Yardım Delta Servis Sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

talhademirtas

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Talha
Cihazım
Xiaomi
Meslek
Acil Tıp Tek.
Konum
Sakarya
Katılım
3 Aralık 2016
Konular
13
Mesajlar
153
Tepkime puanı
30
Puanları
28
hocam hele bir cihaz gelsin direk Tüketici Hakem heyetine başvuracağım ya ürünü kullanıcı hatası diyip gönder eyvallah da cihazı neden yamultursun ki değil mi ? Birde özelden batarya şiştiği için cihaz yamulmuş olabilir diyor hay allahım sen sabır verhaha--
Gönder kardeşim bizde enayi değiliz beter olsunlar

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Delta Servis 1

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
214
Çözümler
1
Tepkime puanı
64
Puanları
43
Delta Servisi ben de samimi bulmuyorum. Hatta art niyetli üçkağıtçı diyebilirim. Delta Servis garantili cihazlardan uzak drun kesinlikle. Süreci anlatayım. Cihaz arızası çağrı geldiğinde/gittiğinde görüşme için telefon açıldığında ses gidip gelmiyor telefon kitleniyor ve cihaz kapatılıp açılmadan düzelmiyordu.
10 gün sonra 2. numaramdan arandım. Teknik servis görevlisi ile görüştüm. Cihazın testte olduğunu belirtti. Telefonda da izah ettim arızayı. Aradan 15 gün daha geçtikten sonra expertiz fotoları siteye koyulmuş ve kasadaki yamukluk sebebiyle cihazın garanti dışı kaldığı, arızasının giderilmesi için bana ücret bildirilmiş ben de kabul etmemişim. Böyle birşey olmadı. O yüzden cihazı geri göndermişler. Teslim almadım. Geri gitti 15 gün sonra tekrar hiçbir işlem yapmadan yolladılar ben yokken arkadaşım teslim almış.
Şimdi sorular
1- Neden expertiz fotoları 25 gün sonra eklendi? Yukarıda yetkilinin belirttiği gibi ise cihazı ilk işleme aldıklarında fotolar çekilip tespiti yapılmamış mıydı? Neden o zaman değilde bi 15 gün daha bekledikten sonra?
2- Cihazı kullanırken kasa yamukluğunun farkına varmadım hiç. HB den siparişi geçerken sert koruyucu kılıflardan da sipariş geçmiştim ve ürün hafif ve kaygan bir yüzeye sahip olduğundan kılıfsız kullanmadım. Muhtemelen cebimde taşırken zamanla oluşmuş bir yamukluk. Plastik bir kasanın bu şekilde esnemiş olması çok normal. Garanti dışında kalmasını gerektirecek bir darbe ve yamukluk söz konusu değil. Zaten öyle olsa önce ekran kırılır. Nasıl bir darbeki bu ekran camını kırmadan içerdeki boarda zarar vermiş olsun?
3- Fiyat teklifini yapmadan yapılmış ve kabul edilmemiş neden gösterilsin ki?
4- Cihazı geri yolladıktan sonra en az 3 kere müşteri hizmetlerini arayıp şikayet ettim. Yetkili birine yönlendirmesi konusunda ısrar ettim. Fiyat duymak istiyorum dedim. Bana 48 saat içerisinde dönüş yapılacağını söyledi. Bilin bakalım ne oldu? Kimse aramadı.

Düşüncem şu ki; Garanti hizmeti vermek zorunda oldukları bu cihazlar için çözemeyecekleri donanımsal arızalar için bi kılıf uyduruyorlar ve garanti kapsamı dışında bırakıyorlar. Şimdi ben konuyu Tüketici Hakem Heyetine götüreceğim. Cihazın ekspertizinin doğru yapılıp yapılmadığı konusunda bilirkişi raporu isteyeceğim. Görüşmeler kayıt altında tutuluyor diyorlar. Ücreti reddettiğim konuşmayı sunsunlar bakalım. Aksi halde yalan beyanda bulunarak adli makamları yanıltmaktan da işlem yapılacak.

merhaba form numaranız değil. cihazınızla ilgili servissürecini kontrol etmek isterim.
 

mustyde

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Mustafa
Cihazım
Xiaomi Mı 5
Yaş
27
Konum
Kocaeli
Katılım
20 Aralık 2016
Konular
2
Mesajlar
9
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Arkadaşlar cihaz elime ulaştı şu an hepsiburada ile görüşüyorum olmadı dediğim gibi thh'ye başvuracağım...
 

mustyde

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Mustafa
Cihazım
Xiaomi Mı 5
Yaş
27
Konum
Kocaeli
Katılım
20 Aralık 2016
Konular
2
Mesajlar
9
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Hocam kasası biraz yamuktu az oynatınca düzeldi.
 

Delta Servis 2

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
34
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
215
Tepkime puanı
94
Puanları
43
Buyrun form no 402724
Yapılan inceleme sonucunda cihazın kasasının yamuk olduğu tespit edilmiştir.Bu durum bir kullanım hatası olduğundan dolayı cihaz garanti kapsamı haricinde bırakılmıştır. tarafınıza sunulan ücretli onarım teklifi onaylanmadığı için cihaz onarımsız iade edilmiştir. ilgili fotoğrafları inceleyebilirsiniz.
 

Ekli dosyalar

  • 1.jpg
    1.jpg
    176,3 KB · Görüntüleme: 34
  • 2.jpg
    2.jpg
    203,2 KB · Görüntüleme: 34

CezMi5

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Cezmi
Cihazım
Mi5 Prime
Yaş
46
Konum
istanbul
Katılım
26 Temmuz 2018
Konular
0
Mesajlar
7
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Hala konuşuyor musunuz ya. Yukarıdaki mesajda detayla yazdım. Beni arayan olmadı. Ücret söyleyen olmadı. Israrla aramalarımda bilgi verilmedi. Bana dönüş yapılacağı söylenip dönüş yapılmadı. O yamukluğun tespiti cihaz ilk geldiğinde belirtilmemiş. Hatta servisin kendisi bile yamultmuş olabilir diye düşünüyorum. Bir de o yamukluk ne kadar arızaya etki edebilecek derecede o konuda yoruma açık. Bu yüzden bu tespiti de samimiyetsizliğinizden dolayı gerçekçi bulmayıp bilirkişi tespiti isteyeceğim.
 

Delta Servis 1

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
214
Çözümler
1
Tepkime puanı
64
Puanları
43
Hala konuşuyor musunuz ya. Yukarıdaki mesajda detayla yazdım. Beni arayan olmadı. Ücret söyleyen olmadı. Israrla aramalarımda bilgi verilmedi. Bana dönüş yapılacağı söylenip dönüş yapılmadı. O yamukluğun tespiti cihaz ilk geldiğinde belirtilmemiş. Hatta servisin kendisi bile yamultmuş olabilir diye düşünüyorum. Bir de o yamukluk ne kadar arızaya etki edebilecek derecede o konuda yoruma açık. Bu yüzden bu tespiti de samimiyetsizliğinizden dolayı gerçekçi bulmayıp bilirkişi tespiti isteyeceğim.
Teknik servisimiz tarafından cihaz hasar görme ihtimalinde kullanıcı hatası ibaresi yer almaz ancak mağduriyetiniz karşılanır.
 

CezMi5

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Cezmi
Cihazım
Mi5 Prime
Yaş
46
Konum
istanbul
Katılım
26 Temmuz 2018
Konular
0
Mesajlar
7
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Teknik servisimiz tarafından cihaz hasar görme ihtimalinde kullanıcı hatası ibaresi yer almaz ancak mağduriyetiniz karşılanır.
Cihazımın arızasını tespit olmalısınız ki bir bedel çıkmış. Acaba net olarak arıza nedir, yapılacak işlem ve tamir ücreti ne kadardır, en azından buradan öğrenebilmiş olayım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt