Yardım Telefonum kalitesiz.değişim istiyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Barış yerlikaya

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Barış
Cihazım
Mi 5s plus
Yaş
29
Konum
Türkiye izmir
Katılım
15 Ağustos 2018
Konular
2
Mesajlar
17
Tepkime puanı
3
Puanları
1
mi5s Plus telefonumdan memnun değilim telefonu yatay bir şekilde kullanırken oyun oynarken wifi sinyalinde anlık düşüşler yaşanıyor Ekranın üst kısmında biraz kabarma var çıt sesi yapıyor buna bağlı olarak suyada dayanıksız olduğunu düşünüyorum telefonu cebinize koyuyorsanız ve kot giyiyorsanız cebin kenarındaki küçük metaller bile telefonu aşırı çizebiliyor aramalarda hatta geç bağlanıyor telefon u bir kere 5 dk sessize alıyorsunuz tüm zil seslerini kapatmış oluyor yani 5 dk sonra açsam dahi bir arama gelse çalmıyor tekrar zil sesi seçmem gerekiyor kılıfla kullanmak imkansız izmirde yaz günü ısınıyor parmak izi çok hızlıydı ilk aldığımda şimdi elimde hafif bir nem dahi olsa kabul etmiyor bu bahsettiğim hatalar dan hariç ürün aldığım gün fark edilmiycek şekilde ayıplıydı ekran kapalıyken bile fark edilmeyen sadece ekran kapalıyken telefonu sildiğinizde ekranda canlı koyu siyah lekeler var xiaomi benim için hayal kırıklığı oldu işlamcisi hızı ve rami ne diyecek yok evet ama bu kadar problem de olmaz isyan ettirdi... sadece çıt sesi için bile telefon değişen iphone kullanıcıları var bakalım bu kadar soruna xiaomi den ne ses çıkacak ne diyecekler!!!
Not 2 yıl garantisi var devam etmekte mi forum türkiyenin getirdiği delta servis garantili fakat o kadar ilgisizler ki güvenip garantiye dahi göndermiyorum... Tamam her aldığımız ürün planlı eskitme denilen şeye tabi bir gün illa ki bozulacak ama bu paralara bu kadar çabuk har sıkıntısı diğerinden 2 ay sonra başladı Artık yeterrrrrrr.
 

Pegasus__

..::FreeDoom::..
Emekli Yönetici
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ömer
Cihazım
Mi 9T - Davinci
Konum
Hatay
Katılım
9 Ekim 2016
Konular
51
Mesajlar
1.657
Çözümler
2
Tepkime puanı
1.675
Puanları
138
bir sorun dediğim koca bir paragraf oradan 5 farklı sorun var delta servisi de ilgilendiriyordu orayada yazdım aynı konuyu farklı cümleler ile mi anlatayım farklı olsun diye ?

Beyefendi aynı sorunu farklı yerlerde yazmayın diyoruz. Bunun neresi anlaşılmıyor. Delta Servi'i ilgilendiren konu ile ilgili sözünüz varsa mesajınızı yeniden düzenleyin veya altına yazın. Delta Servis etiketini kullanarak konudan ve mesajınızdan haberdar edin.
 
Oyla:

ChamYapragi

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Başlangıç
Cihazım
Mi 6
Yaş
35
Konum
MANİSA
Katılım
26 Nisan 2018
Konular
3
Mesajlar
73
Tepkime puanı
18
Puanları
8
Arkadaslar oncelikle yani sizde armut pis agzima dus ariyorsunuz. Garanti yamulttu diyorsunuz cihazi elinizde eger belgeniz var ise direkt hakem heyetine gidiniz. Arizalanan yada ayipli urununuzu servise gonderiniz. Budur yani bu ben memnun degilim degismek istiyorum olayi nedir. Samsungda boyle degil diyorsunuz samsung kenar citalarini plastik yapip kendi kendine kirildiginda kullanici hatasi bu cika ekranla birlesik degistiremeyiz diyen bir servis cihazi gozlerinin onunde sokup ekranla alakasi olmadigini anladiklarindada aa oyle degilmis dediklerini bilirim. Sadece iphone icin durum farkli olabilir. Diger turlu tum servisler aynidir. Elinizde belgeniz varsa sorun yasamazsiniz. Servise urunu gondermeyip de telefonu birilerinin degistirilmesini beklemekte yersiz olur. Gonderin cihazlarinizi servise alin elinize geri donuste baktiniz yapamamislar yada baska durumlara sokmuslar belgelerinizle gidin thh ye 3 ay sonra alin kararinizi durum bu kadar basit.
 
Oyla:

Guaire

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
Adım
Tayfun
Cihazım
LG G2
Konum
İstanbul
Katılım
5 Ağustos 2014
Konular
23
Mesajlar
509
Tepkime puanı
417
Puanları
78
servisile ilgili kunuları okuyorum ve bu kadar insanın yalan söylüyor olması bana zor grliyor güvenmiyorum iphone ve samsungda süreç bu şekilde ilerlemiyor gerekirse ana bayilere dilekçeli şikayetle telefon değişimi sağlanıyor onları kullananlar farklı yasal haklara mı sahip bi nereye gideceğiz muhattabımız kim ben telefonun bu sitenin tanıtımı ile gördüm ve aldğım telefonda kartları dahi var dönemin bir yöneticisi şu kelimeyi kullanıyordu evet arkadalşar 5s plus ta getirdik hayırlı olsun vs nerdeler şimdi ben muhatap arıyorum anladın mı resmi bir güvenilir muhatap

Göndermiyorsan yasal hakkını tamamen kendi özgür tercihinle kullanmamayı tercih ettiğin için telefonunu bozuk olarak kullanmaya devam edersin.
 
Oyla:

Barış yerlikaya

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Barış
Cihazım
Mi 5s plus
Yaş
29
Konum
Türkiye izmir
Katılım
15 Ağustos 2018
Konular
2
Mesajlar
17
Tepkime puanı
3
Puanları
1
Mahmut656565 nickli üyemizin mesajları ve o mesajla ilgili diğer üyelerimizin mesajları konudan silinmiştir. Silinme nedeni Mahmut656565 nickli üyemizin daha önceden açmış olduğu bir konunun bulunmasıdır.

Barış yerlikaya sizin de mesajlarınız dki hataları görüyorsun eyvallah da beüzenlenmiştir. Lütfen bir tek yazıda yazacaklarınızı yazınız, ard arda ayrı ayrı mesajlar atmayınız.
forumda
Arkadaslar oncelikle yani sizde armut pis agzima dus ariyorsunuz. Garanti yamulttu diyorsunuz cihazi elinizde eger belgeniz var ise direkt hakem heyetine gidiniz. Arizalanan yada ayipli urununuzu servise gonderiniz. Budur yani bu ben memnun degilim degismek istiyorum olayi nedir. Samsungda boyle degil diyorsunuz samsung kenar citalarini plastik yapip kendi kendine kirildiginda kullanici hatasi bu cika ekranla birlesik degistiremeyiz diyen bir servis cihazi gozlerinin onunde sokup ekranla alakasi olmadigini anladiklarindada aa oyle degilmis dediklerini bilirim. Sadece iphone icin durum farkli olabilir. Diger turlu tum servisler aynidir. Elinizde belgeniz varsa sorun yasamazsiniz. Servise urunu gondermeyip de telefonu birilerinin degistirilmesini beklemekte yersiz olur. Gonderin cihazlarinizi servise alin elinize geri donuste baktiniz yapamamislar yada baska durumlara sokmuslar belgelerinizle gidin thh ye 3 ay sonra alin kararinizi durum bu kadar basit.
güzel onuşma fakat tezlerimden birine şöyle şahit oldum demissin bende samsung un aynı kullanıcısına telefonu 2. el dahi olsa 2 kez sıfır ürün değişimi yaptığını bilirim bunu samsung bayisinde yaptılar. madem örnek veriyorsunuz örnek vereyim benim yakınma konum madem bir işe girmissiniz aynı desteği vereceksiniz bakın vermelisiniz demiyorum bana bir muhatap göstermek durumundasınız mi 5s plus türkiyeye resmi olarak getirdiniz ilk siz yaptınız bunu siz derken de affedin hatalıysam bir takım yöneticiler o gün bu forumda farklı konuşmalar vardı aradan geçen zamanda şimdi biz fan sayfasıyız bize ne kardeşim gönder garantiye olursa olur olmazsa tüketici hakem heyeti yallah diyemezsin sen neci oluyorsun derler adama
 
Oyla:

ChamYapragi

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Başlangıç
Cihazım
Mi 6
Yaş
35
Konum
MANİSA
Katılım
26 Nisan 2018
Konular
3
Mesajlar
73
Tepkime puanı
18
Puanları
8
MIUI Türkiye'nin de ne olduğu belirsiz Evofonedan bir farkı kalmamis. İnşallah evofone olayı doğrudur da Xiaomi garantili cihaz almaya başlarız yakinda. En azından kötü de olsa bir değişimin habercisi olur. Fan sitesi üzerinden hiçbir resmiyeti olmayan ithalatcinin urununu rant için satarsaniz olacagi budur. Umarım MIUI resmi sitesi yönetimde değişiklik yapacaktir çok yakında. Bununla ilgili bir kampanya başlatalım resmi MIUI forumunda.

Evefone dan farki kalmamismi o evofone gelsin sozde resmiler gorelim magduriyetleri. Burda kimseyi yukseltmek yada gommek gibi bi durumumuz yok ama yigidi oldur hakkini da yeme yani bir kac kisi hicbir islem yapmadan cani istedi diye hickimse hicbirfirma telefonun sifiriyla degismez buna unlu markalarda dahil. Servis konusunda illaki kotu durumlar olur. Servisler neden var zaten cihaza bakacak yapacak olmadi iade degisim diyecek. E sen.memnun kalmazsan karardan thh diye bir merci de var neden gereksiz tartisma oluyor ki ha thh iade degisim verdi de yetkililer bu kurala uymadi mi ne oldu yani
 
Son düzenleme:
Oyla:

isoomail

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ismail
Cihazım
RedmiNote8
Meslek
Reklamcı
Konum
istanbul
Katılım
8 Ağustos 2016
Konular
4
Mesajlar
149
Tepkime puanı
65
Puanları
28
Tuhaf durumlar, tuhaf istekler.
Bu işte bir iş var. Bakalım ne çıkacak altından.
 
Oyla:

Barış yerlikaya

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Barış
Cihazım
Mi 5s plus
Yaş
29
Konum
Türkiye izmir
Katılım
15 Ağustos 2018
Konular
2
Mesajlar
17
Tepkime puanı
3
Puanları
1
Göndermiyorsan yasal hakkını tamamen kendi özgür tercihinle kullanmamayı tercih ettiğin için telefonunu bozuk olarak kullanmaya devam edersin.
İşte tam da bu kafadan şikayetçiyim ben siz bir odaya kapatılan maymunlar deneyini araştırım şuan kusuruma bakmayın ama bilim adamlarının deneyini gerçek bir şekilde uyguluyoruz haberiniz yok buna öğrenilmiş çaresizlik derler bende tüm şikayetçi kullanıcılar la toplanıp bayram sonrası nitelikli dolandırıcılık için suç duyurusunda bulunmazsan o zaman görüşürüz saygılar kim ne amaca hizmet ediyor 1700 türk lirası verdim ilk getirdiğinizde bu telefona ben ayıptır arkadaşlar ayıp
 
Oyla:

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.596
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.118
Puanları
438
Barış yerlikaya ilk mesajınızda miui türkiye destekli bir ürün satın aldığınızı ve üründen memnun kalmadığınızı, sorununuzun giderilmesi için ise onarım yerine değişim istediğinizi belirtmişsiniz. Ürünün Mi5s Plus olduğunu ve Mi 5s Plus modelinin çok uzun zamandır stoklarımızda olmadığını göz önünde bulundurarak yasal iade sürecinin fazlasıyla geçmiş olduğunu ve telefonunuzun satış anında ayıplı mal olarak nitelendirilemeyeceğini, bu nedenle değişim veya iade talebinizin her hangi bir inceleme olmaksızın karşılanamayacağını kesin olarak söyleyebilirim. Eğer ki talebiniz yazılım veya onarım ile çözüm üretilmesi olmuş olsaydı elbette ki bizler destek olurduk fakat değişim yapılabilmesi için sizin beyanınız yeterli değil mutlaka bir teknik personelin incelemesi gerekli.

İlk mesajınızın üzerinden bir saat bile geçmeden sizi yetkili servis personeline bizzat ben yönlendirmişim. Fakat miui türkiye cihazlarından sorumlu yetkili ile iletişime geçmek yerine siz daha önce yapmış olduğunuz bir telefon görüşmesi referansı ile cevap yazmışsınız ve üzerine her hangi bir yetkilinin size cevap vermediğini yazıyorsunuz. Neyse ki hemen yukarıda mesajlar ve saatleri kayıtlı her hangi ek bir kanıt sunulmasına gerek yok.

Ürünü satın aldığınızda ayıplı olduğunu belirtmektesiniz. Ayıplı ürünleri teslim aldığınızda bildirmeniz halinde anında değişim gerçekleştiriyoruz ancak siz telefonunuzu yaklaşık bir yıl boyunca (satın alma tarihi belirtmediğiniz için yaklaşık bir değer kullanmamız gerekiyor) kullandıktan sonra fabrikasyon ayıplı olduğunu iddia ediyorsunuz. İddialarınız ise sadece ve sadece teknik inceleme sonrasında tespit edilebilecek şeyler fakat güvenmeme bahanesi ile cihazı göndermiyorsunuz.

Sizin hakkınızdaki tüm bu verileri bir araya getirdiğimzide; maalesef ki "iyi niyet karinesi" olarak adlandırılan ilkenin sizin için işletilemeyeceğini, beyanlarınızın tarafımızca doğru olarak kabul edilemeyeceğini belirtmek zorundayım. Taleplerinizin gerçekleştirilebilmesi için cihazınızı teknik servise göndermeniz ve yetkililerin beyanlarınızın doğru olup olmadığı belirlemesi gerekli.

Bu birinci boyutuydu.

İkinci boyut ise kullandığınız üslup ve forum kurallarımıza aykırı davranışlarınız. Forumumuzun kuralları son derece net ve davranışlarınızın karşılığı süresiz uzaklaştırma. Forumumuza üyelik amacınızın da sadece cihazınızla ilgili problem olduğunu göz önüne alırsak almış olduğunuz uzaklaştırma cezasının sizin için bir anlam ifade etmeyeceğini düşünüyorum. Eğer ki söylemek istedikleriniz var ise ilk resmi iş gününde müşteri hizmetlerimizden telefonla bizlere ulaşabilir ve şikayetlerinizi iletebilirsiniz ancak bu yazdıklarınız sonrası forumumuzda yazmanıza izin vermemiz artık mümkün değil.
 
Oyla:

ChamYapragi

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Başlangıç
Cihazım
Mi 6
Yaş
35
Konum
MANİSA
Katılım
26 Nisan 2018
Konular
3
Mesajlar
73
Tepkime puanı
18
Puanları
8
forumda

güzel onuşma fakat tezlerimden birine şöyle şahit oldum demissin bende samsung un aynı kullanıcısına telefonu 2. el dahi olsa 2 kez sıfır ürün değişimi yaptığını bilirim bunu samsung bayisinde yaptılar. madem örnek veriyorsunuz örnek vereyim benim yakınma konum madem bir işe girmissiniz aynı desteği vereceksiniz bakın vermelisiniz demiyorum bana bir muhatap göstermek durumundasınız mi 5s plus türkiyeye resmi olarak getirdiniz ilk siz yaptınız bunu siz derken de affedin hatalıysam bir takım yöneticiler o gün bu forumda farklı konuşmalar vardı aradan geçen zamanda şimdi biz fan sayfasıyız bize ne kardeşim gönder garantiye olursa olur olmazsa tüketici hakem heyeti yallah diyemezsin sen neci oluyorsun derler adama

Ya en kotusunde bile adam satti tam bitti artik. Gerisi servis ve sizin aranizdaki konu sorununuzu servisle cozemediginizde thh araya giriyor. Ben simdi gidiyim mi6 mi 8 alayim bana gore kalitesiz gelsin cihaz e sonrada diyeyimki cihazim kalitesiz degisim istiyorum. E kardesim bu cihazlarda afedersinde agactan toplanmiyor. Gonder servise al raporunu degistir. Yada baska mercilere basvur. Oyle can istemesiyle cihaz degistirilmez. ( 2. El telefon orneginde telefonum 2. 3. El olmasi fark etmez garantisi varsa servis bakmak zorundadir.)
 
Son düzenleme:
Oyla:

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.596
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.118
Puanları
438
Ek olarak konuya yorum yapan üyelerimizden art niyetlerini açıkça belli eden, yorum yazma ve üyelik amaçları "karalama" olanların üyelikleri silinmiştir. Ayrıca IP adreslerine de yasaklama uygulanacaktı ki, hepsinin aynı IP'den bağlandığı dolayısı ile ek bir yasaklamaya gerek kalmadı tespit edilmiştir.
 
Oyla:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt