- Adım
- Ahmet
- Cihazım
- Note 10 Pro
- Konum
- Tekirdağ
- Katılım
- 20 Temmuz 2025
- Konular
- 2
- Mesajlar
- 85
- Tepkime puanı
- 38
- Puanları
- 18
ben kurdum en son atılanı kişiselleştirmeler gitmiş diyebilirim wifi iconları vs direk update olarak yükledim onlar gitmişti birşeyde farketmedi bende tabi gene aynı miui 14Yeni sürüm bir öncekine göre benim telefonda kasma yaptı. Temiz kurulumda twrp den USB ve card hariç herşeyi silmem mi lazım. Önbellek hafıza vs. Ben sweetin olduğu için mecbur bilgisayardan kuruyorum. Aslında rar dan çıkarıp temiz kurulum için bat dosyasında sweet yazan yerleri sweetin yapıp tekrar rar yapsam olur mu. Geliştirici farklı şekil de mi sıkıştırma yapıyor. Bilginiz var mı? Bir de ben özelleştirme falan göremedim hatta çıkarılan bir yer var.