Çözüldü KVK Diye Aldım DELTA Çıktı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

gokhanbiski

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Gökhan
Cihazım
Iphone 7Plus
Meslek
Öğrenci
Yaş
28
Konum
Türkiye-Aydın
Katılım
12 Eylül 2018
Konular
1
Mesajlar
6
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
Global v9.5.14.0
Telefon Modeli
Redmi S2
Bootloader Kilidi
Kapalı
GittiGidiyor cepport üzerinden aldığım Redmi S2 3/32 Kvk garantili aldığım cihaz garanti sorgulama sonucunda Delta garantili olduğunu öğrendim. Bu yanlışın bir an önce düzeltilmesini istiyorum sayın cepport yetkilileri. Gereğinin yapılmasını arz ederim

## Evet beyler sorun çözülmüştür. CEPPORT ve MİUİ TÜRKİYE yetkililerinden çok teşekkür ederim. Hepinize iyi günler dilerim
 
Son düzenleme:

murats

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
murat murat
Cihazım
MİMİX2
Konum
istanbul
Katılım
30 Mart 2015
Konular
0
Mesajlar
13
Tepkime puanı
3
Puanları
3
foruma yazdıktan sonra tekrar kontrol ettim şimdi gözüküyor.




ilginç bir şekilde foruma yazdığım ilk anda gözükmeyen garanti bir buçuk saat sonra kvk sitesinde görünür hale geldi. sanırım cepport burdan takip edip şikayet edenlerin garantisini gözükür hale getiriyor. başka bir açıklama bulamadım


ve şu anda baktım delta da da garanti gözüküyor. iki firmadan garantili çok güzel :)
 
Oyla:

asim03

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Asım
Cihazım
Xiaomi Mi 6
Meslek
Kimya Mühendisi
Yaş
32
Konum
Giresun
Katılım
5 Haziran 2018
Konular
6
Mesajlar
251
Tepkime puanı
150
Puanları
58
gokhanbiski hocam cihazınızın KVK sistemine kaydının gerçekleştiği bildirildi bir kontrol eder misiniz?

murats hocam aylar önce aldığınız cihazın imei'sini ve belgelerini bir saat içinde bulup işletmek pek mümkün değil gibi geliyor... Acaba siz yanlış kontrol etmiş olabilir misiniz? KVK'nın bir de kendi ithal ettiği cihazların sorgulandığı bir bölüm var, acaba oraya mı girdiniz IMEI'yi?

asim03 cihazını cepporttan KVK garantili alarak cihazı KVK servisi tarafından kabul edilmeyen tek bir kullanıcımız bile olmadı şimdiye kadar... Satılan binlerce cihaz içinde tek mağduriyet olmaması yazdıklarınızı geçersiz kılıyor zannediyorum...

Kabul edilmemesi değilki sorun.sorun insanların zamanın boş yere harcanması belkide insanların kandırılması.Benim cepportla yaşadığım tecrübelere göre bu bir tesadüf değil bilerek ve istenerek yapılan bir durum.Burada 2 aydan beri aynı durum söz konusuysa tesadüf olabileceğini düşünmüyorum.Burada sesini duyabildiğimiz en az 10 kişi vardır KVK aldım delta çıktı diyen ama belki hiç yoktur belki 1-2 tane anca vardır delta garantili aldım KVK garantili çıktı diyen.
Siz tabiki kötülemeyeceksiniz.Sizinde işiniz ve çıkarınız var cepportla. Siz iyi niyetli düşünüyor olabilirsiniz ve gördüğüm kadarıyla ilgilisiniz ama sizin görmek istemediğiniz şekilde ilerliyor bu işler.
2-3 yıl önce LG G4 gönderdim bunların servisine (intellicel-mys-cepport) . Telefon 3 aylık hafıza kartını okumuyor.6502 sayılı tüketici hakları müşterinin ilk 6 ayda oluşan arızalarda cihazın birebir değişim,para iadesi hakkının müşteride olduğunu söylüyor.Telefonun değişimini istedim (biliyorum ki para iadesi yapmayacaklar tüketici haklarına gitsem iş uzayacak). Zarla zorla bağlandığım müşteri hizmetlerinden en son yetkili biri istediğimde bir kadınla görüştüm ve bana cihazın değişeceğini söyleyerek (emindim cihaz değişmeyecek) telefonu kapatmaya çalışıyor. Velhasıl net bir şekilde cihaz değişiminin net bir şekilde kararının onlar tarafından söylenmesini bekliyorum.
Kadın en son arabadan örnek verdi.Verdiği örnekse şu; sıfır aracınız var ve motoru bozuk motorun değişip size gelmesi arabanın yenilenmesi demektir dedi.Yani anakart değişecek ve size gönderilecek dedi :) neyse anakart değişmiş ve gönderilmiş.Yine tüketici haklarına göre servise giden ürünün gidiş geliş masrafları servise aittir.Geldiğinde ürün kargosunu ben ödedim. Ayrıca yeni anakart takarsan yeni imei atmak zorundasın.Anakartın kimliğidir imei.Adamlar eski anakartın imeisini yeni anakarta yazmışlar :) Lg kullananlar bilirler imei o anakartın imeisi değilse otadan güncelleme alamazsınız ve cihaz açıldığında bir hata kodu gelir.Okuduğum ve arkadaşlardan duyduklarımı söylesem bir çok kişinin ağzı açık kalır.Bu yüzden bu olayın tesadüf olduğunu düşünmüyorum.
Sonuç olarak hakkını arayan hakkını her türlü alacaktır bu gibi firmalara karşı.Sadece araştırmak ve uğraşmak gerekli.Zamanında tüketici haklarını yasasındaki ilgili yasaları araştırarak,resmi gazeteyi okuyarak bir çok yasayı ezerlemiştim. :) Gerçi artık resmi gazetede yayınlanmamama haberleri çıkıyor, kağıt fabrikalarından elde edemediğimiz kağıtların ithalinden olsa gerek.
 
Oyla:

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.609
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.127
Puanları
438
Kabul edilmemesi değilki sorun.sorun insanların zamanın boş yere harcanması belkide insanların kandırılması.Benim cepportla yaşadığım tecrübelere göre bu bir tesadüf değil bilerek ve istenerek yapılan bir durum.Burada 2 aydan beri aynı durum söz konusuysa tesadüf olabileceğini düşünmüyorum.Burada sesini duyabildiğimiz en az 10 kişi vardır KVK aldım delta çıktı diyen ama belki hiç yoktur belki 1-2 tane anca vardır delta garantili aldım KVK garantili çıktı diyen.
Siz tabiki kötülemeyeceksiniz.Sizinde işiniz ve çıkarınız var cepportla. Siz iyi niyetli düşünüyor olabilirsiniz ve gördüğüm kadarıyla ilgilisiniz ama sizin görmek istemediğiniz şekilde ilerliyor bu işler.
2-3 yıl önce LG G4 gönderdim bunların servisine (intellicel-mys-cepport) . Telefon 3 aylık hafıza kartını okumuyor.6502 sayılı tüketici hakları müşterinin ilk 6 ayda oluşan arızalarda cihazın birebir değişim,para iadesi hakkının müşteride olduğunu söylüyor.Telefonun değişimini istedim (biliyorum ki para iadesi yapmayacaklar tüketici haklarına gitsem iş uzayacak). Zarla zorla bağlandığım müşteri hizmetlerinden en son yetkili biri istediğimde bir kadınla görüştüm ve bana cihazın değişeceğini söyleyerek (emindim cihaz değişmeyecek) telefonu kapatmaya çalışıyor. Velhasıl net bir şekilde cihaz değişiminin net bir şekilde kararının onlar tarafından söylenmesini bekliyorum.
Kadın en son arabadan örnek verdi.Verdiği örnekse şu; sıfır aracınız var ve motoru bozuk motorun değişip size gelmesi arabanın yenilenmesi demektir dedi.Yani anakart değişecek ve size gönderilecek dedi :) neyse anakart değişmiş ve gönderilmiş.Yine tüketici haklarına göre servise giden ürünün gidiş geliş masrafları servise aittir.Geldiğinde ürün kargosunu ben ödedim. Ayrıca yeni anakart takarsan yeni imei atmak zorundasın.Anakartın kimliğidir imei.Adamlar eski anakartın imeisini yeni anakarta yazmışlar :) Lg kullananlar bilirler imei o anakartın imeisi değilse otadan güncelleme alamazsınız ve cihaz açıldığında bir hata kodu gelir.Okuduğum ve arkadaşlardan duyduklarımı söylesem bir çok kişinin ağzı açık kalır.Bu yüzden bu olayın tesadüf olduğunu düşünmüyorum.
Sonuç olarak hakkını arayan hakkını her türlü alacaktır bu gibi firmalara karşı.Sadece araştırmak ve uğraşmak gerekli.Zamanında tüketici haklarını yasasındaki ilgili yasaları araştırarak,resmi gazeteyi okuyarak bir çok yasayı ezerlemiştim. :) Gerçi artık resmi gazetede yayınlanmamama haberleri çıkıyor, kağıt fabrikalarından elde edemediğimiz kağıtların ithalinden olsa gerek.

Hocam durumunuzu ve ön yargınızı anlıyorum fakat verdiğiniz örnek 3 yıl öncesine ve çok farklı bir markanın çok sorunlu bir cihazına ve artık var olmayan bir servis ile ilgili tecrübenize ait.

Artık bahsettiğiniz servis firması yok. Bizzat gidip Cepport'u gördüm ve orada bahsettiğiniz gibi bir servis hizmeti verilmiyor.
Burada bahsettiğimiz cihazlar KVK garantili cihazlar.
Deneyimizin üzerinden yıllar geçmiş
Cihaz markası LG değil Xiaomi.

Her anlamda ön yargılarınız buradaki konu ile çok alakasız. Xiaomi markalı Cepport cihazları ile ilgili neredeyse 2 yıldır forumumuzda konular var ve şimdiye kadar çözülmemiş tek bir sorun dahi yok. Tam sayıyı bilemiyorum ama GG yorumlarına baktığımda yüzbinlerce cihaz sattığı görünüyor. Bu yüzbinlerce Xiaomi cihaz içerisinde tek bir kişiyi bile mağdur etmemiş bir firmaya karşı tutumunuzu anlamak gerçekten zor.

Sizin durumunuz çocukken burnunu karıştırdığını gördüğünüz biri doktor olduğunda "o adam hijyene dikkat etmez, mesleki bilgisi de azdır" demekle aynı şey... :)
 
Oyla:

asim03

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Asım
Cihazım
Xiaomi Mi 6
Meslek
Kimya Mühendisi
Yaş
32
Konum
Giresun
Katılım
5 Haziran 2018
Konular
6
Mesajlar
251
Tepkime puanı
150
Puanları
58
Hocam durumunuzu ve ön yargınızı anlıyorum fakat verdiğiniz örnek 3 yıl öncesine ve çok farklı bir markanın çok sorunlu bir cihazına ve artık var olmayan bir servis ile ilgili tecrübenize ait.

Artık bahsettiğiniz servis firması yok. Bizzat gidip Cepport'u gördüm ve orada bahsettiğiniz gibi bir servis hizmeti verilmiyor.
Burada bahsettiğimiz cihazlar KVK garantili cihazlar.
Deneyimizin üzerinden yıllar geçmiş
Cihaz markası LG değil Xiaomi.

Her anlamda ön yargılarınız buradaki konu ile çok alakasız. Xiaomi markalı Cepport cihazları ile ilgili neredeyse 2 yıldır forumumuzda konular var ve şimdiye kadar çözülmemiş tek bir sorun dahi yok. Tam sayıyı bilemiyorum ama GG yorumlarına baktığımda yüzbinlerce cihaz sattığı görünüyor. Bu yüzbinlerce Xiaomi cihaz içerisinde tek bir kişiyi bile mağdur etmemiş bir firmaya karşı tutumunuzu anlamak gerçekten zor.

Sizin durumunuz çocukken burnunu karıştırdığını gördüğünüz biri doktor olduğunda "o adam hijyene dikkat etmez, mesleki bilgisi de azdır" demekle aynı şey... :)

Is ahlaki diye bir sey vardir. O anki ahlaki yasanin onlarda degismedigi bugünku sikayetlerden de görülebiliyor. Siz ordan lg telefon tamirini cikardiysaniz anlatmak istedigimi anlamamissiniz. Ben yasadan bahsederek yapilanlari anlattim x marka telefona yapilan sey degil bu. Yasa acik ve net. X telefon icin ayri Y telefon icin ayri degildir. Isterimki kendilerini geliştirmiş olsunlar bu olaylardan siyrilmis olsunlar fakat yazilanlar bunu gostermiyor. Sizin onlarla alisverisinizi rahatca yapabiliyorsaniz ve memnunsaniz ne mutlu size. Eger yapilan hataysa neden delta urunler kvk çıkmıyor. Bunu da dusunmek önemli. Arıyorsunuz benim telefonum delta serviste gorunuyor diyorsunuz duzeltiyorlar. Farketmeyen bircok insan var. Ceplerinden 1 tl cikacagini bilseler bu hataya dusmeyecek insanlar ceplerine fazla para girecegi zaman bu gumruk hatası, anlik hata, teknik hata olur.

Ayrica verdiginiz ornek insani ihtiyacken benim söylediğim sahtekarlik ve dolandiriciliga girmektedir. Aynı kefeye koyabiliyorsaniz ne mutlu size.
 
Oyla:

AzizKöpürcük

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
Hakan
Cihazım
Redmi Note 5
Yaş
34
Konum
Ankara
Katılım
20 Eylül 2018
Konular
2
Mesajlar
89
Tepkime puanı
19
Puanları
8
Arkadaşlar bence olay daha karışık. KVK'da Xiaomi cihazlar için tüm yedek parça imkanı yok benim duyduğum kadarıyla. Yani sorununuz basit ve orada gerekli yedek parçalar varsa KVK yapıyor ammaaa olayı çözemezlerse Evofone'a gönderiyorlar bence aralarında bunu sağlayan bir anlaşma olduğunu zannediyorum.
 
Oyla:

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.609
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.127
Puanları
438
Is ahlaki diye bir sey vardir. O anki ahlaki yasanin onlarda degismedigi bugünku sikayetlerden de görülebiliyor. Siz ordan lg telefon tamirini cikardiysaniz anlatmak istedigimi anlamamissiniz. Ben yasadan bahsederek yapilanlari anlattim x marka telefona yapilan sey degil bu. Yasa acik ve net. X telefon icin ayri Y telefon icin ayri degildir. Isterimki kendilerini geliştirmiş olsunlar bu olaylardan siyrilmis olsunlar fakat yazilanlar bunu gostermiyor. Sizin onlarla alisverisinizi rahatca yapabiliyorsaniz ve memnunsaniz ne mutlu size. Eger yapilan hataysa neden delta urunler kvk çıkmıyor. Bunu da dusunmek önemli. Arıyorsunuz benim telefonum delta serviste gorunuyor diyorsunuz duzeltiyorlar. Farketmeyen bircok insan var. Ceplerinden 1 tl cikacagini bilseler bu hataya dusmeyecek insanlar ceplerine fazla para girecegi zaman bu gumruk hatası, anlik hata, teknik hata olur.

Ayrica verdiginiz ornek insani ihtiyacken benim söylediğim sahtekarlik ve dolandiriciliga girmektedir. Aynı kefeye koyabiliyorsaniz ne mutlu size.

Hocam benim de söylediğim şey sizinki ile aynı. 3 yıl önce müşteri memnuniyetini ön planda tutmayan bir firma olabilir (ki sizin cihazınızn da onarımı yapılarak size teslim edilmiş, sıkıntı kargo ücretiymiş) ancak forumumuzda son iki yıldır açılan konularda hep müşteri memnuniyetini ön plana alıyorlar ve her sorunu çözüyorlar. Söylediğim gibi yüzbünlerce cihaz içinde sıkıntı yaşanan bir kaç tane var bunları da çözdüler. Delta'lı alan arkadaşlarımız KVK'dan kontrol etmedikleri için muhtemelen böyle bir geri dönüş alınmadı. Onlar da kontrol etse aynı şey onlar için de geçerli olabilir. Sonuç olarak KVK'lı satılan tüm cihazları KVK'da, Delta'lı olarak satılanlar Delta'da işlem görüyor. Bir defa daha belirteyim ve tartışmayı daha fazla uzatmayalım. Şimdiye kadar Cepporttan KVK garantili cihaz satın alıp da KVK servislerinin kabul etmediği hiç bir cihaz olmadı...
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Arkadaşlar bence olay daha karışık. KVK'da Xiaomi cihazlar için tüm yedek parça imkanı yok benim duyduğum kadarıyla. Yani sorununuz basit ve orada gerekli yedek parçalar varsa KVK yapıyor ammaaa olayı çözemezlerse Evofone'a gönderiyorlar bence aralarında bunu sağlayan bir anlaşma olduğunu zannediyorum.
Hocam sizin varsayımınız tamamen yanlış... Parça olarak KVK ithalatçı firmalarda "swap" adı altında cihaz alır. Bu cihazlar orijinal yedek parça olarak kullanılır. Yani Evo'dan parça alması gibi bir durum mümkün değil ki Evo'nun ithalat izinlerinde bir kaç öncesine kadar "yedek parça" bulunmuyordu. (şu an durum nedir bilemiyorum tabii...
 
Oyla:

Gulnare

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
8.0
Cihazım
Mi A1
Yaş
42
Konum
Ankara
Katılım
20 Nisan 2018
Konular
7
Mesajlar
132
Tepkime puanı
12
Puanları
18
A101 den kvk garantili mi a1 aldıktan sonrada aynı tartışma olmuştu. Bu yüzden xiaomi den soğudum. Eşime telefon alacaktım. Migrostan A2 lite son anda caz geçtim. Amozon dan samsung j7 prime aldık. Evo son onarımlarda bile kullanıcı hatası diyormuş. İnş düzelirler.
 
Oyla:

asim03

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Asım
Cihazım
Xiaomi Mi 6
Meslek
Kimya Mühendisi
Yaş
32
Konum
Giresun
Katılım
5 Haziran 2018
Konular
6
Mesajlar
251
Tepkime puanı
150
Puanları
58
Hocam benim de söylediğim şey sizinki ile aynı. 3 yıl önce müşteri memnuniyetini ön planda tutmayan bir firma olabilir (ki sizin cihazınızn da onarımı yapılarak size teslim edilmiş, sıkıntı kargo ücretiymiş) ancak forumumuzda son iki yıldır açılan konularda hep müşteri memnuniyetini ön plana alıyorlar ve her sorunu çözüyorlar. Söylediğim gibi yüzbünlerce cihaz içinde sıkıntı yaşanan bir kaç tane var bunları da çözdüler. Delta'lı alan arkadaşlarımız KVK'dan kontrol etmedikleri için muhtemelen böyle bir geri dönüş alınmadı. Onlar da kontrol etse aynı şey onlar için de geçerli olabilir. Sonuç olarak KVK'lı satılan tüm cihazları KVK'da, Delta'lı olarak satılanlar Delta'da işlem görüyor. Bir defa daha belirteyim ve tartışmayı daha fazla uzatmayalım. Şimdiye kadar Cepporttan KVK garantili cihaz satın alıp da KVK servislerinin kabul etmediği hiç bir cihaz olmadı...
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Hocam sizin varsayımınız tamamen yanlış... Parça olarak KVK ithalatçı firmalarda "swap" adı altında cihaz alır. Bu cihazlar orijinal yedek parça olarak kullanılır. Yani Evo'dan parça alması gibi bir durum mümkün değil ki Evo'nun ithalat izinlerinde bir kaç öncesine kadar "yedek parça" bulunmuyordu. (şu an durum nedir bilemiyorum tabii...

Anlattıklarım işin özet kısmıydı sadece,olay kargo parası değil yani.25-27 iş gününde geldi telefonun yapılmasının ve yasaya aykırı davranılmasının dışında.
Bunu sadece ithalatçı servisler ve satıcılar yapmıyor,Samsung servisinde de sıkıntı yaşadığım oldu.En büyük sıkıntı yasanın caydırıcı olmayıp firmaların istediği gibi at koşturması,insanların bilinçli olmayıp haklarını yeterince savunmayışı aslında. Konu dışına biraz çıkılmış olabilir ama vermek istediğim mesajı verdiğimi düşünüyorum ve konuyu burada kapatıyorum.
 
Oyla:

procodertr

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Furkan
Cihazım
MI 13
Meslek
Yazılımcı
Yaş
33
Konum
Ankara
Katılım
28 Kasım 2016
Konular
23
Mesajlar
491
Tepkime puanı
255
Puanları
78
Cepport'tan satın alan arkadaşlar emin olun sıkıntı yaşamazsınız adamlar sattıkları malın arkasında duruyorlar . Hiç bir satıcı firmanın forum sayfası varmı adamlar sorunların çözümü için direk iletişime geçiyorlar forumda.
 
Oyla:

gokhanbiski

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Gökhan
Cihazım
Iphone 7Plus
Meslek
Öğrenci
Yaş
28
Konum
Türkiye-Aydın
Katılım
12 Eylül 2018
Konular
1
Mesajlar
6
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Evet beyler sorun çözülmüştür. CEPPORT ve MİUİ TÜRKİYE yetkililerinden çok teşekkür ederim. Hepinize iyi günler dilerim
 
Oyla:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt