Yardım CEPPORT Şikayet!!!!

av_avi

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Abay
Cihazım
mi4
Yaş
44
Konum
Giresun
Katılım
30 Ekim 2016
Konular
1
Mesajlar
11
Tepkime puanı
17
Puanları
3
Nisan ayında Cepport mağazasından bir adet mi5s aldım ve ürünün siparişini verirken satıcıya ek mesajla vergi dairesi ve vergi numaramın da faturamda yazmasını istedim.
Amacım hem iyi bir telefon kullanmak hem de ürünün faturasını gider göstermekti.
Ürün geldi ancak faturamda istediğim bilgilerin hiç birisi yok.
Tamam olabilir, hatadır dedim ve satıcıyla iletişimimiz başladıııı.

İlk önceleri 4-5 kişiyle muhattap oldum, hepsine en baştan hikayemi anlattım, en son sorun halloldu faturanız düzeltildi yollandı denildi. Ancak gelen fatura 5. ay tarihli olarak yeniden düzenlemişler ve hiç bir işime yaramadı

Tekrar aradım yine 4-5 kişiye hikayeyi baştan sona anlattım ve en son Ali Osman diye birisi topu aldı. Ona da farklı günlerde 3-4 kere en baştan hikayemi anlattım.

Bu şahıs öncelikle gittigidiyor sistemde bu bilgileriniz yok dedi.
Hemen sistemdeki bilgilerimin resmini çektim attım.

Ama bize gittigidiyor bu bilgileri vermedi suçlu onlar dedi.
Tamam haklısınız ama ben size daha sipariş aşamasında bu bilgilerimi mesajla ilettim ve faturamda mutlaka olsun dedim. Çok şükür her şey gittigidiyorda kayıtlı

En son mi hesabınızı sıfırlayın, ürünü iade alalıma kadar geldi iş.
Aslında bakarsanız üründen bir şikayetimde yok. İstemeye istemeye tamam dedim ve bunun üzerine biz sizi arayacağız denildi ve konuşma sonlandı.

Aradan 1 gün geçti ses seda yok. Aradım yine Ali Osman dahil kimse beni hatırlamıyor...
En baştan hikaye, sonuç kısmı, olurdu olmazdı... Biz sizi arayacağız.

Aradan 1 gün geçti ses seda yok. Aradım yine Ali Osman dahil kimse beni hatırlamıyor...
En baştan hikaye, sonuç kısmı, olurdu olmazdı... Biz sizi arayacağız.

Bu sefer sabredip 3 gün bekledim. Aradım yine Ali Osman dahil kimse beni hatırlamıyor...
Hikayenin kısa özeti kafi geldi ve sonuç kısmına nihayet geldik.

Sayın satıcı gittigidiyor sisteminde olduğu halde ben ekstra bir mesajla size fatura ile ilgili talebimi ilettim mi? EVET

Ürünü iade alacaktınız, arayacaktınız aramadınız....? !!!!

Benim talebim
1-ya faturamı düzeltip ürünü aldığım 4. ay tarihli faturamı gönderin
2-ya ürününüzü geri alın
3-ya da zararımı karşılayın

Satıcı hiçbirini yapamayacağını (daha önceden kullanılmış telefonu iade alıyordu, sorunu çözeriz ama hiç bir yerde şikayet mesajı yazmayacaksınız diyordu haaa) suçlunun benim olduğumu söyleyerek konuşmayı sonlandırdı.

Gelelim neticeye CEPPORT adlı satıcı ve satış sonrası başıma gelenleri eksiksiz olarak siz değerli forum üyeleriyle paylaşıyorum.

İleride ürünle alakalı bir sorunumuz olduğunda muhattap olacağımız insanlar nasıl birileri az çok anlayın istiyorum. Tek sevindiğim nokta üründe sıkıntı olmaması ama satıcının tabiri caizse zorbalıkla bana bu fatura zararını yüklemesi de bir o kadar moral bozucu ve can sıkıcı.

Şimdiki aklım olsa yine mi5s alırdım. Ammaaa CEPPORT a asla bulaşmazdım.

Herkese iyi forumlar.
 

Ataman

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ataman
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
37
Konum
Kocaeli
Katılım
6 Nisan 2017
Konular
2
Mesajlar
15
Tepkime puanı
3
Puanları
3
cantara hocam n11 mağazanızda soru cevap kısmında nfc sorusuna var diye cevap verilmiş ben yok diye biliyorum inşAllah ben hatalıyımdır.
Bir de kızılötesi sorusuna kızılötesine günümüzde gerek yok niye sorduğunuzu anlamadım demiş cevaplayan kişi. Kızılötesi kumanda özelliği için kullanılıyor mi5s plus ve mi 5 de var. Verilen cevaplar ilginç. Bu soruların cevabı;
-kızılötesi var
-nfc yok
doğru mudur ?
 
Oyla:

Ataman

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ataman
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
37
Konum
Kocaeli
Katılım
6 Nisan 2017
Konular
2
Mesajlar
15
Tepkime puanı
3
Puanları
3
kusura bakmayın yanlış konuya yazmışım redmi note 4x konusuna yazacaktım sayfalar karışmış
 
Oyla:

av_avi

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Abay
Cihazım
mi4
Yaş
44
Konum
Giresun
Katılım
30 Ekim 2016
Konular
1
Mesajlar
11
Tepkime puanı
17
Puanları
3
Bazı markalar satış öncesi ve sonrası insanların zihninde iyi bir imaj çizebilmek için milyonlar harcar, bi o kadar da emek, mesai harcanır sırf iyi bir imaj için.

Bazıları ise malı sattım kurtuldum zihniyetindedir. Aslına bakarsanız onlarda imaj için para emek zaman harcar. Malını satmak için buna ihtiyacı olduğunu, son tüketiciyi bir şekilde kandırmak zorunda olduğunu bilir. Yaptıkları yanlış ise satış sonrasında yaşanabilecek ve önceden harcanan paranın, emeğin, zamanın belki de 100de 1ine tekamül edecek hatalara karşı kendilerini sorumlu hissetmemeleridir.

Ben bir kardeşiniz olarak Cepport yüzünden mağdur oldum. Bu mağduriyetim maddi değeri 100dür 200dür çok önemli değil, beni asıl üzen, sinirlendiren şey böyle insanlar (Ali Osman) karşısında bir hukukçu olarak çaresiz kalmaktır.
 
Oyla:

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.612
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.133
Puanları
438
Arkadaşlar Cepport'tan gelen açıklamayı ileteyim.

Sayın müşterimiz,

25.04.2017 tarihinde gittigidiyor.com sitesi üzerinde faaliyet göstermekte olan mağazamızdan satın almış olduğunuz Xiaomi markalı Mi5s model telefonunuz ile ilgili olarak iletmiş olduğunuz talebiniz incelenmiş olup; siparişiniz ile birlikte gittigidiyor.com internet sitesinin firmamıza iletmiş olduğu fatura bilgileri doğrultusunda ürün sipariş tarihinde ürün faturasının kesildiği ve ürün ile birlikte tarafınıza gönderilmiş olduğu tespit edilmiştir. Ürün ve faturanın tarafınıza ulaşmasını takiben fatura bilgilerinin doğru olmadığını beyan ederek değiştirilmesini talep etmişsiniz. Normal şartlarda sadece gittigidiyor sitesinin iletmiş olduğu fatura bilgileri üzerinden fatura kesilmesine rağmen müşteri memnuniyetinin sağlanması adına yetkililerimiz faturanızın tarafımıza gönderilmesi halinde faturanızın sizin istediğiniz bilgiler ile yeniden düzenlenmesi talebinizi kabul etmişlerdir. Mayıs ayı başında eski faturanız tarafımıza ulaşmış, ulaşan bu fatura derhal iptal edilerek iptal tarihi itibariyle yeni faturanız iletmiş olduğunuz bilgiler ile yeniden düzenlenerek tarafınıza gönderilmiştir.

Şikayet konusunu oluşturan fatura bilgileri firmamız tarafından rastgele değil; müşterilerimiz tarafından oluşturulan fatura profili baz alınarak gittigidiyor.com sitesinin vermiş olduğu bilgiler doğrultusunda kesilmektedir. Sipariş dışında ayrıca mesaj yoluyla belirtilen bilgiler faturaya işlenememektedir. Sizin siparişiniz ile gönderilen faturanız da gittigidiyor.com sitesi tarafından sağlanan fatura profiliniz doğrultusunda kesilmiştir. Dolayısıyla fatura profili oluşturulmaması veya fatura profilinin tarafımıza iletilmemesi bizlerin dışında gelişen bir durumdur ve muhatabı Cepport firması değil gittigidiyor.com sitesidir. E-Fatura sistemi ile fatura kesen firmaların mali dönemlerinin işlemi takip eden ayın başında kapatılması nedeniyle firmamızdan talep etmiş olduğunuz Nisan ayına ait faturanın düzeltilmesi talebi Nisan ayı mali döneminin Mayıs ayı başında kapatılmış olması nedeniyle mümkün değildir. Bahsi geçen yasal sınırlamalar nedeni ile talebinizin gerçekleştirilemeyeceğini üzülerek bildirir, adınıza düzenlenmiş olan Mayıs tarihli faturanızın işletmenizde gider olarak kullanılabilir durumda olduğunu hatırlatırız.

Saygılarımızla
 
Oyla:

av_avi

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Abay
Cihazım
mi4
Yaş
44
Konum
Giresun
Katılım
30 Ekim 2016
Konular
1
Mesajlar
11
Tepkime puanı
17
Puanları
3
Bozuk teyip gibi aynı şeyi tekrar tekrar söyleyince haklı mı olunuyor...?
Sonuç olarak yaklaşık 250 tl uçtu gitti arkadaşlar. Neyse ki telefon güzel.. :))
 
Oyla:

Alptuğ Dilbaz

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
AlptuğDilbaz
Cihazım
Mi 5 Prime
Yaş
30
Konum
Çorum
Katılım
2 Nisan 2017
Konular
5
Mesajlar
16
Tepkime puanı
2
Puanları
3
av_avi adlı üyemizin bahsettiği sorundan bende muzdarip oldum 18.05.2017 tarihinde gittigidiyor cepport mağazasından vermiş olduğum mi5 prime siparişime istinaden adıma kesilen faturada benim de TCKN bölümünde 11111111111 yazıyor ve e-fatura sisteminden sorgulattığımda sistemde böyle bir fatura gözükmüyor, ben siparişi verirken tckn ad soyad, e-mail, telefon bilgilerim sistemde doğru bir biçimde yazıyordu şimdi tekrardan doğruluğunu gözeterek güncelledim, sayın Cantara nasıl bir yol izlememi önerirsiniz ne yapılmalı sizce daha zaten telefonu alalı 3 gün oldu, sıkıntı yaşamamak adına ne yapılmalı, benim de zaten şu an telefon ile ilgili bir sıkıntım yok ama bu fatura ile ,Allah korusun herhangi bir sıkıntı durumunda e-fatura sisteminde bile gözükmeyen bir fatura ile hangi yetkili mercilere başvurum kabul edilir?
 
Oyla:

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.612
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.133
Puanları
438
Alptuğ Dilbaz hocam şimdi kendileriyle telefonda görüştüm bana özel mesaj ile sipariş bilgilerinizi bildirebilirseniz hemen faturanızı değiştirecekler. Yalnız ay sonuna kalmamasına dikkat edelim, konu sahibi arkadaşta olduğu gibi mali dönem kapanmasın :)

umurat12 hocam özel olarak sizin mesajlarınızın silinmesi gibi bir durum söz konusu değil Yaşanan sunucu sorunları nedeniyle bir kaç gün için atılan tüm mesajları kaybettik. Ancak bahsettiğiniz konuyu hatırlıyorum. Batarya 3100 mah görünüyor bu nedenle cepport bana kullanılmış cihaz satmış diyerek konu açmıştınız ve cihazınızda her hangi bir sorun olmadığı ortaya çıktığında da "ben yanlış anlamışım" diyerek özür dilemiştiniz. Daha sonra da bu tarz araştırmadan cepport kullanılmış cihaz sattı başlığı ile hatalı bilgilendirme içeren bir konu açmanız nedeniyle forum üyesi arkadaşlarımız firmayı mı karalamaya çalışıyorsun diyerek sizi eleştirmişlerdi... ve sonuç olarak bunun için de gereksiz evham yaptığınızı belirtip özür dilemiştiniz. Şu anda farklı bir konuya gelerek yazışmaları farklı aksettirmeye çalışmanızın anlamını çözemedim... Diğer yandan hakaret ve kışkırtma içerdiğini iddia ederek rapor ettiğiniz av_avi hocamın mesajında her hangi bir sorun olmaması nedeniyle mesaj sahibi kullanıcı hakkındaki raporunuz red edilmiştir, mesajlar olduğu gibi durmaktadır. Dileyen tüm arkadaşlarımız mesajları okuyabilirler.

Son olarak bu mesajımı uyarı olarak kabul edebilirsiniz, üslubunuzu ve diğer forum üyelerine karşı tavrınızı acilen düzeltmenizi, araştırmadan her hangi birini zan altında bırakacak şekilde gereksiz mesajlarınıza devam etmemenizi tavsiye ederim. Hiç kimse sizin hatalı yazdıklarınızı düzeltmek için satırlarca yazmak zorunda değil...
 
Oyla:

av_avi

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Abay
Cihazım
mi4
Yaş
44
Konum
Giresun
Katılım
30 Ekim 2016
Konular
1
Mesajlar
11
Tepkime puanı
17
Puanları
3
Alptuğ kardeşim şanslısın ki ay daha bitmedi. Yoksaaa suçluda hatalı da sendin.
 
Oyla:

umutchatin

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Umut
Cihazım
Mi9
Meslek
Bilişim
Yaş
34
Konum
Antalya
Katılım
30 Aralık 2016
Konular
37
Mesajlar
445
Tepkime puanı
164
Puanları
58
Şimdiye kadar katıldığım forumlardan hangisi işi ticarete dökmeye başladıysa bu tür sorunlar baş gösterdi bu durum sizce normal mi? global forum yetkililerinin bunlardan haberi varmıdır? bence ticaret ile forum ayrı tutulmalı ortada bir sorun yok telefondan memnun fiyattan memnun ama faturadan dolayı yani muhasebe kaynaklı sorundan dolayı foruma yansıyor olay... satıcınında suçu olmadığı ortada sözleşmede ne bilgi verilirse ona göre fatura kesmekle yükümlüler... durumu fark edip kutuyu açmadan iade edip yeniden bilgileri düzenledikten sonra alım yapabilirdi alıcı diye düşünüyorum... herneyse telefondan memnun olmasına sevindim en azından...
 
Oyla:
Üst Alt