hangi model lisa mı renoir mi?Merhabalar mi 11 lite 5g ne modeli cihaz kullanıyorum bir türlü özel mesaj atamıyorum iletişim forumlarını doldurdum onay mesajı gelmiyor imei attırmak istiyorum son 7 gün kaldı yardımcı olursanız sevinirim
model numarası 20109119dg yazıyor 11 lite 5g ne 256GB/8 ram modelli hangi model oluyor bilmiyorum tam olarak adı mıuı 13.0.5(sSK0TRXM) kararlı sürümü yüklü sanırsam kodlara baktığımda renoir olarak geçiyorhangi model lisa mı renoir mi?
Mrb, Xiaomi 12 (YD, CE) 1-2 hf önce bir güncelleme aldı. Bundan sonra şebeke gitmeye başladı. Sim değiştirince diğer Sim'de geliyor. 24 saat içinde tekrar gidiyor, tekrar Sim değiştiriyorum geliyor. Kafayı yiyeceğim. Uzaktan halledilebilir mi? Kiminle iletişime geçeceğim? Tşk.ler...Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Merhaba Değerli forumdaşlarımız. Bildiğiniz gibi Bazı durumlarda cihazlarımız yazılımsal/donanımsal olarak tamir gereksinimi verebiliyor. Bende bu konuda elimizden geldiğince Bu büyük ailenin cihazlarının tamiri için servis hizmeti sunmaktayım.
BAŞLICA SUNDUĞUMUZ HİZMETLER;
Çökmüş ve Yetkili Hesap ihtiyacı duyan her türlü xiaomi ve çin menşeili cihazlar.
Yanlış imei Repair yapılmış ve Şebeke proplemi yaşayan cihazların tamiri. (Uzak Bağlantı Mevcut..)
Yazılımsal sorunlar / açılmama logoda kalma proplemleri.. (Uzak Bağlantı Mevcut..)
Mi hesabı / Google hesabı (frp kaldırma) (Uzak Bağlantı Mevcut..)
İşlemlerinizi hızlandırmak ve Maliyetleri düşürmek adına (kargo ücreti vs.) Uzak bağlantı ile Yetkili Hesap ve diğer Yazılımsal Tamirleri gerçekleştirmekteyiz.
BAŞLICA MARKALAR; Xiaomi, Oneplus, İnfinix, Asus , Nubia Samsung, LG, Yerli Markalar, MTK işlemcili cihazlar vb. (Farklı Model ve Markalar için Bilgi alabilirsiniz.)
Ve Aklımıza gelmeyen diğer marka ve sorunlarınız için özel mesaj yoluyla ulaşabilirsiniz..
İLETİŞİM BİLGİLERİ
Forum özel mesaj yoluyla ulaşabilirsiniz..
yasal süre dolmuştur yani buna şuanda yapacak bir şey yok. yakında şebeke hiç gelmez olacak..Mrb, Xiaomi 12 (YD, CE) 1-2 hf önce bir güncelleme aldı. Bundan sonra şebeke gitmeye başladı. Sim değiştirince diğer Sim'de geliyor. 24 saat içinde tekrar gidiyor, tekrar Sim değiştiriyorum geliyor. Kafayı yiyeceğim. Uzaktan halledilebilir mi? Kiminle iletişime geçeceğim? Tşk.ler...
Hocam ne yasal süreci, 10 aralıkta 2. sim'e 120 günlük hakkınız var diye sms geldi. İletişe geçerseniz (tel ile) daha net anlatırım. '' Tercih edilen ağ türünü ayarla'' sekmesinde ülkemiz için uygun olanı seçiyorum ama kaydetmiyor. Geri ve ileri yapınca kendisi alakasız bir ağ atıyor. (505-251-56-56)yasal süre dolmuştur yani buna şuanda yapacak bir şey yok. yakında şebeke hiç gelmez olacak..
o cihaza müdahale edilecek bir durum yok maalesef. sıfırlayın düzelmez ise donanımsaldır..Hocam ne yasal süreci, 10 aralıkta 2. sim'e 120 günlük hakkınız var diye sms geldi. İletişe geçerseniz (tel ile) daha net anlatırım. '' Tercih edilen ağ türünü ayarla'' sekmesinde ülkemiz için uygun olanı seçiyorum ama kaydetmiyor. Geri ve ileri yapınca kendisi alakasız bir ağ atıyor. (505-251-56-56)