- Adım
- Tarık
- Cihazım
- Mi 8 Lite
- Konum
- Konya
- Katılım
- 23 Ocak 2019
- Konular
- 3
- Mesajlar
- 80
- Tepkime puanı
- 35
- Puanları
- 18
Her halükarda 20 gün içinde tamir edilemezse değişim veya iade zorunluluğu var diye biliyorum. Daha önce Asus ile benzer bir durum yaşamıştık. Tamir ücreti yatırıldı ancak 20 gün içerisinde işlem tamamlanamadı. O yüzden iade almıştım.20 günlük tamir süresi garanti kapsamındaki tamir süresinin yasal süresidir. Sizden ücret talep edildi ise cihaz garanti kapsamı dışında tamir edildiği anlamına gelir. Arıza kullanıcı hatasından kaynaklanmıyorsa ücreti kabul etmeyip garanti kapsamında tamirini talep etmeniz gerekir ya da hakem heyetine gitmeniz gerekirdi. Ücreti yatırdığınız için teklifi kabul etmiş durumdasınız buradan dönüş zor. 20 günlük süre sizin işleminizi bağlamaz diye düşünüyorum.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Hatta yasada bir değişilik oldu mu bilmiyorum ancak, yasal kullanım ömrü süresi içinde garantisi bitse dahi firma ücretli olarak teknik servisine devam etmek zorunda. Yasal kullanım ömrü dolmamış bir cihazı garantisi bitmiş olsa bile servise gönderdiğinizde size ücreti karşılığında teknik destek sağlamaları gerekiyor. Ve eğer ücreti ödediğiniz halde 20 gün içerisinde cihaz tamir edilemez ise değişim yapmaları gerekiyor.
Son düzenleme: