Arkadaşlar bence hadiseye yanlış taraftan bakıyor. Satın alınan bir cihazın zamanında teslim edilmemesi internet alışverişlerinde her daim yaşanan bir durumdur. Ortada bir sorun varsa sadece tedarikçi firmanın değil, anlaşmalı olduğu online satış sitesi ve kargo şirketinin de dahli vardır.
Cepport firması son zamanlarda icraatlarıyla sıkça eleştiri almış olsa da cihazları global sürüm olan güvenilir bir firmadır. Fiyatlarının yüksek olması ise Ritzy, delta ve Evobt gibi tartışmalı firmalar yerine daha kurumsal bir firma olan KVK ile anlaşmalı çalışmasıdır. Misal isteyen gidip Evofone tarafından Türkiye garantili diye satılan ama teknik servisine Gen-Pa tarafından bakılan bir cihaz alabilir. Tabii Cepport ta 3250 TL ye satılan bir cihaza 4500 TL ücret ödeyerek.
Kaldı ki internet üzerinden bahsi geçen firmalardan bir cihazı satın aldığınızda herhangi bir sorunla karşılaşırsanız muhatap ta bulamazsınız. Sizi direk olarak teknik servise yönlendirirler.
En azından cepport ile bir sıkıntı yaşandığında karşınızda bir muhatap bulabiliyorsunuz.( Bunda forum yöneticilerinin ve özellikle de sayın
cantara hocamın da etkisi var)
Cepport firmasının benim de eleştireceğim bir çok yönü var ve daha evvel bu konuda fikrimi belirttim. Lâkin sığ bir tartışma üzerinden birçok kullanıcıyı Xiaomi ürünleriyle tanıştırmış kurumsal bir firmayı karalamaya çalışmak art niyetli ve maksatlı bir yaklaşımdır.
Kime veya neye hizmet ettikleri de meçhul...