Soru Genpa Rezilliği !!

emreli01

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
EMRE SARI
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
32
Konum
Adana
Katılım
31 Aralık 2018
Konular
19
Mesajlar
242
Tepkime puanı
61
Puanları
43
14 Mayısta Redmi Note 7 telefonumu Genpaya Sadece Kilit tuşu yerinden çıktıgı için yeni tuş kilidi takılması için verdim ilk gün bana elimizde parça varsa hemen yapar veririz diyerek 3 saat beklettiler sonra bana merkeze mail attım parça için felan dedi ses etmedim beklemeye devam ettim baktım cevap gelecegi yok çıktım Bugun 3.gün tekrar Genpaya gittim adam bana Firmaya mesaj attık halen cevap vermediler diyor yahu bir parça için bu kadar bekletilirmi neyin onayını bekliyorsunuz siz yetkili servis değilmisinz neyin onayını bekliyorsunuz deme rağmen halen bana aynı masalı anlatıyor demekki telefonuma başka bir sorun olmuş olsa telefon hiç vermeyecekler böylesine basit bir işlem için bana firmadan onay bekliyoruz mail attim deyip duruyorlar delirdim resmen valla telefon yetkili servisi Genpa olan arkadaşlar dua edin Telefonun başına birşey gelmesin Genpa küçük bir tuş değişimi için bile bu kadar sorun çıkartıyorlarsa gerisini siz düşünün
 
Son düzenleme:

Tncy

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Tncy ☯️
Cihazım
Xiaomi
Konum
Türkiye
Katılım
20 Mart 2019
Konular
31
Mesajlar
488
Tepkime puanı
648
Puanları
78
Sizlik bir sıkıntı sorun yoksa bence tekefonu iade edin. Olmadı Tüketici Hakları Mehkemesine gidin ve iade almak istediğinizi söyleyin.
 
Oyla:

emreli01

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
EMRE SARI
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
32
Konum
Adana
Katılım
31 Aralık 2018
Konular
19
Mesajlar
242
Tepkime puanı
61
Puanları
43
Anlamadığım
Sizlik bir sıkıntı sorun yoksa bence tekefonu iade edin. Olmadı Tüketici Hakları Mehkemesine gidin ve iade almak istediğinizi söyleyin.
İade edilecek bir durum yok telefondan memnunum bu durum tamamen GENPA nın saçmalığı acizliği
Su gün oldu halen aynı şey
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
 
Oyla:

ankarag3lü

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
elvin
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
36
Konum
Ankara
Katılım
20 Nisan 2017
Konular
11
Mesajlar
55
Tepkime puanı
63
Puanları
18
şu telefona adam akıllı destek veren bir tane teknik servis yok mu ya
 
Oyla:

emreli01

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
EMRE SARI
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
32
Konum
Adana
Katılım
31 Aralık 2018
Konular
19
Mesajlar
242
Tepkime puanı
61
Puanları
43
şu telefona adam akıllı destek veren bir tane teknik servis yok mu ya
Eğer ki ben gibi Redmi Note 7 kullanıyor ve en ufak başına birşey gelirse telefonun durum ortada adamlar kilit tuşu değişimi için bile halen firmadan onay beklediklerini söylüyorlar artık teknolojide nirvana yaptığımz dönemde 3 gündür cevap bekliyoruz diye bekletiyorlar
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Oyla:

ankarag3lü

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
elvin
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
36
Konum
Ankara
Katılım
20 Nisan 2017
Konular
11
Mesajlar
55
Tepkime puanı
63
Puanları
18
Eğer ki ben gibi Redmi Note 7 kullanıyor ve en ufak başına birşey gelirse telefonun durum ortada adamlar kilit tuşu değişimi için bile halen firmadan onay beklediklerini söylüyorlar artık teknolojide nirvana yaptığımz dönemde gerzklr 3 gündür cevap bekliyoruz diye bekletiyorlar
durum sonuçlanınca bilgilendirme yapmanız mümkün mü ya buradan ya da özelden mümkünse
 
Oyla:

SertaGE

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Sertaç
Cihazım
Mi Note 10 Lite
Meslek
Sistem Mühendisi
Yaş
37
Konum
İstanbul
Katılım
25 Mayıs 2017
Konular
20
Mesajlar
437
Tepkime puanı
296
Puanları
78
Öncelikle geçmiş olsun. Umarım en kısa sürede cihazınız sağlıklı bir şekilde elinize ulaşır.

Birincisi, GENPA, Xiaomi cihazlara destek veren taşeron bir firma. Haliyle yapılacak işlemler için işveren eğer benden onay al dediyse, sürecin saçmalığı GENPA'dan değil üreticiden kaynaklanıyor demektir. Ayrıca onayın geç verilmesi ve/veya verilmemesi de GENPA'nın suçu değil.

İkincisi, maalesef hukuki anlamda şu aşamada yapabileceğiniz hiç bir şey yok. Türkiyede yasal onarım süresi cumartesi günleri dahil olacak şekilde 20 iş günüdür. Bu süre dolmadan yapacağınız herhangi bir başvuru anlamsız olur.

Üçüncüsü, sizlere şiddetle tavsiyem (zaten biliyor olabilirsiniz ancak konuyu diğer okuyacak kişiler için) cihazı teslim almaya gittiğinizde teslim formunu imzalamadan, teknisyenlerin veya görevlilerin gözünün önünde tüm aksamını kontrol ve test edin. Teslim formunu imzaladıktan veya mağazadan ayrıldıktan sonra fark edeceğiniz herhangi bir hasar veya sorun sizin sorumluluğunuza kalacaktır.

Maalesef Xiaomi Türkiye'ye yeni yeni yelken açan bir firma ve bu geçiş süreci sancılı olacak. Bir kaç yıl içerisinde düzenin oturması bu tarz anlamsızlıkların ortadan kalkmasını sağlayacaktır. Ancak şu an tek yapabileceğiniz sabırla beklemek.
 
Oyla:

emreli01

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
EMRE SARI
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
32
Konum
Adana
Katılım
31 Aralık 2018
Konular
19
Mesajlar
242
Tepkime puanı
61
Puanları
43
durum sonuçlanınca bilgilendirme yapmanız mümkün mü ya buradan ya da özelden mümkünse
Bugün aradim servisi dahili numaralarını almıştım buradaki şubenin bugün firmadan haber geleceğini ve işlem yapılacağını söylediler düşünebiliomsnz bir tuş için yaklaşık 1 hafta beklettiler ve şu teknolojik çağda mail cevabı bekleniyor 1 haftadır trajikomik bir durum gerçekten
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Öncelikle geçmiş olsun. Umarım en kısa sürede cihazınız sağlıklı bir şekilde elinize ulaşır.

Birincisi, GENPA, Xiaomi cihazlara destek veren taşeron bir firma. Haliyle yapılacak işlemler için işveren eğer benden onay al dediyse, sürecin saçmalığı GENPA'dan değil üreticiden kaynaklanıyor demektir. Ayrıca onayın geç verilmesi ve/veya verilmemesi de GENPA'nın suçu değil.

İkincisi, maalesef hukuki anlamda şu aşamada yapabileceğiniz hiç bir şey yok. Türkiyede yasal onarım süresi cumartesi günleri dahil olacak şekilde 20 iş günüdür. Bu süre dolmadan yapacağınız herhangi bir başvuru anlamsız olur.

Üçüncüsü, sizlere şiddetle tavsiyem (zaten biliyor olabilirsiniz ancak konuyu diğer okuyacak kişiler için) cihazı teslim almaya gittiğinizde teslim formunu imzalamadan, teknisyenlerin veya görevlilerin gözünün önünde tüm aksamını kontrol ve test edin. Teslim formunu imzaladıktan veya mağazadan ayrıldıktan sonra fark edeceğiniz herhangi bir hasar veya sorun sizin sorumluluğunuza kalacaktır.

Maalesef Xiaomi Türkiye'ye yeni yeni yelken açan bir firma ve bu geçiş süreci sancılı olacak. Bir kaç yıl içerisinde düzenin oturması bu tarz anlamsızlıkların ortadan kalkmasını sağlayacaktır. Ancak şu an tek yapabileceğiniz sabırla beklemek.
Durum tamamen bahsettiğinz gibi bana da öyle dediler yeni marka ve yeni telefon bundan dolayı dediler ve dediğiniz gibi telefonum 1.5 aylık daha çizigi yok alırken herhangi bir açmadan dolayı bir hasar olduğunu gördüğüm taktirde ne yapmam gerek acaba tabi mantıken cihazı kabul etmiyorm ben bu şekilde vermedim cihazı derim ama yapılması gereken ne var acaba ?..
Diğer bir konuda gittiğim şube yeni açılmış yani gittiğimde balonlar felan vardı sordum yeni açıldı dedi ve geçen cuma sitelerine telefon durumuna bakmak istediğim de şu uyarı çıkıyordu
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.


Ben şöyle düşünüyorum yeni açılan bir yer olduğu için sistemleri düzgün çalışmıyor olabilir belkide ve bugün çalışmaların biteceği söylendi aradığım dada bana zaten bugün cevap geleceğini söyledi çalışan neye dayanarak dedi bilmiyorum ama takipçisiym bende hiç merak etmeyin bir gelişme olduğu taktirde sizi hemen bilgilendiririm dedi ama cidden böyle birşey beklemiyorumdm durum bu şekilde şimdilik halen bekliyorum yani :/
 
Son düzenleme:
Oyla:

SertaGE

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Sertaç
Cihazım
Mi Note 10 Lite
Meslek
Sistem Mühendisi
Yaş
37
Konum
İstanbul
Katılım
25 Mayıs 2017
Konular
20
Mesajlar
437
Tepkime puanı
296
Puanları
78
Bugün aradim servisi dahili numaralarını almıştım buradaki şubenin bugün firmadan haber geleceğini ve işlem yapılacağını söylediler düşünebiliomsnz bir tuş için yaklaşık 1 hafta beklettiler ve şu teknolojik çağda mail cevabı bekleniyor 1 haftadır trajikomik bir durum gerçekten
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Durum tamamen bahsettiğiniz gibi bana da öyle dediler yeni marka ve yeni telefon bundan dolayı dediler ve dediğiniz gibi telefonum 1.5 aylık daha çizigi yok alırken herhangi bir açmadan dolayı bir hasar olduğunu gördüğüm taktirde ne yapmam gerek acaba tabi mantıken cihazı kabul etmiyorm ben bu şekilde vermedim cihazı derim ama yapılması gereken ne var acaba ?..
Diğer bir konuda gittiğim şube yeni açılmış yani gittiğimde balonlar felan vardı sordum yeni açıldı dedi ve geçen cuma sitelerine telefon durumuna bakmak istediğim de şu uyarı çıkıyordu
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.


Ben şöyle düşünüyorum yeni açılan bir yer olduğu için sistemleri düzgün çalışmıyor olabilir belkide ve bugün çalışmaların biteceği söylendi aradığım dada bana zaten bugün cevap geleceğini söyledi çalışan neye dayanarak dedi bilmiyorum ama takipçisiym bende hiç merak etmeyin bir gelişme olduğu taktirde sizi hemen bilgilendiririm dedi ama cidden böyle birşey beklemiyorumdm durum bu şekilde şimdilik halen bekliyorum yani :/

En önemli detay şu:
Servis cihazı teslim alırken herhangi bir fiziksel hasar görür ise bunu servis formuna not etmek zorundadır. Eğer size verilen servis formunda bu yönde bir açıklama yok ise cihazı kusursuz teslim ettiğiniz anlamına gelir ve bu iyi bir şey.
Cihazı teslim aldığınızda ilk olarak fiziksel olarak tüm kontrollerini yapın. Herhangi bir çizik var mı, yerine doğru oturmamış bir aksam var mı? Eğer cihazı teslim ettiğinizde var olmayan herhangi bir fiziksel kusur görürseniz, direk teslim almayı reddedip form tutulmasını isteyin.

İkincisi, diyelim ki fiziksel olarak her şey yolunda, bu durumda cihazı tüm özellikleriyle kontrol edin. Wifi, bluetooth gibi bağlantılar doğru çalışıyor mu? Bir arama yapın ve giden-gelen sesleri kontrol edin. Bir şarkı açıp hoparlörleri kontrol edin. Touch screen test vb uygulamalar ile dokunmatik ekranınızı kontrol edin. Ve tabii söylemeye gerek duymuyorum tüm fiziksel butonları kontrol edin. Herhangi bir sorun görmeniz halinde bir önceki adımda söylediğim gibi form tutturun.

Son olarak diyelim ki işler ters gitti. Yani cihazı teslim alırken fiziksel olarak veya donanımsal olarak bir sorun fark ettiniz ve servis bunu kabullenmek istemedi. Bu durumda ilk servis formunu kesinlikle kaybetmeden yeni bir servis kaydı açılmasını isteyin. Bu durumda servis cihazdaki sorunu not etmek zorunda kalacak ve akabinde bu iki form ile birlikte bulunduğunuz ilçedeki tüketici hakem heyetine başvuru yapmanız gerekir. Ancak elinizdeki iki servis formu sizin haklı bulunmanızı sağlayacaktır.
 
Oyla:

emreli01

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
EMRE SARI
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
32
Konum
Adana
Katılım
31 Aralık 2018
Konular
19
Mesajlar
242
Tepkime puanı
61
Puanları
43
En önemli detay şu:
Servis cihazı teslim alırken herhangi bir fiziksel hasar görür ise bunu servis formuna not etmek zorundadır. Eğer size verilen servis formunda bu yönde bir açıklama yok ise cihazı kusursuz teslim ettiğiniz anlamına gelir ve bu iyi bir şey.
Cihazı teslim aldığınızda ilk olarak fiziksel olarak tüm kontrollerini yapın. Herhangi bir çizik var mı, yerine doğru oturmamış bir aksam var mı? Eğer cihazı teslim ettiğinizde var olmayan herhangi bir fiziksel kusur görürseniz, direk teslim almayı reddedip form tutulmasını isteyin.

İkincisi, diyelim ki fiziksel olarak her şey yolunda, bu durumda cihazı tüm özellikleriyle kontrol edin. Wifi, bluetooth gibi bağlantılar doğru çalışıyor mu? Bir arama yapın ve giden-gelen sesleri kontrol edin. Bir şarkı açıp hoparlörleri kontrol edin. Touch screen test vb uygulamalar ile dokunmatik ekranınızı kontrol edin. Ve tabii söylemeye gerek duymuyorum tüm fiziksel butonları kontrol edin. Herhangi bir sorun görmeniz halinde bir önceki adımda söylediğim gibi form tutturun.

Son olarak diyelim ki işler ters gitti. Yani cihazı teslim alırken fiziksel olarak veya donanımsal olarak bir sorun fark ettiniz ve servis bunu kabullenmek istemedi. Bu durumda ilk servis formunu kesinlikle kaybetmeden yeni bir servis kaydı açılmasını isteyin. Bu durumda servis cihazdaki sorunu not etmek zorunda kalacak ve akabinde bu iki form ile birlikte bulunduğunuz ilçedeki tüketici hakem heyetine başvuru yapmanız gerekir. Ancak elinizdeki iki servis formu sizin haklı bulunmanızı sağlayacaktır.
Bugün aradığım da cevap gelecek dedi bana ama siteden kontrol ettiğimde halen yine firmadan bilgi beklenmektedir yazıyor
 
Oyla:
Üst Alt