Soru Genpa Rezilliği !!

emreli01

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
EMRE SARI
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
32
Konum
Adana
Katılım
31 Aralık 2018
Konular
19
Mesajlar
242
Tepkime puanı
61
Puanları
43
14 Mayısta Redmi Note 7 telefonumu Genpaya Sadece Kilit tuşu yerinden çıktıgı için yeni tuş kilidi takılması için verdim ilk gün bana elimizde parça varsa hemen yapar veririz diyerek 3 saat beklettiler sonra bana merkeze mail attım parça için felan dedi ses etmedim beklemeye devam ettim baktım cevap gelecegi yok çıktım Bugun 3.gün tekrar Genpaya gittim adam bana Firmaya mesaj attık halen cevap vermediler diyor yahu bir parça için bu kadar bekletilirmi neyin onayını bekliyorsunuz siz yetkili servis değilmisinz neyin onayını bekliyorsunuz deme rağmen halen bana aynı masalı anlatıyor demekki telefonuma başka bir sorun olmuş olsa telefon hiç vermeyecekler böylesine basit bir işlem için bana firmadan onay bekliyoruz mail attim deyip duruyorlar delirdim resmen valla telefon yetkili servisi Genpa olan arkadaşlar dua edin Telefonun başına birşey gelmesin Genpa küçük bir tuş değişimi için bile bu kadar sorun çıkartıyorlarsa gerisini siz düşünün
 
Son düzenleme:

emreli01

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
EMRE SARI
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
32
Konum
Adana
Katılım
31 Aralık 2018
Konular
19
Mesajlar
242
Tepkime puanı
61
Puanları
43
Ücretli işlem görse de 20 iş günü içinde cihazı yapmaları lazım. Cumartesiler de iş günü sayılır unutmayın
20 iş günü içinde yapılmadığı taktirde Yeni kutu Cihaz isteme hakkım oluyor mu ?
 
Oyla:

emreli01

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
EMRE SARI
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
32
Konum
Adana
Katılım
31 Aralık 2018
Konular
19
Mesajlar
242
Tepkime puanı
61
Puanları
43
Cihazı yapmaları lazım oraso kesn zaten ancak 20 iş günü sonunda iade hakkı vs varmı net bilgim yok ayrıca cumartesiler sayılır ancsk araya şuanda bayram giricek onuda hesap edin bayram günler sayılmaz
14 Mayıs'ta vermiştim hesabıma göre cumartesileride sayarak hesaplandığımda ve genpanin sitesine girdiğimde uyarı olarak çıkan yazıda 3 - 9 haziran arası hizmet verilmeyecektir diyor buna göre de 11 Haziran günü 20.is günü 12 Haziran günü 21. İş günü oluyor ve olaki gelmez ise 12 haziran günü ücretli işlem gördüğü için ve halen yapılmadığı için 21.gün yapsalar dahi almayacam gcklıgına bir tuş için ücretini dahi ödediğim halde bayram da beni telefonsuz bırakırlarsa kesinlikle hakkım neyse almayı düşünüyorum ayıp yemin ederim kilit tuşu için bile bunca zaman beklettiler ya halen diyecek söz çokta neyse
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Ücretli işlem görse de 20 iş günü içinde cihazı yapmaları lazım. Cumartesiler de iş günü sayılır unutmayın
21.günü ücret iadesi ise iade değişim ise değişim için ne kadar sürede sonuçlanıyor acaba
 
Oyla:

onununcuköy

Hevesli Üye
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Erkan
Cihazım
Yok
Konum
Eskişehir
Katılım
6 Mart 2017
Konular
6
Mesajlar
2.159
Çözümler
37
Tepkime puanı
1.751
Puanları
188
Genpa yetkililerinin ve teknisyenlerinin de foruma üye olduklarından ve takip ettiklerinden düşünüyorum...

Yazdıklarınızı okuduktan sonra sadece bekletmiş olmak için daha doğrusu "madem o bizi mağdur ediyor biz de onu onu biraz mağdur edelim" diye düşünerek beklettiklerini zannediyorum... Muhtemelen bayramı da geçirip bayram sonrası size her hangi bir yasal merciye başvurma hakkı kazandırmadan yani 20 iş gününü doldurmadan cihazınızı teslim edeceklerdir. Ettiklerinde de cihazda hasar vardı ve kullanıcı da durumu kabul etti diyerek (ücret vermeniz kabul ettiğiniz anlamına geliyor) cihazınızı da garanti dışı bırakacaklar ve tekrar sizinle muhatap olmayacaklar. Geçmiş olsun...

Açıkçası sorun sonuçlanmadan bu tarz konuların açılması bana pek mantıklı gelmiyor. Sonuç aldıktan sonra eleştiri veya takdir bildiren konular elbette ki hepimiz için son derece faydalı fakat cihaz henüz servisteyken ve yapılan iş görülmeden "rezillik" başlığı açılarak binlerce kişinin marka algısı ile oynanınca bu tarz sonuçlarla karşılaşmak da son derece olası bence.

Yazdıklarım yanlış anlaşılmasın, genpa'nın yaptığını elbette ki savunmuyorum fakat bizler yasal haklarımızı kullanırken ne kadar hevesli isek servisler de aynı derecede hevesli. Kanun 20 iş günü diyorsa 20 iş gününü doldurmadığı sürece problem yok. Kendi adıma yetkili servise verdiğim tüm cihazlarımda hem iyi niyetli olduğumu hem de konu hakkında yasal haklarımı bildiğimi hep uygun bir dille yetkilere anlattım ve cihaz ile beraber gönderim. Şimdiye kadar evo haricinde hiç bir firma ile sorun yaşamadım. (Evo'ya da cihaz gönderip sorun yaşamayan yok zaten).
 
Oyla:

emreli01

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
EMRE SARI
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
32
Konum
Adana
Katılım
31 Aralık 2018
Konular
19
Mesajlar
242
Tepkime puanı
61
Puanları
43
Genpa yetkililerinin ve teknisyenlerinin de foruma üye olduklarından ve takip ettiklerinden düşünüyorum...

Yazdıklarınızı okuduktan sonra sadece bekletmiş olmak için daha doğrusu "madem o bizi mağdur ediyor biz de onu onu biraz mağdur edelim" diye düşünerek beklettiklerini zannediyorum... Muhtemelen bayramı da geçirip bayram sonrası size her hangi bir yasal merciye başvurma hakkı kazandırmadan yani 20 iş gününü doldurmadan cihazınızı teslim edeceklerdir. Ettiklerinde de cihazda hasar vardı ve kullanıcı da durumu kabul etti diyerek (ücret vermeniz kabul ettiğiniz anlamına geliyor) cihazınızı da garanti dışı bırakacaklar ve tekrar sizinle muhatap olmayacaklar. Geçmiş olsun...


.
"madem o bizi mağdur ediyor biz de onu onu biraz mağdur edelim" diyerek ne demek istedinz ben onları mağdur edecek ne yapmışım ki onların mağduriyetini düşünen ilk seni gördüm neyse anlamadım fakat olaya felaket tellalı gibi yaklaşmanı anlamış değilim onlar benim konu açtığımı görse ne olur görmese ne olur hadi gördü diyelim benim tel olduğunu nerden anlayacaklar hadi anlasınlar ne fark eder yani 20 iş günü içinde mecbur yapmak zorundalar
 
Oyla:

onununcuköy

Hevesli Üye
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Erkan
Cihazım
Yok
Konum
Eskişehir
Katılım
6 Mart 2017
Konular
6
Mesajlar
2.159
Çözümler
37
Tepkime puanı
1.751
Puanları
188
"madem o bizi mağdur ediyor biz de onu onu biraz mağdur edelim" diyerek ne demek istedinz ben onları mağdur edecek ne yapmışım ki onların mağduriyetini düşünen ilk seni gördüm neyse anlamadım fakat olaya felaket tellalı gibi yaklaşmanı anlamış değilim onlar benim konu açtığımı görse ne olur görmese ne olur hadi gördü diyelim benim tel olduğunu nerden anlayacaklar hadi anlasınlar ne fark eder yani 20 iş günü içinde mecbur yapmak zorundalar

Ben de aynısını söylüyorum zaten... 20 iş gününde yapmak zorundalar. Daha erken olması gibi bir zorunlulukları yok. 3 dakika içerisinde halledilebilecek sorun için de yasal süre 20 iş günü. Daha açık yazarsam daha rahat anlaşılabilirim herhalde... İyi niyetten uzak yazar, ortada fol yok yumurta yokken bunlar rezil, tu kaka derseniz adamlar da sonuna kadar yokuş yapar diyorum yani. Ellerinden gelen pisliği yaparlar.

Cihaz arızanızı, markasını, modelini ve gönderim tarihinizi belirtmişsiniz. Eğer sizinle aynı gün, aynı model, aynı arızaya sahip cihaz da geldiyse o da yandı demek ki.

O haklı, bu haksız gibi bir yargım yok zaten. Sadece sizden sonra konuyu okuyarak yardım alamaya çalışacak arkadaşlar için tespit yapıyorum. Siz zaten yeterince mağdur, bayramı telefonsuz geçirmiş oluyorsunuz. Sizinle aynı hatayı başkaları da yapmasın, başkaları mağdur edilmesin benim derdim.

Keşke genpa, xiaomi türkiye falan isimlere kanmayıp adam gibi miui türkiye destekli bir telefon almış olsaydınız. Bir kaç saatte çözerlerdi sorununuzu.
 
Oyla:

emreli01

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
EMRE SARI
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
32
Konum
Adana
Katılım
31 Aralık 2018
Konular
19
Mesajlar
242
Tepkime puanı
61
Puanları
43
" Sizinle aynı hatayı başkaları da yapmasın, başkaları mağdur edilmesin benim derdim. "
Hatamı yaptım ne hatası hocam ya :) ya cidden olaya nasıl baktığını anlamış değilim ama neyse uzatmıcam :) durum tamamen Xiaominin ve genpanin pisliği Marka benden habersiz iş yapma derse iş böyle uzar dünyada 10milyon satışa ulaşmış bir telefonun yedek parçalarını çinden getirilmesini beklemekte nedir ya bizim tartıştıgmz konu bu
 
Oyla:

onununcuköy

Hevesli Üye
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Erkan
Cihazım
Yok
Konum
Eskişehir
Katılım
6 Mart 2017
Konular
6
Mesajlar
2.159
Çözümler
37
Tepkime puanı
1.751
Puanları
188
" Sizinle aynı hatayı başkaları da yapmasın, başkaları mağdur edilmesin benim derdim. "
Hatamı yaptım ne hatası hocam ya :) ya cidden olaya nasıl baktığını anlamış değilim ama neyse uzatmıcam :) durum tamamen Xiaominin ve genpanin pisliği Marka benden habersiz iş yapma derse iş böyle uzar dünyada 10milyon satışa ulaşmış bir telefonun yedek parçalarını çinden getirilmesini beklemekte nedir ya bizim tartıştıgmz konu bu

Neyse hocam tartışmanın anlamı yok umarım sorununuz bir an önce çözülür ve cihazınızı kullanmaya başlarsınız.
 
Oyla:
Üst Alt