alighieri hocam konuyu en başından bu yana takip ediyorum. İlk mesajınızı yazdıktan sonra cepport ile iletişime geçtik ve bugün cepport'taki arkadaşlarımız IMEI'lerin kaydından sorumlu olan kuruluşla bir toplantı gerçekleştirmek üzere İstanbul'dan Ankara'ya geldiler. Toplantı sonucunda bugün gün içerisinde veya yarın sabah BTK'nın IMEI numaranızı işleyeceği ve sistemden kontrol edebileceğiniz bilgisini verdiler. Yarın tekrar kontrol etmenizi ve işlenmemiş olması halinde bana özel mesajla bilgi vermenizi rica edeceğim. Açıkçası kişisel anlamda durumun çok büyütülecek bir sorun olmadığını düşünüyorum çünkü zaten IMEI numaraları yasal bir şekilde almış olduğunuz cihaza ait. Elinizde faturası var. Cihazın aramaya kapanması gibi bir durum söz konusu değil. Yaşanabilecek her hangi bir sıkıntıda her türlü anlamda haklılığınız ortada... Dolayısıyla şu bir kaç gündür boş yere evham yaptığınızı düşünüyorum. Ancak içinizi bir defa daha rahatlatmak adına IMEI'nizin kaydedilmemesi halinde dilerseniz değişim, dilerseniz ücret iadesi yapılacağını bir defa da ben belirtmiş olayım
Konuda geçen diğer bir husus ise garanti ve tek IMEI... Açıkçası daha önce dikkat etmemiştim. Bizden ve cepporttan alınan hiç bir cihaza Delta ben bakmıyorum gibi bir şey hiç söylemedi ancak emin olmak adına bu konuda da en yetkili kişi olan Delta servisin sahibi Barkın Bey'le bizzat görüşüldü ve her hangi bir sorun olmadığı ilk elden teyit edildi. Umarım hiç bir zaman ihtiyacınız olmaz ama telefonunuzun garantisinde de her hangi bir sorun bulunmuyor.
Mesaja kişisel düşüncemi de yazmadan edemeyeceğim, umarım yanlış anlamazsınız... Yıllardan beri bizden her hangi bir ürün alan hiç kimseyi MIUI Türkiye olarak mağdur etmedik. Elektronik cihaz olduğu için sorun ister istemez elbette ki oldu ancak her zaman için önceliğimizi kullanıcılarımızın memnuniyetine verdik. Böylesine bir konu açılması bile bizler için bir utanç kaynağı fakat emin olun sorun bizden kaynaklanmıyor ve sorunun çözümü için elimizden geleni yapıyoruz. Umuyorum sizi de en fazla bir kaç gün içerisinde memnuniyetini her yerde dile getiren MIUI Türkiye kullanıcılarından biri yapacağız
@ajanblue hocam sizin yorumlarınızı ise anlamlandırmakta cidden zorlandım... Cepport ile her hangi bir alışverişiniz olmamış... Hatta firmayı hiç tanımıyorsunuz bile. Daha önce herkesin okumuş olduğu ve Xiaomi ile hiç bir ilgisi olmayan DH'de yazılmış olan tek bir mesajdan nasıl bu kadar olumsuz bir görüşe kapıldınız ve hatta başkalarına bu olumsuz görüşleri empoze etmeye çalışacak kadar cepport düşmanı oldunuz bilemiyorum ancak çok net bir şekilde yazdıklarınız art niyetli olduğunu düşünüyorum. Farklı bir firmadan telefon satın almışsınız ancak cepport ile ilgili deneyimlerinizi paylaşıyor havasında mesajlarınız... Konu hakkında madem ki bir deneyiminiz, tecrübeniz ve hatta bilginiz yok bu konuya yazmış olduğunuz yanlış ve art niyetli yönlendirmelerinizin kabul edilemez olduğunu düşünüyorum.