Çözüldü 20 İş Günü Doldu ( Teknik Servis GENPA ) Redmi Note 7

emreli01

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
Mesajlar
174
Beğeniler
40
Puanları
Adım
EMRE SARI
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
27
Katılım
31 Aralık 2018
#31
Hocam buradaki herkes yasalara göre olması gerekeni söylüyor. Ancak sizinde bildiğiniz ve daha önce de söylediğim gibi herkes birbirini ütmeye çalışıyor. Burada kimse size şöyle yaparlar diye kesin birşey diyemiyor. Çünkü koca koca firmalar bile bazen ne koparsak kâr kafasıyla hareket edebiliyor veya karşılarındaki insanın konuyla ilgili bilgisizliğinden faydalanmaya çalışıp mevzuyu geçiştirmeye, müşteriyi caydırmaya çalışıyorlar.

Anlattıklarınıza göre değişim veya iade hakkınız. Olabildiğince firmadan hakkınızı almaya çalışın, ulaşabildiğiniz kadar üst yetkiliye ulaşın. Israrla vermemeleri durumunda ne yazık ki tüketici hakları ile hakkınızı arayacaksınız.
Çok teşekkür ederim hocam sizin dediğiniz gibi bir ortam var maalesef
bana rapor hazırlayip normal şartlarda vatana göndermeleri gerek ama bakalım ne diyecekler bugün son günleri zaten
 

Metin

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Mesajlar
Beğeniler
Puanları
Adım
Metin Çınar
Cihazım
Mi4 LTE
Yaş
31
Katılım
27 Temmuz 2016
#32
20 günlük tamir süresi garanti kapsamındaki tamir süresinin yasal süresidir. Sizden ücret talep edildi ise cihaz garanti kapsamı dışında tamir edildiği anlamına gelir. Arıza kullanıcı hatasından kaynaklanmıyorsa ücreti kabul etmeyip garanti kapsamında tamirini talep etmeniz gerekir ya da hakem heyetine gitmeniz gerekirdi. Ücreti yatırdığınız için teklifi kabul etmiş durumdasınız buradan dönüş zor. 20 günlük süre sizin işleminizi bağlamaz diye düşünüyorum.
Kesinlikle katılıyorum hocam, cihaz garanti dışıdır bu durumda.. Kullanıcı hatası diyerek kapatırlar konuyu sonuçta kullanıcı onay vermiş maalesef.
Çok teşekkür ederim hocam sizin dediğiniz gibi bir ortam var maalesef
bana rapor hazırlayip normal şartlarda vatana göndermeleri gerek ama bakalım ne diyecekler bugün son günleri zaten
Siz yinede şansınızı deneyin derim..

Hocam 20 iş günü dolduğundan emin olun, sonra direk tüketici hakem heyetine gidin..
Ben olsam servis yada satıcı ile muhatap olmam ama siz isterseniz heyete gitmeden önce onlara isteğinizi belirtin. Umarım sıkıntınız çözülür.
 

emreli01

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
Mesajlar
174
Beğeniler
40
Puanları
Adım
EMRE SARI
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
27
Katılım
31 Aralık 2018
#33
Kesinlikle katılıyorum hocam, cihaz garanti dışıdır bu durumda.. Kullanıcı hatası diyerek kapatırlar konuyu sonuçta kullanıcı onay vermiş maalesef. Siz yinede şansınızı deneyin derim..

Hocam 20 iş günü dolduğundan emin olun, sonra direk tüketici hakem heyetine gidin..
Ben olsam servis yada satıcı ile muhatap olmam ama siz isterseniz heyete gitmeden önce onlara isteğinizi belirtin. Umarım sıkıntınız çözülür.
Siz ücret i ödediğim için kabul etmezler diosunz ama birincisi ücretli veya ücretsiz Garanti kapsamında 20 iş günü içerisinde tamamlanmak zorundaymiş ve ben bayramdan 1 gün gittim sordum halen parça gelmemiş gözüküyor dedi sisteme bakarak sonrasında peki ya gelmezsse 20 iş günü sonunda dedim para iadesi veya yeni cihaz isteyebilirsiniz dedi bana ve telefonu alalı 1,5 ay olmuştu verdiğim de yani cihaz yeni ya bir kilit tuşu için düştüğüm durum bu :)
 

Metin

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Mesajlar
Beğeniler
Puanları
Adım
Metin Çınar
Cihazım
Mi4 LTE
Yaş
31
Katılım
27 Temmuz 2016
#34
Siz ücret i ödediğim için kabul etmezler diosunz ama birincisi ücretli veya ücretsiz Garanti kapsamında 20 iş günü içerisinde tamamlanmak zorundaymiş ve ben bayramdan 1 gün gittim sordum halen parça gelmemiş gözüküyor dedi sisteme bakarak sonrasında peki ya gelmezsse 20 iş günü sonunda dedim para iadesi veya yeni cihaz isteyebilirsiniz dedi bana ve telefonu alalı 1,5 ay olmuştu verdiğim de yani cihaz yeni ya bir kilit tuşu için düştüğüm durum bu :)
Umarım size söylenen gibidir hocam.. Ama her halükarda tüketici hakem heyeti kısmını unutmayın, sonuçta hüküm onların.
 

emreli01

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
Mesajlar
174
Beğeniler
40
Puanları
Adım
EMRE SARI
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
27
Katılım
31 Aralık 2018
#35
Umarım size söylenen gibidir hocam.. Ama her halükarda tüketici hakem heyeti kısmını unutmayın, sonuçta hüküm onların.
Evet ama tüketici heyetine başvurmadan iade veya değişim raporu vermeleri gerekiyormuş 20 iş günü içinde yapılmadığı için inşallah Zorluk çıkarmazlar çünkü bir kilit tuşu ya sadece 1 kilit tuşu düşünün ücretini yaptırdığım halde 1 aydır beklettiler yazıktır günahtır telefonun çiziği yok ve ben kilit tuşu yerinden çıktığı için verdim yani bozulduğundan değil taktiğimda yerine kilit tuşu çalışıyordu bende yeni cihaz almışım lanet olsun verim parayı yapsınlar hemen diye yatırdım istedikleri gün tartışmaya bile girmedim ama sonuç bu valla Xiaomi güzel telefon eyvallah ama hizmet kalitesi berbat durumda hiç bir marka bunların yaptığını yapmazdı bir tuş için ve ücretli işlem gördüğü halde ama kısmet elbette herseyde bir hayır var bakalım neler olacak ya illallah ettirecekler yada çok şükür dedirtecekler :)
 

XiaoMiu

Miui Candır
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Mesajlar
Beğeniler
Puanları
Adım
Harun
Cihazım
Mi6
Katılım
10 Mart 2018
#36
Evet ama tüketici heyetine başvurmadan iade veya değişim raporu vermeleri gerekiyormuş 20 iş günü içinde yapılmadığı için inşallah Zorluk çıkarmazlar çünkü bir kilit tuşu ya sadece 1 kilit tuşu düşünün ücretini yaptırdığım halde 1 aydır beklettiler yazıktır günahtır telefonun çiziği yok ve ben kilit tuşu yerinden çıktığı için verdim yani bozulduğundan değil taktiğimda yerine kilit tuşu çalışıyordu bende yeni cihaz almışım lanet olsun verim parayı yapsınlar hemen diye yatırdım istedikleri gün tartışmaya bile girmedim ama sonuç bu valla Xiaomi güzel telefon eyvallah ama hizmet kalitesi berbat durumda hiç bir marka bunların yaptığını yapmazdı bir tuş için ve ücretli işlem gördüğü halde ama kısmet elbette herseyde bir hayır var bakalım neler olacak ya illallah ettirecekler yada çok şükür dedirtecekler :)
Xiaomide garanti pişmanlıktır
 

Metin

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Mesajlar
Beğeniler
Puanları
Adım
Metin Çınar
Cihazım
Mi4 LTE
Yaş
31
Katılım
27 Temmuz 2016
#37
Evet ama tüketici heyetine başvurmadan iade veya değişim raporu vermeleri gerekiyormuş 20 iş günü içinde yapılmadığı için inşallah Zorluk çıkarmazlar çünkü bir kilit tuşu ya sadece 1 kilit tuşu düşünün ücretini yaptırdığım halde 1 aydır beklettiler yazıktır günahtır telefonun çiziği yok ve ben kilit tuşu yerinden çıktığı için verdim yani bozulduğundan değil taktiğimda yerine kilit tuşu çalışıyordu bende yeni cihaz almışım lanet olsun verim parayı yapsınlar hemen diye yatırdım istedikleri gün tartışmaya bile girmedim ama sonuç bu valla Xiaomi güzel telefon eyvallah ama hizmet kalitesi berbat durumda hiç bir marka bunların yaptığını yapmazdı bir tuş için ve ücretli işlem gördüğü halde ama kısmet elbette herseyde bir hayır var bakalım neler olacak ya illallah ettirecekler yada çok şükür dedirtecekler :)
Hocam tüketici hakem heyetine gitmek için Servisten iade yada değişim raporu beklemeyin... Öyle bir durum kanun filan yok..
20 iş günü dolduğundan emin olun servis yada artık satıcı sizin iade yada değişim hakkınızı onaylamaz ise hiç beklemeden gidin tüketici hakem heyetine..
Tüketici hakem heyetine gitmek için iade yada değişim raporu gerekli olsaydı çok saçma olurdu, satıcı yada servis kafasına göre takılıp istediği süre boyunca sizi mağdur ederdi.. Yani heyetin bi önemi kalmazdı.. Nerden duydunuz bilmiyorum ama tüketici hakem heyetine gitmek için iade yada değişim raporu gerekmiyor. Yasal olan 20 iş günü dolunca heyet gereğini yapar.
 

smh06

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Mesajlar
7
Beğeniler
4
Puanları
Adım
Semih
Cihazım
Redmi note 7
Yaş
30
Katılım
8 Haziran 2019
#38
Arkadaşlar bugün son gün saat 5,45 e kadar yapılmaz ise yarın gidicem ve yeni cihaz isteyecem bana Zorluk çıkarırlar mi sonuçta telefonun Vatan Bilgisayardan aldım yeni cihaz istediğimi Genpaya dedikten sonra bana Zorluk çıkarırlar mi mahkemeye gitmeden işlem yapmaları gerek deniyor edindiğim bilgilere göre
Satıcıyla irtibat kurun. Ürünü servise sizin göndermeniz Vatandaki müşteri hizmetlerinin işine gelen bişey zaten,kargodur gönderimdir servis aramaktır uğraşmıyorlar bu sayede. Ara
Xiaomide garanti pişmanlıktır
valla öyle görünüyor , RN 7 alıcam hepsi burada 2000 tl satıyor xiaomi Türkiye garantili , burda telefoncu kvk garantili 2200 diyor. Boşa para vermeye gerek yok demekki her türlü aynı sıkıntıyı çekicez garanti konusunda. Birde şunu unutmayın uslu müşteri olmayın hiç bir zaman özelliklede kurumsal firmadan yaptığınız alışveriş sonrası. Mağdur olan siz olursunuz. Şikayet bağırış çağırışla çok güzel çözülüyor bazen mağazada sorunlar
Post automatically merged:

Hocam tüketici hakem heyetine gitmek için Servisten iade yada değişim raporu beklemeyin... Öyle bir durum kanun filan yok..
20 iş günü dolduğundan emin olun servis yada artık satıcı sizin iade yada değişim hakkınızı onaylamaz ise hiç beklemeden gidin tüketici hakem heyetine..
Tüketici hakem heyetine gitmek için iade yada değişim raporu gerekli olsaydı çok saçma olurdu, satıcı yada servis kafasına göre takılıp istediği süre boyunca sizi mağdur ederdi.. Yani heyetin bi önemi kalmazdı.. Nerden duydunuz bilmiyorum ama tüketici hakem heyetine gitmek için iade yada değişim raporu gerekmiyor. Yasal olan 20 iş günü dolunca heyet gereğini yapar.
Zaten hakem heyetine başvururken servise cihazı bıraktığınızda aldığınız servis formunu veriyorsunuz. Orda tarih görünüyor
 

emreli01

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
Mesajlar
174
Beğeniler
40
Puanları
Adım
EMRE SARI
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
27
Katılım
31 Aralık 2018
#39
Hocam tüketici hakem heyetine gitmek için Servisten iade yada değişim raporu beklemeyin... Öyle bir durum kanun filan yok..
20 iş günü dolduğundan emin olun servis yada artık satıcı sizin iade yada değişim hakkınızı onaylamaz ise hiç beklemeden gidin tüketici hakem heyetine..
Tüketici hakem heyetine gitmek için iade yada değişim raporu gerekli olsaydı çok saçma olurdu, satıcı yada servis kafasına göre takılıp istediği süre boyunca sizi mağdur ederdi.. Yani heyetin bi önemi kalmazdı.. Nerden duydunuz bilmiyorum ama tüketici hakem heyetine gitmek için iade yada değişim raporu gerekmiyor. Yasal olan 20 iş günü dolunca heyet gereğini yapar.
Yok yanlış anladınız iade veya değişim raporu verilse onunla vatana gidip cihazın yenisini alırım hemen demek istedim yoksa heyet için o rapora ihtiyacım yok evet bilgilendirme için teşekkür ederim yinede ama normal de 20 iş günü dolduğunda bazı arkadaşlar yazmış mahkemeye başvurmadan değişim yapmaları gerek denmiş ayriyeten merak ettiğim yatırdığım 70 TL ücret ne olacak
Post automatically merged:

Satıcıyla irtibat kurun. Ürünü servise sizin göndermeniz Vatandaki müşteri hizmetlerinin işine gelen bişey zaten,kargodur gönderimdir servis aramaktır uğraşmıyorlar bu sayede. Ara

valla öyle görünüyor , RN 7 alıcam hepsi burada 2000 tl satıyor xiaomi Türkiye garantili , burda telefoncu kvk garantili 2200 diyor. Boşa para vermeye gerek yok demekki her türlü aynı sıkıntıyı çekicez garanti konusunda. Birde şunu unutmayın uslu müşteri olmayın hiç bir zaman özelliklede kurumsal firmadan yaptığınız alışveriş sonrası. Mağdur olan siz olursunuz. Şikayet bağırış çağırışla çok güzel çözülüyor bazen mağazada sorunlar
Post automatically merged:


Zaten hakem heyetine başvururken servise cihazı bıraktığınızda aldığınız servis formunu veriyorsunuz. Orda tarih görünüyor
Vatana gitsem bile beni Genpaya yönlendir ordaki çalışanlar eminim sonuçta bizzat kendim Genpaya götürdüm vatana vermiş olsam iş uzar diye bizzat kendim teslim ettim yerlerine gidip
 

YUKBAY

Üye
MIUI Sever
Yeni Üye
SMS Onaylı
Mesajlar
23
Beğeniler
27
Puanları
Adım
Hhhh
Cihazım
Hhhh
Meslek
Amele
Katılım
1 Temmuz 2018
#40
Garanti kapsamında ki Redmi Note 4 power tuşu için yarın servis ile tanışma vakti geldi. Bakalım sonuç ne olacak.?
 
Üst Alt