Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
mi5s Plus telefonumdan memnun değilim telefonu yatay bir şekilde kullanırken oyun oynarken wifi sinyalinde anlık düşüşler yaşanıyor Ekranın üst kısmında biraz kabarma var çıt sesi yapıyor buna bağlı olarak suyada dayanıksız olduğunu düşünüyorum telefonu cebinize koyuyorsanız ve kot giyiyorsanız cebin kenarındaki küçük metaller bile telefonu aşırı çizebiliyor aramalarda hatta geç bağlanıyor telefon u bir kere 5 dk sessize alıyorsunuz tüm zil seslerini kapatmış oluyor yani 5 dk sonra açsam dahi bir arama gelse çalmıyor tekrar zil sesi seçmem gerekiyor kılıfla kullanmak imkansız izmirde yaz günü ısınıyor parmak izi çok hızlıydı ilk aldığımda şimdi elimde hafif bir nem dahi olsa kabul etmiyor bu bahsettiğim hatalar dan hariç ürün aldığım gün fark edilmiycek şekilde ayıplıydı ekran kapalıyken bile fark edilmeyen sadece ekran kapalıyken telefonu sildiğinizde ekranda canlı koyu siyah lekeler var xiaomi benim için hayal kırıklığı oldu işlamcisi hızı ve rami ne diyecek yok evet ama bu kadar problem de olmaz isyan ettirdi... sadece çıt sesi için bile telefon değişen iphone kullanıcıları var bakalım bu kadar soruna xiaomi den ne ses çıkacak ne diyecekler!!!
Not 2 yıl garantisi var devam etmekte mi forum türkiyenin getirdiği delta servis garantili fakat o kadar ilgisizler ki güvenip garantiye dahi göndermiyorum... Tamam her aldığımız ürün planlı eskitme denilen şeye tabi bir gün illa ki bozulacak ama bu paralara bu kadar çabuk har sıkıntısı diğerinden 2 ay sonra başladı Artık yeterrrrrrr.
Ek olarak konuya yorum yapan üyelerimizden art niyetlerini açıkça blli eden, yorum yazma ve üyelik amaçları "karalama" olanların üyelikleri silinmiştir. Ayrıca IP adreslerine de yasaklama uygulanacaktı ki, hepsinin aynı IP'den bağlandığı dolayısı ile ek bir yasaklamaya gerek kalmadı tespit edilmiştir.
Ek olarak konuya yorum yapan üyelerimizden art niyetlerini açıkça belli eden, yorum yazma ve üyelik amaçları "karalama" olanların üyelikleri silinmiştir. Ayrıca IP adreslerine de yasaklama uygulanacaktı ki, hepsinin aynı IP'den bağlandığı dolayısı ile ek bir yasaklamaya gerek kalmadı tespit edilmiştir.
İşte tam da bu kafadan şikayetçiyim ben siz bir odaya kapatılan maymunlar deneyini araştırım şuan kusuruma bakmayın ama bilim adamlarının deneyini gerçek bir şekilde uyguluyoruz haberiniz yok buna öğrenilmiş çaresizlik derler bende tüm şikayetçi kullanıcılar la toplanıp bayram sonrası nitelikli dolandırıcılık için suç duyurusunda bulunmazsan o zaman görüşürüz saygılar kim ne amaca hizmet ediyor 1700 türk lirası verdim ilk getirdiğinizde bu telefona ben ayıptır arkadaşlar ayıp
Genç Barış, önce doğru dürüst cümle kurmayı öğren, derdini adam gibi anlatmayı öğren, karşındakilerin sana yardımcı olma çabasını anlamaya çalış. Sonra gelip burda senden yaşça büyük, senden tecrübeli, senden kültürlü, senden zeki insanları aşağılamaya çalış.
Evladım, bu dediğin şeyi yapabilmek için önce telefonunu garanti servisine gönderip sonra mağdur olman lazım. Sana yasal prosedürü anlatıyoruz sen onu anlamıyorsun daha...
Bize de inanmayacaksın sen. En iyisi git bir avukata danış avukat da sana o telefonu önce garantiye götürmen gerektiğini anlatmak için bir telefon alacak kadar danışma ücreti alsın da aklın başına gelsin.
İnanın hayret ve şaşkınlıkla konuyu takip ediyorum. Şaşkınlığım ne istediğine karar veremeyen bir arkadaşın yazdığı ve içeriğine kendisinin bile inanmadığı saçmalıklar silsilesine, forum yöneticilerinin göstermiş olduğu sabır ve anlayış... Doğrusu sabrınıza hayranım. Konuyu tümden kapatmak yerine hâlâ anlamazlık gösteren beyinlere bir şeyler sokmaya çalışmanız hakikaten takdire şayan.
Ne diyeyim? Allah kolaylık versin.
İnanın hayret ve şaşkınlıkla konuyu takip ediyorum. Şaşkınlığım ne istediğine karar veremeyen bir arkadaşın yazdığı ve içeriğine kendisinin bile inanmadığı saçmalıklar silsilesine, forum yöneticilerinin göstermiş olduğu sabır ve anlayış... Doğrusu sabrınıza hayranım. Konuyu tümden kapatmak yerine hâlâ anlamazlık gösteren beyinlere bir şeyler sokmaya çalışmanız hakikaten takdire şayan.
Ne diyeyim? Allah kolaylık versin.
mi5s Plus telefonumdan memnun değilim telefonu yatay bir şekilde kullanırken oyun oynarken wifi sinyalinde anlık düşüşler yaşanıyor Ekranın üst kısmında biraz kabarma var çıt sesi yapıyor buna bağlı olarak suyada dayanıksız olduğunu düşünüyorum telefonu cebinize koyuyorsanız ve kot giyiyorsanız cebin kenarındaki küçük metaller bile telefonu aşırı çizebiliyor aramalarda hatta geç bağlanıyor telefon u bir kere 5 dk sessize alıyorsunuz tüm zil seslerini kapatmış oluyor yani 5 dk sonra açsam dahi bir arama gelse çalmıyor tekrar zil sesi seçmem gerekiyor kılıfla kullanmak imkansız izmirde yaz günü ısınıyor parmak izi çok hızlıydı ilk aldığımda şimdi elimde hafif bir nem dahi olsa kabul etmiyor bu bahsettiğim hatalar dan hariç ürün aldığım gün fark edilmiycek şekilde ayıplıydı ekran kapalıyken bile fark edilmeyen sadece ekran kapalıyken telefonu sildiğinizde ekranda canlı koyu siyah lekeler var xiaomi benim için hayal kırıklığı oldu işlamcisi hızı ve rami ne diyecek yok evet ama bu kadar problem de olmaz isyan ettirdi... sadece çıt sesi için bile telefon değişen iphone kullanıcıları var bakalım bu kadar soruna xiaomi den ne ses çıkacak ne diyecekler!!!
Not 2 yıl garantisi var devam etmekte mi forum türkiyenin getirdiği delta servis garantili fakat o kadar ilgisizler ki güvenip garantiye dahi göndermiyorum... Tamam her aldığımız ürün planlı eskitme denilen şeye tabi bir gün illa ki bozulacak ama bu paralara bu kadar çabuk har sıkıntısı diğerinden 2 ay sonra başladı Artık yeterrrrrrr.
Daha sırf telefon alıp kullanan insana böyle eğreti duran bir başlık açmıssın telefon sarrafına nasıl kendini inandıracaksın
Yahu genç bir arkadaşsın yazdıklarını okudum ve cidden çıkarmaya çalıştığın yaygaranın elle tutulur yanı yok....ve sana bu kadar yol göstermeye çalışan yardımcı olmak isteyen var sen gönder bakalım bi diyen insanlara bile saygısızlık ediyosun önce bi sakin ol.
Daha göndermeden yapmazlar bozarlar diyorsun...
Çabuk çizilmesin desen öyle de yaparlar ama maliyeti ve fiyatı artar ucuza aldığının bilincinde olup anahtarını bozuk paranı bir cebe telefonu boş cebine koy ve diğer çizebilecek şeylere temas ettirmemeye çalış ben öyle yapıyorum.
Bırak telefonu elmas bile çizilebilir
Bahsetmiş olduğun sıkıntıları farklı markaların ürünlerinde de yaşayabilirsin ve onlarda da problem sen servise götürmeden göndermeden çözülemez. iPhone u cizilene Cebrail gökten yenisini getirmedi dimi tövbe tövbe adam götürdü yada gönderdi telefonu.
Bak kardeşim ben yıllarca iPhone kullandım. alırken oda hatalı çıktı değiştirdim. Sonra bozuldu yine değiştirdim . Garantisi bitti yaptırdım tekrar kullandım . Peki o adamlar neden garanti sürecinde böyle yaptılar? Apple maliyeti 60 dolar olan telefonu 8599 liraya satıyor sen ise adamlara kaç telefon maliyeti para kazandırmış oluyorsun bırak ta uf oldu abi bu dendiğinde çıkarıp yenisini versin onu yapmazsa zaten o paralara satmazlar.
Gel gelelim Xiaomi Huawei gibi senin benim gibi telefona binlerce milyar veremeyen insanlar ise o kalitede hizmeti alamayacagının bilincinde olarak bu cihazlara cuzzi fiyatlar karşılığında sahip oluyor. Ben 1219 liraya aldım ve sipariş verirken bir kutucuk vardı işeretlemediğim neydi o kutucuğun içindeki teklif biliyomusun ? Calınsada kırılsada uf da olsa pufta olsa çekinme getir hallederiz kutucuğuydu ammaaa 300 liranın şimdiden peşin alırız da yazıyordu ben istemedim neden ucuz olsun diye. şimdi bu firmalar bu telefonları ya ben sevmem diyen kullanıcılar için böyle rekabetçi bir piyasada 1200 değilde 1500 yapalım akan kokan canım sıkıldı deyip getiren olursa iflas etmeyelim deseler bile benim gibiler gidip yine 1200 TL verip ucuza satan dan alır neden ? Tepede güneş varken telefonla oyun oynayınca ısınıp sıkıntı yapacağını iPhone dan da bildiği için. Para verdim su geçiriyor para verdim kurşun geçirmez olsun ne demek ne kadar mantıklı yahu adamlar yazmış şu şu özellikler şu para alcan mı diye ? E yazanlar da doğru telefonun özellikleri doğru ortada bir kandırmaca aldatmaca yok
Zaten bin lira vereyim sekiz bin alıp 3 sene kullanacağıma böyle hızlı gelişen bi teknojiyi her sene bin lira verip yenilesem üç bin lira çıkar cebimden hemde peşin değil yılda bir ödeme yaparak diye düşünerek bu cihazları alıyoruz.
Birde kalitesiz ile değişim arasındaki bağı anlayamadım önce onu sorayım;
BAK BU ÖNEMLİ.
Kalitesiz ürün beklediğim gibi değil desen telefonun aynısından istemezsin çünkü kalitesiz bulmuşsun iade istersin.
Böyle yaparsan 15 günden fazla kullanıp ya ben kalitesiz buldum iade etmek istiyorum desen 15 gün yasal süreç geç kaldın aklın neredeydi cihazın canını çıkarmışsın zaten diyebilirler. sanırım senin korkun bu yönde.
Ürün hatalı değişim istiyorum telefonun yenisini gönderin desen kalitesiz deyip aynı şeyi almamalısın bu mantığa aykırı, ya bozuk hatalı dersin ve iade edin paramı dersin
Donanımsal olarak bütün markalar gidip iş gücü ucuz olduğu için orda üretim yaptırıyor. Orda milyonlarca donanımı birleştiren binlerce işçi var illa hata olacak. imkansız ama milyonda bir hata payı bile olsa o birlik kısımdaki cihaz sana yada bir başkasına denk gelebilir. Onunda çözümü vardır gönderirsin hallolur markanın kusuru değil yani. Mecburen hata olacak ve hata oranları hesaplanıp hatasızlara fiyat farkı olarak eklenip kar marjı ekleniyor bakkal işletir gibi işlemez kurumsal şirket.
Yazılımsal olarak Apple da her güncellemede bir sürü hata çözüyor ama yeni sorunlar çıkıyor bir sonrakinde yine aynı döngüyle ilerliyor bu hepsinde böyle. Samsung şu bu farketmiyor.
Servisle ilgili söylediklerini de şöyle ele alalım;
Bu adamlar misal veriyorum;
1000 tane satılan üründen 100 tane dönenin emin ol 80 ini tamir yada yeniliyor ve 20 sini bu olmaz bunda bize söylenilen talimatlara uymayan belirtiler var kabul etmeyelim diyorlar...
Şimdi senin okuduğun yorumlar genelde o 20 geri gönderilen evet yaaa adamlar haklı bende telefona bunu bunu yapmıştım yada zamanında göndermedim diyen de 10 kişi çıkarsak kaldı 10 cihaz.
Bak yüzde 1 e denk geliyor hani 1000 de 10 ya
( sen bu kısımda bile değilsin çünkü daha göndermedin)
Kaldı ki bu insanlar binlerce satıyor bırak biri bini.
Sana tavsiyem daha henüz kesinleşmemiş bir durum söz konusu iken kendini bu kadar üzme gönder baktın olmuyor git bimere, tüketici haklarına, mahkemeye ara hakkını varsa çıkar elbet. ama sen adaletten de devletten de olmaz derler kesin diyerek düşünürsen zaten baştan burda yazdıklarını da kabullenmiş olursun bunu da anla abicim.
Yaptığın ironiyi anlamayıp yorumunu beğenmiş hahahahahha gece gece sesli güldüm birde bir sürü laf anlatmayı denedim kendi zamanımı harcadığıma mı yanayım konu sahibi arkadaşın bağnazlığınamı yanayım bilemedim
mi5s Plus telefonumdan memnun değilim telefonu yatay bir şekilde kullanırken oyun oynarken wifi sinyalinde anlık düşüşler yaşanıyor Ekranın üst kısmında biraz kabarma var çıt sesi yapıyor buna bağlı olarak suyada dayanıksız olduğunu düşünüyorum telefonu cebinize koyuyorsanız ve kot giyiyorsanız cebin kenarındaki küçük metaller bile telefonu aşırı çizebiliyor aramalarda hatta geç bağlanıyor telefon u bir kere 5 dk sessize alıyorsunuz tüm zil seslerini kapatmış oluyor yani 5 dk sonra açsam dahi bir arama gelse çalmıyor tekrar zil sesi seçmem gerekiyor kılıfla kullanmak imkansız izmirde yaz günü ısınıyor parmak izi çok hızlıydı ilk aldığımda şimdi elimde hafif bir nem dahi olsa kabul etmiyor bu bahsettiğim hatalar dan hariç ürün aldığım gün fark edilmiycek şekilde ayıplıydı ekran kapalıyken bile fark edilmeyen sadece ekran kapalıyken telefonu sildiğinizde ekranda canlı koyu siyah lekeler var xiaomi benim için hayal kırıklığı oldu işlamcisi hızı ve rami ne diyecek yok evet ama bu kadar problem de olmaz isyan ettirdi... sadece çıt sesi için bile telefon değişen iphone kullanıcıları var bakalım bu kadar soruna xiaomi den ne ses çıkacak ne diyecekler!!!
Not 2 yıl garantisi var devam etmekte mi forum türkiyenin getirdiği delta servis garantili fakat o kadar ilgisizler ki güvenip garantiye dahi göndermiyorum... Tamam her aldığımız ürün planlı eskitme denilen şeye tabi bir gün illa ki bozulacak ama bu paralara bu kadar çabuk har sıkıntısı diğerinden 2 ay sonra başladı Artık yeterrrrrrr.
Geçmiş olsun öncelikle. 3 senedir farklı marka telefonlar kullandım ve bir çoğu oluşan problemler neticesinde beni üzdü.
Çözümü tüketici hakem heyetiyle çözdüm. Evet dediğiniz gibi cevaplar geç geliyor maalesef bunun sebepleri oluşan maaduriyetlerin yoğunluğundan ve satıcıların vurdumduymaz tavırlarından oluyor.
Emin olun türkiye de kanunlar tüketicinin hakkını koruyacak derecede açık % 97 tüketici lehinde karar çıkıyor.
Yegane tavsiyem adresinize bağlı tüketici hakem heyetine müracaat etmeniz ve sabırla beklemeniz yönünde olacaktır ....
Daha sırf telefon alıp kullanan insana böyle eğreti duran bir başlık açmıssın telefon sarrafına nasıl kendini inandıracaksın
Yahu genç bir arkadaşsın yazdıklarını okudum ve cidden çıkarmaya çalıştığın yaygaranın elle tutulur yanı yok....ve sana bu kadar yol göstermeye çalışan yardımcı olmak isteyen var sen gönder bakalım bi diyen insanlara bile saygısızlık ediyosun önce bi sakin ol.
Daha göndermeden yapmazlar bozarlar diyorsun...
Çabuk çizilmesin desen öyle de yaparlar ama maliyeti ve fiyatı artar ucuza aldığının bilincinde olup anahtarını bozuk paranı bir cebe telefonu boş cebine koy ve diğer çizebilecek şeylere temas ettirmemeye çalış ben öyle yapıyorum.
Bırak telefonu elmas bile çizilebilir
Bahsetmiş olduğun sıkıntıları farklı markaların ürünlerinde de yaşayabilirsin ve onlarda da problem sen servise götürmeden göndermeden çözülemez. iPhone u cizilene Cebrail gökten yenisini getirmedi dimi tövbe tövbe adam götürdü yada gönderdi telefonu.
Bak kardeşim ben yıllarca iPhone kullandım. alırken oda hatalı çıktı değiştirdim. Sonra bozuldu yine değiştirdim . Garantisi bitti yaptırdım tekrar kullandım . Peki o adamlar neden garanti sürecinde böyle yaptılar? Apple maliyeti 60 dolar olan telefonu 8599 liraya satıyor sen ise adamlara kaç telefon maliyeti para kazandırmış oluyorsun bırak ta uf oldu abi bu dendiğinde çıkarıp yenisini versin onu yapmazsa zaten o paralara satmazlar.
Gel gelelim Xiaomi Huawei gibi senin benim gibi telefona binlerce milyar veremeyen insanlar ise o kalitede hizmeti alamayacagının bilincinde olarak bu cihazlara cuzzi fiyatlar karşılığında sahip oluyor. Ben 1219 liraya aldım ve sipariş verirken bir kutucuk vardı işeretlemediğim neydi o kutucuğun içindeki teklif biliyomusun ? Calınsada kırılsada uf da olsa pufta olsa çekinme getir hallederiz kutucuğuydu ammaaa 300 liranın şimdiden peşin alırız da yazıyordu ben istemedim neden ucuz olsun diye. şimdi bu firmalar bu telefonları ya ben sevmem diyen kullanıcılar için böyle rekabetçi bir piyasada 1200 değilde 1500 yapalım akan kokan canım sıkıldı deyip getiren olursa iflas etmeyelim deseler bile benim gibiler gidip yine 1200 TL verip ucuza satan dan alır neden ? Tepede güneş varken telefonla oyun oynayınca ısınıp sıkıntı yapacağını iPhone dan da bildiği için. Para verdim su geçiriyor para verdim kurşun geçirmez olsun ne demek ne kadar mantıklı yahu adamlar yazmış şu şu özellikler şu para alcan mı diye ? E yazanlar da doğru telefonun özellikleri doğru ortada bir kandırmaca aldatmaca yok
Zaten bin lira vereyim sekiz bin alıp 3 sene kullanacağıma böyle hızlı gelişen bi teknojiyi her sene bin lira verip yenilesem üç bin lira çıkar cebimden hemde peşin değil yılda bir ödeme yaparak diye düşünerek bu cihazları alıyoruz.
Birde kalitesiz ile değişim arasındaki bağı anlayamadım önce onu sorayım;
BAK BU ÖNEMLİ.
Kalitesiz ürün beklediğim gibi değil desen telefonun aynısından istemezsin çünkü kalitesiz bulmuşsun iade istersin.
Böyle yaparsan 15 günden fazla kullanıp ya ben kalitesiz buldum iade etmek istiyorum desen 15 gün yasal süreç geç kaldın aklın neredeydi cihazın canını çıkarmışsın zaten diyebilirler. sanırım senin korkun bu yönde.
Ürün hatalı değişim istiyorum telefonun yenisini gönderin desen kalitesiz deyip aynı şeyi almamalısın bu mantığa aykırı, ya bozuk hatalı dersin ve iade edin paramı dersin
Donanımsal olarak bütün markalar gidip iş gücü ucuz olduğu için orda üretim yaptırıyor. Orda milyonlarca donanımı birleştiren binlerce işçi var illa hata olacak. imkansız ama milyonda bir hata payı bile olsa o birlik kısımdaki cihaz sana yada bir başkasına denk gelebilir. Onunda çözümü vardır gönderirsin hallolur markanın kusuru değil yani. Mecburen hata olacak ve hata oranları hesaplanıp hatasızlara fiyat farkı olarak eklenip kar marjı ekleniyor bakkal işletir gibi işlemez kurumsal şirket.
Yazılımsal olarak Apple da her güncellemede bir sürü hata çözüyor ama yeni sorunlar çıkıyor bir sonrakinde yine aynı döngüyle ilerliyor bu hepsinde böyle. Samsung şu bu farketmiyor.
Servisle ilgili söylediklerini de şöyle ele alalım;
Bu adamlar misal veriyorum;
1000 tane satılan üründen 100 tane dönenin emin ol 80 ini tamir yada yeniliyor ve 20 sini bu olmaz bunda bize söylenilen talimatlara uymayan belirtiler var kabul etmeyelim diyorlar...
Şimdi senin okuduğun yorumlar genelde o 20 geri gönderilen evet yaaa adamlar haklı bende telefona bunu bunu yapmıştım yada zamanında göndermedim diyen de 10 kişi çıkarsak kaldı 10 cihaz.
Bak yüzde 1 e denk geliyor hani 1000 de 10 ya
( sen bu kısımda bile değilsin çünkü daha göndermedin)
Kaldı ki bu insanlar binlerce satıyor bırak biri bini.
Sana tavsiyem daha henüz kesinleşmemiş bir durum söz konusu iken kendini bu kadar üzme gönder baktın olmuyor git bimere, tüketici haklarına, mahkemeye ara hakkını varsa çıkar elbet. ama sen adaletten de devletten de olmaz derler kesin diyerek düşünürsen zaten baştan burda yazdıklarını da kabullenmiş olursun bunu da anla abicim.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Yaptığın ironiyi anlamayıp yorumunu beğenmiş hahahahahha gece gece sesli güldüm birde bir sürü laf anlatmayı denedim kendi zamanımı harcadığıma mı yanayım konu sahibi arkadaşın bağnazlığınamı yanayım bilemedim
Hocam size tek bir şeyi hatırlatayım. Telefonu alan arkadaş telefonu aylardır almış belki de bir yılı aşkındır.Net tarih yok ama bayağı uzun bir süredir almış durumda. Yeni almamış yani. Bir de böyle düşünün yazılanları