Rom Kullandığım En İyi (Stock-Custom) Rom

  • Konbuyu başlatan crop
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 3K
  • Görüntüleme 240K
Adım
Ahmet
Cihazım
Note 10 Pro
Konum
Tekirdağ
Katılım
20 Temmuz 2025
Konular
3
Mesajlar
97
Tepkime puanı
44
Puanları
18
Sizin note10 pro olduğu için orangefox veya twrp ile yüklenebilir. Ama benim gibi fakirlerin ki pro max olduğundan bat dosyasındaki sweet yazan yerleri sweetin yapmamız gerektiğinden mecbur bilgisayar lazım.
çözüm basitki hocam gidiyorsunuz bitane note 10 pro anakart çözüyorsunuz :D sonra onu montajladıkdan sonrası basit artık sizde bizim gibi yüklersiniz :)
 

Lucas.Rintaro26

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Lucas
Cihazım
Redmi Note 10 P
Yaş
33
Konum
İzmir
Katılım
15 Eylül 2019
Konular
25
Mesajlar
3.615
Çözümler
7
Tepkime puanı
2.124
Puanları
188
Sizin note10 pro olduğu için orangefox veya twrp ile yüklenebilir. Ama benim gibi fakirlerin ki pro max olduğundan bat dosyasındaki sweet yazan yerleri sweetin yapmamız gerektiğinden mecbur bilgisayar lazım.
orangefox ile yüklemek için Updater-script dosyasındaki sweet kısmını düzeltmen yeter hocam.
Kodun en başında olur
 

grdlsv26

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Gürdal
Cihazım
Note 10 Pro Max
Konum
Antalya
Katılım
16 Nisan 2024
Konular
2
Mesajlar
195
Tepkime puanı
84
Puanları
28
Daha önce de aslında sormuştum. Zip dosyasını 7z ile ayıklasam sonra bat dosyasındaki -in eklesem sweetin olsa yine ziplesem olur mu diye. Cvp alamayınca denemiştim ve olmamıştı. Orangefox hata vermişti. Geliştiriciler neyle sıkıştırıp zip yapıyor bilmiyorum ama zaten çıkarıp geri sıkıştıracaksam aslında pek fark kalmıyor.
 

Lucas.Rintaro26

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Lucas
Cihazım
Redmi Note 10 P
Yaş
33
Konum
İzmir
Katılım
15 Eylül 2019
Konular
25
Mesajlar
3.615
Çözümler
7
Tepkime puanı
2.124
Puanları
188
Daha önce de aslında sormuştum. Zip dosyasını 7z ile ayıklasam sonra bat dosyasındaki -in eklesem sweetin olsa yine ziplesem olur mu diye. Cvp alamayınca denemiştim ve olmamıştı. Orangefox hata vermişti. Geliştiriciler neyle sıkıştırıp zip yapıyor bilmiyorum ama zaten çıkarıp geri sıkıştıracaksam aslında pek fark kalmıyor.
MT manager ile denedin mi hocam
 

grdlsv26

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Gürdal
Cihazım
Note 10 Pro Max
Konum
Antalya
Katılım
16 Nisan 2024
Konular
2
Mesajlar
195
Tepkime puanı
84
Puanları
28
MT manager ile denedin mi hocam
sanırım telefon üzerinden yapmamı söylüyorsun. denemedim. Zaten artık vakitte yok. Bu ara benim işler karışık. şuan sizin paylaştığınız sürümdeyim. Bir sıkıntı olursa öyle denerim. ama aklımda olsun denerim. Ben zaten rom ları genelde bilgisayardan indiriyorum. Öyle deniyorum. Elektrik gitse gümlerim ama şükür daha başıma hiç gelmedi. OTG kablo aldım sırf bu iş için usb ye atıp oradan kurarım diye ama dediğim gibi 7z ile açıp sıkıştırdığımdan olmamıştı. Bir ara dener yazarım.
 

Lucas.Rintaro26

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Lucas
Cihazım
Redmi Note 10 P
Yaş
33
Konum
İzmir
Katılım
15 Eylül 2019
Konular
25
Mesajlar
3.615
Çözümler
7
Tepkime puanı
2.124
Puanları
188
sanırım telefon üzerinden yapmamı söylüyorsun. denemedim. Zaten artık vakitte yok. Bu ara benim işler karışık. şuan sizin paylaştığınız sürümdeyim. Bir sıkıntı olursa öyle denerim. ama aklımda olsun denerim. Ben zaten rom ları genelde bilgisayardan indiriyorum. Öyle deniyorum. Elektrik gitse gümlerim ama şükür daha başıma hiç gelmedi. OTG kablo aldım sırf bu iş için usb ye atıp oradan kurarım diye ama dediğim gibi 7z ile açıp sıkıştırdığımdan olmamıştı. Bir ara dener yazarım.
Aslında hafıza kartı alsan işini görür hocam :)
Ben hiç bilgisayar kullanmıyorum. Telefon üzerinden oluyor hepsi.
 
Üst Alt