Kabul edilmemesi değilki sorun.sorun insanların zamanın boş yere harcanması belkide insanların kandırılması.Benim cepportla yaşadığım tecrübelere göre bu bir tesadüf değil bilerek ve istenerek yapılan bir durum.Burada 2 aydan beri aynı durum söz konusuysa tesadüf olabileceğini düşünmüyorum.Burada sesini duyabildiğimiz en az 10 kişi vardır KVK aldım delta çıktı diyen ama belki hiç yoktur belki 1-2 tane anca vardır delta garantili aldım KVK garantili çıktı diyen.
Siz tabiki kötülemeyeceksiniz.Sizinde işiniz ve çıkarınız var cepportla. Siz iyi niyetli düşünüyor olabilirsiniz ve gördüğüm kadarıyla ilgilisiniz ama sizin görmek istemediğiniz şekilde ilerliyor bu işler.
2-3 yıl önce LG G4 gönderdim bunların servisine (intellicel-mys-cepport) . Telefon 3 aylık hafıza kartını okumuyor.6502 sayılı tüketici hakları müşterinin ilk 6 ayda oluşan arızalarda cihazın birebir değişim,para iadesi hakkının müşteride olduğunu söylüyor.Telefonun değişimini istedim (biliyorum ki para iadesi yapmayacaklar tüketici haklarına gitsem iş uzayacak). Zarla zorla bağlandığım müşteri hizmetlerinden en son yetkili biri istediğimde bir kadınla görüştüm ve bana cihazın değişeceğini söyleyerek (emindim cihaz değişmeyecek) telefonu kapatmaya çalışıyor. Velhasıl net bir şekilde cihaz değişiminin net bir şekilde kararının onlar tarafından söylenmesini bekliyorum.
Kadın en son arabadan örnek verdi.Verdiği örnekse şu; sıfır aracınız var ve motoru bozuk motorun değişip size gelmesi arabanın yenilenmesi demektir dedi.Yani anakart değişecek ve size gönderilecek dedi
neyse anakart değişmiş ve gönderilmiş.Yine tüketici haklarına göre servise giden ürünün gidiş geliş masrafları servise aittir.Geldiğinde ürün kargosunu ben ödedim. Ayrıca yeni anakart takarsan yeni imei atmak zorundasın.Anakartın kimliğidir imei.Adamlar eski anakartın imeisini yeni anakarta yazmışlar
Lg kullananlar bilirler imei o anakartın imeisi değilse otadan güncelleme alamazsınız ve cihaz açıldığında bir hata kodu gelir.Okuduğum ve arkadaşlardan duyduklarımı söylesem bir çok kişinin ağzı açık kalır.Bu yüzden bu olayın tesadüf olduğunu düşünmüyorum.
Sonuç olarak hakkını arayan hakkını her türlü alacaktır bu gibi firmalara karşı.Sadece araştırmak ve uğraşmak gerekli.Zamanında tüketici haklarını yasasındaki ilgili yasaları araştırarak,resmi gazeteyi okuyarak bir çok yasayı ezerlemiştim.
Gerçi artık resmi gazetede yayınlanmamama haberleri çıkıyor, kağıt fabrikalarından elde edemediğimiz kağıtların ithalinden olsa gerek.