Yardım CEPPORT Şikayet!!!!

av_avi

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Abay
Cihazım
mi4
Yaş
44
Konum
Giresun
Katılım
30 Ekim 2016
Konular
1
Mesajlar
11
Tepkime puanı
17
Puanları
3
Nisan ayında Cepport mağazasından bir adet mi5s aldım ve ürünün siparişini verirken satıcıya ek mesajla vergi dairesi ve vergi numaramın da faturamda yazmasını istedim.
Amacım hem iyi bir telefon kullanmak hem de ürünün faturasını gider göstermekti.
Ürün geldi ancak faturamda istediğim bilgilerin hiç birisi yok.
Tamam olabilir, hatadır dedim ve satıcıyla iletişimimiz başladıııı.

İlk önceleri 4-5 kişiyle muhattap oldum, hepsine en baştan hikayemi anlattım, en son sorun halloldu faturanız düzeltildi yollandı denildi. Ancak gelen fatura 5. ay tarihli olarak yeniden düzenlemişler ve hiç bir işime yaramadı

Tekrar aradım yine 4-5 kişiye hikayeyi baştan sona anlattım ve en son Ali Osman diye birisi topu aldı. Ona da farklı günlerde 3-4 kere en baştan hikayemi anlattım.

Bu şahıs öncelikle gittigidiyor sistemde bu bilgileriniz yok dedi.
Hemen sistemdeki bilgilerimin resmini çektim attım.

Ama bize gittigidiyor bu bilgileri vermedi suçlu onlar dedi.
Tamam haklısınız ama ben size daha sipariş aşamasında bu bilgilerimi mesajla ilettim ve faturamda mutlaka olsun dedim. Çok şükür her şey gittigidiyorda kayıtlı

En son mi hesabınızı sıfırlayın, ürünü iade alalıma kadar geldi iş.
Aslında bakarsanız üründen bir şikayetimde yok. İstemeye istemeye tamam dedim ve bunun üzerine biz sizi arayacağız denildi ve konuşma sonlandı.

Aradan 1 gün geçti ses seda yok. Aradım yine Ali Osman dahil kimse beni hatırlamıyor...
En baştan hikaye, sonuç kısmı, olurdu olmazdı... Biz sizi arayacağız.

Aradan 1 gün geçti ses seda yok. Aradım yine Ali Osman dahil kimse beni hatırlamıyor...
En baştan hikaye, sonuç kısmı, olurdu olmazdı... Biz sizi arayacağız.

Bu sefer sabredip 3 gün bekledim. Aradım yine Ali Osman dahil kimse beni hatırlamıyor...
Hikayenin kısa özeti kafi geldi ve sonuç kısmına nihayet geldik.

Sayın satıcı gittigidiyor sisteminde olduğu halde ben ekstra bir mesajla size fatura ile ilgili talebimi ilettim mi? EVET

Ürünü iade alacaktınız, arayacaktınız aramadınız....? !!!!

Benim talebim
1-ya faturamı düzeltip ürünü aldığım 4. ay tarihli faturamı gönderin
2-ya ürününüzü geri alın
3-ya da zararımı karşılayın

Satıcı hiçbirini yapamayacağını (daha önceden kullanılmış telefonu iade alıyordu, sorunu çözeriz ama hiç bir yerde şikayet mesajı yazmayacaksınız diyordu haaa) suçlunun benim olduğumu söyleyerek konuşmayı sonlandırdı.

Gelelim neticeye CEPPORT adlı satıcı ve satış sonrası başıma gelenleri eksiksiz olarak siz değerli forum üyeleriyle paylaşıyorum.

İleride ürünle alakalı bir sorunumuz olduğunda muhattap olacağımız insanlar nasıl birileri az çok anlayın istiyorum. Tek sevindiğim nokta üründe sıkıntı olmaması ama satıcının tabiri caizse zorbalıkla bana bu fatura zararını yüklemesi de bir o kadar moral bozucu ve can sıkıcı.

Şimdiki aklım olsa yine mi5s alırdım. Ammaaa CEPPORT a asla bulaşmazdım.

Herkese iyi forumlar.
 

Alptuğ Dilbaz

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
AlptuğDilbaz
Cihazım
Mi 5 Prime
Yaş
30
Konum
Çorum
Katılım
2 Nisan 2017
Konular
5
Mesajlar
16
Tepkime puanı
2
Puanları
3
cantara hocam size de GittiGidiyor üzerinden cepport a da mesaj attım bilgileri GittiGidiyor sistemi üzerinden de güncelledim faturayı hangi adrese kargolamam gerekiyor? faturayı kesenin adresine mi yoksa bana telefonun kargolandığı adrese mi?
 
Oyla:

tria_13

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
deniz
Cihazım
yok
Yaş
49
Konum
balıkesir
Katılım
28 Mart 2017
Konular
2
Mesajlar
73
Tepkime puanı
19
Puanları
8
bende özelden mesaj attım fatura için hocam bana da yardımcı olurmusunuz acaba ?
 
Oyla:

cepport

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Cepport
Cihazım
Xiaomi
Yaş
49
Konum
istanbul
Katılım
27 Aralık 2016
Konular
6
Mesajlar
92
Tepkime puanı
195
Puanları
33
bende özelden mesaj attım fatura için hocam bana da yardımcı olurmusunuz acaba ?
Yurtiçi kargo ile faturanızı 1018492 numaralı müşteri numaramıza gönderebilirsiniz, ilgili problemin düzeltilmesi için elimizden geleni yapacağız.
 
Oyla:

mendocino_610

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Aykut
Cihazım
Mi Note 3
Yaş
39
Konum
İstanbul
Katılım
11 Mayıs 2015
Konular
20
Mesajlar
593
Tepkime puanı
287
Puanları
78
işin garibi bu kadar olay yaşanmış bir sonuçta çıkmamış başka bir üye yine aynı sorunu yaşıyor aradan bir ay geçmeden :) demekki hatadan ders alınmayı bırakın hatadan zevk alınıyor kasıtlı yapılıyor demekki...
 
Oyla:

cepport

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Cepport
Cihazım
Xiaomi
Yaş
49
Konum
istanbul
Katılım
27 Aralık 2016
Konular
6
Mesajlar
92
Tepkime puanı
195
Puanları
33
işin garibi bu kadar olay yaşanmış bir sonuçta çıkmamış başka bir üye yine aynı sorunu yaşıyor aradan bir ay geçmeden :) demekki hatadan ders alınmayı bırakın hatadan zevk alınıyor kasıtlı yapılıyor demekki...
Gittigidiyor tarafından bilgiler bize gönderilmemişse bizim yapabileceğimiz bir şey maalesef yok, konu hakkında net bir bilgim yok. Müşterinin bu bilgileri sipariş ekranında göründüğü takdirde biz faturayı ona göre kesiyoruz.
Ayrıca belirtmek isterim ki hiç kimse kasıtlı olarak bu durumu müşterisine yaşatmak istemez, eğer böyle bir durum olsaydı faturanın düzeltilmesi için bize gönderilmesini talep etmezdik.
 
Oyla:

Alptuğ Dilbaz

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
AlptuğDilbaz
Cihazım
Mi 5 Prime
Yaş
30
Konum
Çorum
Katılım
2 Nisan 2017
Konular
5
Mesajlar
16
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Gittigidiyor tarafından bilgiler bize gönderilmemişse bizim yapabileceğimiz bir şey maalesef yok, konu hakkında net bir bilgim yok. Müşterinin bu bilgileri sipariş ekranında göründüğü takdirde biz faturayı ona göre kesiyoruz.
Ayrıca belirtmek isterim ki hiç kimse kasıtlı olarak bu durumu müşterisine yaşatmak istemez, eğer böyle bir durum olsaydı faturanın düzeltilmesi için bize gönderilmesini talep etmezdik.

Sağolsun forumdan cantara adlı admin ile görüştüm yardımcı oldu herhangi bi garanti durumunda fatura ile ilgili sıkıntı olmayacağını söyledi ben e-fatura sisteminde gözükmeyince o yüzden sormuştum başka bi işlemde kullanacağımı sanmıyorum zaten faturayı, o yüzden gerek kalmadı teşekkürler...
 
Oyla:

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.612
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.133
Puanları
438
Alptuğ Dilbaz hocam garanti konusunu delta servisi bir defa daha arayıp teyit ettim. Her hangi bir sorun yok, başka her hangi bir sorunuz veya sıkıntınız olur ise dilediğiniz zaman haberleşebiliriz.

Ayrıca umurat12 isimli kullanıcı yapılan uyarılara rağmen üslubunu düzeltmediği ve yazılan cevapları okumadan ve anlamadan ilgisiz mesajlar yazması nedeniyle forumumuzdan uzaklaştırılmış ve mesajları kaldırılmıştır.
 
Oyla:

av_avi

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Abay
Cihazım
mi4
Yaş
44
Konum
Giresun
Katılım
30 Ekim 2016
Konular
1
Mesajlar
11
Tepkime puanı
17
Puanları
3
"Gittigidiyor bilgileri yollamadıysa bizim suçumuz yok" İyide değerli firma temsilcisi bizi gittigidiyora yönlendiren, bizden almak isitiyorsanız gittigidiyor üzerinden alın diyen kim??? Onu bulsak suçluyuda bulmuş olacağız aslında ama o kim işte..!!!!
 
Oyla:

alphabet

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
alphabet
Cihazım
Iphone 5C
Yaş
34
Konum
İstanbul
Katılım
2 Nisan 2017
Konular
1
Mesajlar
7
Tepkime puanı
2
Puanları
3
"Gittigidiyor bilgileri yollamadıysa bizim suçumuz yok" İyide değerli firma temsilcisi bizi gittigidiyora yönlendiren, bizden almak isitiyorsanız gittigidiyor üzerinden alın diyen kim??? Onu bulsak suçluyuda bulmuş olacağız aslında ama o kim işte..!!!!

yüzde yüz haklısınız, müşteri memnuniyeti için gittigidiyor.com adlı site üzerinden satış yapıyoruz diyen bir firma gittigidiyor.com üzerinden kurumsallaşmaya çalışıyor ise problemi yaratan gittigidiyor.com olunca müşteriyi gittigidiyor.com'a yönlendirmeden kendileri gittigidiyor.com ile irtibata geçip bu problemi çözmeli ve bir daha yaşanmaması için müdahalede bulunmalı...
 
Oyla:
Üst Alt