Yardım Cepportan aldığım mi5 sorunlu mağdur oldum

suleymanse

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
suleyman
Cihazım
mi5
Yaş
34
Konum
diyarbakır
Katılım
3 Mart 2017
Konular
2
Mesajlar
32
Tepkime puanı
7
Puanları
8
Herkese merhaba 2 3 hafta önce gittigidiyor üzerinden cepport adlı satıcıdan xiaomi mi5 prime aldım telefonda ilk andan itibaren arada bir 2 3 sn donmalar oluyordu iade etmek istedigimi söylediğimde yazılımsal olduğunu söylediler cihazı gönderdim yazılım yükleyip göndermişler dediklerine göre 4 saat teste tabi tutulmuş sorun yokmuş yalnız cihazda donmalar devam ediyor yuklemedigim rom kalmadı nougat rom mokee rom lineage os rom hepsini denedim donanımsal sorun olmasına rağmen değişim yapmiyorlar yazılımsal olsa bir çok insanda bu sorun olurdu mağdur oldum sorunlu cihazla kalakaldim
 

suleymanse

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
suleyman
Cihazım
mi5
Yaş
34
Konum
diyarbakır
Katılım
3 Mart 2017
Konular
2
Mesajlar
32
Tepkime puanı
7
Puanları
8
Teşekkürler kardeşim umarım mesele uzamaz kısa zamanda hallolur
 
Oyla:

HiddeNKinG

Administration
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hasan Özkan
Cihazım
Xiaomi 13
Meslek
Uçak Tek.
Konum
Kocaeli, Turkey
Katılım
30 Nisan 2014
Konular
1.260
Mesajlar
9.752
Çözümler
25
Tepkime puanı
13.660
Puanları
438
Herkese merhaba 2 3 hafta önce gittigidiyor üzerinden cepport adlı satıcıdan xiaomi mi5 prime aldım telefonda ilk andan itibaren arada bir 2 3 sn donmalar oluyordu iade etmek istedigimi söylediğimde yazılımsal olduğunu söylediler cihazı gönderdim yazılım yükleyip göndermişler dediklerine göre 4 saat teste tabi tutulmuş sorun yokmuş yalnız cihazda donmalar devam ediyor yuklemedigim rom kalmadı nougat rom mokee rom lineage os rom hepsini denedim donanımsal sorun olmasına rağmen değişim yapmiyorlar yazılımsal olsa bir çok insanda bu sorun olurdu mağdur oldum sorunlu cihazla kalakaldim


Cihazı alalı ne kadar süre oldu acaba?
 
Oyla:

suleymanse

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
suleyman
Cihazım
mi5
Yaş
34
Konum
diyarbakır
Katılım
3 Mart 2017
Konular
2
Mesajlar
32
Tepkime puanı
7
Puanları
8
27 Şubat'ta alındı bir ay olmuş
 
Oyla:

HiddeNKinG

Administration
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hasan Özkan
Cihazım
Xiaomi 13
Meslek
Uçak Tek.
Konum
Kocaeli, Turkey
Katılım
30 Nisan 2014
Konular
1.260
Mesajlar
9.752
Çözümler
25
Tepkime puanı
13.660
Puanları
438
27 Şubat'ta alındı bir ay olmuş


Hocam üzerinden uzun süre geçtiği için öncelikli olarak deltaya göndermeniz gerekecek eğer sorun donanımsal ise delta muhtemel değişim kararı verecektir yada ankart değişimi yapacaktır.
 
Oyla:

suleymanse

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
suleyman
Cihazım
mi5
Yaş
34
Konum
diyarbakır
Katılım
3 Mart 2017
Konular
2
Mesajlar
32
Tepkime puanı
7
Puanları
8
Yalniz cepport'la gorustugumde donanımsalsa direk değişim yaparız dediler yalniz sorun şu ki yazılımsal olduğu konusunda ısrar ediyorlar
 
Oyla:

HiddeNKinG

Administration
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hasan Özkan
Cihazım
Xiaomi 13
Meslek
Uçak Tek.
Konum
Kocaeli, Turkey
Katılım
30 Nisan 2014
Konular
1.260
Mesajlar
9.752
Çözümler
25
Tepkime puanı
13.660
Puanları
438
Yalniz cepport'la gorustugumde donanımsalsa direk değişim yaparız dediler yalniz sorun şu ki yazılımsal olduğu konusunda ısrar ediyorlar


Hocam bunu en iyi delta anlayacaktır sonuçta cihazın açıp test etmeleri gerekir diye düşünüyorum. İsterseniz öncelikle bi delta ile görüşün durumu yine bizde daha sonra elimizden geldiğince size yardımcı olamaya çalışalım.
 
Oyla:

suleymanse

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
suleyman
Cihazım
mi5
Yaş
34
Konum
diyarbakır
Katılım
3 Mart 2017
Konular
2
Mesajlar
32
Tepkime puanı
7
Puanları
8
Öyle yapayım hocam yalniz keşke en başta fikirleri olmadığı konuda yazilimsaldir demeselerdi biz de iade ederdik şimdi de delta servisle ugrasacagiz
 
Oyla:

suleymanse

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
suleyman
Cihazım
mi5
Yaş
34
Konum
diyarbakır
Katılım
3 Mart 2017
Konular
2
Mesajlar
32
Tepkime puanı
7
Puanları
8
Hocam bunu en iyi delta anlayacaktır sonuçta cihazın açıp test etmeleri gerekir diye düşünüyorum. İsterseniz öncelikle bi delta ile görüşün durumu yine bizde daha sonra elimizden geldiğince size yardımcı olamaya çalışalım.
<
Cihaz garantiden döndü onlar da aynen hatayı tespit edememişler. Sorun hala var 3 5 defa günlük kullanım dahilinde donma oluyor videosunu mu çekip yollayayım ne yapayım bilmiyorum yardımcı olursanız hocam iyi olur. keşke iade etseydim pişman oldum
 
Oyla:

HiddeNKinG

Administration
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hasan Özkan
Cihazım
Xiaomi 13
Meslek
Uçak Tek.
Konum
Kocaeli, Turkey
Katılım
30 Nisan 2014
Konular
1.260
Mesajlar
9.752
Çözümler
25
Tepkime puanı
13.660
Puanları
438
<
Cihaz garantiden döndü onlar da aynen hatayı tespit edememişler. Sorun hala var 3 5 defa günlük kullanım dahilinde donma oluyor videosunu mu çekip yollayayım ne yapayım bilmiyorum yardımcı olursanız hocam iyi olur. keşke iade etseydim pişman oldum


Hocam video çekin durumu açıklayıcı sorun çözülmez ise değişim talebinden bulunun
 
Oyla:

burakkaan55

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Burak Kaan
Cihazım
LG G2
Yaş
27
Konum
Samsun
Katılım
11 Nisan 2017
Konular
1
Mesajlar
13
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Takipteyim inşallah çözülür sorununuz. Bende zamanında Delta garantili G2 kullanıyordum. Anakart bozuktu reset sorunu ve wifi calismama vs vardı iki kere yolladım ikisinde de yazılım değiştirdiler sadece. Delta berbat hizmet kalitesine sahip

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:
Üst Alt