İpucu Türk Telekom Hattınızı Farklı Cihazlara Takmadan 4.5G ve VoLTE Etkinleştirme

NUCAR44

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
NUMAN UÇAR
Cihazım
Redmi Note 7
Meslek
Hemşir(e)
Konum
MALATYA
Katılım
14 Temmuz 2016
Konular
18
Mesajlar
795
Çözümler
1
Tepkime puanı
638
Puanları
108
Eğer ki Türk Telekom kullanıcısıysanız, hattınızı farklı cihazlara takmadan 4.5G ve VoLTE özelliklerini etkinleştirmenizin bir yolu var...

İzlemeniz gereken yol:
  • 'e giriş yapmak.
  • 'Tüketici Şikayetleri' kısmından ilgili konu başlığını seçip, açıklama kısmına yaşadığınız sorunu anlatmak. (Aşağıdaki görsellerden faydalanılabilir.)

Şikayet oluştururken:
Lütfen cihazınızın 4.5G ve VoLTE desteklediğini kanıtlayacak şekilde ekran resmini çekip, 'Dosya Seç' butonuna tıklayarak ekleyiniz.​
Türk Telekom Tarafından Yapılan İşlem/Çözüm:
Şikayete istinaden hattınıza 'Geçiçi Telefon Tanımlama' yaparak çözüm buluyorlar. (Geçici olarak tanımlanan cihaz: iPhone 7)​
Not: Adı üzerinden de anlaşılacağı üzere, cihaz tanımlaması 'geçici' olarak yapıldığı için, 'Türk Telekom Online İşlemler' uygulamasına girip, 4.5G ve VoLTE'yi aktive etmeniz gerekiyor.

Aşağıdaki görseller yardımcı olacaktır...

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.


Dikkat edilirse, çözüm notunda "...cihaz bilgisinin, ilerleyen zamanlarda sisteme yansıtılacak olduğu ve güncelleme yapılacağı tespit edilmiştir." ifadesi yer almaktadır.

Ama bu ifadeler kendiliğinden olmuyor arkadaşlar. Sİzler de bu sorunu yaşıyor ve bir an önce düzeltilmesini istiyorsanız, gerek operatör şirketinizin destek sayfasından, gerekse bildirimi oluşturarak sürecin hızlanmasına katkıda bulunabilirsiniz.

Ben bayağı bir uğraştım. Hem BTK hem operatör şirketim (Türk Telekom) üzerinden.
 
Son düzenleme:

Cemented

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Timuçin
Cihazım
Xiaomi Mi 6
Meslek
Makine Mühendisi
Yaş
55
Konum
Manisa
Katılım
24 Şubat 2018
Konular
17
Mesajlar
960
Tepkime puanı
803
Puanları
108
Bende yolladım bakalım
 

NUCAR44

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
NUMAN UÇAR
Cihazım
Redmi Note 7
Meslek
Hemşir(e)
Konum
MALATYA
Katılım
14 Temmuz 2016
Konular
18
Mesajlar
795
Çözümler
1
Tepkime puanı
638
Puanları
108
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3

caglar104

Bosyaf
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
çağlar
Cihazım
Mi11t pro,Mi14
Konum
kayseri
Katılım
26 Mart 2018
Konular
80
Mesajlar
630
Tepkime puanı
263
Puanları
78
Hattınız faturalımı? Faturasız hatlar için bildiğim volte yok turktelekomda
 

NUCAR44

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
NUMAN UÇAR
Cihazım
Redmi Note 7
Meslek
Hemşir(e)
Konum
MALATYA
Katılım
14 Temmuz 2016
Konular
18
Mesajlar
795
Çözümler
1
Tepkime puanı
638
Puanları
108
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5

Cemented

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Timuçin
Cihazım
Xiaomi Mi 6
Meslek
Makine Mühendisi
Yaş
55
Konum
Manisa
Katılım
24 Şubat 2018
Konular
17
Mesajlar
960
Tepkime puanı
803
Puanları
108
Redmi Note 6 Pro kullanırken yapmıştım, oldu. Redmi Note 7 kullanıyorum şu an. Yaptım, yine oldu. Çok yakında kalıcı olması ümidiyle. :)

Dün dediğiniz gibi şikayet oluşturmuştum, bu gün arayıp volteyi aktif ettiler :)
Cihazım mi6, tekrar teşekkürler.
 

YasPeh

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yasin
Cihazım
Mi Note 10 Lite
Konum
İstanbul
Katılım
22 Aralık 2018
Konular
31
Mesajlar
858
Tepkime puanı
591
Puanları
108
Çooooook teşekkürler kralsınızzzz
 

NUCAR44

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
NUMAN UÇAR
Cihazım
Redmi Note 7
Meslek
Hemşir(e)
Konum
MALATYA
Katılım
14 Temmuz 2016
Konular
18
Mesajlar
795
Çözümler
1
Tepkime puanı
638
Puanları
108
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8

1231243

M|C|C|X|X|X|MCCXLIII
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mertcan
Cihazım
Poco X3
Meslek
Dondurulmuş Üni.
Konum
Hatay/İskenderun
Katılım
13 Ekim 2016
Konular
63
Mesajlar
5.416
Çözümler
3
Tepkime puanı
5.998
Puanları
338
13'ünde gerekli başvuruda bulundum 15 temmuzda muhtemelen ilgilenmediler tatil diye biliyorum fakat bugün aradılar ve gerekli işlemlerin yapıldığı cihazın kayıt edildiğini ve servisi kullanabileceğimi tarafıma bildirdiler. Rehber için teşekkürler :)
 
Üst Alt