Rom Kullandığım En İyi (Stock-Custom) Rom

  • Konbuyu başlatan crop
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 3K
  • Görüntüleme 238K

Lucas.Rintaro23

Premium Üye
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Lucas
Cihazım
Redmi Note 10 P
Yaş
33
Konum
İzmir
Katılım
15 Eylül 2019
Konular
25
Mesajlar
3.597
Tepkime puanı
2.113
Puanları
188
Aynen bende şimdi gördüm. Lakin bu geliştirici yada geliştiriciler bu kadar telefonla nasıl baş ediyor, testi nasıl yapıyor. Yapay zekaya yaptırıyor olabilirler mi.
Ekip kaç kişi bilmiyorum ama normalde her cihaz için bir geliştirici oluyor
 

joker80

Why so seriously?
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Bahadır
Cihazım
Red mi note 10
Konum
Where
Katılım
12 Mayıs 2015
Konular
6
Mesajlar
1.408
Tepkime puanı
1.740
Puanları
138
Bu sıralar Google photo da sıkıntı mı var yedekleme yapıyorum yedekler gözükmüyor. Kaldırıp yine yüklüyorum olmuyor. Infinity romda
 

beraozbal

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Bera
Cihazım
sweet
Konum
Gaziantep
Katılım
4 Temmuz 2020
Konular
3
Mesajlar
347
Tepkime puanı
145
Puanları
58
Yeni güncellemeyi bekleyin yazmışlardı grupta
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

28 Mayıs'ta çıkan sürüm bende vardı yükledim.
Şu an kullanıyorum. Eğer yeni sürüm gelmezse yükleyebilirsiniz :)

ben de kurmuştum hocam bu sürümü bende de duruyormuş dosyası. yeni sürüm çıkmış mıydı bundan sonra?
 
Adım
Ahmet
Cihazım
Note 10 Pro
Konum
Tekirdağ
Katılım
20 Temmuz 2025
Konular
2
Mesajlar
88
Tepkime puanı
38
Puanları
18
Yeni güncellemeyi bekleyin yazmışlardı grupta
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

28 Mayıs'ta çıkan sürüm bende vardı yükledim.
Şu an kullanıyorum. Eğer yeni sürüm gelmezse yükleyebilirsiniz :)

Bunu kurdum hocam bende şimdi ilk başta bi yükledikden sonra direk orange fox'a attı beni ordan factory reset yaptım şuan boot ekranındayız bekliyoruz bakalım ilk izlenimlerim ne olacak
 

Lucas.Rintaro23

Premium Üye
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Lucas
Cihazım
Redmi Note 10 P
Yaş
33
Konum
İzmir
Katılım
15 Eylül 2019
Konular
25
Mesajlar
3.597
Tepkime puanı
2.113
Puanları
188
ben de kurmuştum hocam bu sürümü bende de duruyormuş dosyası. yeni sürüm çıkmış mıydı bundan sonra?
Evet hocam, bakalım yeni güncelleme gelecekmiş
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Hyper os 2 den miui 14 e geri dönünce çok eksiklik farkettimm
Cupid rom mu kullanıyordun hocam? İzlenimlerini paylaşırsan seviniriz :) Neler farklı, ekran süreleri nasıl vs :)
 

xcosby

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ali
Cihazım
Redmi note 10 p
Meslek
Kamu çalışanı
Yaş
53
Konum
ankara
Katılım
28 Nisan 2015
Konular
11
Mesajlar
234
Tepkime puanı
109
Puanları
58


260620 Changelogs:

  • Fixed ZKOS3 bootloop in Global devices
  • Fixed crash SystemUI when reboot system
  • Removed statusbar icon settings for more stable
  • Removed JamesDSP because its useless
  • Optimized system stability and temperature
 
Adım
Ahmet
Cihazım
Note 10 Pro
Konum
Tekirdağ
Katılım
20 Temmuz 2025
Konular
2
Mesajlar
88
Tepkime puanı
38
Puanları
18
Evet hocam, bakalım yeni güncelleme gelecekmiş
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Cupid rom mu kullanıyordun hocam? İzlenimlerini paylaşırsan seviniriz :) Neler farklı, ekran süreleri nasıl vs :)
Evet cupid romdan buna geçince duvar kağıtını blurluyabiliyordum orda o tarz şeyler olsa iyi olurmuş onun dışında animasyon yok orjinal miui 14 deki gibi yani kişiseltirme falan benim için boş gereksiz orjinallerini daha çok seviyorum ben strix kernel yükledim şimdi test ediyorum bakalım cupid romda direk sistem launcherini güncelleyip uygulama açılış kapanış animasyonlarını kapatıyordum bir de en son kullanılan uygulamaların gözüktüğü yerde xiaominin son çıkardığı şekil vardı ona benzer burda ios style buldum onu açtım ben cupid roma alıştığım için böyle oluyor tabide bu romda birde kashi mods kullanımlış sistem başlatıcısında vs ben o tarz şeyleri sevmiyorum çok özellik geliyor ama telefon yavaşlıyor mesela o yüzden onun dışında romda şey var simgelerin background rengini monet dark yapıp force white color for icons özelliğini açınca uygulamaların simgeleri daha güzel oluyor bunu beğendim bu romda ama her simge olmuyor bunun bir yolu vardır belki
 
Adım
Ahmet
Cihazım
Note 10 Pro
Konum
Tekirdağ
Katılım
20 Temmuz 2025
Konular
2
Mesajlar
88
Tepkime puanı
38
Puanları
18
Cupid romdayken ram'den kaynaklı sanırsam uygulamadan çıktığım zaman direk önbelleği temizliyordu ilk kurduğum zamanlarda yoktu tabi böylede sonradan olmuştu bu romda bir sıkıntı yok. Aynı kernel kullandım
 

Ekli dosyalar

  • 5890899928731553107.jpg
    5890899928731553107.jpg
    56,6 KB · Görüntüleme: 11
  • 5890899928731553113.jpg
    5890899928731553113.jpg
    60,1 KB · Görüntüleme: 13

grdlsv23

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Gürdal
Cihazım
Note 10 Pro Max
Konum
Antalya
Katılım
16 Nisan 2024
Konular
2
Mesajlar
185
Tepkime puanı
81
Puanları
28
Yeni sürüm bir öncekine göre benim telefonda kasma yaptı. Temiz kurulumda twrp den USB ve card hariç herşeyi silmem mi lazım. Önbellek hafıza vs. Ben sweetin olduğu için mecbur bilgisayardan kuruyorum. Aslında rar dan çıkarıp temiz kurulum için bat dosyasında sweet yazan yerleri sweetin yapıp tekrar rar yapsam olur mu. Geliştirici farklı şekil de mi sıkıştırma yapıyor. Bilginiz var mı? Bir de ben özelleştirme falan göremedim hatta çıkarılan bir yer var.
 
Üst