İpucu Türk Telekom Hattınızı Farklı Cihazlara Takmadan 4.5G ve VoLTE Etkinleştirme

stdemirci

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Suat
Cihazım
Mi Note 3
Konum
İst
Katılım
22 Temmuz 2018
Konular
2
Mesajlar
10
Tepkime puanı
3
Puanları
3
2 kere şikayet yazdım düzelttiler peşini bırakmayın çözmek zorundalar.
 

calypse1907

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hakan
Cihazım
Redmi K20 Pro
Meslek
Öğrenci
Konum
Nasa
Katılım
9 Eylül 2015
Konular
62
Mesajlar
355
Tepkime puanı
98
Puanları
43
Cihazımın adını tanımlamasalar da iPhone 7 olarak tanımladilar sağolsunlar
 

ardacan15

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ardacan
Cihazım
Xiaomi mi max 2
Yaş
33
Konum
burdur
Katılım
26 Mart 2017
Konular
31
Mesajlar
315
Tepkime puanı
188
Puanları
58
Eğer ki Türk Telekom kullanıcısıysanız, hattınızı farklı cihazlara takmadan 4.5G ve VoLTE özelliklerini etkinleştirmenizin bir yolu var...

İzlemeniz gereken yol:
  • 'e giriş yapmak.
  • 'Tüketici Şikayetleri' kısmından ilgili konu başlığını seçip, açıklama kısmına yaşadığınız sorunu anlatmak. (Aşağıdaki görsellerden faydalanılabilir.)

Şikayet oluştururken:
Lütfen cihazınızın 4.5G ve VoLTE desteklediğini kanıtlayacak şekilde ekran resmini çekip, 'Dosya Seç' butonuna tıklayarak ekleyiniz.​
Türk Telekom Tarafından Yapılan İşlem/Çözüm:
Şikayete istinaden hattınıza 'Geçiçi Telefon Tanımlama' yaparak çözüm buluyorlar. (Geçici olarak tanımlanan cihaz: iPhone 7)​
Not: Adı üzerinden de anlaşılacağı üzere, cihaz tanımlaması 'geçici' olarak yapıldığı için, 'Türk Telekom Online İşlemler' uygulamasına girip, 4.5G ve VoLTE'yi aktive etmeniz gerekiyor.

Aşağıdaki görseller yardımcı olacaktır...

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.


Dikkat edilirse, çözüm notunda "...cihaz bilgisinin, ilerleyen zamanlarda sisteme yansıtılacak olduğu ve güncelleme yapılacağı tespit edilmiştir." ifadesi yer almaktadır.

Ama bu ifadeler kendiliğinden olmuyor arkadaşlar. Sİzler de bu sorunu yaşıyor ve bir an önce düzeltilmesini istiyorsanız, gerek operatör şirketinizin destek sayfasından gerekse bildirimi oluşturarak sürecin hızlanmasına katkıda bulunabilirsiniz.

Ben bayağı bir uğraştım. Hem BTK hem operatör şirketim (Türk Telekom) üzerinden.
Turkcell de de böyle birsey varmı acaba bilginiz varmı cihazım mi max 2 telefon üzerinden volte etkin ama Turkcell tarafından değil
 

NUCAR44

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
NUMAN UÇAR
Cihazım
Redmi Note 7
Meslek
Hemşir(e)
Konum
MALATYA
Katılım
14 Temmuz 2016
Konular
18
Mesajlar
795
Çözümler
1
Tepkime puanı
638
Puanları
108

acemimerakli

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Özkan
Cihazım
mi5
Konum
bursa
Katılım
20 Ekim 2016
Konular
2
Mesajlar
515
Tepkime puanı
231
Puanları
58
Turkcell de de böyle birsey varmı acaba bilginiz varmı cihazım mi max 2 telefon üzerinden volte etkin ama Turkcell tarafından değil
iphone, samsung, lg, vestel, gm gibi cihazların birine sim kartınızı taktıktan sonra "hdses" yazıp 2200 a gönderin. aktifleştirildi cevabı gelince sim kartı kendi telefonunuza takın, ayarlar kısmında volte'yi açın, rom destekliyorsa durum çubuğunda volte yazısını görürsünüz. başka bir kontrol yöntemi de telefonla arama yaparken 4g'den 3g'ye düşmüyorsa volte aktiftir... bu yöntemlerle volte açılmamışsa mmengi üstadın açtığı "qualcomm cihazlarda volte aktifleştirme..." konuyu okumanızı öneririm.
 
Üst Alt