Çözüldü KVK Diye Aldım DELTA Çıktı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

gokhanbiski

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Gökhan
Cihazım
Iphone 7Plus
Meslek
Öğrenci
Yaş
28
Konum
Türkiye-Aydın
Katılım
12 Eylül 2018
Konular
1
Mesajlar
6
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
Global v9.5.14.0
Telefon Modeli
Redmi S2
Bootloader Kilidi
Kapalı
GittiGidiyor cepport üzerinden aldığım Redmi S2 3/32 Kvk garantili aldığım cihaz garanti sorgulama sonucunda Delta garantili olduğunu öğrendim. Bu yanlışın bir an önce düzeltilmesini istiyorum sayın cepport yetkilileri. Gereğinin yapılmasını arz ederim

## Evet beyler sorun çözülmüştür. CEPPORT ve MİUİ TÜRKİYE yetkililerinden çok teşekkür ederim. Hepinize iyi günler dilerim
 
Son düzenleme:

Wandeta

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Barış Aslan
Cihazım
Samsung S2
Konum
İstanbul
Katılım
6 Haziran 2017
Konular
22
Mesajlar
164
Tepkime puanı
284
Puanları
63
Evet beyler sorun çözülmüştür. CEPPORT ve MİUİ TÜRKİYE yetkililerinden çok teşekkür ederim. Hepinize iyi günler dilerim

Sorununuzun çözüldügüne sevindim ama bence başlıgı eski hale getirirseniz daha iyi olur konuyu herkez görsün benim sorunum çözüldü bitti olmaz ve dedigim gibi ne kadar faydalı bilgiler niye silinsin burda gözüksün googlede gözüksün herkez hatasını düzeltsin yukarda yazdıgınızıda ilk mesajınızın altına ekleyebilirsiniz sorunum çözüldü ve şu şekilde çözüldü diye diger insanlarda bilsin.
 
Son düzenleme:
Oyla:

gokhanbiski

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Gökhan
Cihazım
Iphone 7Plus
Meslek
Öğrenci
Yaş
28
Konum
Türkiye-Aydın
Katılım
12 Eylül 2018
Konular
1
Mesajlar
6
Tepkime puanı
2
Puanları
3
GittiGidiyor cepport üzerinden aldığım Redmi S2 3/32 Kvk garantili aldığım cihaz garanti sorgulama sonucunda Delta garantili olduğunu öğrendim. Bu yanlışın bir an önce düzeltilmesini istiyorum sayın cepport yetkilileri. Gereğinin yapılmasını arz ederim

## Evet beyler sorun çözülmüştür. CEPPORT ve MİUİ TÜRKİYE yetkililerinden çok teşekkür ederim. Hepinize iyi günler dilerim
 
Oyla:

juventus18

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
serkan
Cihazım
Mi6 seramik
Meslek
isletme lisans
Yaş
36
Konum
istanbul
Katılım
28 Haziran 2014
Konular
9
Mesajlar
188
Tepkime puanı
66
Puanları
28
Hocam ek olarak şunu hatırlatayım bende bir forumdaşım hiç bir çıkarım yok cepport ve delta servis ile ama ithalatçı servis garantileri ikili anlaşmalar çerçevesinde yapılır. İthat eden firma getirttiği ürün başına birim fiyatı öder ve sonrasındaki tüm satış sonrası hizmet maliyetleri ve riskler servis firmasına kalır. Daha önceki tecrübelere göre Cepport firması da aksiyon almıştır ve 3 yıl önceki servisler bugün yok bugün KVK ve Delta servis var. Cepport onlarla iş yapmadığı veya sözleşme yenilemediği için yoklar belkide müşterileri mağdur ettiği için. İkili anlaşmalarda firmalar satış sonrası hizmete ve memnuniyete bakarak anlaşma yaparlar. Memnun kalan müşteri yine aynı firmadan ürün alır ve satışlarını karlılıklarını arttırabilir. Bence Cepport hem kendi satışlarını ve karlarını arttırmak hem de satış sonrasında müşterilerini memnun etmek için tedbirler alıyordur. Böyle olmasa Xiaomi ye ilk garanti delta servis tarafından sağlandı ve yine sadece Delta servis tek firma olarak devam edebilirdi Cepport veya diğer ithalatlarçılar öyle isteseydi. Her sektörde olduğu burda da ritzy, evofone, Delta, Kvk gibi servislerin olması satış sonrasındaki rekabeti ve memnuniyeti arttırması gerekli. Benim şahsi düşünce 1 numara da Delta Servis var. Neden Kvk değil derseniz? de bu firma bazı cihazlara hiç bakmadan direkt sözde distribütör evofone firmasına göndermesi ve müşteri hatası olduğu söylenip onlarında para talep etmesi. Teknik servis sektöründe nasıl bir durum veya anlaşma,mevzuat var anlamış değilim. KVK, evofone gönderirken neden Delta Servis, Evofone firmasına göndermiyor da kendisi hizmet vermeye çalışıyor anlamış değilim? Böyle bir mevzuat yoksa KVK ile Evofone arasında yapılmış bir anlaşma var demektir.
Önerim; devlet tarafından bağımsız bir teknik servis kurulmalı ilk incelemeyi onların yaparak raporlayıp ilgili teknik servislere yönlendirmesi ve teknik servislerin başına buyruk hareket etmelerinin kısıtlanması gibi bir uygulama olsa müthiş bir şey olur. Umarım hayaldi gerçek olur ileride :)
 
Son düzenleme:
Oyla:

AzizKöpürcük

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
Hakan
Cihazım
Redmi Note 5
Yaş
34
Konum
Ankara
Katılım
20 Eylül 2018
Konular
2
Mesajlar
89
Tepkime puanı
19
Puanları
8
Hocam ek olarak şunu hatırlatayım bende bir forumdaşım hiç bir çıkarım yok cepport ve delta servis ile ama ithalatçı servis garantileri ikili anlaşmalar çerçevesinde yapılır. İthat eden firma getirttiği ürün başına birim fiyatı öder ve sonrasındaki tüm satış sonrası hizmet maliyetleri ve riskler servis firmasına kalır. Daha önceki tecrübelere göre Cepport firması da aksiyon almıştır ve 3 yıl önceki servisler bugün yok bugün KVK ve Delta servis var. Cepport onlarla iş yapmadığı veya sözleşme yenilemediği için yoklar belkide müşterileri mağdur ettiği için. İkili anlaşmalarda firmalar satış sonrası hizmete ve memnuniyete bakarak anlaşma yaparlar. Memnun kalan müşteri yine aynı firmadan ürün alır ve satışlarını karlılıklarını arttırabilir. Bence Cepport hem kendi satışlarını ve karlarını arttırmak hem de satış sonrasında müşterilerini memnun etmek için tedbirler alıyordur. Böyle olmasa Xiaomi ye ilk garanti delta servis tarafından sağlandı ve yine sadece Delta servis tek firma olarak devam edebilirdi Cepport veya diğer ithalatlarçılar öyle isteseydi. Her sektörde olduğu burda da ritzy, evofone, Delta, Kvk gibi servislerin olması satış sonrasındaki rekabeti ve memnuniyeti arttırması gerekli. Benim şahsi düşünce 1 numara da Delta Servis var. Neden Kvk değil derseniz? de bu firma bazı cihazlara hiç bakmadan direkt sözde distribütör evofone firmasına göndermesi ve müşteri hatası olduğu söylenip onlarında para talep etmesi. Teknik servis sektöründe nasıl bir durum veya anlaşma,mevzuat var anlamış değilim. KVK, evofone gönderirken neden Delta Servis, Evofone firmasına göndermiyor da kendisi hizmet vermeye çalışıyor anlamış değilim? Böyle bir mevzuat yoksa KVK ile Evofone arasında yapılmış bir anlaşma var demektir.
Önerim; devlet tarafından bağımsız bir teknik servis kurulmalı ilk incelemeyi onların yaparak raporlayıp ilgili teknik servislere yönlendirmesi ve teknik servislerin başına buyruk hareket etmelerinin kısıtlanması gibi bir uygulama olsa müthiş bir şey olur. Umarım hayaldi gerçek olur ileride =)

20 iş günü hakları var zaten servislerin bir de servis onayı için 10 iş günü daha bekletirler 2 ay gelmez telefonlar artık gurbet ellere gider gibi Idea~~
 
Oyla:

Wandeta

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Barış Aslan
Cihazım
Samsung S2
Konum
İstanbul
Katılım
6 Haziran 2017
Konular
22
Mesajlar
164
Tepkime puanı
284
Puanları
63
Konuyu başka yerlere fazla çekmek istemiyorum kanunda var tecrübede var İnsan kaynagımızda var kusura bakmayın toplum olarak hep çakallık peşindeyiz......Hayatın her alanında bu böyle
 
Oyla:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt