Çözüldü 20 İş Günü Doldu ( Teknik Servis GENPA ) Redmi Note 7

emreli01

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
EMRE SARI
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
32
Konum
Adana
Katılım
31 Aralık 2018
Konular
19
Mesajlar
242
Tepkime puanı
61
Puanları
43
Servis iade yada değişim raporu verir, o saatten sonra satıcı devreye girer hocam.
O halde bana bu raporu vermemeleri için kendilerini ilgilendiren bir durum yok vermeleri gerek raporu mantıken vatan ilgilensin diye yani
 

Metin

(:
Premium Üye
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Metin Çınar
Cihazım
Redmi Note 8
Yaş
36
Konum
Eskişehir
Katılım
27 Temmuz 2016
Konular
130
Mesajlar
5.754
Çözümler
6
Tepkime puanı
7.303
Puanları
338
Vayyy anasını. İnan bilmiyordum. Bugüne kadar hep muhatap servisti. Xiaomi mahsusmu bu? Varsayalım Garanti kapsamında küçük bir dükkandan aldım. Adam kapattı gitti ne olacak?
Hocam Xiaomi'ye özel bişi değil bu..
Diyelim ki satıcı değil, servis yapıyor değişim yada iade işini.. Servis elinde stok cihaz bulundurmak zorunda sadece değişim için.. Iadeyi göz önünde bulunduralım, bunun içinde bütçe lazım, servis almaz bu riski, ki çok saçma olurdu.
Garanti kapsamında cihazı aldığınız yer kapanırsa, ithalatı yapan yere kadar yolu var hocam. İthalatı yapan ve satın aldığınız yer aynı ise onu bilemem ama herkese izin vermezler bence ithalat için.
 

smh06

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Semih
Cihazım
Redmi note 7
Yaş
35
Konum
Mardin
Katılım
8 Haziran 2019
Konular
3
Mesajlar
40
Tepkime puanı
12
Puanları
8
•Hocam servis iade yada değişim kararını verecek ,
•Oradan aldığınız belge ile vatan bilgisayara gidip para iadesi dahil istediğiniz işlemi yaptırabilirsiniz ,
•Olurda servis işi yokuşa sürer ki haksız oldukları, sürenin de geçtiğini göz önünde bulunduralım her türlü hakem heyeti yanınızda olacaktır , bu yüzden o riske girmezler.
•Bu ürünü vatana bırakmış olsaydınız yarın gidip iade işlemlerini yaptırırdınız. Hakem heyeti şu bu uğraşmak zorunda değildiniz. Kendi sistemlerindeki 20 günlük süre aşımında zaten müşteriyi kendileri çağırıp iade işlemini gerçekleştirirler. Geri kalan kısmı servis ile firma arasında .
•Naçizane tavsiyem kurumsal firmalardan aldığınız ürünlerde yaşayacağınız herhangi bir sıkıntıda ürünü firmaya götürün servise değil. Oradaki arkadaşlar kendi iş yüklerini hafifletmek için yada daha çabuk sonuç almanız için sizi direk servise yönlendirebilirler ki bu bazen gerçekten müşterinin ürününe daha çabuk kavuşmasını sağlar ,bazen anlık çözüm üretip servisten geri alabilirsiniz. İki giderken ikide gelirken dört gün kargoda kalır ürün zaman kaybınız bu olur sadece ama böyle durumlarla karşı karşıya kalma ihtimalinizde en aza indirgenir. Umarım yarın itibari ile sorununuz çözülmüş olur.
 

Metin

(:
Premium Üye
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Metin Çınar
Cihazım
Redmi Note 8
Yaş
36
Konum
Eskişehir
Katılım
27 Temmuz 2016
Konular
130
Mesajlar
5.754
Çözümler
6
Tepkime puanı
7.303
Puanları
338
O halde bana bu raporu vermemeleri için kendilerini ilgilendiren bir durum yok vermeleri gerek raporu mantıken vatan ilgilensin diye yani
Mantıken dediğiniz gibi ama işin diğer yüzü ne olacak, bunlar anlaşmalı yerler birbiriyle.. Yani hep iyi insanlar çıksın karşımıza hayatta, Amin.
 

YUKBAY

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Gök Kurt
Cihazım
Redmi Note 4
Meslek
Amele
Konum
İstanbul
Katılım
1 Temmuz 2018
Konular
2
Mesajlar
30
Tepkime puanı
52
Puanları
18
Hocam Xiaomi'ye özel bişi değil bu..
Diyelim ki satıcı değil, servis yapıyor değişim yada iade işini.. Servis elinde stok cihaz bulundurmak zorunda sadece değişim için.. Iadeyi göz önünde bulunduralım, bunun içinde bütçe lazım, servis almaz bu riski, ki çok saçma olurdu.
Garanti kapsamında cihazı aldığınız yer kapanırsa, ithalatı yapan yere kadar yolu var hocam. İthalatı yapan ve satın aldığınız yer aynı ise onu bilemem ama herkese izin vermezler bence ithalat için.
Teşekkürler. Yeni birşeyler öğrendim.
 

emreli01

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
EMRE SARI
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
32
Konum
Adana
Katılım
31 Aralık 2018
Konular
19
Mesajlar
242
Tepkime puanı
61
Puanları
43
•Hocam servis iade yada değişim kararını verecek ,
•Oradan aldığınız belge ile vatan bilgisayara gidip para iadesi dahil istediğiniz işlemi yaptırabilirsiniz ,
•Olurda servis işi yokuşa sürer ki haksız oldukları, sürenin de geçtiğini göz önünde bulunduralım her türlü hakem heyeti yanınızda olacaktır , bu yüzden o riske girmezler.
•Bu ürünü vatana bırakmış olsaydınız yarın gidip iade işlemlerini yaptırırdınız. Hakem heyeti şu bu uğraşmak zorunda değildiniz. Kendi sistemlerindeki 20 günlük süre aşımında zaten müşteriyi kendileri çağırıp iade işlemini gerçekleştirirler. Geri kalan kısmı servis ile firma arasında .
•Naçizane tavsiyem kurumsal firmalardan aldığınız ürünlerde yaşayacağınız herhangi bir sıkıntıda ürünü firmaya götürün servise değil. Oradaki arkadaşlar kendi iş yüklerini hafifletmek için yada daha çabuk sonuç almanız için sizi direk servise yönlendirebilirler ki bu bazen gerçekten müşterinin ürününe daha çabuk kavuşmasını sağlar ,bazen anlık çözüm üretip servisten geri alabilirsiniz. İki giderken ikide gelirken dört gün kargoda kalır ürün zaman kaybınız bu olur sadece ama böyle durumlarla karşı karşıya kalma ihtimalinizde en aza indirgenir. Umarım yarın itibari ile sorununuz çözülmüş olur.
Beklediğim en açıklayıcı cevap bu oldu çok çok teşekkür ederim inşallah zoruluk çıkartmadan raporu verirler çünkü bana ordaki çalışan baya 20 iş günü sonunda iade veya değişim hakkınız oluyor dedi bunun için heyete başvurmanz gerek dedi anlamıyorum ya bu kız bilmiyor yada benim gözümü korkutmak için dedi aklınca bende tabi akabinde ne kadar sonuçlanıyor dedim 1 ay ile 3 ay arası dedi sonrasında çıkıp gelmiştim yarın inşallah yine aynı şeyi deyip durmazlar gelişmeleri zaten buraya bildiririm
 

veliazak

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Veli
Cihazım
Redmi Note 4X
Yaş
50
Konum
Aydın-Merkez
Katılım
6 Aralık 2016
Konular
10
Mesajlar
2.789
Tepkime puanı
5.081
Puanları
188
Garanti kapsamında ki Redmi Note 4 power tuşu için yarın servis ile tanışma vakti geldi. Bakalım sonuç ne olacak.?
Çin'de 3 dolar, Türkiye'de 20 ile 30 lira arasında, iyi bir telefoncu da 30 lira el emeği alsa ki almaz, eder 50 lira... 50 lira için servisti, sinirdi stresti çekmeye değmez. ;) Telefona da, ruh sağlığına da yazık etme derim. :)
 

emreli01

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
EMRE SARI
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
32
Konum
Adana
Katılım
31 Aralık 2018
Konular
19
Mesajlar
242
Tepkime puanı
61
Puanları
43
Çin'de 3 dolar, Türkiye'de 20 ile 30 lira arasında, iyi bir telefoncu da 30 lira el emeği alsa ki almaz, eder 50 lira... 50 lira için servisti, sinirdi stresti çekmeye değmez. ;) Telefona da, ruh sağlığına da yazık etme derim. :)
benden servis kilit tuşu için ( yani power ) 20 tl Kilit Tuşu 50 tl Servis ücreti aldılar yani 70 tl bakalım yarın onuda isticem gittigimde verirler herhalde
 

kimyagERdem

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Erdem
Cihazım
Xiaomi mi8
Yaş
35
Konum
Denizli
Katılım
23 Şubat 2017
Konular
24
Mesajlar
1.140
Tepkime puanı
648
Puanları
128
benden servis kilit tuşu için ( yani power ) 20 tl Kilit Tuşu 50 tl Servis ücreti aldılar yani 70 tl bakalım yarın onuda isticem gittigimde verirler herhalde
Hocam önce değişim cihazını al sonra ücreti iste. Kullanıcı tamirden vazgeçti de der bunlar
 
Üst Alt