Rom Kullandığım En İyi (Stock-Custom) Rom

  • Konbuyu başlatan crop
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 3K
  • Görüntüleme 238K

grdlsv24

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Gürdal
Cihazım
Note 10 Pro Max
Konum
Antalya
Katılım
16 Nisan 2024
Konular
2
Mesajlar
189
Tepkime puanı
82
Puanları
28
Valla bana sırf telefon hızlı olsun, basınca program açılsın pekte mantıklı gelmiyor. Göze hitap etmeyen hiç bir şeyi tercih etmiyorum. Resimler üzerinden söyleyeyim asla aosp tarzı romları tercih etmem. Hatta geçenlerde persist ile bir sıkıntı yaşadığımdan crdroid i kurdum; ZKos rom daha stabil. Kara, gri renkli simgeler, temalar. Niye daha güzeline sahip olmak varken kendimi kısıtlayayım ki?. Çin port romları tercih edecem hyperos3 olan ama onlarda hibrit yapıyor android oto yu kaldırıyorlar. Yüklesen de modül olarak atsanda çalışmıyor. Benim açımdan istediğim program çalışıyorsa 1-2 sn beklemek sorun değil. Tabi herkesin kendi tercihi.
 

Soner772

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Soner
Cihazım
Redmi Turbo 3
Meslek
ROM Builder/Öğrenc
Yaş
26
Konum
Türkiye
Katılım
2 Ağustos 2025
Konular
7
Mesajlar
130
Tepkime puanı
52
Puanları
28
Yanlış bir düşünce hocam. Modlar stabil eklendiyse sorun olmuyor. AOSP romlarda bile ne kadar çok özelleştirme varsa rom o kadar sorun çıkarıyor ya da kasma/lag vs yapıyor. Lineage ile crdroid yükleyin aradaki farkı görürsünüz hemen.
Yanlış bir düşünce değil,Stock rom'un dosyasına normalde olduğundan çok daha fazla tonlarca .jar dosyası ekleniyor,bu da stabilitenin düşmesini sağlıyor sisteme aşırı yük binince zamanla yavaşlıyor ve kullanılamaz hale geliyor cihaz fark etmeksizin,ZK OS benim cihazım içinde mevcut dediğim gibi anlattığım düşüncemi destekler nitelikte sorunla karşılaşdım, ayrıca aosp romlarda sorun çıkmasının nedeni rom ile alakalı değil romu yapan kişiye bağlıdır,yapan kişi eğer düzgün ve iyi optimizasyonlar yapıyorsa sorun olmaz ama yoksa yapamıyorsa zaten sorun olur.Ha romdan %100 romdan kaynaklı diyemem çok düşük ihtimal bazen romdan kaynaklı da olabilir ve siz bana crdroid ile lineage'ı örnek vermişsiniz bu iki rom birbirinden ap ayrı romlardır birisi tamamen saf ve stabiliteye odaklanırken birisi hem özelleştirme hem stabiliteye odaklanır,crdroid için yorum yapacak olursam dediği gibi yapan kişi iyi yaparsa sorun yok çünkü crdroid stabil bir romdur sürekli olarak optimizasyonları aksatılmayan güzelde özelleştirme seçenekleri olan bir romdur.
 

Lucas.Rintaro24

Premium Üye
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Lucas
Cihazım
Redmi Note 10 P
Yaş
33
Konum
İzmir
Katılım
15 Eylül 2019
Konular
25
Mesajlar
3.599
Tepkime puanı
2.114
Puanları
188
Yanlış bir düşünce değil,Stock rom'un dosyasına normalde olduğundan çok daha fazla tonlarca .jar dosyası ekleniyor,bu da stabilitenin düşmesini sağlıyor sisteme aşırı yük binince zamanla yavaşlıyor ve kullanılamaz hale geliyor cihaz fark etmeksizin,ZK OS benim cihazım içinde mevcut dediğim gibi anlattığım düşüncemi destekler nitelikte sorunla karşılaşdım, ayrıca aosp romlarda sorun çıkmasının nedeni rom ile alakalı değil romu yapan kişiye bağlıdır,yapan kişi eğer düzgün ve iyi optimizasyonlar yapıyorsa sorun olmaz ama yoksa yapamıyorsa zaten sorun olur.Ha romdan %100 romdan kaynaklı diyemem çok düşük ihtimal bazen romdan kaynaklı da olabilir ve siz bana crdroid ile lineage'ı örnek vermişsiniz bu iki rom birbirinden ap ayrı romlardır birisi tamamen saf ve stabiliteye odaklanırken birisi hem özelleştirme hem stabiliteye odaklanır,crdroid için yorum yapacak olursam dediği gibi yapan kişi iyi yaparsa sorun yok çünkü crdroid stabil bir romdur sürekli olarak optimizasyonları aksatılmayan güzelde özelleştirme seçenekleri olan bir romdur.
Hocam bahsettiğim de bu zaten. Lineage rom yağ gibi mükemmel çalışıyor çünkü hiç özelleştirme yok. Crdroid lineage kadar akıcı değil çünkü bolca özelleştirme var :)
Burada tercihler işin yönünü değiştiriyor. Bol özelleştirme isteniyorsa az da olsa stabiliteden ödün vermek gerekiyor.

MIUI/Hyper romlar arayüz, animasyon, kullanılabilirlik olarak AOSP romlardan kat kat daha iyi ama bu iyiliğin bedeli olarak ya pil performansı ya da kasma/lag olarak geri dönüşü oluyor maalesef.
 

xcosby

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ali
Cihazım
Redmi note 10 p
Meslek
Kamu çalışanı
Yaş
53
Konum
ankara
Katılım
28 Nisan 2015
Konular
11
Mesajlar
236
Tepkime puanı
109
Puanları
58
Project ZK bu gün yeni bir sürüm yayınlamış. Sanırım bir önceki ile ilgili sorunun farkına varmışlar ki bu kadar kısa sürede tekrar yayınlanmış.

İndiriyorum şu an,kurup bakacağım.
 

Soner772

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Soner
Cihazım
Redmi Turbo 3
Meslek
ROM Builder/Öğrenc
Yaş
26
Konum
Türkiye
Katılım
2 Ağustos 2025
Konular
7
Mesajlar
130
Tepkime puanı
52
Puanları
28
MIUI/Hyper romlar arayüz, animasyon, kullanılabilirlik olarak AOSP romlardan kat kat daha iyi ama bu iyiliğin bedeli olarak ya pil performansı ya da kasma/lag olarak geri dönüşü oluyor maalesef.
bende bunu diyorum aslında
 

xcosby

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ali
Cihazım
Redmi note 10 p
Meslek
Kamu çalışanı
Yaş
53
Konum
ankara
Katılım
28 Nisan 2015
Konular
11
Mesajlar
236
Tepkime puanı
109
Puanları
58
Hiç uğraşmayın dosya yine bozuk.
 
Üst