Yardım Delta Servis Sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mustyde

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Mustafa
Cihazım
Xiaomi Mı 5
Yaş
27
Konum
Kocaeli
Katılım
20 Aralık 2016
Konular
2
Mesajlar
9
Tepkime puanı
1
Puanları
3
İyi günler Hepsiburada dan aldığım, aldığımdan beri ghostscreen sorunu var olan delta servis garantili cihazı bataryasının şişip, arka kapağını kırması sebebiyle garantiye yolladım bugün mh temsilcisiyle konuştuğumda ;
1 - Ekranın Hayalet ekrandan dolayı değişmesi gerektiğini (tabii kronik sorun olmasına rağmen ücretini benim karşılamam dahilinde :D)
2 - Telefon çerçevesinin kısmi yamuk olduğundan dolayı değişmesi gerektiğini (Ben telefonu garantiye verirken sadece sağ ve sol alt kısımlarda ezilme harici yamukluk olmadığını belirteyim. Nasıl olduysa artık!)
3 - Kameranın değişmesi gerektiğini (Günlük kullanımda kamerayla ilgili sorun yaşamadım.)
4 - Arka kapak ve bataryanın değişmesi gerektiğini söyleyip benden 700 tl ücret talep ettiler..
Bense sadece bataryanın değişmesini söyledim, kabul etmedikleri için bugün cihazı geri göndermeleri talep ettim. Ayrıca cihazı gönderirken 2. madde de dediğim gibi köşelerde ki küçük ezilmeler harici sorun olmadığı halde telefonu artık serviste mi yamulttular orasını bilemem ama öyle böyleye getirip bende 700 TL talep ettiler ve sadece batarya değiştirip ürünümü geri yollayın teklifimi kabul etmediler(ekspertiz raporu doğrultusunda telefonun çalışması için hepsinin bir değişmesi gerekiyormuş haha--) Delta Servis garantili Xiaomi telefonu alacakların bilgisine...
 

Serdar82

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Serdar
Cihazım
Mi9 8GB/128GB
Yaş
41
Konum
İstanbul
Katılım
23 Mart 2018
Konular
46
Mesajlar
250
Tepkime puanı
76
Puanları
43
Valla dostum bende 2 ay kadar once ghost screen dan deltaya goturdum hıc bırsey demeden aldılar yaptılar tek bır cızık dahı olmadan teslım ettıler ücret felan vs talep etmedıler 3 gün sürdü sürmedi hatta telefonu aldıgım yer olan cepportda ekran koruyucuyu ucretsız taktı hatta ben lcd degil cdm ekran istiyorum dedım aynı sorunu yasamamak adına onu yapamıyacaklarını soyledıler imei no ile alakalı bırsey demıstı ordakı bayan ama tamırden alınca baktım cdmi takmıslar ben memnun kaldım kısacası bu konularda sanslıda degılımdır ama forumdada paylasmısdım
 

Delta Servis 1

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
214
Çözümler
1
Tepkime puanı
64
Puanları
43
İyi günler Hepsiburada dan aldığım, aldığımdan beri ghostscreen sorunu var olan delta servis garantili cihazı bataryasının şişip, arka kapağını kırması sebebiyle garantiye yolladım bugün mh temsilcisiyle konuştuğumda ;
1 - Ekranın Hayalet ekrandan dolayı değişmesi gerektiğini (tabii kronik sorun olmasına rağmen ücretini benim karşılamam dahilinde :D)
2 - Telefon çerçevesinin kısmi yamuk olduğundan dolayı değişmesi gerektiğini (Ben telefonu garantiye verirken sadece sağ ve sol alt kısımlarda ezilme harici yamukluk olmadığını belirteyim. Nasıl olduysa artık!)
3 - Kameranın değişmesi gerektiğini (Günlük kullanımda kamerayla ilgili sorun yaşamadım.)
4 - Arka kapak ve bataryanın değişmesi gerektiğini söyleyip benden 700 tl ücret talep ettiler..
Bense sadece bataryanın değişmesini söyledim, kabul etmedikleri için bugün cihazı geri göndermeleri talep ettim. Ayrıca cihazı gönderirken 2. madde de dediğim gibi köşelerde ki küçük ezilmeler harici sorun olmadığı halde telefonu artık serviste mi yamulttular orasını bilemem ama öyle böyleye getirip bende 700 TL talep ettiler ve sadece batarya değiştirip ürünümü geri yollayın teklifimi kabul etmediler(ekspertiz raporu doğrultusunda telefonun çalışması için hepsinin bir değişmesi gerekiyormuş haha--) Delta Servis garantili Xiaomi telefonu alacakların bilgisine...
Form numaranız nedir kontrol edelim.
 

mustyde

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Mustafa
Cihazım
Xiaomi Mı 5
Yaş
27
Konum
Kocaeli
Katılım
20 Aralık 2016
Konular
2
Mesajlar
9
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Cihazımı yamultup garanti dışında bırakmışsınız(Allahtan yollmadan önce cihazın fotoğrafını çekmiştim.) Biraz araştırınca şikayetvarda da benim sorunuma benzer bir çok sorunla karşılaştım.(Yamuk olmayan cihazı yamultup garanti dışı bırakma.) Cihazım geri geldiğinde kanıtlarımla direk Tüketici Hakem Heyetine başvuracağım artık kararı o versin.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Ayrıca kargonun teslim tarihi 03.09.2018 10:25 olduğu halde cihazın garantiye geliş kaydı 04.09.2018 19:27 olarak gösterilmiş...
 
Son düzenleme:

Delta Servis 1

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
214
Çözümler
1
Tepkime puanı
64
Puanları
43
Cihazımı yamultup garanti dışında bırakmışsınız(Allahtan yollmadan önce cihazın fotoğrafını çekmiştim.) Biraz araştırınca şikayetvarda da benim sorunuma benzer bir çok sorunla karşılaştım.(Yamuk olmayan cihazı yamultup garanti dışı bırakma.) Cihazım geri geldiğinde kanıtlarımla direk Tüketici Hakem Heyetine başvuracağım artık kararı o versin.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Ayrıca kargonun teslim tarihi 03.09.2018 10:25 olduğu halde cihazın garantiye geliş kaydı 04.09.2018 19:27 olarak gösterilmiş...
Ürünler servise geldiği şekilde değerlendirilir. Akabinde gelen cihazlar detaylı bir şekilde incelenir ve kullanıcı hatası olup olmadığı, donanımsal veya yazılımsal olarak veya darbeye maruz kalıp kalmadığı araştırılır. Teknik servisimiz tarafından cihaz hasar görme ihtimalinde ise kullanıcı hatası ibaresi yer almaz ancak mağduriyetiniz karşılanır. Bu durumda cihazınız servisimizde yamulma ihtimali yoktur.
 

talhademirtas

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Talha
Cihazım
Xiaomi
Meslek
Acil Tıp Tek.
Konum
Sakarya
Katılım
3 Aralık 2016
Konular
13
Mesajlar
153
Tepkime puanı
30
Puanları
28
Ürünler servise geldiği şekilde değerlendirilir. Akabinde gelen cihazlar detaylı bir şekilde incelenir ve kullanıcı hatası olup olmadığı, donanımsal veya yazılımsal olarak veya darbeye maruz kalıp kalmadığı araştırılır. Teknik servisimiz tarafından cihaz hasar görme ihtimalinde ise kullanıcı hatası ibaresi yer almaz ancak mağduriyetiniz karşılanır. Bu durumda cihazınız servisimizde yamulma ihtimali yoktur.
Dürüst olun biz neyin ne olduğunu biliyoruz

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

mustyde

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Mustafa
Cihazım
Xiaomi Mı 5
Yaş
27
Konum
Kocaeli
Katılım
20 Aralık 2016
Konular
2
Mesajlar
9
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Dürüst olun biz neyin ne olduğunu biliyoruz

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
hocam hele bir cihaz gelsin direk Tüketici Hakem heyetine başvuracağım ya ürünü kullanıcı hatası diyip gönder eyvallah da cihazı neden yamultursun ki değil mi ? Birde özelden batarya şiştiği için cihaz yamulmuş olabilir diyor hay allahım sen sabır verhaha--
 

CezMi5

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Cezmi
Cihazım
Mi5 Prime
Yaş
46
Konum
istanbul
Katılım
26 Temmuz 2018
Konular
0
Mesajlar
7
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Delta Servisi ben de samimi bulmuyorum. Hatta art niyetli üçkağıtçı diyebilirim. Delta Servis garantili cihazlardan uzak drun kesinlikle. Süreci anlatayım. Cihaz arızası çağrı geldiğinde/gittiğinde görüşme için telefon açıldığında ses gidip gelmiyor telefon kitleniyor ve cihaz kapatılıp açılmadan düzelmiyordu.
10 gün sonra 2. numaramdan arandım. Teknik servis görevlisi ile görüştüm. Cihazın testte olduğunu belirtti. Telefonda da izah ettim arızayı. Aradan 15 gün daha geçtikten sonra expertiz fotoları siteye koyulmuş ve kasadaki yamukluk sebebiyle cihazın garanti dışı kaldığı, arızasının giderilmesi için bana ücret bildirilmiş ben de kabul etmemişim. Böyle birşey olmadı. O yüzden cihazı geri göndermişler. Teslim almadım. Geri gitti 15 gün sonra tekrar hiçbir işlem yapmadan yolladılar ben yokken arkadaşım teslim almış.
Şimdi sorular
1- Neden expertiz fotoları 25 gün sonra eklendi? Yukarıda yetkilinin belirttiği gibi ise cihazı ilk işleme aldıklarında fotolar çekilip tespiti yapılmamış mıydı? Neden o zaman değilde bi 15 gün daha bekledikten sonra?
2- Cihazı kullanırken kasa yamukluğunun farkına varmadım hiç. HB den siparişi geçerken sert koruyucu kılıflardan da sipariş geçmiştim ve ürün hafif ve kaygan bir yüzeye sahip olduğundan kılıfsız kullanmadım. Muhtemelen cebimde taşırken zamanla oluşmuş bir yamukluk. Plastik bir kasanın bu şekilde esnemiş olması çok normal. Garanti dışında kalmasını gerektirecek bir darbe ve yamukluk söz konusu değil. Zaten öyle olsa önce ekran kırılır. Nasıl bir darbeki bu ekran camını kırmadan içerdeki boarda zarar vermiş olsun?
3- Fiyat teklifini yapmadan yapılmış ve kabul edilmemiş neden gösterilsin ki?
4- Cihazı geri yolladıktan sonra en az 3 kere müşteri hizmetlerini arayıp şikayet ettim. Yetkili birine yönlendirmesi konusunda ısrar ettim. Fiyat duymak istiyorum dedim. Bana 48 saat içerisinde dönüş yapılacağını söyledi. Bilin bakalım ne oldu? Kimse aramadı.

Düşüncem şu ki; Garanti hizmeti vermek zorunda oldukları bu cihazlar için çözemeyecekleri donanımsal arızalar için bi kılıf uyduruyorlar ve garanti kapsamı dışında bırakıyorlar. Şimdi ben konuyu Tüketici Hakem Heyetine götüreceğim. Cihazın ekspertizinin doğru yapılıp yapılmadığı konusunda bilirkişi raporu isteyeceğim. Görüşmeler kayıt altında tutuluyor diyorlar. Ücreti reddettiğim konuşmayı sunsunlar bakalım. Aksi halde yalan beyanda bulunarak adli makamları yanıltmaktan da işlem yapılacak.
 
Son düzenleme:

kimyagERdem

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Erdem
Cihazım
Xiaomi mi8
Yaş
35
Konum
Denizli
Katılım
23 Şubat 2017
Konular
24
Mesajlar
1.140
Tepkime puanı
648
Puanları
128
Delta Servisi ben de samimi bulmuyorum. Hatta art niyetli üçkağıtçı diyebilirim. Delta Servis garantili cihazlardan uzak drun kesinlikle. Süreci anlatayım. Cihaz arızası çağrı geldiğinde/gittiğinde görüşme için telefon açıldığında ses gidip gelmiyor telefon kitleniyor ve cihaz kapatılıp açılmadan düzelmiyordu.
10 gün sonra 2. numaramdan arandım. Teknik servis görevlisi ile görüştüm. Cihazın testte olduğunu belirtti. Telefonda da izah ettim arızayı. Aradan 15 gün daha geçtikten sonra expertiz fotoları siteye koyulmuş ve kasadaki yamukluk sebebiyle cihazın garanti dışı kaldığı, arızasının giderilmesi için bana ücret bildirilmiş ben de kabul etmemişim. Böyle birşey olmadı. O yüzden cihazı geri göndermişler. Teslim almadım. Geri gitti 15 gün sonra tekrar hiçbir işlem yapmadan yolladılar ben yokken arkadaşım teslim almış.
Şimdi sorular
1- Neden expertiz fotoları 25 gün sonra eklendi? Yukarıda yetkilinin belirttiği gibi ise cihazı ilk işleme aldıklarında fotolar çekilip tespiti yapılmamış mıydı? Neden o zaman değilde bi 15 gün daha bekledikten sonra?
2- Cihazı kullanırken kasa yamukluğunun farkına varmadım hiç. HB den siparişi geçerken sert koruyucu kılıflardan da sipariş geçmiştim ve ürün hafif ve kaygan bir yüzeye sahip olduğundan kılıfsız kullanmadım. Muhtemelen cebimde taşırken zamanla oluşmuş bir yamukluk. Plastik bir kasanın bu şekilde esnemiş olması çok normal. Garanti dışında kalmasını gerektirecek bir darbe ve yamukluk söz konusu değil. Zaten öyle olsa önce ekran kırılır. Nasıl bir darbeki bu ekran camını kırmadan içerdeki boarda zarar vermiş olsun?
3- Fiyat teklifini yapmadan yapılmış ve kabul edilmemiş neden gösterilsin ki?
4- Cihazı geri yolladıktan sonra en az 3 kere müşteri hizmetlerini arayıp şikayet ettim. Yetkili birine yönlendirmesi konusunda ısrar ettim. Fiyat duymak istiyorum dedim. Bana 48 saat içerisinde dönüş yapılacağını söyledi. Bilin bakalım ne oldu? Kimse aramadı.

Düşüncem şu ki; Garanti hizmeti vermek zorunda oldukları bu cihazlar için çözemeyecekleri donanımsal arızalar için bi kılıf uyduruyorlar ve garanti kapsamı dışında bırakıyorlar. Şimdi ben konuyu Tüketici Hakem Heyetine götüreceğim. Cihazın ekspertizinin doğru yapılıp yapılmadığı konusunda bilirkişi raporu isteyeceğim. Görüşmeler kayıt altında tutuluyor diyorlar. Ücreti reddettiğim konuşmayı sunsunlar bakalım. Aksi halde yalan beyanda bulunarak adli makamları yanıltmaktan da işlem yapılacak.
Hocam geçmiş olsun öncelikle. Cihazın Servis kaydı açıldığında fiziksel durumuna ne yazıyordu ilk olarak?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt