Çözüldü Cepport rezaleti

  • Konbuyu başlatan galeni
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 72
  • Görüntüleme 10K

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.559
Çözümler
62
Tepkime puanı
24.057
Puanları
438
doğum günü ayın 11'inde kardeşim. Yani tam 1 hafta önce sipariş vermiştim. yani dün çıkmış olsa yine yetişecekti...


Kaç kere aradım, kaç mesaj attım. Bunu bana söylemeye tenezzül etmediler. Yarın kargoya veriyoruz, Cumartesi kargoya veriyoruz, yarın kargoya veriyoruz. Yanıtları hep bu oldu. Yalana gerek yok ki, aksama varsa söylersin, ben de iptal eder başka yerden alırım bu kadar basit.
ilginiz için teşekkürler bu arada...

Sizi anlıyor ve hak veriyorum hocam. Bana iletilen Gümrük işlemlerinin normalden çok daha uzun sürmesi nedeniyle bu gecikmenin yaşandığı. Orada görevli arkadaşların da art niyetli olarak size böyle bir bilgi vereceklerini zannetmiyorum. Gümrük'teki denetmenler bugün geliyorum, yarın ordayım, bir saat sonra kontrolü yapılacak şekilde bilgi veriyor ve onlar da aldıkları bu bilgiyi size iletmişler galiba. Yoksa böyle bir durumda yalan söylemenin firmaya maddi veya manevi bir artısı olamaz gibi geliyor. Umarım kardeşinize aldığınız hediye doğum gününden önce elinizde olur da her hangi mağduriyet yaşanmaz :)
 

exper26

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
Sedat
Cihazım
Xiaomi note4
Yaş
44
Konum
Ankara
Katılım
28 Aralık 2017
Konular
1
Mesajlar
58
Tepkime puanı
22
Puanları
8
Olay tamamen cepport'un sorumsuzluğu. Firmanın savunulacak tarafı yok.
Tek Soru: Elinde olmayan ürünü neden satıyorsun?
Gümrükte olabilecek gecikmeyi müşteri nereden bilecek?
Üstelik arkadaş mesaj yolu ile irtibat kurup aciliyetini bildirmiş.Tek kelime ile müşteriye saygısızlık,arkadaşın hatası ise; ürün kargolaması ilanda belirtilen sürede yapılmadıysa hemen iptal etmeliydi, gittigidiyor'un bence en büyük yanlışı; Satıcının söz verdiği zamanda kargolamadığı ürünü Müşteri iptal edebilmeli.Satıcı odaklı değil, müşteri odaklı olmaları gerekir.
 

by_colakoglu

Vatan toprağı kutsaldır, kaderine terkedilemez.
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Habil
Cihazım
Redmi note 4
Meslek
Elektronik tekn.
Yaş
44
Konum
İstanbul
Katılım
26 Kasım 2017
Konular
15
Mesajlar
261
Tepkime puanı
225
Puanları
58
Anladım ben çinden geliyor sandım.Konuyu tabi ki okudum ancak bir dahakine iki kere okurum.
Çin'den bireysel olarak telefon sipariş edilemiyor daha doğrusu gumrukten geçmiyor konumuz Telefon biliyorsun değil mi. İstersen yorumlamadan önce konuyu bi anla derim karaer....
[doublepost=1515520461,1515520094][/doublepost]
Olay tamamen cepport'un sorumsuzluğu. Firmanın savunulacak tarafı yok.
Tek Soru: Elinde olmayan ürünü neden satıyorsun?
Gümrükte olabilecek gecikmeyi müşteri nereden bilecek?
Üstelik arkadaş mesaj yolu ile irtibat kurup aciliyetini bildirmiş.Tek kelime ile müşteriye saygısızlık,arkadaşın hatası ise; ürün kargolaması ilanda belirtilen sürede yapılmadıysa hemen iptal etmeliydi, gittigidiyor'un bence en büyük yanlışı; Satıcının söz verdiği zamanda kargolamadığı ürünü Müşteri iptal edebilmeli.Satıcı odaklı değil, müşteri odaklı olmaları gerekir.
Bir firmada bir kişi çalışmıyor arkadaslar. Bir firma sadece bir konuyla genele yayarak çok ağır ifadelerle degerlendirilmez. Bir firmayı degerlendirebilmek için onlarca kriter var. Sadece 2 gün kargo gecikti diye binlerce ürün satmış bir firma, bir sürü insanın ekmek yediği bir yer bu kadar hirpalanmaz. Kaldı ki dünya devi firmaların mustetilerinin başına gelenleri forumlardan yada şikayet vardan bi jncelerseniz nedemek istediğimi anlayabilirsiniz
 

pollatt

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Cemal
Cihazım
Xiaomi Mi5s
Yaş
39
Konum
İstanbul
Katılım
19 Kasım 2017
Konular
4
Mesajlar
16
Tepkime puanı
8
Puanları
3
Firmanın stokta olmayan bir ürünü satışa koyması bütün sorumlunun kendisi olduğunu gösterir ve söyleyeceği hiçbir açıklama bu kusuru örtmez. Yapacağı en mantıklı açıklama şöyle oldu böyle oldu yoğunduk yerine kişi ile direk irtibata geçip onu memnun etmesi olacaktır. Baştan kurulmayan düzgün iletişim hatayı kat kat arttırır.

Benim başıma da geldi 2 hafta beklettiler aradım düzgün cevap vermediler aldığım mobilyalarla ilgili. Süründürdüler resmen. Bende geldiği gibi almadan iade ettim.

Stok yoksa satışı açık bırakmayacaksınız yada stokta yok ibaresi koyacaksınız. Arkadaş bu konuda A dan Z ye haklıdır. ama tabi buda firmanın yaptığı bu hata ile yok sayılmasını gerektirmez.

Sonuç olarak herkesin %100 memnun kalabileceği bir firma da ve müşteride yoktur çünkü ihtiyaçlar sınırsızdır. Saygılar.
 

enjoy_mi

Ya Sabur....
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yiğit Ali
Cihazım
Mi 8 SE
Meslek
Memur
Yaş
40
Konum
Ankara
Katılım
7 Mayıs 2017
Konular
13
Mesajlar
679
Tepkime puanı
129
Puanları
58
Kargoya verilmediyse demektir ki gümrükte oluşan bir sıkıntı vardır.Gümrükte işler daha karışık ve olaylar yüzünden eskiye göre daha hassas davranıyorlar.
ne gümrüğü arkadaşım konuyu oku sonra okuduğunu anlamaya çalış...

MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

babareis

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Adem
Cihazım
Mi 8 SE
Konum
ordu
Katılım
31 Aralık 2016
Konular
6
Mesajlar
86
Tepkime puanı
43
Puanları
18
Bu da mesajlarıma gelen yanıtlar. Tarihlere dikkat
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Geçmiş olsun. Arkadaşı her gün oyalamışlar yarın yarın diye. Bunun savunulacak bir tarafı yok.Stokta varsa yollarsın yoksa yarın gelmesini bekliyoruz v.s. dersin. Savunmayın şu firmayı, savunulması gerekiyorsa kendi kendini savunsun. Yada firmayla ilişkisi olan varsa bilelim.
 

Tiraki59

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Batuhan
Cihazım
asus zenfone
Yaş
26
Konum
izmir
Katılım
2 Ocak 2018
Konular
11
Mesajlar
46
Tepkime puanı
7
Puanları
8
Ptt'de çalışan biri olarak ufak bir açıklama gereği duydum.Burada kesinlikle o satış yapan arkadaşı korumaya çalışmıyorum.Kargoya verdiğiniz ürünler artık satıcı olan kişiden çıkmış oluyor,artık olay kargoda bitiyor.Yani isterse kargoyu aynı gün içerisindede çıkartabilir,isterse bir hafta sonrada çıkartabilir.Kargoda yaşanan aksaklık olmuşdur,eleman yetersizdir.Bunlarıda göz önünde bulundurmak gerekir.Ufak bir adres yanlış verilmesinden dolayı kargonuz merkezde bekletilebilir veya iade edilebilir.

Burada satan arkadaşın değil verdiği kargo şirketinin suçu vardır.Aynı gün kargoya verse bile aynı gün kargoya çıkacak diye bir madde yoktur.Ayrıca kargo şirketi haricinde o kargoyu getirecek dağıtıcıda önemlidir.Bazı dağıtıcılar var adresi yanlış olsa bile sizi arar doğru adresi almaya çalışır.Bazılarıda vardır ki önemsemez merkezde bekletip,depoya alır.
saticiyi savunm...... vesaire demissiniz ama koru korune saticiyo savunmussunuz
 

XWORK

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
XWorK
Cihazım
POCO X3 NFC
Meslek
Öğrenci
Konum
Malatya
Katılım
15 Eylül 2017
Konular
15
Mesajlar
748
Tepkime puanı
403
Puanları
78
saticiyi savunm...... vesaire demissiniz ama koru korune saticiyo savunmussunuz
Katılıyorum. Katıldığım husus şu savunma olarak görmüyorum ama konuyu tamamen idrak etmeden konuşmak iletişimi zedeliyor. Bir çok konu başlığında bunu farkettim dediğim yanlış anlaşılmasın bu problem de ( yorum yapmak için yorum yapmak ) algısını oluşturuyor.

MI 5s Multirom Beta 7.12.28
 

system

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
murat
Cihazım
Mİ 8
Meslek
Oto müzik
Konum
istanbul
Katılım
5 Kasım 2016
Konular
43
Mesajlar
847
Tepkime puanı
378
Puanları
78
Çin'den bireysel olarak telefon sipariş edilemiyor daha doğrusu gumrukten geçmiyor konumuz Telefon biliyorsun değil mi. İstersen yorumlamadan önce konuyu bi anla derim karaer....
[doublepost=1515520461,1515520094][/doublepost]
Bir firmada bir kişi çalışmıyor arkadaslar. Bir firma sadece bir konuyla genele yayarak çok ağır ifadelerle degerlendirilmez. Bir firmayı degerlendirebilmek için onlarca kriter var. Sadece 2 gün kargo gecikti diye binlerce ürün satmış bir firma, bir sürü insanın ekmek yediği bir yer bu kadar hirpalanmaz. Kaldı ki dünya devi firmaların mustetilerinin başına gelenleri forumlardan yada şikayet vardan bi jncelerseniz nedemek istediğimi anlayabilirsiniz
İnsanlar nasıl memnuniyetini belirtiyorsa, şikayetini de belirtmekte özgürdür, hata ufak veya az diye bunu görmezden gelemezsiniz. Tabi ki herkes, her şirket, her kurum hata yapabilir, bu hataları anlatmanın nesi kötü ? anlatılsın ki firmalar ona göre kendilerine çeki düzen versinler, sen sus, ben susayım ne olacak, aman bu da hata mı, büyütüyorsunuz diyelim, sonra da firmalar neden böyle, servisler neden hizmet vermiyor diye bağırıp çağıralım. Daha yazacaklarım da var ama konu başka yerlere gitsin de istemiyorum, herkese iyi akşamlar.
 
Son düzenleme:

by_colakoglu

Vatan toprağı kutsaldır, kaderine terkedilemez.
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Habil
Cihazım
Redmi note 4
Meslek
Elektronik tekn.
Yaş
44
Konum
İstanbul
Katılım
26 Kasım 2017
Konular
15
Mesajlar
261
Tepkime puanı
225
Puanları
58
İnsanlar nasıl memnuniyetini belirtiyorsa, şikayetini de belirtmekte özgürdür, hata ufak veya az diye bunu görmezden gelemezsiniz. Tabi ki herkes, her şirket, her kurum hata yapabilir, bu hataları anlatmanın nesi kötü ? anlatılsın ki firmalar ona göre kendilerine çeki düzen versinler, sen sus, ben susayım ne olacak, aman bu da hata mı, büyütüyorsunuz diyelim, sonra da firmalar neden böyle, servisler neden hizmet vermiyor diye bağırıp çağıralım. Daha yazacaklarım da var ama konu başka yerlere gitsin de istemiyorum, herkese iyi akşamlar.
Yazıma bir daha dikkat ederseniz ben niye hatayı ifşa ediyorsunuz demedim. Ben sadece iki gün kargo gecikti diye CEPPORT REZALETİ diye başlık atılmasına ve firmayı tüm geçmişiyle toptan karalamaya ve hatta herkes görsün bunların yüzünü gibi oldukça ağır cümlelerin biraz abartılı ve onlarca kişinin ekmek yediği bir yere haksızlık olduğunu söylüyorum ve söylemeye de devam edeceğim....
 
Üst Alt