- Adım
- Gürdal
- Cihazım
- Note 10 Pro Max
- Konum
- Antalya
- Katılım
- 16 Nisan 2024
- Konular
- 2
- Mesajlar
- 189
- Tepkime puanı
- 82
- Puanları
- 28
Valla bana sırf telefon hızlı olsun, basınca program açılsın pekte mantıklı gelmiyor. Göze hitap etmeyen hiç bir şeyi tercih etmiyorum. Resimler üzerinden söyleyeyim asla aosp tarzı romları tercih etmem. Hatta geçenlerde persist ile bir sıkıntı yaşadığımdan crdroid i kurdum; ZKos rom daha stabil. Kara, gri renkli simgeler, temalar. Niye daha güzeline sahip olmak varken kendimi kısıtlayayım ki?. Çin port romları tercih edecem hyperos3 olan ama onlarda hibrit yapıyor android oto yu kaldırıyorlar. Yüklesen de modül olarak atsanda çalışmıyor. Benim açımdan istediğim program çalışıyorsa 1-2 sn beklemek sorun değil. Tabi herkesin kendi tercihi.