- Adım
- Cumhur
- Cihazım
- Mi 11T Pro
- Yaş
- 67
- Konum
- İstanbul/Büyükçekmece
- Katılım
- 10 Haziran 2017
- Konular
- 298
- Mesajlar
- 20.482
- Tepkime puanı
- 60.976
- Puanları
- 438
Kredi çekerek mi hocamİste bu yuzden oneplus alacagim
Gesendet von meinem Schajomi mit Tapatalk
Kredi çekerek mi hocamİste bu yuzden oneplus alacagim
Sevgili üstadım, belli bir doymuşluktan sonra bazı şeyler insana angarya gibi gelmeye başlıyor, daha önce de belirttiğim gibi, eskiden TWRP ile bu işleri sıkıntısız yapmak mümkündü, olmamaya başlayınca, SwiftBackup a geçtim, çok büyük rahatlık gerçektende, sizde sanırım bana bu konuda katılıyorsunuzdur sevgili Koçara hocam...ilk başlarda kurtarıcımız Titanium Backup idi...
Gesendet von meinem Schajomi mit Tapatalk
Maalesef böyle hocam herşeyi göze alıyorsun ama cihazına göre twrp bulamıyorsun kafana göre rom ararsın bulamazsın piyasa bir kaç hintlinin eline kalmış onlarda birbirini kopyalıyor sorunlar yumak haline geliyor en iyisi bu işlerden uzak durmak
Üstadım, vücut yaşlandı ama kafam çok şükür hala zehir gibi çalışıyor ve bende ayrıca FİL hafızası var, her şeyi en ince ayrıntısına kadar hatırlıyorumSize kesinlikle katılıyorum Skorpi hocam hatırlarsanız rom yapıp yayınlamak konusunda sizinle konuştuk bir çok şey kafa götürmüyor artık her işlem meşakkate dönüşüyor
Yoo hocamKredi çekerek mi hocam
Gesendet von meinem Schajomi mit Tapatalk
Üstadım, vücut yaşlandı ama kafam çok şükür hala zehir gibi çalışıyor ve bende ayrıca FİL hafızası var, her şeyi en ince ayrıntısına kadar hatırlıyorum
Gesendet von meinem Schajomi mit Tapatalk
Sayın hocam ben Murad Ali hocam gibi Twrp den hiç yedek almadım. Titanium backup da ( bazı uygulamaları geri yükleme de sıkıntılı olsa da) ilk başlarda iyiydi ama sonra o da sapıttı.Sevgili üstadım, belli bir doymuşluktan sonra bazı şeyler insana angarya gibi gelmeye başlıyor, daha önce de belirttiğim gibi, eskiden TWRP ile bu işleri sıkıntısız yapmak mümkündü, olmamaya başlayınca, SwiftBackup a geçtim, çok büyük rahatlık gerçektende, sizde sanırım bana bu konuda katılıyorsunuzdur sevgili Koçara hocam...ilk başlarda kurtarıcımız Titanium Backup idi...
Gesendet von meinem Schajomi mit Tapatalk
Ben bu güncellemeler sona erince, aradan uzun zamanda geçince, bir ara cihazı yenileyeyim dedim ancak Max3 büyüklüğünde bir cihaz olmadığından, Poco F3 e çok fena taktım ve ha bugün, ha yarın diyerek, bir türlü vuslatı gerçekleştiremedik....sonra malumunuz CrDroid romu yükledik ve yepyeni bir cihaza kavuştum...yazdan sonra bi de bataryayı değiştirdimmi, beni mezara kadar götürürYoo hocammi mix 4 alirsam kredi cekerim
Hocam, tekrardan çok çok geçmiş olsun ama gayet dinç ve enerjiksiniz, ben sizde, dediğiniz kayıpları algılayamadımAhhh keşke sizin gibi olabilseydim beyin kanamasından sonra hafıza kaybı yaşadığım için bende hafıza iflas etti kayyum atadılar![]()
Hadi bakalim hocamBen bu güncellemeler sona erince, aradan uzun zamanda geçince, bir ara cihazı yenileyeyim dedim ancak Max3 büyüklüğünde bir cihaz olmadığından, Poco F3 e çok fena taktım ve ha bugün, ha yarın diyerek, bir türlü vuslatı gerçekleştiremedik....sonra malumunuz CrDroid romu yükledik ve yepyeni bir cihaza kavuştum...yazdan sonra bi de bataryayı değiştirdimmi, beni mezara kadar götürür
Gesendet von meinem Schajomi mit Tapatalk
Hocam, tekrardan çok çok geçmiş olsun ama gayet dinç ve enerjiksiniz, ben sizde, dediğiniz kayıpları algılayamadım
Gesendet von meinem Schajomi mit Tapatalk