Yardım CEPPORT Şikayet!!!!

av_avi

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Abay
Cihazım
mi4
Yaş
44
Konum
Giresun
Katılım
30 Ekim 2016
Konular
1
Mesajlar
11
Tepkime puanı
17
Puanları
3
Nisan ayında Cepport mağazasından bir adet mi5s aldım ve ürünün siparişini verirken satıcıya ek mesajla vergi dairesi ve vergi numaramın da faturamda yazmasını istedim.
Amacım hem iyi bir telefon kullanmak hem de ürünün faturasını gider göstermekti.
Ürün geldi ancak faturamda istediğim bilgilerin hiç birisi yok.
Tamam olabilir, hatadır dedim ve satıcıyla iletişimimiz başladıııı.

İlk önceleri 4-5 kişiyle muhattap oldum, hepsine en baştan hikayemi anlattım, en son sorun halloldu faturanız düzeltildi yollandı denildi. Ancak gelen fatura 5. ay tarihli olarak yeniden düzenlemişler ve hiç bir işime yaramadı

Tekrar aradım yine 4-5 kişiye hikayeyi baştan sona anlattım ve en son Ali Osman diye birisi topu aldı. Ona da farklı günlerde 3-4 kere en baştan hikayemi anlattım.

Bu şahıs öncelikle gittigidiyor sistemde bu bilgileriniz yok dedi.
Hemen sistemdeki bilgilerimin resmini çektim attım.

Ama bize gittigidiyor bu bilgileri vermedi suçlu onlar dedi.
Tamam haklısınız ama ben size daha sipariş aşamasında bu bilgilerimi mesajla ilettim ve faturamda mutlaka olsun dedim. Çok şükür her şey gittigidiyorda kayıtlı

En son mi hesabınızı sıfırlayın, ürünü iade alalıma kadar geldi iş.
Aslında bakarsanız üründen bir şikayetimde yok. İstemeye istemeye tamam dedim ve bunun üzerine biz sizi arayacağız denildi ve konuşma sonlandı.

Aradan 1 gün geçti ses seda yok. Aradım yine Ali Osman dahil kimse beni hatırlamıyor...
En baştan hikaye, sonuç kısmı, olurdu olmazdı... Biz sizi arayacağız.

Aradan 1 gün geçti ses seda yok. Aradım yine Ali Osman dahil kimse beni hatırlamıyor...
En baştan hikaye, sonuç kısmı, olurdu olmazdı... Biz sizi arayacağız.

Bu sefer sabredip 3 gün bekledim. Aradım yine Ali Osman dahil kimse beni hatırlamıyor...
Hikayenin kısa özeti kafi geldi ve sonuç kısmına nihayet geldik.

Sayın satıcı gittigidiyor sisteminde olduğu halde ben ekstra bir mesajla size fatura ile ilgili talebimi ilettim mi? EVET

Ürünü iade alacaktınız, arayacaktınız aramadınız....? !!!!

Benim talebim
1-ya faturamı düzeltip ürünü aldığım 4. ay tarihli faturamı gönderin
2-ya ürününüzü geri alın
3-ya da zararımı karşılayın

Satıcı hiçbirini yapamayacağını (daha önceden kullanılmış telefonu iade alıyordu, sorunu çözeriz ama hiç bir yerde şikayet mesajı yazmayacaksınız diyordu haaa) suçlunun benim olduğumu söyleyerek konuşmayı sonlandırdı.

Gelelim neticeye CEPPORT adlı satıcı ve satış sonrası başıma gelenleri eksiksiz olarak siz değerli forum üyeleriyle paylaşıyorum.

İleride ürünle alakalı bir sorunumuz olduğunda muhattap olacağımız insanlar nasıl birileri az çok anlayın istiyorum. Tek sevindiğim nokta üründe sıkıntı olmaması ama satıcının tabiri caizse zorbalıkla bana bu fatura zararını yüklemesi de bir o kadar moral bozucu ve can sıkıcı.

Şimdiki aklım olsa yine mi5s alırdım. Ammaaa CEPPORT a asla bulaşmazdım.

Herkese iyi forumlar.
 

Dreamer

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
şehmuz
Cihazım
Mi 5s
Yaş
33
Konum
kırşehir
Katılım
4 Mayıs 2017
Konular
0
Mesajlar
54
Tepkime puanı
14
Puanları
8
Hocam kusura bakmayın ama her hangi biri cepport'tan alışveriş yaptı diye forum kurallarını ihlal etme hakkına sahip midir? Son derece iyi niyetli bir şekilde kullanıcıya uyarı verildi ve tekrar etmemesi konusunda uyarıldı. Uyarıya kulak asmamak bir yana foruma girer girmez dalga geçer gibi aynı mesajı bir defa daha aynı konuya yazdı... Umarım bir daha tekrar etmez.

Eğer ki birileri bu nedenle bir daha MIUI Türkiye destekli cihaz almayacaksa; bu karakterdeki birine cihaz satılmamış olması ne firma ne de miuiturkiye.net için kayıp değil kazançtır. Bizim kullanıcı kitlemiz mümkünse para verdim dilediğimi yaparım mantığındaki insanlardan oluşmasın. Forumumuzdaki mesaj seviyesinin ve mesajlardaki üslubun yükseltilmesini kötüleşme olarak değerlendiriyorsanız maalesef siz de oldukça yanlış yerdesiniz, bizim forumumuz size uygun değil. Burası ticari kazanç amacıyla her şeye evet ağam, sen paşamsın haklısın diyen ve kullanıcılarını müşteri / potansiyel müşteri olarak gören bir platform değil.



Uzaklaştırma süreleri değiştirildi... 1 aydan kısa süreli uzaklaştırma cezası artık verilmiyor.

Her neyse konu başlığı Cepport Şikayet ve cepporttan alınan bir cihaza ait fatura bilgilerindeki eksiklikle alakalı. Bu konu ile ilgili söylenecek bir şeyleri olan arkadaşlarımız var ise elbette ki yazsınlar fakat forum kurallarına riayet etmeyen birinin uzaklaştırlması, birilerinin gülmesi, mouse'unun bozulması gibi alakasız mesajlar kaldırlacak ve mesaj sahibi uyarılacaktır. Sohbetler için genel ve konu dışı sohbet bölümümüz mevcut dileyen arkadaşlarımız orada eğlenebilirler.
Peki öyle olsun...

MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:

1dost

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
T.D.
Cihazım
Xiaomi 12
Katılım
1 Eylül 2014
Konular
26
Mesajlar
350
Tepkime puanı
71
Puanları
43
Çok ağır olmuş. Belki 1 gün olabilirdi. İlk kez ceza alıyorsa üstelik.
 
Oyla:

azzkty

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Aziz
Cihazım
Huawei
Yaş
42
Konum
İstanbul
Katılım
5 Haziran 2017
Konular
0
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
3
Xiaomi ürünlerini resmi kayıtlı olarak satıyor olmasından dolayı bende Cepport a yönelenlerdenim. Henüz almadım cihazı. Forumda dolanıp hem satıcı hem de ürün hakkında kullanıcı yorumlarına göz atıyorum.

Avukat beyin son olarak faturası Nisan ayı değil de Mayıs ayına kesilmiş durumda değil mi? Muhasebe bilgim pek yok öğrenmek için soruyorum. Burada nasıl bir zarar söz konusu. Yani 4. ay değil de 5. ay kesilmiş olmasıyla...

Gittigidiyor profilinde kişi ilgili alanları tam doldurup siparişi vermesine rağmen Cepport'a sipariş düştüğünde bu bilgiler gözükmüyorsa, Başkalarının da aynı şekilde mağdur olmaması için Cepport'un Gittigidiyor'la bu sorunu çözmesi gerekir burası net.

Avukat beyin fatura işi çözülemeyeceği aşikar. Hata gittigidiyor yada Cepport'tan kaynaklıysa, Cepport en azından avukat beyin gönlünü alacak bir jest yapabilir düşüncesindeyim.

Bu arada bazı mesajlarda dile getirilen Cepport un mesajlara cevap vermemesi durumu düşündürücü. Cepport ne olursa olsun her türlü sorunu göğüslemeli (üstlenmeli demiyorum). Sorunlara yapıcı ve ılımlı yaklaşmalı. Haksız olduğu halde dediğim dedik öttürdüğüm düdük diyen müşteriye bile üslubu bozmadan cevap vermeli. Tabi müşteri memnuniyetine önem veriyor ve büyüyüp kurumsallaşmayı hedefliyorsa.
 
Oyla:

MÜŞAVİR

S.M.M.M.
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Y
Cihazım
POCO M3 4/64
Meslek
SMMM
Yaş
49
Konum
Ankara
Katılım
15 Nisan 2016
Konular
36
Mesajlar
408
Çözümler
2
Tepkime puanı
190
Puanları
58
Avukat beyin son olarak faturası Nisan ayı değil de Mayıs ayına kesilmiş durumda değil mi? Muhasebe bilgim pek yok öğrenmek için soruyorum. Burada nasıl bir zarar söz konusu. Yani 4. ay değil de 5. ay kesilmiş olmasıyla...

Eğer faturası 4. ay değil de 5. ay olarak düzenlenmiş ise mali açıdan hiç bir kaybı olmadığı gibi garanti kapsamı açısından 1 ay süre kazanmış gibi olur.
 
Oyla:

cepport

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Cepport
Cihazım
Xiaomi
Yaş
49
Konum
istanbul
Katılım
27 Aralık 2016
Konular
6
Mesajlar
92
Tepkime puanı
195
Puanları
33
Eğer faturası 4. ay değil de 5. ay olarak düzenlenmiş ise mali açıdan hiç bir kaybı olmadığı gibi garanti kapsamı açısından 1 ay süre kazanmış gibi olur.

Müşterimizin faturası Mayıs olarak yeniden düzenlendi, konu sahibi arkadaşın fatura profilini ne zaman oluşturduğuyla ilgili bilgimiz yok gittigidiyor bu bilgiyi ne yazık ki sunamıyor ancak eğer arkadaşın dediği gibi sipariş verilirken fatura profili doldurulmuşsa ve sistemde görünmediyse bu gittigidiyorun hatasıdır ancak bu şuana kadar hiç başımıza gelmemiş bir durum ve biz hatayı düzeltmek adına elimizden geleni yaptık.

Tüm olanlara rağmen kabul etmemiz gereken bir durum var o da müşterinin mesajla bilgileri bildirmesine rağmen bizim dikkatimizden kaçmış olmasıdır. Bunu da düzeltebilmek ve müşterimizin mağdur olmaması adına faturasını Mayıs ayı olarak düzenledik buna rağmen sürekli olarak bu konuya ilgili - ilgisiz mesaj atarak konuyu üstte tutmaya çalıştı ancak konu gereğinden fazla uzayınca cevap verme gereksinimi duyduk.

Konuyla ilgili yaşanan problemden ötürü özür dileriz, iki taraflı oluşan hatayı giderebilmek adına biz elimizden geleni yaptık.
 
Oyla:

serdar1984

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
serdar
Cihazım
redmi note 4
Yaş
40
Konum
Erzurum
Katılım
6 Şubat 2018
Konular
0
Mesajlar
6
Tepkime puanı
0
Puanları
1
arkadaşlar merhaba
GittiGidiyor üzerinden cepport satıcısından 1 adet xiaomi redmi note 4 64 gb 4 ram siyah global versiyon telefon aldım. ilk defa bu markadan bir cihaz kullanacaktım ve banada özellikle görevde olduğum zamanlar şarj sıkıntısı cekmeyeeğim cihaz lazımdı. neyse cihaz geldi ve kullanıma başlayalı hemen hemen 10 gün sonra ekran yanmasımı yoksa ghost screen problemimi diyorlar bir önceki kullandığım uygulamanın gölgesi kalıyor ve bir kaç saat sonra kayboluyordu. bende yasal olan tüketici hakkımı kullanarak "iade, değişim" seçeneklerinden değişim talebinde bulundum. çünkü para iadeside alsaydım şarj süresi hoşuma gittiği için yine bu cihazdan alacaktım. dedim tekrar başka bir satıcıya sipariş verip uğraşmak istemiyordum. satıcıyla görüştüm durumu izah edip şikayet notuma kağıda yazıp full aksesuarlı bir şekilde tepefonu gönderdim.
kargo ürünü incelemişler yeni cihaz göndereceğiz dediler bana. biraz gecikmeli bir şekilde cihazı gönderdiler ve kutuyu bir kaç gün sonra görevden gelip bakmak için açtığımda sinirden deliye döndüm. sonrasında hemen dün gece GittiGidiyor üzerindeki cepport satıcısına attığım mesajı aynen burayada atıyorum.

""şimdi bu mesajı okuyan yetkili kimse artık. be güzel kardeşim arkadaşım. ben cihazımın ekranı donanım kaynaklı sorun nedeniyle arızalandığı halde ve iade, değişim hakkım olduğu halde size güvenerek ne tüketici hakem heyetine başvuru yaptım ne de başka birşey. sadece yasal haklarımdan biri olan değişim hakkımı talep ettim sizlerde cihazı görüp onayladınız. buraya kadar herşey normal. görevde olduğum için daha bugün yeni cihazı kutusundan cıkarıp bakmak istediğimde birincisi o kutu açıktı ikincisi bana cihazın değişiminin olduğu halde kullanılmış öyleki alt hoparlörlerin içlerinin ve kulaklık girişinin tozlu olduğu ve de sarj girişinin orda kullanıma bağlı olarak kılcal çizik olduğu parmak izi sensörünün üzeri defalarca parmak basıldığı için tam silinmediginden parlağımsı bir şekilde olduğu bariz ortada. asıl bombaya geliyorum gelen kutudaki yazan renk "dark grey" ama içinden çıkan cihaz siyah. imei den sorgulattığımdada gri renk cıkıyor. yani bir başka cihazın imeini bu kullanılmış cihaza atarak al arkadaşım sana yeni cihaz verdim diyerek kandırmaya çalışmanın adı dolandırıcılıktır, ayıptır, günahtır ve de suçtur. büyük bir ihtimal artık düşüncem bu cihazın ekranı değiştirilip tekrar bana gönderildi diye tahmin ediyorum. bakın zaten çok streli geçen bir yerde görev yapıyorum. bir de bu telefonun stresiyle uğraşarak kendimi yormadan güzel ve en anlaşılır bir üslupla sizden rica ediyorum. cihazın hiçbir aparatını kullanmamıştım ve cihaz dışında kullanmıyorumda. lütfen sıfır yeni bir cihazla telefonumu değiştirin lütfen..""
 
Oyla:

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.612
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.133
Puanları
438
arkadaşlar merhaba
GittiGidiyor üzerinden cepport satıcısından 1 adet xiaomi redmi note 4 64 gb 4 ram siyah global versiyon telefon aldım. ilk defa bu markadan bir cihaz kullanacaktım ve banada özellikle görevde olduğum zamanlar şarj sıkıntısı cekmeyeeğim cihaz lazımdı. neyse cihaz geldi ve kullanıma başlayalı hemen hemen 10 gün sonra ekran yanmasımı yoksa ghost screen problemimi diyorlar bir önceki kullandığım uygulamanın gölgesi kalıyor ve bir kaç saat sonra kayboluyordu. bende yasal olan tüketici hakkımı kullanarak "iade, değişim" seçeneklerinden değişim talebinde bulundum. çünkü para iadeside alsaydım şarj süresi hoşuma gittiği için yine bu cihazdan alacaktım. dedim tekrar başka bir satıcıya sipariş verip uğraşmak istemiyordum. satıcıyla görüştüm durumu izah edip şikayet notuma kağıda yazıp full aksesuarlı bir şekilde tepefonu gönderdim.
kargo ürünü incelemişler yeni cihaz göndereceğiz dediler bana. biraz gecikmeli bir şekilde cihazı gönderdiler ve kutuyu bir kaç gün sonra görevden gelip bakmak için açtığımda sinirden deliye döndüm. sonrasında hemen dün gece GittiGidiyor üzerindeki cepport satıcısına attığım mesajı aynen burayada atıyorum.

""şimdi bu mesajı okuyan yetkili kimse artık. be güzel kardeşim arkadaşım. ben cihazımın ekranı donanım kaynaklı sorun nedeniyle arızalandığı halde ve iade, değişim hakkım olduğu halde size güvenerek ne tüketici hakem heyetine başvuru yaptım ne de başka birşey. sadece yasal haklarımdan biri olan değişim hakkımı talep ettim sizlerde cihazı görüp onayladınız. buraya kadar herşey normal. görevde olduğum için daha bugün yeni cihazı kutusundan cıkarıp bakmak istediğimde birincisi o kutu açıktı ikincisi bana cihazın değişiminin olduğu halde kullanılmış öyleki alt hoparlörlerin içlerinin ve kulaklık girişinin tozlu olduğu ve de sarj girişinin orda kullanıma bağlı olarak kılcal çizik olduğu parmak izi sensörünün üzeri defalarca parmak basıldığı için tam silinmediginden parlağımsı bir şekilde olduğu bariz ortada. asıl bombaya geliyorum gelen kutudaki yazan renk "dark grey" ama içinden çıkan cihaz siyah. imei den sorgulattığımdada gri renk cıkıyor. yani bir başka cihazın imeini bu kullanılmış cihaza atarak al arkadaşım sana yeni cihaz verdim diyerek kandırmaya çalışmanın adı dolandırıcılıktır, ayıptır, günahtır ve de suçtur. büyük bir ihtimal artık düşüncem bu cihazın ekranı değiştirilip tekrar bana gönderildi diye tahmin ediyorum. bakın zaten çok streli geçen bir yerde görev yapıyorum. bir de bu telefonun stresiyle uğraşarak kendimi yormadan güzel ve en anlaşılır bir üslupla sizden rica ediyorum. cihazın hiçbir aparatını kullanmamıştım ve cihaz dışında kullanmıyorumda. lütfen sıfır yeni bir cihazla telefonumu değiştirin lütfen..""

Buraya yazmış olduğunuz son mesaj üzerine Cepport ile iletişim kurarak olay hakkında bilgi almaya çalıştım ancak gittigdiyor üzerinden atmış olduğunuz mesajların içeriklerini gösterdiler. Bu içerikler alıntıladığım mesajda yazmış olduklarınızdan oldukça farklı. Gittigidiyor mail adresi ve forum mail adresiniz birbirlerini tutuyor. Bu nedenle mesajların size ait olduğu konusunda her hangi bir tereddüt bulunmuyor.

Gittigidiyor iletişim formu üzerinden ettiğiniz küfürler nedeniyle hem Cepport hem de küfürler ettiğiniz hanım arkadaşlarımız olayın adli mercilere intikal etmesi kararı vermişler. Durumunuz artık bizim yardımcı olabileceğimiz bir boyutta değil. Olayın bir ceza davası konusu olması nedeniyle de forumumuz üzerinde bulunması yasal olarak mümkün görünmüyor. Sorununuzu ve sıkıntınızı forum dışında çözmeniz gerekli.
 
Oyla:

serdar1984

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
serdar
Cihazım
redmi note 4
Yaş
40
Konum
Erzurum
Katılım
6 Şubat 2018
Konular
0
Mesajlar
6
Tepkime puanı
0
Puanları
1
öncelikle bu yazdıklarımdan farklı olarak cihazla ilgili yanlışımmı varmış? "küfürler" diyorsunuzda kimlere kimlere satır satır ne gibi küfürler yazmışım? seyit bey denen kişinin whatsaptan atmış olduğu "başlarımla" olan yazı iceriğide diğer telefonumda duruyor. ben buraya yaşamış olduğum polemikle ilgili birşey yazmadım.tekrar gönderilen kutu içeriği eksik geldi insanlık halidir unutulur dedim ve bu konu hakkında da şikayet olarak gormedigimden onu da yazmadım. whatsaptan seyit beyle gorustugumde değişim diyede yazdı o mesajda duruyor. cihaz değişim talebi zi beni bosverin farklı renk bir cihaza ait ve o renkteki cihazın imei nosunu siyah renkli bir telefona atıp tüketiciye göndermek midir? bu yüzden bir süre sonra ben bu cihazı farklı bir arıza nedeniyle servise göndersem servis garanti dışı edecek. satmaya kalksam alacak kişi bu ne alaka diyecek.
[doublepost=1520599374,1520598822][/doublepost]adli mercilere basvuracaklarsa kendileri bilirler. bende cihazı gelen kutusuyla beraber geri göndermeden bekletirimki elimde bu cihaz elimde yaşanan bu sorunlarla ilgili kanıt olsun.
 
Oyla:
Üst Alt