Ana Başlık Xiaomi Cihazlarda Yaşanan IMEI Numaralarının Kayıt Dışı Gözükme Problemi

alighieri

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
dante
Cihazım
mi5
Yaş
43
Konum
İzmir
Katılım
24 Şubat 2017
Konular
1
Mesajlar
95
Tepkime puanı
33
Puanları
18
aynı problemi yaşadığımda "sizin kac adet imeiniz deltaya kayıtlı " diye yeni topic açmıştım..gelen yanıtlar "her iki imei nin de deltada kayıtlı olduğu ve problem hakkında satıcıyla görüşmem yönüneydi" ..benim satıcım problemi düzeltmedi..çünkü sahibinden.com haberim/onayım olmadan ödemeyi satıcıya aktarmış aksi halde ödemeyi kayıt yapılana dek askıya alacaktım
Durun tahmin edeyim. Yoksa satıcınız cepport muydu?

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

alighieri

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
dante
Cihazım
mi5
Yaş
43
Konum
İzmir
Katılım
24 Şubat 2017
Konular
1
Mesajlar
95
Tepkime puanı
33
Puanları
18
hayır dh deki konudan sonra cepporttan uzak kalmayı yeğledim..
Neyse ben bugün DH forumda bir kullanıcının cepporttan aldığı mi 5 hakkında yaşadığı aynı sorunun kayıt dışı IMEI nedeniyle telefonunun görüşmeye kapatılacağına ilişkin mesajından sonra düzeldiğine ilişkin yorumundan sonra bir risk alıp ürünü iade etmedim. Artık burada cepport ilgilisi olduğunu ve sorunun çözülmemesi halinde gerek ürün değişimi gerekse para iadesi yapacaklarını söyleyen arkadaşın insafına kaldık. Bu arada GittiGidiyor sitesi sorunu uzun uzadıya anlatmama rağmen ödemeyi satıcıya aktarma sürecini uzatmayı kabul etmedi. Cepport mağazası da GittiGidiyor sitesi üzerinden gönderdiğim mesajlara cevap dahi vermedi. GittiGidiyor ve cepport u tercih edecekler sıkıntı yaşarlarsa aynı muameleyi göreceklerdir. Benden söylemesi

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
426
Mesajlar
15.481
Çözümler
56
Tepkime puanı
23.909
Puanları
438
alighieri hocam konuyu en başından bu yana takip ediyorum. İlk mesajınızı yazdıktan sonra cepport ile iletişime geçtik ve bugün cepport'taki arkadaşlarımız IMEI'lerin kaydından sorumlu olan kuruluşla bir toplantı gerçekleştirmek üzere İstanbul'dan Ankara'ya geldiler. Toplantı sonucunda bugün gün içerisinde veya yarın sabah BTK'nın IMEI numaranızı işleyeceği ve sistemden kontrol edebileceğiniz bilgisini verdiler. Yarın tekrar kontrol etmenizi ve işlenmemiş olması halinde bana özel mesajla bilgi vermenizi rica edeceğim. Açıkçası kişisel anlamda durumun çok büyütülecek bir sorun olmadığını düşünüyorum çünkü zaten IMEI numaraları yasal bir şekilde almış olduğunuz cihaza ait. Elinizde faturası var. Cihazın aramaya kapanması gibi bir durum söz konusu değil. Yaşanabilecek her hangi bir sıkıntıda her türlü anlamda haklılığınız ortada... Dolayısıyla şu bir kaç gündür boş yere evham yaptığınızı düşünüyorum. Ancak içinizi bir defa daha rahatlatmak adına IMEI'nizin kaydedilmemesi halinde dilerseniz değişim, dilerseniz ücret iadesi yapılacağını bir defa da ben belirtmiş olayım :)

Konuda geçen diğer bir husus ise garanti ve tek IMEI... Açıkçası daha önce dikkat etmemiştim. Bizden ve cepporttan alınan hiç bir cihaza Delta ben bakmıyorum gibi bir şey hiç söylemedi ancak emin olmak adına bu konuda da en yetkili kişi olan Delta servisin sahibi Barkın Bey'le bizzat görüşüldü ve her hangi bir sorun olmadığı ilk elden teyit edildi. Umarım hiç bir zaman ihtiyacınız olmaz ama telefonunuzun garantisinde de her hangi bir sorun bulunmuyor.

Mesaja kişisel düşüncemi de yazmadan edemeyeceğim, umarım yanlış anlamazsınız... Yıllardan beri bizden her hangi bir ürün alan hiç kimseyi MIUI Türkiye olarak mağdur etmedik. Elektronik cihaz olduğu için sorun ister istemez elbette ki oldu ancak her zaman için önceliğimizi kullanıcılarımızın memnuniyetine verdik. Böylesine bir konu açılması bile bizler için bir utanç kaynağı fakat emin olun sorun bizden kaynaklanmıyor ve sorunun çözümü için elimizden geleni yapıyoruz. Umuyorum sizi de en fazla bir kaç gün içerisinde memnuniyetini her yerde dile getiren MIUI Türkiye kullanıcılarından biri yapacağız :)

@ajanblue hocam sizin yorumlarınızı ise anlamlandırmakta cidden zorlandım... Cepport ile her hangi bir alışverişiniz olmamış... Hatta firmayı hiç tanımıyorsunuz bile. Daha önce herkesin okumuş olduğu ve Xiaomi ile hiç bir ilgisi olmayan DH'de yazılmış olan tek bir mesajdan nasıl bu kadar olumsuz bir görüşe kapıldınız ve hatta başkalarına bu olumsuz görüşleri empoze etmeye çalışacak kadar cepport düşmanı oldunuz bilemiyorum ancak çok net bir şekilde yazdıklarınız art niyetli olduğunu düşünüyorum. Farklı bir firmadan telefon satın almışsınız ancak cepport ile ilgili deneyimlerinizi paylaşıyor havasında mesajlarınız... Konu hakkında madem ki bir deneyiminiz, tecrübeniz ve hatta bilginiz yok bu konuya yazmış olduğunuz yanlış ve art niyetli yönlendirmelerinizin kabul edilemez olduğunu düşünüyorum.
 

ajanblue

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
fvgfd
Cihazım
mi5
Yaş
54
Konum
fgjh
Katılım
21 Ocak 2017
Konular
6
Mesajlar
96
Tepkime puanı
9
Puanları
8
Neyse ben bugün DH forumda bir kullanıcının cepporttan aldığı mi 5 hakkında yaşadığı aynı sorunun kayıt dışı IMEI nedeniyle telefonunun görüşmeye kapatılacağına ilişkin mesajından sonra düzeldiğine ilişkin yorumundan sonra bir risk alıp ürünü iade etmedim. Artık burada cepport ilgilisi olduğunu ve sorunun çözülmemesi halinde gerek ürün değişimi gerekse para iadesi yapacaklarını söyleyen arkadaşın insafına kaldık. Bu arada GittiGidiyor sitesi sorunu uzun uzadıya anlatmama rağmen ödemeyi satıcıya aktarma sürecini uzatmayı kabul etmedi. Cepport mağazası da GittiGidiyor sitesi üzerinden gönderdiğim mesajlara cevap dahi vermedi. GittiGidiyor ve cepport u tercih edecekler sıkıntı yaşarlarsa aynı muameleyi göreceklerdir. Benden söylemesi

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
dh deki kişinin siz olduğunu düşünmüştüm..hiçbir şeyi hiçbir kimsenin insafına bırakmayın..gg neden böyle yaptı anlamış değilim benim olayımda oldukça yardımsever davranmıştılar..2 defa süreyi ertelediler
 

alighieri

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
dante
Cihazım
mi5
Yaş
43
Konum
İzmir
Katılım
24 Şubat 2017
Konular
1
Mesajlar
95
Tepkime puanı
33
Puanları
18
alighieri hocam konuyu en başından bu yana takip ediyorum. İlk mesajınızı yazdıktan sonra cepport ile iletişime geçtik ve bugün cepport'taki arkadaşlarımız IMEI'lerin kaydından sorumlu olan kuruluşla bir toplantı gerçekleştirmek üzere İstanbul'dan Ankara'ya geldiler. Toplantı sonucunda bugün gün içerisinde veya yarın sabah BTK'nın IMEI numaranızı işleyeceği ve sistemden kontrol edebileceğiniz bilgisini verdiler. Yarın tekrar kontrol etmenizi ve işlenmemiş olması halinde bana özel mesajla bilgi vermenizi rica edeceğim. Açıkçası kişisel anlamda durumun çok büyütülecek bir sorun olmadığını düşünüyorum çünkü zaten IMEI numaraları yasal bir şekilde almış olduğunuz cihaza ait. Elinizde faturası var. Cihazın aramaya kapanması gibi bir durum söz konusu değil. Yaşanabilecek her hangi bir sıkıntıda her türlü anlamda haklılığınız ortada... Dolayısıyla şu bir kaç gündür boş yere evham yaptığınızı düşünüyorum. Ancak içinizi bir defa daha rahatlatmak adına IMEI'nizin kaydedilmemesi halinde dilerseniz değişim, dilerseniz ücret iadesi yapılacağını bir defa da ben belirtmiş olayım :)

Konuda geçen diğer bir husus ise garanti ve tek IMEI... Açıkçası daha önce dikkat etmemiştim. Bizden ve cepporttan alınan hiç bir cihaza Delta ben bakmıyorum gibi bir şey hiç söylemedi ancak emin olmak adına bu konuda da en yetkili kişi olan Delta servisin sahibi Barkın Bey'le bizzat görüşüldü ve her hangi bir sorun olmadığı ilk elden teyit edildi. Umarım hiç bir zaman ihtiyacınız olmaz ama telefonunuzun garantisinde de her hangi bir sorun bulunmuyor.

Mesaja kişisel düşüncemi de yazmadan edemeyeceğim, umarım yanlış anlamazsınız... Yıllardan beri bizden her hangi bir ürün alan hiç kimseyi MIUI Türkiye olarak mağdur etmedik. Elektronik cihaz olduğu için sorun ister istemez elbette ki oldu ancak her zaman için önceliğimizi kullanıcılarımızın memnuniyetine verdik. Böylesine bir konu açılması bile bizler için bir utanç kaynağı fakat emin olun sorun bizden kaynaklanmıyor ve sorunun çözümü için elimizden geleni yapıyoruz. Umuyorum sizi de en fazla bir kaç gün içerisinde memnuniyetini her yerde dile getiren MIUI Türkiye kullanıcılarından biri yapacağız :)

@ajanblue hocam sizin yorumlarınızı ise anlamlandırmakta cidden zorlandım... Cepport ile her hangi bir alışverişiniz olmamış... Hatta firmayı hiç tanımıyorsunuz bile. Daha önce herkesin okumuş olduğu ve Xiaomi ile hiç bir ilgisi olmayan DH'de yazılmış olan tek bir mesajdan nasıl bu kadar olumsuz bir görüşe kapıldınız ve hatta başkalarına bu olumsuz görüşleri empoze etmeye çalışacak kadar cepport düşmanı oldunuz bilemiyorum ancak çok net bir şekilde yazdıklarınız art niyetli olduğunu düşünüyorum. Farklı bir firmadan telefon satın almışsınız ancak cepport ile ilgili deneyimlerinizi paylaşıyor havasında mesajlarınız... Konu hakkında madem ki bir deneyiminiz, tecrübeniz ve hatta bilginiz yok bu konuya yazmış olduğunuz yanlış ve art niyetli yönlendirmelerinizin kabul edilemez olduğunu düşünüyorum.
Umarım söylediğiniz gibi olur. Yazdıklarım birebir yaşadıklarımdır. Ne bir eksik ne bir fazla. Gerek GittiGidiyor gerekse cepport mağazasının yaklaşımı aynen ilettiğim gibidir. Dilerseniz ekran görüntülerini paylaşabilirim. Gereksiz yere evham konusuna gelirsek cepport mağazası ürünlerin IMEI kayıtlı olduğu açıklamasıyla GittiGidiyor mağazası üzerinden satış yapmaktadır. IMEI kaydının yapılacağı açıklamasıyla değil. Dolayısıyla durum ancak satıcının yanlış bilgilendirmesi olarak nitelendirilebilir kanaatindeyim evham değil. Ki satış öncesi süreçte yanlış bilgilendirme tek başına akdin feshi nedenidir. Dediğiniz gibi umarım garantiye gerek kalmaz zira delta servisin durumu da internette yapılacak basit bir sorgu ile görülebilir. Ben dahil bu ürünü alıp kullananlar sıkıntı yaşayınca elbette bunu paylaşacaklar. Kendi adıma söyleyebilirim ki bu işle uğraşmak benim de hoşuma gitmiyor. Ama bunu bana yaşatanlar düşünsün. Ben de müstakbel alıcıların daha ürünü almadan yaşamaları muhtemel olan sıkıntıları burada paylaşırım ki karar sürecinde doğru değerlendirme yapsınlar. Bu arada IMEI numaram üzerinden toplantı yapılmasına sevindim de benim IMEI numaramı nereden biliyorsunuz?

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

doominsert22"

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Özer
Cihazım
mi5s
Yaş
36
Konum
istanbul
Katılım
1 Mart 2017
Konular
1
Mesajlar
34
Tepkime puanı
6
Puanları
8
konu eğlenceli :) benimde Kayıtsız görülüyor, cepporttan aldım. Bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum. Burada koca bir yatırım var. Birçok insan ekmek yiyor.bir iki sahte iş ile riske atmazlar. Belli ki resmi kaynakların tam süresinde iş yapmaması.. Zaten BTK dan bahsediyoruz. yan gelip yatan abiler topluluğu..
 

alighieri

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
dante
Cihazım
mi5
Yaş
43
Konum
İzmir
Katılım
24 Şubat 2017
Konular
1
Mesajlar
95
Tepkime puanı
33
Puanları
18
konu eğlenceli :) benimde Kayıtsız görülüyor, cepporttan aldım. Bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum. Burada koca bir yatırım var. Birçok insan ekmek yiyor.bir iki sahte iş ile riske atmazlar. Belli ki resmi kaynakların tam süresinde iş yapmaması.. Zaten BTK dan bahsediyoruz. yan gelip yatan abiler topluluğu..
Eğlenmenize sevindik

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

eskilerdenbirdost

Hürmet sana , ey şan dolu sancağım.
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Aykut
Cihazım
İphone 6s
Meslek
Öğrenci
Konum
Ankara
Katılım
1 Mart 2017
Konular
4
Mesajlar
56
Tepkime puanı
17
Puanları
8
Ben turuncu mağazadan aldım ertesi gün iki IMEI içinde kontrol ettim edevletten kayıtlı görünüyorlardı. haklı olarak bu insanlarda alışveriş yaptığı mağazadan aynı şeyi bekliyorlar sonuçta para ödüyorlar tedirgin olmaları gayet normal cepport edevlet kaydını yapacak olsa bile müşterilerinden bunun için özür dilemeli
 

HiddeNKinG

Administration
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hasan Özkan
Cihazım
Xiaomi 13
Meslek
Uçak Tek.
Konum
Kocaeli, Turkey
Katılım
30 Nisan 2014
Konular
1.183
Mesajlar
9.506
Çözümler
20
Tepkime puanı
13.378
Puanları
438
@eskilerdenbirdost ve @doominsert22" bugün bu saatlerde üye olmuş iki kişinin belli aralıklar ile gelip konuyu desteklemesi ve farklı bir firmayı övmesi burada açıkça görünüyor ki farklı durumlar var?
 

HiddeNKinG

Administration
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hasan Özkan
Cihazım
Xiaomi 13
Meslek
Uçak Tek.
Konum
Kocaeli, Turkey
Katılım
30 Nisan 2014
Konular
1.183
Mesajlar
9.506
Çözümler
20
Tepkime puanı
13.378
Puanları
438
Sesli güldüm valla. Artniyet derken? Ben ajan mıyım Yarın öğleden sonra düzelme olmazsa faturamı ve gerek GittiGidiyor gerekse cepport firmasıyla yaptığım yazışmaların ekran görüntülerini özelden iletirim. Hatta ne gerek var özele burdan paylaşırım. Sonra hem benim hem sizin yazdıklarınız üzerinden bir daha konuşuruz art niyet konusunu. 4 ay bekleme süresine gelirsek. Merak etmeyin süreç o kadar uzamaz. 4 aya hakem heyeti kararı ve ödeme emri firmaya ulaşmış olur. Avukat olarak ilk işim her gün müvekkillerimden önce kendi işim olur

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Eğer kullandığınız cihazdan memnun değilseniz kayıt için beklemenize gerek yok eğer iletişim için bana özelden yazarsanız cihazınızın iadesini alabiliriz.
 
Üst Alt