tavsiyeler için teşekkürler.
gittigidiyor üzerinden almıstım ben de, gittigidiyoru nasıl devreye soktunuz?
ben 17.06 tarihinde kvk ya elden teslim ettim. bugün itibariyle 21.işgünü, sabah ilk işim 9da tüketici hakem heyetine başvurmak oldu. ardından buraya ve şikayetvar'a yazdım. sorunum çözülmezse ekşisözlüğe'de açacağım.
şikayetvar'a yazdıgım şikayete "daha 17 işgünü olmuş" diyerek beni sucladılar. ardından oraya yazan kişi bana sms attı 17 işgünü olmus diye. kendilerine defalarca cumartesilerin işgünü oldugunu anlattım ama dinlemedi. ben de daha önce konustugum muhasebedeki bayanı aradım. dün kendisiyle konustugumda bana 20 işgünü dolmus, mahkemeye gidin dediği için kendisini aradım. kendisi doldugunu teyit etti ve o cevabı şikayetvar'dan kaldırdılar. çözüm için üst yönetime sunacagız ancak şikayetvar'dan silin dediler kabul etmedim. aksine bu konuyu yayabildiğim her yerde yayarım. bu bir arıza sebebiyle iade talebi değil ki konu bilirkişiye ona buna gitsin. 20 işgünü geçmişse geçmiştir bu 4 işlem, insanları thh'ye sevk etmek bir çözüm değil, hele ki herkesin okudugu acık platformda cumartesi işgünü değildir demek ise abesle iştigal. bunu kendilerine de ilettim. dönüş yapacagız işgünü konusu hatamız oldu dediler.
bakalım haber bekliyorum. aksam avukatımla yasal faiz ve bu sürede telefonsuz kalmamla ilgili ne yapabileceğimi de konusacagım. bu arada 21.işgünü de doluyor ve halen haber yok