon kitleniyor ve cihaz kapatılıp açılmadan düzelmiyordu.
10 gün sonra 2. numaramdan arandım. Teknik servis görevlisi ile görüştüm. Cihazın testte olduğunu belirtti. Telefonda da izah ettim arızayı. Aradan 15 gün daha geçtikten sonra expertiz fotoları siteye koyulmuş ve kasadaki yamukluk sebebiyle cihazın garanti dışı kaldığı, arızasının giderilmesi için bana ücret bildirilmiş ben de kabul etmemişim. Böyle birşey olmadı. O yüzden cihazı geri göndermişler. Teslim almadım. Geri gitti 15 gün sonra tekrar hiçbir işlem yapmadan yolladılar ben yokken arkadaşım teslim almış.
Şimdi sorular
1- Neden expertiz fotoları 25 gün sonra eklendi? Yukarıda yetkilinin belirttiği gibi ise cihazı ilk işleme aldıklarında fotolar çekilip tespiti yapılmamış mıydı? Neden o zaman değilde bi 15 gün daha bekledikten sonra?
2- Cihazı kullanırken kasa yamukluğunun farkına varmadım hiç. HB den siparişi geçerken sert koruyucu kılıflardan da sipariş geçmiştim ve ürün hafif ve kaygan bir yüzeye sahip olduğundan kılıfsız kullanmadım. Muhtemelen cebimde taşırken zamanla oluşmuş bir yamukluk. Plastik bir kasanın bu şekilde esnemiş olması çok normal. Garanti dışında kalmasını gerektirecek bir darbe ve yamukluk söz konusu değil. Zaten öyle olsa önce ekran kırılır. Nasıl bir darbeki bu ekran camını kırmadan içerdeki boarda zarar vermiş olsun?
3- Fiyat teklifini yapmadan yapılmış ve kabul edilmemiş neden gösterilsin ki?
4- Cihazı geri yolladıktan sonra en az 3 kere müşteri hizmetlerini arayıp şikayet ettim. Yetkili birine yönlendirmesi konusunda ısrar ettim. Fiyat duymak istiyorum dedim. Bana 48 saat içerisinde dönüş yapılacağını söyledi. Bilin bakalım ne oldu? Kimse aramadı.
Düşüncem şu ki; Garanti hizmeti vermek zorunda oldukları bu cihazlar için çözemeyecekleri donanımsal arızalar için bi kılıf uyduruyorlar ve garanti kapsamı dışında bırakıyorlar. Şimdi ben konuyu Tüketici Hakem Heyetine götüreceğim. Cihazın ekspertizinin doğru yapılıp yapılmadığı konusunda bilirkişi raporu isteyeceğim. Görüşmeler kayıt altında tutuluyor diyorlar. Ücreti reddettiğim konuşmayı sunsunlar bakalım. Aksi halde yalan beyanda bulunarak adli makamları yanıltmaktan da işlem yapılacak.