hocam kaç gün sürdü acaba bu işlem ? ben 4 gündür cevap bekliyorum da...Cihazımın adını tanımlamasalar da iPhone 7 olarak tanımladilar sağolsunlar
cumartesi talep oluşturdum bugün aradılarhocam kaç gün sürdü acaba bu işlem ? ben 4 gündür cevap bekliyorum da...
cumartesi talep oluşturdum bugün aradılar
Turkcell de de böyle birsey varmı acaba bilginiz varmı cihazım mi max 2 telefon üzerinden volte etkin ama Turkcell tarafından değilEğer ki Türk Telekom kullanıcısıysanız, hattınızı farklı cihazlara takmadan 4.5G ve VoLTE özelliklerini etkinleştirmenizin bir yolu var...
İzlemeniz gereken yol:
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir'e giriş yapmak.- 'Tüketici Şikayetleri' kısmından ilgili konu başlığını seçip, açıklama kısmına yaşadığınız sorunu anlatmak. (Aşağıdaki görsellerden faydalanılabilir.)
Şikayet oluştururken:
Lütfen cihazınızın 4.5G ve VoLTE desteklediğini kanıtlayacak şekilde ekran resmini çekip, 'Dosya Seç' butonuna tıklayarak ekleyiniz.Türk Telekom Tarafından Yapılan İşlem/Çözüm:
Şikayete istinaden hattınıza 'Geçiçi Telefon Tanımlama' yaparak çözüm buluyorlar. (Geçici olarak tanımlanan cihaz: iPhone 7)Not: Adı üzerinden de anlaşılacağı üzere, cihaz tanımlaması 'geçici' olarak yapıldığı için, 'Türk Telekom Online İşlemler' uygulamasına girip, 4.5G ve VoLTE'yi aktive etmeniz gerekiyor.
Aşağıdaki görseller yardımcı olacaktır...
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Dikkat edilirse, çözüm notunda "...cihaz bilgisinin, ilerleyen zamanlarda sisteme yansıtılacak olduğu ve güncelleme yapılacağı tespit edilmiştir." ifadesi yer almaktadır.
Ama bu ifadeler kendiliğinden olmuyor arkadaşlar. Sİzler de bu sorunu yaşıyor ve bir an önce düzeltilmesini istiyorsanız, gerek operatör şirketinizin destek sayfasından gerekseLinkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedirbildirimi oluşturarak sürecin hızlanmasına katkıda bulunabilirsiniz.
Ben bayağı bir uğraştım. Hem BTK hem operatör şirketim (Türk Telekom) üzerinden.
Turkcell deneyimim yoktur. :/Turkcell de de böyle birsey varmı acaba bilginiz varmı cihazım mi max 2 telefon üzerinden volte etkin ama Turkcell tarafından değil
cumartesi talep oluşturdum bugün aradılar
iphone, samsung, lg, vestel, gm gibi cihazların birine sim kartınızı taktıktan sonra "hdses" yazıp 2200 a gönderin. aktifleştirildi cevabı gelince sim kartı kendi telefonunuza takın, ayarlar kısmında volte'yi açın, rom destekliyorsa durum çubuğunda volte yazısını görürsünüz. başka bir kontrol yöntemi de telefonla arama yaparken 4g'den 3g'ye düşmüyorsa volte aktiftir... bu yöntemlerle volte açılmamışsa mmengi üstadın açtığı "qualcomm cihazlarda volte aktifleştirme..." konuyu okumanızı öneririm.Turkcell de de böyle birsey varmı acaba bilginiz varmı cihazım mi max 2 telefon üzerinden volte etkin ama Turkcell tarafından değil