Çözüldü cepport - 20 işgününde teslim edilemeyen cihaz

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

freeman07

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
arda
Cihazım
xiaomi mix 2s
Yaş
36
Konum
antalya
Katılım
10 Temmuz 2019
Konular
1
Mesajlar
9
Tepkime puanı
10
Puanları
3
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
Global Beta v9.6.0.0
Telefon Modeli
mix 2s
Bootloader Kilidi
Bilmiyorum
-sorunu cepport ile çözdük, para iadesi konusunda anlaştık, teşekkürler
 
Son düzenleme:

freeman07

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
arda
Cihazım
xiaomi mix 2s
Yaş
36
Konum
antalya
Katılım
10 Temmuz 2019
Konular
1
Mesajlar
9
Tepkime puanı
10
Puanları
3
Cumartesi dahil değildir yazısını görmedim ben nerede söylemişler. Birde siz hangi tarihte teslim ettiniz... 17 gün olmuş diyorlar tarihi verirseniz daha sağlıklıbir yorum yapabiliriz ben tüketici hakem heyeti kararını 6 ay bekledim o yüzden bekletmede sıkıntı yok ama başvururken bu süreyi daha olumlu kullanabilir faiziyle paranızı alabilirsiniz o yüzden başvurunuzuen yüksek ticari avans faizi ibaresi ile yapmalısınız...

Çözüldü - 20 İş Günü Doldu ( Teknik Servis GENPA ) Redmi Note 7


kendileri bana telefonla geri dönerek cumartesi dahil değil dediler ve öyle yazmışlar. hatalarını kabul ettiler silecekler.

17.06.2019 da elden teslim ettim ben cihazı.
 
Oyla:

Cb1111-1

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Coşkun
Cihazım
Xiaomi Mi 8lite
Yaş
43
Konum
Ankara
Katılım
7 Ağustos 2017
Konular
5
Mesajlar
247
Tepkime puanı
146
Puanları
58
kendileri bana telefonla geri dönerek cumartesi dahil değil dediler ve öyle yazmışlar. hatalarını kabul ettiler silecekler.

17.06.2019 da elden teslim ettim ben cihazı.
Tamam o zaman dediğim şekilde en yüksek ticari avans faizi ile cepport firmasını tüketici hakem heyetine şikayet etmen gerek...

Teknik servisi değil cepportu muhattap alacaksın sen teknik servisten 20 iş gününde cihaz tamir edilememiştir diye belge alabilirsen onu cepporta bildirip para iadesi talep edebilirsin... Aksi durumda her türlü tüketici heyetiyle paranı alacaksın...
 
Oyla:

ribac23

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
cabir
Cihazım
s6 edge
Yaş
39
Konum
elazığ
Katılım
19 Ocak 2016
Konular
50
Mesajlar
1.194
Tepkime puanı
424
Puanları
98
Mesaj hakaret içermesi nedeniyle kaldırılmıştır.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Oyla:

Ottoman

Co-Admin
Yönetici
Co-Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ahmet
Cihazım
Mi 9T Pro
Konum
Ankara
Katılım
2 Ekim 2016
Konular
126
Mesajlar
11.041
Çözümler
7
Tepkime puanı
20.613
Puanları
338

Forum Kurallarımız
  • 2.2. Üslup : Kullanılan dilin saldırgan öğeler içermemesi ve üyelerin birbirlerine “siz” diyerek hitap etmesi esastır. Sizin için sorun olmayacak herhangi bir kelimenin, bir başkası için kırıcı olabileceğini düşünerek yazın. Sinirlerinize hâkim olamayacaksanız yazmayınız. Bir başka üyeye veya gruba hakaret/küfür edilmesi kabul edilebilir bir davranış değildir.
Hatırlatmak istedim lütfen daha dikkatli kelimeler seçelim.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Oyla:

freeman07

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
arda
Cihazım
xiaomi mix 2s
Yaş
36
Konum
antalya
Katılım
10 Temmuz 2019
Konular
1
Mesajlar
9
Tepkime puanı
10
Puanları
3
Hocam bir kez bende cepporttan cihaz aldım her şey hoş güzel ama cihaz da bir sıkıntı çıkarsa ve söz konusu iade olursa cepport sana düşman olur kalitesiz ve kişiliksiz insanlar topluluğu resmen... telefon da kavga ettim resmen 2-3 hafta telefon trafiğinden sonra gittigidiyor araya girdi ve zoraki iadeyi kabul ettiler. senin konuya gelince kesinlikle 20 iş gününü 1 dk bile geçse para iadesi hakkın doğuyor ve bunu kesinlikle kullan... telefon her nerede olursa olsun bu seni bağlamaz sen tüketici olarak 20 iş günü içinde telefonunu almak zorundasın aksi halde para cepte :) hemen hakem heyetine başvur. :) hayırlı olsun ve bir daha cepporta bulaşma :)



tavsiyeler için teşekkürler.

gittigidiyor üzerinden almıstım ben de, gittigidiyoru nasıl devreye soktunuz?

ben 17.06 tarihinde kvk ya elden teslim ettim. bugün itibariyle 21.işgünü, sabah ilk işim 9da tüketici hakem heyetine başvurmak oldu. ardından buraya ve şikayetvar'a yazdım. sorunum çözülmezse ekşisözlüğe'de açacağım.
şikayetvar'a yazdıgım şikayete "daha 17 işgünü olmuş" diyerek beni sucladılar. ardından oraya yazan kişi bana sms attı 17 işgünü olmus diye. kendilerine defalarca cumartesilerin işgünü oldugunu anlattım ama dinlemedi. ben de daha önce konustugum muhasebedeki bayanı aradım. dün kendisiyle konustugumda bana 20 işgünü dolmus, mahkemeye gidin dediği için kendisini aradım. kendisi doldugunu teyit etti ve o cevabı şikayetvar'dan kaldırdılar. çözüm için üst yönetime sunacagız ancak şikayetvar'dan silin dediler kabul etmedim. aksine bu konuyu yayabildiğim her yerde yayarım. bu bir arıza sebebiyle iade talebi değil ki konu bilirkişiye ona buna gitsin. 20 işgünü geçmişse geçmiştir bu 4 işlem, insanları thh'ye sevk etmek bir çözüm değil, hele ki herkesin okudugu acık platformda cumartesi işgünü değildir demek ise abesle iştigal. bunu kendilerine de ilettim. dönüş yapacagız işgünü konusu hatamız oldu dediler.

bakalım haber bekliyorum. aksam avukatımla yasal faiz ve bu sürede telefonsuz kalmamla ilgili ne yapabileceğimi de konusacagım. bu arada 21.işgünü de doluyor ve halen haber yok :)
 
Oyla:

OnurSözen

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Onur
Cihazım
Xiomi m5
Yaş
36
Konum
İstanbul
Katılım
2 Mart 2017
Konular
12
Mesajlar
111
Tepkime puanı
64
Puanları
28
Daha öncede konusu açılmıştı KVK da başka yere gönderiyor cihazı tamir için ama şöyle bir durum var siz cepporttan cihazı aldınız ürünün garantisini saglayan firma KVK haliyle 20 iş günü benim düşünceme göre cepportu bağlamaz lütfen yanlis anlaşılmasın savundugumdan değil size sonuna kadar hak veriyorum 20 gün gectimi iş biter hakkınızı savunun ama hakaret etmek sizi hakliyken haksız duruma getirir . Bende cepporttan cihaz aldım benimde cihazımda sorunlar vardı delta garantiliydi cihazim fakat öncelikle cepportun sirkecideki mağazasına gittim güzellikle anlattim durumu baktılar ürüne yetkili kişide baktı sorunum kronikti direk yenisini teklif ettiler kabul ettim cihazida 3 ay civarı kullanmıştım ne bilim ben insanları direk karalama taraftarı değilim yinede karar sizin tabiki . Tüketici hakem heyeti size haklı gorup para iadesi yapacaktır hayırlısı olsun
 
Oyla:

merlot

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Nurat
Cihazım
Redmi7,poco f5
Yaş
50
Konum
istanbul
Katılım
16 Ocak 2016
Konular
19
Mesajlar
255
Tepkime puanı
69
Puanları
43
tavsiyeler için teşekkürler.

gittigidiyor üzerinden almıstım ben de, gittigidiyoru nasıl devreye soktunuz?

ben 17.06 tarihinde kvk ya elden teslim ettim. bugün itibariyle 21.işgünü, sabah ilk işim 9da tüketici hakem heyetine başvurmak oldu. ardından buraya ve şikayetvar'a yazdım. sorunum çözülmezse ekşisözlüğe'de açacağım.
şikayetvar'a yazdıgım şikayete "daha 17 işgünü olmuş" diyerek beni sucladılar. ardından oraya yazan kişi bana sms attı 17 işgünü olmus diye. kendilerine defalarca cumartesilerin işgünü oldugunu anlattım ama dinlemedi. ben de daha önce konustugum muhasebedeki bayanı aradım. dün kendisiyle konustugumda bana 20 işgünü dolmus, mahkemeye gidin dediği için kendisini aradım. kendisi doldugunu teyit etti ve o cevabı şikayetvar'dan kaldırdılar. çözüm için üst yönetime sunacagız ancak şikayetvar'dan silin dediler kabul etmedim. aksine bu konuyu yayabildiğim her yerde yayarım. bu bir arıza sebebiyle iade talebi değil ki konu bilirkişiye ona buna gitsin. 20 işgünü geçmişse geçmiştir bu 4 işlem, insanları thh'ye sevk etmek bir çözüm değil, hele ki herkesin okudugu acık platformda cumartesi işgünü değildir demek ise abesle iştigal. bunu kendilerine de ilettim. dönüş yapacagız işgünü konusu hatamız oldu dediler.

bakalım haber bekliyorum. aksam avukatımla yasal faiz ve bu sürede telefonsuz kalmamla ilgili ne yapabileceğimi de konusacagım. bu arada 21.işgünü de doluyor ve halen haber yok :)
Cumartesi iş günü olarak görülmesi bilgisi doğrumu ,ben iş günü olarak sayılmıyor diye biliyordum
 
Oyla:

freeman07

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
arda
Cihazım
xiaomi mix 2s
Yaş
36
Konum
antalya
Katılım
10 Temmuz 2019
Konular
1
Mesajlar
9
Tepkime puanı
10
Puanları
3
Cumartesi iş günü olarak görülmesi bilgisi doğrumu ,ben iş günü olarak sayılmıyor diye biliyordum

cumartesileri işgününden sayılır. kendileri de kabul etti zaten.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Daha öncede konusu açılmıştı KVK da başka yere gönderiyor cihazı tamir için ama şöyle bir durum var siz cepporttan cihazı aldınız ürünün garantisini saglayan firma KVK haliyle 20 iş günü benim düşünceme göre cepportu bağlamaz lütfen yanlis anlaşılmasın savundugumdan değil size sonuna kadar hak veriyorum 20 gün gectimi iş biter hakkınızı savunun ama hakaret etmek sizi hakliyken haksız duruma getirir . Bende cepporttan cihaz aldım benimde cihazımda sorunlar vardı delta garantiliydi cihazim fakat öncelikle cepportun sirkecideki mağazasına gittim güzellikle anlattim durumu baktılar ürüne yetkili kişide baktı sorunum kronikti direk yenisini teklif ettiler kabul ettim cihazida 3 ay civarı kullanmıştım ne bilim ben insanları direk karalama taraftarı değilim yinede karar sizin tabiki . Tüketici hakem heyeti size haklı gorup para iadesi yapacaktır hayırlısı olsun


pardon ancak ben nerede hakaret ettim? aksine hakaret etmeden tamamen hukuk çerçevesinde başımdan geçenleri yazıyorum ki aramalarda çıksın insanlar bilgilensin diye.

ayrıca olay tüketici hakem heyetine taşınınca muhatap KVK değil cepport yani aldıgınız yer oluyor. çünkü cihazı size satan yer size teknik desteği sağlamak zorunda. ona göre teknik servis seçecek veya zamanında yetiştiremiyorlarsa yetiştirebilen bir teknik servisle çalışacak. bu tüketiciyi ilgilendirmeyen, satıcı ile teknik servis arasında bir durum. tüketici muhatap olarak satıcıyı almak zorunda ki bu söylediğim bugun tüketici hakem heyetinden bana verilen bilgi. bu durumda sizin "20 işgünü süresi cepportu bağlamaz" teziniz yanlış oluyor. gayet de bağlıyor.

bu firmalar ceplerinden "aman 1 lira cıkmasın, aman bana zararı olmasın, aman gitsin 6 ay mahkemede sürünsün son çare ben paramı öderim" felsefesinde oldukça insanların şikayet etmeleri doğal. buna önem veren firmalar da aynı şekilde övülüyor apple'ın çok bekletmeden yeni cihaz vermesi gibi. bu karalama değil geri bildirimdir. ben durduk yere para iadesi istemiyorum hatırlatırım, ben yasaların bana öngördüğü 20 işgünü içerisinde telefonum teslim edilmediği için istiyorum.

insanları karalamıyorum, başımdan geçen bir olayı aktarıyorum.
 
Son düzenleme:
Oyla:

ribac23

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
cabir
Cihazım
s6 edge
Yaş
39
Konum
elazığ
Katılım
19 Ocak 2016
Konular
50
Mesajlar
1.194
Tepkime puanı
424
Puanları
98
tavsiyeler için teşekkürler.

gittigidiyor üzerinden almıstım ben de, gittigidiyoru nasıl devreye soktunuz?

ben 17.06 tarihinde kvk ya elden teslim ettim. bugün itibariyle 21.işgünü, sabah ilk işim 9da tüketici hakem heyetine başvurmak oldu. ardından buraya ve şikayetvar'a yazdım. sorunum çözülmezse ekşisözlüğe'de açacağım.
şikayetvar'a yazdıgım şikayete "daha 17 işgünü olmuş" diyerek beni sucladılar. ardından oraya yazan kişi bana sms attı 17 işgünü olmus diye. kendilerine defalarca cumartesilerin işgünü oldugunu anlattım ama dinlemedi. ben de daha önce konustugum muhasebedeki bayanı aradım. dün kendisiyle konustugumda bana 20 işgünü dolmus, mahkemeye gidin dediği için kendisini aradım. kendisi doldugunu teyit etti ve o cevabı şikayetvar'dan kaldırdılar. çözüm için üst yönetime sunacagız ancak şikayetvar'dan silin dediler kabul etmedim. aksine bu konuyu yayabildiğim her yerde yayarım. bu bir arıza sebebiyle iade talebi değil ki konu bilirkişiye ona buna gitsin. 20 işgünü geçmişse geçmiştir bu 4 işlem, insanları thh'ye sevk etmek bir çözüm değil, hele ki herkesin okudugu acık platformda cumartesi işgünü değildir demek ise abesle iştigal. bunu kendilerine de ilettim. dönüş yapacagız işgünü konusu hatamız oldu dediler.

bakalım haber bekliyorum. aksam avukatımla yasal faiz ve bu sürede telefonsuz kalmamla ilgili ne yapabileceğimi de konusacagım. bu arada 21.işgünü de doluyor ve halen haber yok :)
hocam senin şu an gittigidiyor yada cepport ile işin yok servis zaten muhatabın bile değil. sen telefonu gönderdiğin tarihi ve servise ulaştığı tarihi belirten servis kağıdı ve geri geldiği tarihi gösteren servis kağıdın eline geçer geçmez evraklarını içeri ver. yani acele etmene de panik yapmana da gerek yok. servis sana gerekleri evrakları yolladığında işlemini başlat.
 
Oyla:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt