- Adım
- Abay
- Cihazım
- mi4
- Yaş
- 44
- Konum
- Giresun
- Katılım
- 30 Ekim 2016
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 11
- Tepkime puanı
- 17
- Puanları
- 3
Nisan ayında Cepport mağazasından bir adet mi5s aldım ve ürünün siparişini verirken satıcıya ek mesajla vergi dairesi ve vergi numaramın da faturamda yazmasını istedim.
Amacım hem iyi bir telefon kullanmak hem de ürünün faturasını gider göstermekti.
Ürün geldi ancak faturamda istediğim bilgilerin hiç birisi yok.
Tamam olabilir, hatadır dedim ve satıcıyla iletişimimiz başladıııı.
İlk önceleri 4-5 kişiyle muhattap oldum, hepsine en baştan hikayemi anlattım, en son sorun halloldu faturanız düzeltildi yollandı denildi. Ancak gelen fatura 5. ay tarihli olarak yeniden düzenlemişler ve hiç bir işime yaramadı
Tekrar aradım yine 4-5 kişiye hikayeyi baştan sona anlattım ve en son Ali Osman diye birisi topu aldı. Ona da farklı günlerde 3-4 kere en baştan hikayemi anlattım.
Bu şahıs öncelikle gittigidiyor sistemde bu bilgileriniz yok dedi.
Hemen sistemdeki bilgilerimin resmini çektim attım.
Ama bize gittigidiyor bu bilgileri vermedi suçlu onlar dedi.
Tamam haklısınız ama ben size daha sipariş aşamasında bu bilgilerimi mesajla ilettim ve faturamda mutlaka olsun dedim. Çok şükür her şey gittigidiyorda kayıtlı
En son mi hesabınızı sıfırlayın, ürünü iade alalıma kadar geldi iş.
Aslında bakarsanız üründen bir şikayetimde yok. İstemeye istemeye tamam dedim ve bunun üzerine biz sizi arayacağız denildi ve konuşma sonlandı.
Aradan 1 gün geçti ses seda yok. Aradım yine Ali Osman dahil kimse beni hatırlamıyor...
En baştan hikaye, sonuç kısmı, olurdu olmazdı... Biz sizi arayacağız.
Aradan 1 gün geçti ses seda yok. Aradım yine Ali Osman dahil kimse beni hatırlamıyor...
En baştan hikaye, sonuç kısmı, olurdu olmazdı... Biz sizi arayacağız.
Bu sefer sabredip 3 gün bekledim. Aradım yine Ali Osman dahil kimse beni hatırlamıyor...
Hikayenin kısa özeti kafi geldi ve sonuç kısmına nihayet geldik.
Sayın satıcı gittigidiyor sisteminde olduğu halde ben ekstra bir mesajla size fatura ile ilgili talebimi ilettim mi? EVET
Ürünü iade alacaktınız, arayacaktınız aramadınız....? !!!!
Benim talebim
1-ya faturamı düzeltip ürünü aldığım 4. ay tarihli faturamı gönderin
2-ya ürününüzü geri alın
3-ya da zararımı karşılayın
Satıcı hiçbirini yapamayacağını (daha önceden kullanılmış telefonu iade alıyordu, sorunu çözeriz ama hiç bir yerde şikayet mesajı yazmayacaksınız diyordu haaa) suçlunun benim olduğumu söyleyerek konuşmayı sonlandırdı.
Gelelim neticeye CEPPORT adlı satıcı ve satış sonrası başıma gelenleri eksiksiz olarak siz değerli forum üyeleriyle paylaşıyorum.
İleride ürünle alakalı bir sorunumuz olduğunda muhattap olacağımız insanlar nasıl birileri az çok anlayın istiyorum. Tek sevindiğim nokta üründe sıkıntı olmaması ama satıcının tabiri caizse zorbalıkla bana bu fatura zararını yüklemesi de bir o kadar moral bozucu ve can sıkıcı.
Şimdiki aklım olsa yine mi5s alırdım. Ammaaa CEPPORT a asla bulaşmazdım.
Herkese iyi forumlar.
Amacım hem iyi bir telefon kullanmak hem de ürünün faturasını gider göstermekti.
Ürün geldi ancak faturamda istediğim bilgilerin hiç birisi yok.
Tamam olabilir, hatadır dedim ve satıcıyla iletişimimiz başladıııı.
İlk önceleri 4-5 kişiyle muhattap oldum, hepsine en baştan hikayemi anlattım, en son sorun halloldu faturanız düzeltildi yollandı denildi. Ancak gelen fatura 5. ay tarihli olarak yeniden düzenlemişler ve hiç bir işime yaramadı
Tekrar aradım yine 4-5 kişiye hikayeyi baştan sona anlattım ve en son Ali Osman diye birisi topu aldı. Ona da farklı günlerde 3-4 kere en baştan hikayemi anlattım.
Bu şahıs öncelikle gittigidiyor sistemde bu bilgileriniz yok dedi.
Hemen sistemdeki bilgilerimin resmini çektim attım.
Ama bize gittigidiyor bu bilgileri vermedi suçlu onlar dedi.
Tamam haklısınız ama ben size daha sipariş aşamasında bu bilgilerimi mesajla ilettim ve faturamda mutlaka olsun dedim. Çok şükür her şey gittigidiyorda kayıtlı
En son mi hesabınızı sıfırlayın, ürünü iade alalıma kadar geldi iş.
Aslında bakarsanız üründen bir şikayetimde yok. İstemeye istemeye tamam dedim ve bunun üzerine biz sizi arayacağız denildi ve konuşma sonlandı.
Aradan 1 gün geçti ses seda yok. Aradım yine Ali Osman dahil kimse beni hatırlamıyor...
En baştan hikaye, sonuç kısmı, olurdu olmazdı... Biz sizi arayacağız.
Aradan 1 gün geçti ses seda yok. Aradım yine Ali Osman dahil kimse beni hatırlamıyor...
En baştan hikaye, sonuç kısmı, olurdu olmazdı... Biz sizi arayacağız.
Bu sefer sabredip 3 gün bekledim. Aradım yine Ali Osman dahil kimse beni hatırlamıyor...
Hikayenin kısa özeti kafi geldi ve sonuç kısmına nihayet geldik.
Sayın satıcı gittigidiyor sisteminde olduğu halde ben ekstra bir mesajla size fatura ile ilgili talebimi ilettim mi? EVET
Ürünü iade alacaktınız, arayacaktınız aramadınız....? !!!!
Benim talebim
1-ya faturamı düzeltip ürünü aldığım 4. ay tarihli faturamı gönderin
2-ya ürününüzü geri alın
3-ya da zararımı karşılayın
Satıcı hiçbirini yapamayacağını (daha önceden kullanılmış telefonu iade alıyordu, sorunu çözeriz ama hiç bir yerde şikayet mesajı yazmayacaksınız diyordu haaa) suçlunun benim olduğumu söyleyerek konuşmayı sonlandırdı.
Gelelim neticeye CEPPORT adlı satıcı ve satış sonrası başıma gelenleri eksiksiz olarak siz değerli forum üyeleriyle paylaşıyorum.
İleride ürünle alakalı bir sorunumuz olduğunda muhattap olacağımız insanlar nasıl birileri az çok anlayın istiyorum. Tek sevindiğim nokta üründe sıkıntı olmaması ama satıcının tabiri caizse zorbalıkla bana bu fatura zararını yüklemesi de bir o kadar moral bozucu ve can sıkıcı.
Şimdiki aklım olsa yine mi5s alırdım. Ammaaa CEPPORT a asla bulaşmazdım.
Herkese iyi forumlar.