İpucu Türk Telekom Hattınızı Farklı Cihazlara Takmadan 4.5G ve VoLTE Etkinleştirme

SertaGE

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Sertaç
Cihazım
Mi Note 10 Lite
Meslek
Sistem Mühendisi
Yaş
38
Konum
İstanbul
Katılım
25 Mayıs 2017
Konular
20
Mesajlar
437
Tepkime puanı
296
Puanları
78
Ben ne zaman VoLTE açsam 3 haneli numaraları (112, 155 vb) arayamıyorum. Ve normal bir numarayı da aradığımda her 10 aramamın 8'inde ilk aramada ya benim sesim karşıya gitmiyor, ya karşının sesi bana gelmiyor. Kapatıp tekrar aradığımda görüşme sorunsuz yapılabiliyor. VoLTE kapalıyken her şey normal.
 

johnwick0606

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
hakan
Cihazım
note7
Yaş
30
Konum
manisa
Katılım
1 Temmuz 2019
Konular
36
Mesajlar
244
Tepkime puanı
40
Puanları
28
Ben ne zaman VoLTE açsam 3 haneli numaraları (112, 155 vb) arayamıyorum. Ve normal bir numarayı da aradığımda her 10 aramamın 8'inde ilk aramada ya benim sesim karşıya gitmiyor, ya karşının sesi bana gelmiyor. Kapatıp tekrar aradığımda görüşme sorunsuz yapılabiliyor. VoLTE kapalıyken her şey normal.
Benim de oluyor ama karşıdan ses gelmiyor
 

ssangyong

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
m
Cihazım
o
Konum
zindan
Katılım
10 Mayıs 2021
Konular
2
Mesajlar
8
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Hocam cihazım poco x3 pro 4.5g, volte, vowifi etkin ama turkcell uygulaması uyumsuz diyor. Sizin mesajınız gibi bir şikayet oluşturacağım ama cihazın imeilerini de göndermem gerekiyor mu ?
 

ssangyong

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
m
Cihazım
o
Konum
zindan
Katılım
10 Mayıs 2021
Konular
2
Mesajlar
8
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Eğer ki Türk Telekom kullanıcısıysanız, hattınızı farklı cihazlara takmadan 4.5G ve VoLTE özelliklerini etkinleştirmenizin bir yolu var...

İzlemeniz gereken yol:
  • 'e giriş yapmak.
  • 'Tüketici Şikayetleri' kısmından ilgili konu başlığını seçip, açıklama kısmına yaşadığınız sorunu anlatmak. (Aşağıdaki görsellerden faydalanılabilir.)

Şikayet oluştururken:
Lütfen cihazınızın 4.5G ve VoLTE desteklediğini kanıtlayacak şekilde ekran resmini çekip, 'Dosya Seç' butonuna tıklayarak ekleyiniz.​
Türk Telekom Tarafından Yapılan İşlem/Çözüm:
Şikayete istinaden hattınıza 'Geçiçi Telefon Tanımlama' yaparak çözüm buluyorlar. (Geçici olarak tanımlanan cihaz: iPhone 7)​
Not: Adı üzerinden de anlaşılacağı üzere, cihaz tanımlaması 'geçici' olarak yapıldığı için, 'Türk Telekom Online İşlemler' uygulamasına girip, 4.5G ve VoLTE'yi aktive etmeniz gerekiyor.

Aşağıdaki görseller yardımcı olacaktır...

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.


Dikkat edilirse, çözüm notunda "...cihaz bilgisinin, ilerleyen zamanlarda sisteme yansıtılacak olduğu ve güncelleme yapılacağı tespit edilmiştir." ifadesi yer almaktadır.

Ama bu ifadeler kendiliğinden olmuyor arkadaşlar. Sİzler de bu sorunu yaşıyor ve bir an önce düzeltilmesini istiyorsanız, gerek operatör şirketinizin destek sayfasından, gerekse bildirimi oluşturarak sürecin hızlanmasına katkıda bulunabilirsiniz.

Ben bayağı bir uğraştım. Hem BTK hem operatör şirketim (Türk Telekom) üzerinden.

hocam sıkıştırıyorum ama imeileri gönderecek miyiz, orayı anlamadım ?
 
Üst Alt